Ogłoszenie Ogłoszenie Module
Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.
rekiny Tytuł strony Module
Przenieś Usuń Przerwany

Zobacz także Zobacz także Module
Przerwany

Porównaj oferty biur podróży na wakacje i wczasy Egipt, wybierz ekskluzywny pakiet z wszystkim w cenie all inclusive. Atrakcyjne i tanie oferty wyjazdów last minute. Zanim wybierzesz się na wakacje przeczytaj opinie o apartamentach i hotelach.Zobacz oferty na lato 2014 firstminute do 35% taniej.
X
Szczegóły rozmowy Module
Przerwany
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • #16
    taak, świetnie
    a czego ty sie boisz?
    bo zapewniam, że NIC ci się nie stanie tam
    ale przecież wszystko jedno gdzie pojedziesz
    tylko że to zakrawa o głupotę
    no ale dobra.

    Komentarz


    • #17
      wiesz dzięki, żeby mi jakiś "Rekinos zasadzkas" udziabał kawał kończyny albo co gorsze moją męskość! Byłem w Tunezji kilka razy i nie widziałem tych stworów! Zresztą od dziś na wszelki wypadek kąpie sie tylko w basenie hotelowym!
      Czemu nikt wcześniej o tym nie pisał co? Przecież mogłem być teraz w Egipcie z Rekinem w morzu? !!!

      Komentarz


      • #18
        Matko Boska! Ja chcialam tam jechac z dziecmi!

        Komentarz


        • #19
          siet napisał(a):

          > wiesz dzięki, żeby mi jakiś "Rekinos zasadzkas" udziabał kawał
          > kończyny albo co gorsze moją męskość! Byłem w Tunezji kilka
          > razy i nie widziałem tych stworów! Zresztą od dziś na wszelki
          > wypadek kąpie sie tylko w basenie hotelowym!
          > Czemu nikt wcześniej o tym nie pisał co? Przecież mogłem być
          > teraz w Egipcie z Rekinem w morzu? !!!


          a takie słowo jak 'paranoja' znasz?
          do cholery, to lepiej zostań w łóżku, chociaż z takim podejściem do życia to i tam może ci się coś stać, więc może warto zmienić nastawienie?
          Boże drogi, gdyby wszyscy byli tacy, świat by już dawno zwariował.
          Zalecam psychoterapię albo coś.

          Komentarz


          • #20
            W moim łóżku nie ma rekinów!

            Komentarz


            • #21
              Boże
              cóż za głupota.

              Komentarz


              • #22
                moze chodzilo o rekiny finansowe? ))

                [%sig%]

                Komentarz


                • #23
                  Arek,
                  dzięki za odrobinę humoru =)
                  bo ja powoli przestaję rozumieć tych ludzi
                  i kiedyś sfiksuję.

                  Komentarz


                  • #24
                    Jestem 15 latkiem byłem w Egipcie w czerwcu 2004. Wykupiliśmy wycieczkę na rafy. Odpływałem od statku z 15-20 m. i nie widziałem żadnego rekina. Tylko piękne rybki i piękny świat podwodny! Może i sa rekiny, ale bardzo, bardzo daleko od plaż hotelowych. Ja jeszcze raz namawiam was żebyście jednak udali się do Egiptu! Tunezja to nie to samo, co Egipt. Wiem, bo rok temu również byłem w Tunezji. Mam porównanie i Egipt jest naprawdę dobrym miejscem do wypoczynku. Zarówno jak i kwestie finansowe jak i wypoczynkowe.
                    ___________________________________

                    Mój e-mail :

                    amigo2002@wp.pl

                    ___________________________________

                    Strona WWW na temat Egiptu:

                    http://egipt_04.w.interia.pl

                    Komentarz


                    • #25
                      jak ktos ma rozum to tylko z humorem moze to potraktowac. zawsze do usług. telefon tylko prywatnie )))))))))

                      [%sig%]

                      Komentarz


                      • #26
                        Chciałem dodać pewne wyjaśnienie - rekiny w Morzu Czerwonym są, spotyka się je rzadko, ale muszę uspokoić - są to rekiny roślinożerne i nic człowiekowi nie zrobią - o przypadku zaatakowania człowieka nie ma mowy, są natomiast inne ryby np. murena która jest o wiele groźniejsza, jeżeli tylko patrzysz i pływasz nic Ci nie zrobią. Pa nie straszcie się !!!

                        Komentarz


                        • #27
                          REKINY W ŁÓŻKU BUHAHAHAH ))

                          Komentarz


                          • #28
                            od kiedy rekiny są roślinożene?? ktoś nie kończył szkoły albo opuszczał zajęcia z bioli. Jedzą one sobie rybki, i inne stworzonka z wody. ale małe wiec nie ma co się obawiać. szczętki mięsa mało to nieporuszające się i rozkładające bądz krwawiące to powód żerowania

                            Komentarz


                            • #29
                              niedawno wróciłam z egiptu i faktycznie podczas wycieczki na rafy widzieliśmy jednego rekina, ale to było na otwartym morzu, przy hotelach to żeby zobaczyć rekina to musiałby byc cud chyba

                              Komentarz


                              • #30
                                dzięki. już wiem gdzie NIE jechać. pa

                                Komentarz

                                Trwa
                                X