Ogłoszenie Ogłoszenie Module
Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.
SUN&FUN opinie!!! Tytuł strony Module
Przenieś Usuń Przerwany

Zobacz także Zobacz także Module
Przerwany

Porównaj oferty biur podróży na wakacje i wczasy Egipt, wybierz ekskluzywny pakiet z wszystkim w cenie all inclusive. Atrakcyjne i tanie oferty wyjazdów last minute. Zanim wybierzesz się na wakacje przeczytaj opinie o apartamentach i hotelach.Zobacz oferty na lato 2014 firstminute do 35% taniej.
X
Szczegóły rozmowy Module
Przerwany
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • #31
    Ja też nie polecam Sun&Fun.Też nie było pokoi i zaproponowano nam nocleg w holu lub hotelu niższej kat.Rezydentka miała wszystko w d..... i pojechała sobie dalej! Byliśmy w Allibabie.Hotel może byc ale z ''usług'' Sun&Fun już nigdy nie skorzystam!!!!!!!

    Komentarz


    • #32
      Z wybranym hotelem jest jak na loterii...Masz wykupione wczasy w 5 * hotelu z all i wszystko jest cacy, a jak przyjedzie taki niemiec i powie ze chce 10 pokoi i do tego 2x tyle placi, to co hotyel ma zrobic?

      Komentarz


      • #33
        hej !!
        byłam z tym biurem w zeszłym roku, z czystym suminiem mogę POLECIĆ!!!
        POZDRAWIAM

        Komentarz


        • #34
          Witam. Na przełomie kwietnia i maja byłem w Aladinie 2 tygodnie (a właściwie 12 dni bo tak dymają klientów w sun&fun). Generalnie za te pieniądze i jak na <a href="http://www.wakacje.pl/przewodnik/egipt/" target="_blank">egipskie</a> standardy hotel a właściwie kompleks 3 hoteli jest jak najbadziej do przyjęcia. Jedzenie jak to na stołówce - głodnym się nie chodzi. Dobre piwo i napoje bez ograniczeń. Animacje fajne. Może przeszkadzać podlewanie w nocy trawników gnojówką ale taki tam jest zwyczaj. Dawanie napiwków odradzam bo żadna kwota nie uczyni pracujących tam egipcjan mniej leniwymi - płacenie tipów nic nie daje!!! Wszystko byłoby pięknie gdyby nie spartoliło okrutnie wakacje to biuro, z którym pojechaliśmy. Nigdy więcej z SUN&FUN. Bezczelna, nieprzyjemna i niekompetentna rezydentka, nagminne skracanie pobytów i brak kontaktu rezydenta z SUN&FUN w Polsce. No, masakra z tym biurem. A już kupowanie u nich wycieczek to dopiero porażka. Luksor i Kair można u nich kupić ale wszystkie pozostałe atrakcje są dostępne w centrach nurkowych, przy recepcji i na plaży, są zazwyczaj dużo tańsze i lepsze.
          Niech piekło pochłonie SUN&FUN ale hotel polecam wszystkim średiowymagającym...

          Komentarz


          • #35
            Ten golo jest na prowizji albo pracuje w SUN&FUN.
            Potwierdzam - SUN&FUN jest do d***.
            Na przełomie kwietnia i maja byłem w Aladinie 2 tygodnie (a właściwie 12 dni bo tak dymają klientów w sun&fun). Generalnie za te pieniądze i jak na egipskie standardy hotel a właściwie kompleks 3 hoteli jest jak najbadziej do przyjęcia. Jedzenie jak to na stołówce - głodnym się nie chodzi. Dobre piwo i napoje bez ograniczeń. Animacje fajne. Może przeszkadzać podlewanie w nocy trawników gnojówką ale taki tam jest zwyczaj. Dawanie napiwków odradzam bo żadna kwota nie uczyni pracujących tam egipcjan mniej leniwymi - płacenie tipów nic nie daje!!! Wszystko byłoby pięknie gdyby nie spartoliło okrutnie <a href="http://www.wakacje.pl/oferty2.phtml?dojazd=10&lastminute=1&order=cena_mi n" target="_blank">wakacje</a> to biuro, z którym pojechaliśmy. Nigdy więcej z SUN&FUN. Bezczelna, nieprzyjemna i niekompetentna rezydentka, nagminne skracanie pobytów i brak kontaktu rezydenta z SUN&FUN w Polsce. No, masakra z tym biurem. A już kupowanie u nich wycieczek to dopiero porażka. Luksor i Kair można u nich kupić ale wszystkie pozostałe atrakcje są dostępne w centrach nurkowych, przy recepcji i na plaży, są zazwyczaj dużo tańsze i lepsze.
            Niech piekło pochłonie SUN&FUN ale hotel polecam wszystkim średiowymagającym...

            Komentarz


            • #36
              NIE POLECAM!!! Wczoraj wróciliśmy z wycieczki organizowanej przez to biuro. Bezczelnie skacają czas pobytu do minimum, zeby zaoszczedzic na noclegach. Tłumacza sie przewoźnikiem, że to on ustala terminy wylotów. Mnie to akurat guzik obchodzi, bo ja z nimi podpisuje umowę, a nie z przewoźnikiem i płace za 7 dni 1800 zł, a nie za 5!!!! Takie zagrywki zdarzają im się bardzo często. Nie polecam i na pewno za to oszustwo ponoszą konsekwencje, dowie się o tym również <a href="http://www.wypoczynek.pl" target="_blank">polska</a> Izba Turystyki jak i wszyscy, którzy chcieliby wykupić w tym biurze wycieczkę. Poczytaj sobie inne fora turystyczne i opinie o s&f, a sama się się przekonasz. POzdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacyjnych wrażeń, ale nie z

              [%sig%]

              Komentarz


              • #37
                Wróciłem z rejsu po Nilu 21. 06. Teraz plusy: Zaskoczę może wielu z was ale daję plus za przewoźnika AMC . Samolot Boening 737 , nowy, z przekąskami na pokładzie i co najważniejsze punktualny. Drugi plus to plan rejsu zrealizowany w 100 %.Trzeci: Hotele na początku i końcu bez zastrzeżeń. Są też minusy Rezydentki rzeczywiście olewają turystów. Przykład? poinformowano mnie po przylocie że spotkanie z rezydentką w celu ustalenia wyjazdu do Luksoru na rejs odbędzie się o godz. 12 następnego dnia w sąsiednim hotelu. Pani Magda, bez poinformowania mnie zmieniła hotel o oddalony od mojego o ok. 1km. Rezydenci najczęściej wcale nie są mi potrzebni , wystarczy tablica informacyjna, pod warunkiem że jest coś na niej napisane. Niestety nigdzie nie było informacji o której odjeżdża autobus. Z pomocą przyszedł mi rezydent <a href="http://www.wakacje.pl/hotele/grecja/hotel-alfa-8276.html" target="_blank">Alfa</a> Star o imieniu Sheref ( wielkie dzięki) który własnymi kanałami odnalazł moją rezydentkę i uzyskał potrzebne mi informację . Ale po co się przejmować turystami co nie dadzą zarobić na fakultetach... prawda!!!.
                Drugi wielki minus to Pilot. Mimo że bardzo sympatyczny i o bardzo chyba dużej wiedzy( odpowiadał na niemal wszystkie pytania) to niestety z pochodzenia Saudyjczyk. Mimo znośnej polszczyzny dało się zauważyć że go nasz język męczy. Opisy były bardzo krótkie bez polotu. Dobrze że podobną trasę zrobiłem autokarem parę lat temu i dużo pamiętałem bo z opisów Amora ( tak ma na imię) mało się dowiecie. Trzeci malutki minus to zbiórka na bakszysz zamiast katalogowych 20 zbierają po 25$
                Statek przyzwoity 5* nie pierwszej młodości, czysty z miłą obsługą , choć ręczniki raczej siwe niż białe. Wibracje podczas spływu dokuczliwe. Posiłki za to wyśmienite.
                pozdrawiam

                [%sig%]

                Komentarz


                • #38
                  do AMAT
                  Jaką nazwę miał twój statek, bo ja z rodzinką lecę na rej 7+7 z S&F 19 lipca z Katowic liniami AMC, w jakim hotelu byłeś zakwaterowany po rejsie w Hurgadzie?

                  Komentarz


                  • #39
                    Statek : KING OF THE NIL Statek 5* Nie pierwszej młodości ale jedzenie super
                    Ja byłem tylko 8 dni i pierwszą noc i dzień spędziłem w Sultan Beach a ostatnią noc w <a href="http://www.wakacje.pl/hotele/egipt/palma-de-mirette-5433.html" target="_blank">Palma De Mirette</a>

                    [%sig%]

                    Komentarz


                    • #40
                      Zdjęcia statku
                      http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,677562.html
                      http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,723842.html

                      [%sig%]

                      Komentarz


                      • #41
                        kolos napisał(a):

                        > NIE POLECAM!!! Wczoraj wróciliśmy z wycieczki organizowanej
                        > przez to biuro. Bezczelnie skacają czas pobytu do minimum, zeby
                        > zaoszczedzic na noclegach. Tłumacza sie przewoźnikiem, że to on
                        > ustala terminy wylotów. Mnie to akurat guzik obchodzi, bo ja z
                        > nimi podpisuje umowę, a nie z przewoźnikiem i płace za 7 dni
                        > 1800 zł, a nie za 5!!!! Takie zagrywki zdarzają im się bardzo
                        > często. Nie polecam i na pewno za to oszustwo ponoszą
                        > konsekwencje, dowie się o tym również polska Izba Turystyki jak
                        > i wszyscy, którzy chcieliby wykupić w tym biurze wycieczkę.
                        > Poczytaj sobie inne fora turystyczne i opinie o s&f, a sama się
                        > się przekonasz. POzdrawiam serdecznie i życzę udanych
                        > wakacyjnych wrażeń, ale nie z


                        mi tez skrocili wyjazd z 7 na 5 dni bez podania przyczyny(((((((((((((((((((((((((((( mają nas baaaaaaaardzo głębokoooooooooooooooo i to się przejawia non stop

                        Komentarz


                        • #42
                          Ja wrocilam 28.06 z Tunezji z tego biura i odradzam wszystkim.To co zastalam na miejscu to
                          - Plaża
                          Zdecydowanie lepiej wyglądały plaże publiczne, brud urągający wszelkim normom higieny, walające się wszędzie odpady ( pety, resztki jedzenia, butelki, worki foliowe, glony itp.). Basen który był przy plaży nie napełniony wodą ( podobno napełniany wodą dopiero w dniu otwarcia sezonu letniego tj. 01.07.2007). Leżaki w cenie 2 dinarów ;w Hotelu z którego plaży korzystaliśmy MARHABA BEACH kategoria tunezyjska 4* tylko 1 dinar; niestety wiązało się to z dodatkowymi kosztami &#8211; dojazd itp. Ale tam panowały przyzwoite warunki. Szkoda ze nie zapewniono nam tego samego Hotelu KANTAONI HOLIDAYS.
                          - Basen
                          W Hotelu tylko kryty. Korzystaliśmy z basenu w drugim budynku. Niestety tam tez nie wszystko było tak jak napisano w ofercie: zjeżdżalnia nieczynna, tylko sporadycznie puszczano wodę, brudne krzesła i leżaki. Z basenu korzystali także mieszkańcy miasta tzw miejscowi.
                          - Stołówka
                          Wszechobecny brud, brak klimatyzacji, brudne naczynia i sztućce. Podstawki pod talerze oklejone resztkami jedzenia, kubki jednorazowe wielokrotnego użytku itp.
                          - Animacje
                          Zero kompletne zero. Jedyne co nam zaoferowano to &frac12; godzinny aerobik na basenie!!!
                          -Rezydencja
                          Pani Justyna Rezugi BM. 8839637
                          Pani ta raczyła odwiedzać nas 2 razy w tygodniu w poniedziałki i środy o godzinie 12 w południe. Nie wspominając już o tym, że ani razu nie była punktualna zawsze przyjeżdżała spóźniona tłumacząc się korkami na ulicach. Zero kompetencji, wszystkie nasze uwagi i skargi zbywała półsłówkami, nie potrafiła nawet wymusić na dyrekcji hotelu wentylatorów dla rodzin z małymi dziećmi. Ponieważ klimatyzacja nie działała, a podczas naszego pobytu panowała w Tunezji temperatura przez 5 dni dochodziła do 45 stopni Celsjusza trudno było wytrzymać, nie mówiąc o nie przespanych nocach w takich warunkach. Po naszych interwencjach były momenty, że klimatyzacja zaczynała działać ale tylko chwilowo.
                          Jestem bardzo rozczarowana tym bardziej, że współwłaścicielkom Hotelu jest Polka zamieszkała od kilkunastu lat w Tunezji.

                          Komentarz


                          • #43
                            Ja wrocilam 28.06 z Tunezji z tego biura i odradzam wszystkim.To co zastalam na miejscu to
                            - Plaża
                            Zdecydowanie lepiej wyglądały plaże publiczne, brud urągający wszelkim normom higieny, walające się wszędzie odpady ( pety, resztki jedzenia, butelki, worki foliowe, glony itp.). Basen który był przy plaży nie napełniony wodą ( podobno napełniany wodą dopiero w dniu otwarcia sezonu letniego tj. 01.07.2007). Leżaki w cenie 2 dinarów ;w Hotelu z którego plaży korzystaliśmy MARHABA BEACH kategoria tunezyjska 4* tylko 1 dinar; niestety wiązało się to z dodatkowymi kosztami &#8211; dojazd itp. Ale tam panowały przyzwoite warunki. Szkoda ze nie zapewniono nam tego samego Hotelu KANTAONI HOLIDAYS.
                            - Basen
                            W Hotelu tylko kryty. Korzystaliśmy z basenu w drugim budynku. Niestety tam tez nie wszystko było tak jak napisano w ofercie: zjeżdżalnia nieczynna, tylko sporadycznie puszczano wodę, brudne krzesła i leżaki. Z basenu korzystali także mieszkańcy miasta tzw miejscowi.
                            - Stołówka
                            Wszechobecny brud, brak klimatyzacji, brudne naczynia i sztućce. Podstawki pod talerze oklejone resztkami jedzenia, kubki jednorazowe wielokrotnego użytku itp.
                            - Animacje
                            Zero kompletne zero. Jedyne co nam zaoferowano to &frac12; godzinny aerobik na basenie!!!
                            -Rezydencja
                            Pani Justyna Rezugi BM. 8839637
                            Pani ta raczyła odwiedzać nas 2 razy w tygodniu w poniedziałki i środy o godzinie 12 w południe. Nie wspominając już o tym, że ani razu nie była punktualna zawsze przyjeżdżała spóźniona tłumacząc się korkami na ulicach. Zero kompetencji, wszystkie nasze uwagi i skargi zbywała półsłówkami, nie potrafiła nawet wymusić na dyrekcji hotelu wentylatorów dla rodzin z małymi dziećmi. Ponieważ klimatyzacja nie działała, a podczas naszego pobytu panowała w Tunezji temperatura przez 5 dni dochodziła do 45 stopni Celsjusza trudno było wytrzymać, nie mówiąc o nie przespanych nocach w takich warunkach. Po naszych interwencjach były momenty, że klimatyzacja zaczynała działać ale tylko chwilowo.
                            Jestem bardzo rozczarowana tym bardziej, że współwłaścicielkom Hotelu jest Polka zamieszkała od kilkunastu lat w Tunezji.

                            Komentarz


                            • #44
                              Zgadzam sie z tobą! wróciłam w czwartek z Hurghady. Jak dla mnie i moich znajomych biuro Sun&Fun stanęło na wysokości zadania. Hotel super -Royal Palace, jedzenie super (jesz co chcesz i ile chcesz). Rezydentka MAGDA tez super. Odpowiadała na KAŻDE nasze pytanie, zawsze był z nia stały telefoniczny kontakt i opdczas jej dyżurów w hotelu. Bardzo chętnie zostałabym tam kolejne dwa tygodnie. POLECAM!!!!!

                              Komentarz


                              • #45
                                NEVER EVER Z SUN & FUN ja też wróciłam w czwartek byłam w Hilton Long Beach, ale żeby po przylocie się tam dostać przeżyliśmy istny koszmar. A było tak: wsiadłam z moim chłopakiem do autobusu na lotnisku, full ludzi i wszyscy do Hiltona super. Wchodzi pani rezydent (Ewa - jak ją dostaniecie to problemy gwarantowane) i mówi: o jak miło sami młodzi ludzie to napewno sie państwo ucieszą biuro sun &fun zmieniło państwu hotel z 4* na 5* Hilton Plaza! szczerze szok przeżyłam ale po chwili zażądaliśmy wyjaśnieni i oczywiście ich nie dostaliśmy! Pani siedziała do nas tyłem, jak kazaliśmy jej dzwonić do Warszawy i wyjaśniać ta sprawę to ona stwierdziła że nie może!!!Skandal!zawieźli nas pod Plaze - koszmar otoczenie hotelu nawet nie chce tego pamiętać! A że wszyscy byli młodzi i zdeterminowani to powiedzieliśmy że nie wysiadamy, trochę ponegocjowało parę osób, ale byliśmy bliscy rozszarpania tej koszmarnej baby! W końcu zawieźli nas do Hilton Long Beach tam wysiedliśmy, dostaliśmy się do holu (ludzie pracujący w recepcji twierdzili że nie ma miejsc dla nas... hm ale jak to skoro podpisałam umowe na ten hotel i za niego zapłaciłam) i tam od 3 w nocy do 7 rano czekaliśmy aż to wstrętne babsko coś załatwi ale oczywiście jej się nie spieszyło, sami sobie musieliśmy wszystko załatwiać... wkońcu po 7 dostaliśmy klucze. Ale szczerze tak niekompetentnej osoby i biura nie ma chyba nigdzie! Tak naprawdę nie da się oddać tego co cała nasza grupa przeżyła, nerwy...
                                Ogólnie potem Hotel rewelacja bo po to wybrałam go żeby mieć wszystko na miejscu...No a na koniec ostatni zgrzyt zabrali nas z hotelu o 13:30 lot miał być o 16:45, pani wysadziła nas na lotnisku i szybko znikła a dlaczego bo wiedziała że lot jest z godzinnym opóźnieniem o czym my się dowiedzieliśmy dopiero na lotnisku po przeczytaniu....zajefajnie było w tym namiocie-kto był na tym lotnisku wie o czym pisze....Zresztą oni wiedzieli o zmianie Hotelu już przed wylotem bo znajomi mieli pytanie przy odbiorze biletu czy była jakaś zmiana hotelu poprostu OSZUŚCI... Pozdrowienia dla ekipy z Hilton Long Beach
                                Wniosek jak wyżej NEVER EVER Z SUN&FUN

                                Komentarz

                                Trwa
                                X