W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Lokalizacja
- Primorsko w odległości ok. 5 min od centrum kurortu
- ok. 45 km do lotniska w Burgas
- ok. 165 km do lotniska w Warnie
- w pobliżu hotelu przystanek autobusowy
Hotel
trzygwiazdkowy, położony ok. 200 m od piaszczystej plaży, leżaki parasole dodatkowo płatne. Na terenie hotelu basen o nieregularnym kształcie, brodzik dla dzieci oraz taras słoneczny z bezpłatnymi leżakami, klimatyzowana restauracja główna, bar, rzutki, piłkarzyki, tenis stołowy, aerobik, bilard, siatkówka plażowa, sporty wodne na plaży (płatne), bezpłatne WiFi w pomieszczeniach ogólnie dostępnych, parking, sejf (płatny), winda, przystosowany dla osób niepełnosprawnych
Pokoje standard 2 os. z możliwością 1 dostawki lub max. dla 3 os. dorosłych, komfortowo urządzone, łazienka z prysznicem, suszarka do włosów, klimatyzacja, TV SAT, telefon, lodówka, płatne WiFi, balkon
rodzinne 2 os. z możliwością 1 lub 2 dostawek, sypialnia, salon, pozostałe wyposażenie jak w pokoju typu standard
Wyżywienie
BB - śniadania, HB - śniadania i obiadokolacje, All Inclusive Special (posiłki serwowane są w formie bufetu w restauracji Alexandria Club Restaurant oddalonej od hotelu o 100 m, dodatkowo przekąski w formie pakietu wydawane rano i popołudniu kanapki, ciasta, w czasie śniadania nielimitowane napoje typu kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe z wyjątkiem świeżo wyciskanych i butelkowanych, podczas obiadu i kolacji jeden kieliszek wina lub piwa, nielimitowane napoje typu kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe z wyjątkiem świeżo wyciskanych i butelkowanych)
Hotel w miarę ok. Do zalet można zaliczyć wielkość pokoi i jego położenie. Obsługa miła, zna angielski. Minusy to mało urozmaicone śniadania, codziennie to samo z malutkimi modyfikacjami. Na plus zaliczam ciśnieniowy eksprss do kawy. Mło stolików, często nie było gdzie usiąść. Największym mankamentem hotelu jest brak sprzątania o ile się o to nie poprosi. Trzeba wywiesić na klamce kartkę lub zgłosić do recepcji. U nas kartki nie było, dostaliśmy ją dopiero po zgloszeniu na recepcję brau sprzątania i wymiany ręczników. Na szczęście z koszy jest wyrzucane każdego dnia i papier też jest dokładany. W hotelu nie ma klimatyzacji, ale o tym wiedzieliśmy od poczaku. WiFi jest tylko w recepcji (szkoda). Generalnie hotel zasluguje na swoje 3 gwiazdki. Rezydent na miejscu bardzo w porządku, uczciwa, miła starsza pani. Ja i moja córka bardzo ją polubiłyśmy.
położenia, miła obsługa, basen
mało stolików w restauracji, mało urozmaicone posiłki