Na przełomie kwietnia i maja uczestniczyłam w wycieczce objazdowej Chiny-dwie stolice. Była to moja pierwsza przygoda z tym biurem i muszę przyznać, że byłam bardzo mile zaskoczona całą organizacją od strony technicznej jak i przygotowaniem merytorycznym oraz wiedzą pilota na temat Chin i odwiedzanych miejsc. Wszystko było na wysokim poziomie. Hotele pierwsza klasa- biuro widać na noclegach nie oszczędza;)
Nie będziemy się powtarzać. Z żoną zgadzamy się z wcześniejszymi opiniami jeśli chodzi o Chiny, dwie stolice 24.04.do 03.05.Pan Marek pomylił się z powołaniem. Skąd wytrzasnęliście takiego gościa??? Ale wycieczka fajna i godna polecenia. Biuro też niech skoryguje ceny za wycieczki fakultatywne, mało powiedziane, że lekko przesadzone
Wycieczka Chiny dwie stolice 24kwietnia, program wycieczki ciekawy w pełni zrealizowany hotele i wyżywienie na wysokim poziomie, transport również, jedyny ogromny minus to polski pilot wycieczki pan Marek Z, jednym słowem tragedia, arogancki nieuprzejmy niezyczliwy nigdy na żadnej wycieczce nie spotkałem się z takim beznadziejnym podejściem do swojej pracy ,biuro naprawdę powinno się dobrze zastanowić czy ten pan powinien jeszcze pracować jako pilot myślę że nie jestem odosobniony w tej opinii. Proste przykłady to takie że w razie jakichkolwiek problemów pan Marek będąc w w pokoju hotelowym obok kazał kontaktować się telefonicznie!!! z chińskim pilotem który notabene po polsku nie mówił.,nigdy nie pomógł w informacji gdzie i co się znajduje się w pobliżu czym i jak najszybciej i najłatwiej się dostać i co ewentualnie zobaczyć na własną rękę.Nie ujawnił się również na lotnisku i to rezydenci i z innych biur pomogli nam w wypełnianiu deklaracji i opuszczeniu lotniska. Wiedzę na temat Chin jaką posiadał to tylko ta którą uzyskał od chińskiego pilota, obiecywał dużo opowiedzieć po czym nigdy słów nie dotrzymał...Wycieczka godna polecenia, chińscy rezydenci w porządku, może jeszcze biuro powinno skorygować ceny za wycieczki fakultatywne chodzi przede wszystkim Pekin nocą 25$ za 1,5 godzinny spacer i przejażdżkę metrem to zdecydowanie za dużo. Pozdrawiam wszystkich turystów z którymi miałem okazję przebywać, oraz obsługę biura, mam nadzieję że w kolejnych wyjazdach jakich planujemy z Ecco holiday nie trafimy na pana Marka
Wycieczka zgodna z programem, hotele i wyżywienie bardzo dobre. Jedyny mankament to pilot, Pan Marek Zalewski- wypalony zawodowo, niesympatyczny, nieuprzejmy i arogancki, Na pytania najczęściej odpowiadał -\" o tym później\", po czym zapominał o obietnicy i nie wracał do tematu. Nie nazwałabym asertywnością ciągłego \"nie\" Pana Marka a raczej nierzetelnym wykonywaniem obowiązków, ponieważ był pilotem polskojęzycznym a wobec braku pomocy z jego strony zwracałam się do pilotów chińskich, którzy z uprzejmością i z empatią udzielali odpowiedzi czy wskazówek. Wybierając wycieczkę przeglądałam opinie, Ecco ma wysokie noty u uczestników a pan pilot Marek znacząco odbiega od poziomu. Biorąc pod uwagę doświadczenia z pobytu z tym pilotem i w trosce o innych klientów Eccoholiday piszę negatywną opinię o Panu Marku z nadzieją, że zmieni radykalnie podejście do obowiązków pilota wycieczek w innym razie powinien zaniechać zawodu pilota - szkoda klientów i dobrej opinii o biurze.
Byliśmy na wycieczce objazdowej RPA - Wodospady Wiktorii - Botswana ze zwiedzaniem Kapsztadu na początku kwietnia 2019r.Impreza ta była zorganizowana bardzo dobrze. Wycieczka odbyła się dokładnie zgodnie z programem. Jakość zakwaterowania była bardzo dobra i w większości lepsza niż przewidziana w opisie imprezy. Wyżywienie było bardzo dobre, wybór potraw na śniadania i obiadokolacje był bardzo duży. Przejazdy i transfery podczas imprezy były sprawnie zorganizowane. W większości odbywały się mikrobusami. Odcinek od Durbanu do Johannesburga przejechaliśmy dużym autokarem,ponieważ połączono nas z grupą zaczynającą wycieczkę od Durbanu. Przy długich przejazdach podróż dużym autokarem jest znaczniej wygodniejsza niż mikrobusem. Przewodnicy wywiązywali się ze swoich obowiązków bardzo dobrze. Podczas ostatniego dnia naszego pobytu w Victora Falls, kiedy było przewidziane "piesze" zwiedzanie wodospadu załamała się pogoda. Zwiedzaliśmy park przy wodospadzie w strugach deszczu. Nie było to jednak najgorsze wydarzenie tego dnia. Samolot British Airways, którym mieliśmy wylecieć do Johannesburga z powodu warunków pogodowych nie wylądował w Vitoria Falls tylko w Livingstone w Zambii. Ta linia lotnicza co prawda zorganizowała transfer na to lotnisko busami. Trwało to jednak bardzo długo, między innymi dlatego, że należało przekroczyć granicę Zimbabwe - Zambia i uzyskać wizę tego kraju. Spowodowało to że nasze samoloty z Johannesburga do Polski odleciały bez nas. Trzeba podkreślić że Ecco Holiday bardzo szybko i sprawnie zareagowało na tą sytuację. Zanim nasz samolot z Livingstone wylądował w Johannesburgu było już wiadomo, że zapewniono nam nocleg w hotelu w Johannesburgu, a rano następnego dnia otrzymamy bilety na przelot do Warszawy. Ten dodatkowy dzień biuro pomogło nam zagospodarować i zorganizowało wycieczkę do Miasta Złotego Grzbietu. Ogólnie impreza bardzo ciekawa i doskonale zrealizowana. Polecam. Włodek
Niestety moje doswiadczenie z tym biurem jest rowiez jak najgorsze. OSTRZEGAM potencjalnych klientow przed nieuczciwym zarabianiem tego biura. Rezygnacja na 31 dni przed terminem wyjazdu kosztujacego 2449zl wiaze sie z kara 1147zl podczas gdy bilet lotniczy kosztuje tylko 650zl a pokoje hotelowe sa nadaj dostepne dla innych klientow a wiec biuro nie traci nic na rezygnacji z wyjazdu. Jednym slowem biuro wyludza 500zl od osoby rezygnujacej z wyjazdu. Poniewaz powiedziano mi ze bilet byl juz wykupiony (co mialo uzasadnic koszty poniesione przez biuro) prosilem by mi przeslano wykupiony bilet za ktory biuro potraca z mojej wplaty. Niestety odmowiono mi przyslania tego \"wykupionego\" biletu a wiec nie ma pewnosci ze biuro w ogole ponioslo jakiekolwiek koszty.
Nie pojechałem z biurem Ecco Travel do Gruzji zatem wycieczki nie mogę ocenić, Natomiast OSTRZEGAM. W razie problemów biuro chce naciągać klientów. Na 100 dni przed wylotem musiałem zrezygnować z wycieczki wykupionej dla 3 osób (pozostałe 2 osoby nie rezygnują). Biuro za karę żąda 1650zł. Nadmienię, że bilet kosztuje tylko 1000zł i można z niego zrezygnować u przewoźnika za 230zł. Innych strat biura nie widzę (pokój zostaje 2 osoby lecą). Reasumując biuro usiłuje wyłudzić pieniądze i to w kwocie rzędu 1400zł. Radzę się 2x zastanowić jadąc z tym biurem. Są nastawieni na nieuczciwy zysk
Pekin i okolice. Fantastyczna wycieczka, bogaty program i niesamowita przewodniczka Kasia I. Pozdrawiamy. Pomimo lekko zimowej aury, to i tak pogoda Nam sprzyjała. Hotel z * przesadzil, ale śniadania dobre. Pokoje czyste, sprzatane codziennie. Ogólnie jedzenie na obiadokolacjach na mieście bardzo dobre i zróżnicowane. Wycieczka godna polecenia.
Spędziłam z grupą przyjaciół 10 dni w Indiach w listopadzie 2018 robiliśmy tzw. złoty trójkąt +Varanasi znakomicie wszystko przygotowane przewodnik pan Wiktor genialny ciepły opiekuńczy z ogromną wiedzą o Indiach wraz ze swoją koleżanką induską opiekowali się nami znakomicie.Zakochałam się w Indiach dzię za wspaniałą przygodę.Polecam .
Wróciliśmy z wycieczki Indie w Pigułce, wycieczka, pilot, organizacja, obsługa na miejscu na najwyższym poziomie. Mieliśmy obawy co do standardu hotelu w Indiach oraz warunkach tam panujących jednakże w biurze Ecco w Katowicach uświadomiono nam iż internet to jedno natomiast informacje które są przekazywane na bieżąco od pilotów, na szkoleniach pracownikom biur są realne. Zatem wyjątkowa wycieczka za niewielki koszt przy czym pilot ogromna wiedza oraz doświadczenie. Obsługa pod każdym względem bardzo dobra.
Bogda Seniorzy Pobyt: Wrzesień 2018 Poleca wycieczkę Nastawionym na zwiedzanie Organizator Ecco Travel Zalety bogaty program Wady zakwaterowanie w hotelu Ararat Sam Izrael jest piękny i godny polecenia, ale sama wycieczka już niestety nie. Co do "merytorycznych zalet" p.Przewodnik, to wypowiedzieli się już autorzy poprzednich opinii. Hotel Ararat może i nie najgorszy, ale wyżywienie , szczególnie śniadania, po prostu PARSZYWE . Co do czystości, to nie będę przytaczać , co znalazłam na podłodze w pokoju i pod łóżkiem ( nie zostało to posprzątane do końca mojego pobytu). Informacje organizatorów kompletnie niesprawdzone, np. obiekty do których mieliśmy wejść były zamknięte albo rzekomo zamknięte, a jednak otwarte( jak jedna z kapliczek Drogi Krzyżowej) ale nikt nam o tym nie powiedział. Co do Bazyliki Grobu Pańskiego- w kolejce staliśmy ponad 2 godziny, podczas gdy z informacji wiem, że można było tego uniknąć, gdyby Przewodnik sprawdziła kiedy tam pójść , ale może chodziło jej o pozbycie się nas i czas wolny dla siebie. O samej Bazylice uzyskaliśmy szczątkowe informacje. Kompletną porażką był pobyt nad w restauracji nad jeziorem Galilejskim ( ci co nie chcieli rybki św. Piotra za ? jedyne 20 USD? zostali zostawieni sami sobie na kompletnym pustkowiu). Nie wiem po co zostaliśmy zawiezieni do Akko, gdzie na " czas wolny" zostawiono nas w środku miasta nie pokazując żadnych zabytków ( których albo tam wcale nie ma, albo po prostu nie zostały nam pokazane) ani nawet gdzie jest wc, kantor itd. W muzeum Yad Vashem także zostaliśmy zostawieni sami, bez jakiegokolwiek komentarza. W Cezarei puszczono nam film, który mogły zrozumieć jedynie osoby pamiętające czasy demoludu, gdyż był po rosyjsku ( obecności osób w tak podeszłym wieku na wycieczce nie stwierdziłam). Generalnie bez znajomości angielskiego i orientacji w terenie na tej wycieczce zginęłabym marnie. Do dziś zadaję sobie pytanie na co zostało przeznaczone 185 USD na rzekome "napiwki i wstępy", gdyż poza r
Jestem bardzo zadowolona z organizacji wyjazdu przez biuro ecco holiday. Oferta była zgodna z opisem , żadnych niespodzianek
Wyjazd dobrze zorganizowany, hotel zgodny z oczekiwapomocna,autobus przywiózł nas z lotniska pod sam hotel, Pani Rezydentka miła i pomocna.
bardzo miła pani rezydent, pomocna zawsze można było do niej zadzwonić i dowiedzieć sie przydatnych rzeczy
Opinia nie jest dobra. Sama tego doświadczylam podróżując do Loret de Mar. Transfer z lotniska zle zorganizowany. Wyrzucono nas przed innym hotelem i kazano isc na piechote do naszego hotelu. Po prostu Panu nie chcialo sie zatrzymać przed hotelem docelowym i doslownie wysiadalysmy na przystanku autobusowym zupelnie przed innym hotelem. Na szczęście Polka ktora pracowala w innym hotelu zapytana przypadkowo pomogla nam dotrzec do hotelu.Kolejna sprawa przy wyjeździe. Musialysmy sie w recepcji w hotelu upominac o karty pokładowe. Procedura wyglądała,tak że trzeba bylo zalogować sie na panel klieta z telefonu wpisac numer klienta i nazwisko. Pobrac na telefon karty pokładowe przeslac swom mailem na mail hotelowy. I po odebraniu maila w recepcja wtedy recepcja mogla wydrukować karty pokladowe. To jest skandal żeby klient mial sam sobie pobierac karty i przesyłać mailem.. Człowiek ma odpoczywac a nie jeszcze stresowac sie kartami pokładowym ktore ma dostac do rąk a nie sam sobie to załatwiać. Dopiero interwencja telefoniczna do rezydentki sprawila ze karty otrzymalysmy do rąk wlasnych dzień przed wylotem. Sam pobyt cudny. Hotel Montanamar bez szalu. Jedzenie dobre. Biuro beznadziejne. Nie polecam. Nigdy wiecej mie skorzystam z tego biura.Czytałam w opiniach że to biuro miało problemy finansowe kiedyś.
Witam chcialem wszystkich ostrzec przed ecco holiday!! Za sama wycieczke dam dobra ocene , ale jesli chodzi o firme to moja opinia jest zenujaca! Po wpłaceniu calosci pieniedzy za wycieczke kazda zmiana np.zmiana nazwiska badz rezygnacja z jednego uczestnika wiaze sie z bardzo duzymi kosztami. Rezygnacji z wycieczki miesiac przed wylotem wynosi 100% kosztow czyli nie zwracaja nic.
Byliśmy 2 tygodnie w Hurgadzie w hotelu Titanic Resort & Aquapark do 12 lipca 2018r. Niska cena a jakość bardzo dobra! Czysto- sprzątający przemili! Rezydent biura Ecco Holiday Sayed GENIALNY!!!! Egipcjanin mówiący i piszący po polsku!!!! Bardzo pomocny, udzielający wszelkich informacji, sympatyczny. Zakupione u niego 2 wycieczki były bardzo udane i niedrogie. Jesteśmy bardzo zadowoleni...baseny super, plaża ok, jedzenie - jak to w Egipcie.Na pewno tam wrócimy!!!!
Witam. Niestety muszę przestrzec przez biurem Ecco holiday;( Totalny brak zainteresowania klientami;/ Brak przemyslanego i zorganizowanego transferu-tutaj najwiekszy minus-bo nie mamy gwarancji czy dojedziemy na miejsce-a bus nie zostawi nas na pastwę losu na lotnisku...;(Ja doswiadczyłam tego pierwszy raz wraz z znajomymi odkąd jezdze na wakacyjne wczasy(to juz dobre 8 lat)...Dobrze ze samemu udało sie w koncu dotrzec do hotelu;( A SZKODA bo powrót juz był "normalny" Uwazam że Szkoda nerwów i pieniedzy....;(
organizacja wycieczki -fatalna. pobieranie za wysokich kwot na wycieczki fakultatywne i na wstępy do zwiedzanych obiektów (PONAD DWA RAZY WIECEJ NIŻ WYNOSZĄ KOSZTY WSTEPU.) zawyżone koszty wycieczki,!!!!.HOTELE -KOSZMAR !!. nie polecam wycieczek z tym biurem.
nie polecam wycieczki Gruzja od A do Z . porażka . !Ecco Holiday nie zabezpiecza warunków sanitarnych podczas objazdu .Trzeba wymuszać na kierowcy zatrzymanie się ,w celu oddania moczu. autobus (jazda tydzień po Gruzji -bez toalety.Hotela max 2 gwiazdki ,a miały być trzy ,bez krzese w pokojach ,nawet szklanki ,bez lampek nocnych ,śniadania -dla dietetyków ,żądanie wygórowanych opłat za wstpy do zwiedzanych obiektów , np.muzeum Stalina . koszt wstępu OK 6,50 DOLARA . PRZEWODNICZKA ŻĄDA 15 DOLARÓW . DLACZEGO ?? RESZTY NIE CHCE ODDAĆ .!! na ten wyjazd ,to tylko z pielucho-majtkami i pampersami !