7,0 / 10

Exim Tours
Biuro podróży

Exim Tours

Ocena na podstawie 1128 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,5
    Ocena
    Organizatora

  • 6,7
    Ocena
    rezydentów

  • 7,2
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,2
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Exim Tours
  • Malta własne
    529 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Cypr śniadania
    578 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Maroko własne
    619 zł 4 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Exim Tours

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    nie polecam tego biura i uważajcie na nich, gdyż chcą tylko sprzedać, a o resztę martw się turysto sam . Byliśmy na Malcie , hotel Santana 4-gwiazdki, ale obrzydliwy, jedzenie okropne mimo, że mieliśmy all inclusive obiad zjedliśmy tylko raz za każdym razem posiłki spożywaliśmy na mieście gdyż strach było te zmielone jedzenie jeść!!!!! ( pies zmielony z budą ) już po wyjściu z samolotu zaczęły się problemy nie było transferu do hotelu znalezienie informacji jak i o której mamy jechać zajęło nam dobre 40 min a lotnisko bardzo małe nie było żadnego opiekuna na miejscu , do hotelu dotarliśmy około 22:50 i na pokój czekaliśmy jeszcze 40 minut bo rzekomo był sprzątany ( niestety nie było tego widać ) w hotelu nie mogli znaleźć naszej rezerwacji i był problem z zakwaterowaniem !!! REZYDENT ( Sebastian ) to dopiero masakra na maxa , że tacy ludzie w ogóle pracują !!!!! pozaznaczał na mapie co można pozwiedzać ( pobazgrolił ) i tyle zero info o wyciekach fakultatywnych chcieliśmy ponurkować, pojechać na Gozo itp. obok hotelu było lokalne biuro turystyczne i u nich wykupowaliśmy dodatkowe wycieczki było extra , wszystko wyjaśnione , poziom obsługo bardzo wysoki Pan rezydent powinien uczyć się od Maltańczyków bo sam przyjechał od niechcenia, kolejny problem to wymeldowanie które było o godzinie 11:00 a lot po 21:00, chcieliśmy za dodatkową opłatą przedłużyć o te parę godzin pobyt , prosiliśmy już 1 dnia na spotkaniu z rezydentem o pomoc niestety nic nie robił totalnie olał sprawę, osttaniego dnia powiedział, że hotel nie przedłuży oczywiście, że ostatniego dnia tak powie ale wspominaliśmy o tym na pierwszym spotkaniu i bardzo nam n atym zależało ...nigdy nie pojedziemy z tego biura i naprawdę odradzamy , urlop jest po to aby wypocząć a nie po to aby o wszystko martwić się samemu !!!!

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Wakacje w hotelu Le Tivoli w Agadirze sierpień 2017, rzekomo 4-gwiazdkowy,w rzeczywistości 2 może 2,5. Pokoje wymagają remontu, duże braki w wyposażeniu. Rezydent p. Oskar dość pasywny w swoich działaniach, ignorował prośby jeśli nie jawnie to dyplomatycznie z żartem, 3 spotkania zawsze spóźniony. Przyjechaliśmy o 22.30 do hotelu, nie zadbał o kolację. Pytany o wspomniany posiłek, odpowiedział: "kolacja powinna na Państwa czekać", i tyle. Zmęczeni i głodni po podróży, poszliśmy z dziećmi szukać pizzerni "na miasto". W trakcie pobytu, siedząc nieraz na necie w lobby widzieliśmy inne grupy witane kolacją nawet po 23.00, widocznie przyjechali z lepszym biurem podróży albo mieli żwawszego rezydenta... Żeby nie było wszystko na NIE, to owszem dostaliśmy od p. Oskara fachowe info na początek odnośnie marokańskiej obyczajowości, kultury, miejsc itd Jak również bogatą ofertę wycieczek fakultatywnych i produktów do zakupu za pośrednictwem rezydenta. Koniec wyjazdu podobnie jak początek jakiś szemrany, wyjazd dużo wcześniej przed planowanym wylotem, miał być o 20.00, po przybyciu na lotnisko okazało się że planowo nasz lot jest o 21.00, doszło jeszcze zapowiedziane zresztą spóźnienie i była 22.00 (dlaczego, może żeby nie załapać się na ostatni posiłek w hotelu, dziwne to ...) Poza tym OK

    Opinia dodana:
  • 1,8 / 10

    Nie polecam biura EximTours. Brak kwalifikacji pracowników skreśla ich z rynku. Traktowanie klienta jak powietrze. Biuro powinno się nazywać Daremny Trud!

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Portal FLY.PL i Biuro podróży EXIM Tours nie wywiązują się z obowiązku informowania Klientów o zmianie istotnych warunków umowy. Tym samym pozbawiają Klientów praw gwarantowanych zapisami umowy i przepisami prawa do rezygnacji z wyjazdu i zwrotu pełnej zapłaconej kwoty. W naszym przypadku była to zarówno zmiana hotelu, jak i miejsca samego wypoczynku. Nie zostaliśmy poinformowani o wystąpieniu overbookingu w hotelu na który zawarliśmy umowę, pomimo iż informacją ta musiała zostać przekazana do biura i portalu jeszcze przed naszym wylotem z kraju. Zapłacona przez nas doba hotelowa rozpoczynała się o godzinie 14 a planowy wylot przewidziany był po godz 19.00. Poinformowano nas dopiero w nocy na lotnisku w Grecji nie dając możliwości wyboru innego, poza narzuconym, hotelu i odmówiono zapewnienia powrotu do kraju. Portal FLY.pl odmówił zarówno pomocy w umożliwieniu powrotu do kraju jak również prowadzenia rozmów z Biurem odnośnie zmiany hotelu. NIE POLECAM i stanowczo odradzam korzystanie z zarówno Portalu FLY.pl jak i Biura Podróży EXIM Tours.

    Opinia dodana:
  • 6,3 / 10

    Bardzo dziwna praktyka przekazywania biletów powrotnych e-mailem do recepcji. My potrafiliśmy się porozumieć,ale nie każdy zna język obcy na tyle dobrze,a by wytłumaczyć, że prosi o wydrukowanie biletu z adresu e-mail. Jechaliśmy grupą 4 osób. Bilety lotnicze na 5 godzinny lot wyglądały tak,że każda osoba miała miejsce gdzie indziej. Nie zostaliśmy poinformowani o możliwości dokupienia miejscówki w samolocie obok siebie. Nie przyszło nam nawet na myśl,że loty czarterowe mogą tak wyglądać.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Byłam w Hotelu Santa Maria na Malcie, w opisie oferty jest informacja o klimatyzacji w hotelu, której nie ma. Uważam że biuro podróży powinno sprawdzać/aktualizować takie informacje. Jeżeli chodzi o transfer, po wylądowaniu czekaliśmy 2 godziny, w 35 stopniowym upale, na odjazd autobusu, autobus bez klimatyzacji. Droga powrotna - informacja że autobus odbierze nas o 3:50, wchodzimy na recepcję o 3:40 i krzyczący Pan kierowca że się spóźniliśmy, że odjazd miał być o 3:30... Karygodnym jest podawanie złej godziny odjazdu autobusu!

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Najgorsze biuro podróży z jakim się spotkałem ,złożyłem reklamacje na wycieczkę do Tunezji .Reklamacja odbywa się listownie pocztą Polską brak możliwości mailowo i tel. Reklamacja oczywiście nie została uznana .Odpowiedź na reklamacje od Pani Moniki fatalna ,dla mnie osoba która nie powinna się tym zajmować . W czerwcu z rodziną byłem w Tunezji Hotel Royal Thalassa w opisie na stronie jest napisane hotel dla wymagających takiego kłamstwa nigdy nie widziałem .Cały opis t który tam jest to nieprawda .Jedno na koniec co mogę powiedzieć byłem juz około 70 razy na wyjazdach za granicą Egipt ,Turcja Tunezja ,Hiszpania ,Grecja ,Tajlandia ,Kanary i nigdy nie składałem reklamacji . Dla zainteresowanych podaje maila rklinger@wp.pl chętnie pokaże zdjęcia hotelu opis mojej reklamacji oraz odpowiedź od Eximtours:)

    Opinia dodana:
  • 2,3 / 10

    Najgorsze biuro podróży jakie jest ,kłamcy oszuści .Zgłoszenie reklamacji odbywa się listownie gdzie trzeba czekacie na odpowiedź 30 dni . Jako chyba nieliczni nie posiadają maila do zgłaszania roszczeń . Odpowiedz na reklamacje jest poniżej jakim kol wiek standardom . Nikt nawet do mnie nie zadzwonił ,tak samo nie ma możliwości kotaktu tel w sprawie reklamacji . Nie polecam ,uważajcie .

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    ?Miejsce rozpieszczające wczasowiczów....? Cudowne miejsce na wypoczynek. Ośrodek Simena Sun Club położony w dawnym ogrodzie botanicznym, zakwaterowanie w jednopiętrowych bungalowach wśród soczystej zieleni. Baseny, morze wszystko na wyciągnięcie ręki. Bary i restauracje czyste z przemiłą obsługą a jedzenie zaspakajające najwybredniejszych smakoszy. Słodkości dostępne do spożycia wprowadzają w stan błogości swoim smakiem, zapachem i estetyką.  Trzy baseny, jeden ze zjeżdżalniami, drugi o różnych głębokościach dla rodzin z dziećmi gdzie odbywają się animacje , trzeci strefa ciszy dla wczasowiczów od 16 roku życia. Dodatkowo dwa brodziki dla dzieci z chroniącym od słońca zadaszeniem.  Plaża piaszczysto żwirowa z ułożonymi drewnianymi chodnikami. Zarówno przy basenach jak i na plaży darmowe leżaki i parasole. Przepiękne molo z miejscami do opalania i płatnymi pawilonami ( 25 USD dzień). W morzu zacumowane platformy do opalania i pływający tor przeszkód dla dzieci oraz dorosłych.  Codziennie w godzinach największej aktywności słońca pojawia się Pan z mrożonymi ręcznikami dla ochłody. Pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników. Pierwszego dnia każdy wczasowicz dostaje kartę magnetyczną na wymianę ręczników kąpielowych. Dla dzieci dwa place zabaw z wieczornymi animacjami i klubem w którym rodzice mogą zostawić swoje pociechy. Dla dorosłych codziennie w godzinach wieczornych występy w amfiteatrze. Pani rezydentka przesympatyczna, komunikatywna, znająca swój fach. Wyjazd z Exim Tours udany pełen słońca i cudownych wspomnień.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Bardzo dobrze zorganizowana wycieczka, świetny miejscowy przewodnik Egipcjanin Essam, jak ktoś na niego trafi - to proszę pozdrowić :) Piękny statek, wspaniała obsługa, wszystko co było w programie to zobaczyliśmy, Essam był bardzo pomocny przy załatwianiu wycieczek fakultatywnych. Jedyny mankament to mało przyjemny pokój w hotelu Tryton przed rozpoczęciem rejsu i konieczność powrotu do tego hotelu po rejsie. Wolelibyśmy po rejsie od razu pojechać do SEA WORLD RESORT - tam było super.Pokój z widokiem na morze i na ogromne patio z basenami kilkudziesięcioma zjeżdżalniami. Pyszne jedzonko, fajne animacje i kafejki. Dziękujemy, byliśmy od 13 do 20 lipca 2017 na rejsie po Nilu i od 20 do 27 lipca 2017 na pobycie w Hurgadzie Iwona i Zbyszek

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 114
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią