Jako biuro podróży Exim na wysokości zadania.wszystko ok,podróż transwer na lotnisko i z -dopiete na ostatni guzik,moze tylko poza rezydentem(pani Sonia-zabiegana-bez czasu dla turystów którzy maja pytania,ogólnikowa i mało konkretna ).w wielu sytuacjach trzeba sie wykłócić o swoje najdziwniejsze nie z personelem hotelu tylko z Polska rezydentką.
Biura nie polecam z kilku powodów : 1. Brak kompetentnych rezydentów, nadają sie na kase do TESCO gdyż umieją jedynie liczyć pieniądze, nie dbają o turystów, każdy turysta to samopas, musi liczyć na samego siebie,. 2. Latają z najgorszymi liniami lotniczymi Air Italy Polska... wystarczy wpisać nazwę a znajdziecie dużo negatywnych opini i wcale to nie przesada! 3. Oferta nie była wcale adykwatna, wykupiłem pobyt w hotelu dana Beach w styczniu, przed wylotem na wymarzony urlop zostałem poinformowany ze zmieniono mi hotel, i niemam żadnego wyboru. Jeżeli możecie unikajcie tego biura jak ognia!!
brak kontaktu w przypadku odwolania terminow wylotu, pozostawienie turystow na kilkanasie gogdzin na lotnisku bez wyjasnien...dzialania z premedytacja plus skrocenie o jeden dziebn wycieczki nieuzasadnionymi opoznieniami wylotow
wszystko zapiete na ostatni guzik ch oc zapłaciłem ok.500 wiecej niz inne biuro ale tesz nie miałem zadnych dopłat a inni mieli n.p paliwowa dzieki exim tours za wspaniałe wakacje
Byłam z rodziną na wycieczne na Saharze. Dostaliśmy od biura podrórzy taką kartkę na której pisało że jedno dziecko wycieczke ma gratis. Jednak gdy zamawaialiśmy wycieczkę okazało się że dziecko które miało miec gratis jednak musi płacic za przejazd na wielbłądach i za dżipy.
Wróciłam z hotelu Prima Life Karawan w Sousse - byłam z tym Biurem już trzeci raz i nie mogę złego słowa powiedzieć. Rezydent był zawsze w wyznaczonym wcześniej terminie i udzielał informacji na każde zapytanie. Akurat ten rezydent dostaje ode mnie ocenę 5+:)
byliśmy na 7 dni w Turcji w Bodrum, hotel JOY CLUB BODRUM, od 24-31 lipca. wszystko OK, nie ma się do czego przyczepić, rezydentki choć mało przebywały w naszym hotelu, sposały się super, miłe, uczynne i sympatyczne.pozdrowienia od nas.
Na wczasach w Egipcie w Sharm El Sheikh 30.06.2008 w hotelu Tropicana Azure Club a że byliśmy z biura podróży Exim Tours wszystko było by ok gdyby nie nasza pani rezyden pani Marta Mazankiewicz która pracuje tam za "kare"niczym się nie interesuje dwa tygodnie które tam spędziliśmy widzeliśmy ją trzy razy z okazji kiedy zamawialiśmy trzy wycieczki fakulttywne kiedy zachorowało nam dziecko nawet nie raczyła znami jechać do lekarza tylko musieliśmy sobiei radzić sami nie znając języka ...a kiedy nasze wczasy dobiegły końca pani rezydent spytała czy jesteśmy zadowoleni z pobytu i obsługi odpowiadając że z pobytu tak ale nie z pani rezydent ....a ona powiedzała że to już jest wasz problem
Rezydent tylko od sprzedawania wycieczek, zero zainteresowania klientami, podczas jedynego spotkania o wszystko trzeba było samemu dopytywać, nieobecny podczas przydzielania pokoi, na wycieczce na Saharę dopiero po interwencji grupy łaskawie raczył nas opowieścią o historii Tunezji.
Tunezja Hotel Skanes Serail - rezydent - Pan Paweł - porażka. Po przylocie w autobusie była rezydentka z innego hotelu, która nawet przed hotelem z nami nie wysiadła, zakwaterowanie we słasnym zakresie, ale to pestka,w porównaniu z powrotem Planowany wylot na 10 .00 o północy przez recepcjonistę dowiadujemy się że wylot przesunięty na następny dzień szczegółów brak, w następnym dniu dalej brak rezydenta w hotelu jak i jakiejkolwiek inforamcji, dopiero po naszym telefonie dowiadujemy się o wylocie o 20.45 następnego dnia. Rezydent na naszą prośbę spotkania w hotelu i pomocy przy organizacji (pampersy mleko do dziecka 1,5 roku)- byliśmy dodatkowe 36 godzin nie odpowiada na prośby, tylko dzięki innym turystom udąło nam się przetrwać ten okres . Pomijam telefony do kraju o dodatkowy dzięn urlopu w pracy, telefony i SMS do rezydenta, głupoty wypisywane o udostępnieniu pokoju prysznicowego( w dzieńwylotu doba hotelowa kończy się o 12.oo potem czeka nas korytarz i WC do mycia. Ale to podobno standard... Tylko szkoda że inne firmy jakoś potrafią to zorganizować inaczej. Wszystkim podróżnym tego biura polecamy przygotować się na ,,Wszelkie" niespodzianki, bo naprawdę są od tego specjalistami. NIESPODZIANKI firmy oceniam na bardzo dobry.
exim bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, byłam z nimi w Egipcie i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Rezydencji, animatorzy i hotele sprawdzone, naprawde działają bez zarzutu.polecam
Polecam wyjazd z tym organizatorem,dzień po przyjezdzie do hotelu odbyło sie spotkanie z panią która była przedstawicielem biura Exim Tours i wszystko bardzo fajnie nam wytłumaczyła oraz pokierowała co warto zwiedzić,co warto zobaczyć itd.a potem na wycieczce na Sahare mieliśmy także bardzo miłą przewodniczkę,która się nami zajmowała i od której dużo dowiedzieliśmy się o Tunezji,kulturze,zwyczajach itd.Polecam...
Byłam z tym biurem już 2 razy. Na Krecie i w Egipcie. Przelot ok, hotele w porządku nie zostały zmienione rezydentka na Krecie chyba miała wakacje, była dość niekompetentna. Ogólnie polecam
Ogólnie bardzo fajna wycieczka, nie ma co narzekać, pomijam nawet fakt lekkiej korekty (na niekorzyść) wycieczki dwudniowej do Kairu niż pierwotna opisana w katalogu (Mniejsza o to, bo bardzo nam sie podobala), także wszytsko pieknie, gdyby nie REZYDENT, facet nazywal sie Gaffar i tak chamsko olewal ludzi w naszym hotelu, ze niektorzy naprawde nie wytrzymywali. Strasznie namolny, np zapytalem sie go o wycieczki z miasta to zrobil mi awanture, ze jestem biedak i ze tylko z jego biura mozna jechac?!?! potem byl strasznie nie mily, na szczescie ja nie mialem z nim zbytniej stycznosci, poza faktem, ze do dzis nie zobaczylem reszty za wycieczke, ktora obiecal nastepnego dnia (bylo to tylko 2 Euro, wiec o robieniu afery nawet nie pomyslalem, ale chodzi o sam fakt!), ale inni ludzie albo nie dostali kartki na prowiant, albo nie wiedzieli o ktorej godzinie jest wycieczka....tragedia, oceniam go bardzo zle i uwazam, ze dla dobra biura powinien pojsc z torbami pozdrawiam!!!!:)
Rezydentka robiła wielką łaske,że się nami zajmuje.Na zadawane pytania reagowała zniecierpliwieniem i złością.Transfer na lotnisko był o trzy ,cztery godziny za wcześnie!!!!!!!!
to raczej smutne,zalosne,moze biuro powinno przyjrzec sie lepiej swoim przedstawicielom na miejscu-psuja opinie
W katalogu biura podane są błedne informacje -np. nie wspomniano o likwidacji jednego z dwóch basenów,piaszczysta plaża o której w katalogu została zabetonowana.Kłopoty przy transporcie, przeloty opóżnione ok.10godz. które spędza się na lotnisku bo biuro nie zapewnia opieki na ten czas.S powodu opóżnień traci się 2dni z wykupionej wycieczki.Opieka rezydentów bardzo zła.Namolnie namawiają na wycieczki fakultatywne, a w chwili choroby uczestnika nie chcą rozmawiac o zwrocie jakichkolwiek kosztów
Byłam w Tunezji w hotelu Prima Life Karawan. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Rezydent bardzo kompetentny.
Byłam z dziecmi w Tunezji. na lotnisku rezydentka powiedziała tylko '' Dziendobry idzcie do deepa"". dojechalismy do hotelu i nikt nam niepomógł. Nasza rezydetke zobaczylismy tylko raz na lotnisku. ja nie polecam tego bióra podrórzy
organizacja bardzo dobra od A do Z. nic nie mozna zarzucic. opieka Rezydenta oczywiscie tez 100%