na miejscu na pomoc rezydenta w ogole nie mozna bylo liczyc, powrot został przesuniety o 26 godzin, a jedyna inf była kartka na tablicy hotelu...., nie odpowiada biuro na reklamacje, trzeba przez rzecznika praw konsumenta. Nigdy wiecej nie skorzystam z tego biura!!!!!!!!!!!
rezydent pojawił się w hotelu dopiero trzeciego dnia pobytu, kontakt z nim był utrudniony, zapamietałem człowieka jako osobę sprzedającą dodatkowe wycieczki fakultatywne
Organizator świadomie przyjechał z nami na lotnisko 4 godziny przed wylotm bo odbierał w tym czasie przylatujących z polski.Naszym kosztem zaoszczędził na autobusie.
Rezydentka Pani Agata- osoba kompetentna, rzetelna, dobrze zorganizowana.
Agent organizatora dokładnie chodzi o portal easy go popełnił błędy w wycenie imprezy,różnica ok 1000 zł.gdy utraciliśmy kontakt z firmą nastąpiły trudnośi ,agent już niepracował wszyscy umyli ręce .Zastraszano nas że w przypadku braku dopłaty wyjazd nie dojdzie do skutku i pieniądze przepadną.Beszczelność pośredników nas dobiła.Gdy zbliżał się dzień odlotu po wielu probach nawiązaniu kontaktu otrzymajiśmy przybliżoną godzinę odlotu(na 24 godz. przed odlotem)Odradzam przede wszystkim korzystania z portalu Easy Go
profesjonalizm w kazdym calu. pani rezydentka dostaje 6zplusem,(niestety nie pamietam imienia)swoją pomoc oferowała do konca wszystkich odpraw!!!! POLECAM...Z TYM BIUREM MOZNA LATAC NA KONIEC SWIATA!!!!
Wylot z biurem Exim Tours został zaplanowany na godzinę 13. 50 z Katowic. Po przyjezdzie na lotnisko, okazało się, że wylot jest opóźniony o 24 godziny!!! ktoś z biura zadzwonil tylko raz, akurat nie mogłam odebrac, oddzwaniałam pod numer, z którego do mnie dzwoniono,ale właczała się sekretarka, po czym mnie rozłączało. Pomyślałam, że skoro zadzwonili tylko raz, to na pewno nic poważnego, pewnie chcą tylko potwierdzić wyjazd, bo wydaję mi się, że jeśli wyniknie sytuacja z 24 godzinnym opóźnieniem samolotu, to powinni dzwonić do skuktu! Zapewnili nam hotel w Katowicach, za darmo, jednak Ci, co mieli w miarę niedaleko do domu, pojechali z powrotem. Na drugi dzień w drodze na lotnisko, zadzwoniła pani z informacją, że samolot jest znowu opóźniony,ale za późno, bo byliśmy już w połowie drogi!Wylot miał nastąpic o godz. 13.50 a wylecieliśmy po godzine 16.30, gdzie planowo o godzinie 16.45 mieliśmy być w Tunezji,czyli zakładam, że w hotelu ok. godz. 18, a w hotelu byliśmy po godzinie 21.30, czyli kolejne parę godzin straciliśmy! W ramach rekompensaty dostaliśmy jedną z trzech wycieczek do wyboru za darmo, ale rezydent koniecznie musiał mieć nasze podpisy, iż skorzystaliśmy. Będzie to na pewno wzięte pod uwagę przy zwrocie pieniędzy za jedną niewykorzystaną dobę, ale kilku godzin z następnego dnia nikt nam nie zwróci. I tak nasz pobyt w Tunezji miał zacząć się w niedzielę po południu, a zaczął się we wtorek rano, bo w poniedziałek od razu poszliśmy spać!!!
Rezydent czy ktos kto nas odwozil na lotnisko to kompletne nieporozumienie.Po dowiezieniu do lotniska wysadzil nas na parkingu autobusow i...dowidzenia.Po dojsciu do terminalu ,przejsciu kontroli itp.okazalo sie ze nasz samolot odlatuje za 1,5 godziny ale z innego terminala,odleglego o 3 km. od tego.Oczywiscie p. rezydenta ani autobusu juz nie bylo w okolicy.Prosze sobie wyobrazic to miotanie sie grupy z bagazami ,dziecmi...Dzieki pomocy rezydentki innego biura podrozy ktora byla na tyle grzeczna ze sie nami zajela ,uprzejmosci tureckiego kierowcy innego autobusu skonczylo sie wszystko dobrze tylko nerwy nadszarpniete...No i jeszcze kuriozum to p. ksiegowa w tym biurze.Z taka arogancja sie juz dawno nie spotkalem gdy probowalem otrzymac fakture z tego biura.Fakture otrzymalem ale arogancja i brzczelnosc tej pani powalala przy sluchawce...Nie chcac w przyszlosci narazac sie na podobne impertynencje z uslug tego biura nie slorzystam wiecej.Do samej oferty i uslugi nie mam zastrzezen ale Ci ludzie zatrudniani przez to biuro to...wole takich wiecej nie spotykac na swej drodze.
Wszystko było tak jak miało być! Zdecydowanie POLECAM!
Negatywna ocena jest spowodowana złą pracą rezydentów. Na starcie w Gdańsku i po wylądowaniu wszystko w najlepszym porządku natomiast po dotarciu do hotelu o godz. 6:00 po całonocnej podróży okazało się, że nie zgadają się daty jakie my mamy na rezerwacji, tj. 24/06 z datą jaka widnieje na rezrerwacji w hotelu, tj. 25/06 godz. 14:30. Pierwszy rezydent pozostawia nas z informacją, że za moment otrzymamy pokój i znika. Po godzinie oczekiwania na nic dowiadujemy się sami od obsługi, że pokoje bedą gotowe dopiero o 14:30. Przechodzimy małą awanturę, rezydent dokładnie zorientowany w sytuacji nie odbiera naszych telefonów. Sami negocjujemy warunki i po kolejnej godzinie otrzymujemy jeden normalny pokójn a drugi rodzinny (wspólny dla kolejnych dwóch par). Po południu spotykamy się z rezydentem, który teoretycznie załatwia wszystko i kolejny raz znika a osoby z pokoju rodzinnego otrzymują dwa osobne pokoje tyle, że nad nimi trwa budowa kolejnego piętra - prace zaczynają się we wczesnych godzinach porannych i kończą późnym wieczorem - nie do wytrzymania. Kolejny raz wracamy sami na recepcję i załatwiamy sobie normalne pokoje godne ceny jaką zapłaciliśmy - w końcy to nasz urlop. Nie wyobrażam sobie co by było gdyby nie udało nam się dogadać z obsługą. Pragnę wierzyć, że był to tylko niemiły incydent i nie jest to regułą...