To były moje drugie wakacje z grecosem, następnych nie będzie po tym jak biuro wraz z rezydentką potraktowali nas, a właściwie w ogóle nie dostaliśmy od nich żadnej pomocy w trudniej sytuacji która miała miejsce na wakacjach w Grecji. Pozostawienie ludzi na ulicy, skazanych sami na siebie a biuro nie próbuje pomoc nie mówiąc o rezydentce do której sami musieliśmy kilkanaście razy dzwonić i prosić o pomoc. Skandal.
Kolejna totalna wielka porażka zamiast wielkich Greckich wakacji. Na temat poprzednich organizowanych przez Grecos wakacji nie będę się wypowiadał bo pozostawiały wiele do życzenia . Już w zeszłym roku mówiliśmy że ostatni raz korzystamy z usług Grecosa i tak pewnie by było gdyby Itaka nie wycofała swojej oferty dotyczącej Kefaloni,zrobili to przynajmniej w rozsądnym terminie. Grecos dwa dni przed terminem wylotu poinformował nas mailem, a przecież nie każdy zagląda do skrzynki codziennie, że zakwaterowanie nie będzie możliwe w wybranym przez nas hotelu.bRezerwacji dokonywaliśmy w październiku 2018 roku ośmio osobową grupą znajomych z różnych części Polski. Zaplanowane urlopy wynajęte samochody które miały być dostarczone pod wskazaną lokalizację wszystko bierze w łeb. Grecos to generalnie operator turystyczny nastawiony prawdopodobnie tylko na własny zysk. Sprawdziłem dostępność pokoi w wybranym hotelu są dostępne niestety w zupełnie innej cenie . Wygląda na to że Grecos postanowił zarobić dodatkowe pieniądze kosztem klientów którzy zostali wystawieni po raz kolejny do przysłowiowego wiatru. Kolejna opłacona w pełni umowa z Grecosem i kolejna porażka. UOKiK już dawno powinien przyjrzeć się tego typu nieuczciwym praktykom serwowanym przez Grecosa klientom. I nie usprawiedliwia tej firmy że proponuje inne lokalizacje. Podczas zawierania umowy klient wybiera i decyduje się na określone warunki które później pod presją czasu są niespodziewanie zmieniane. Niestety Grecosa nie można zaliczyć do grupy rzetelnych firm.
Polecam. Opieka rezydentów Agnieszki,Kasi, Karoliny i Jana rewelacyjna. Wczasy bardzo udane.Organizacja wycieczek rewelacyjna. Polecamy Kefallonię szczególnie Akrotiri
Wszystko super , Bardzo dobry Kontakt. Polecam z czystym sumieniem.
Organizacja wycieczki, kompletna porazka, zarowno ze strony wakacje.pl jak i firmy grecos! Przekladaja dni wylotu, przerzucaja do innych, gorszych standardowo hoteli - 2 dni przed odlotem!!! Brak komunikacji pomiedzy biurami! A na koncu, wracajac na lotnisku, przy odprawie bagazowej, mimo wczesniej pogadanki rezydentki, kobiety w ciazy i rodziny z malutkimi dziecmi stojac w kolejce jako pierwsze, wchodza jako ostatnie! Takie wahadlo wprowadzila rezydentka. Hotel i cala reszta jak najbardziej ok, ale organizcja kompletna porazka i zbedny stres dla urlopowiczow.
Biuro juz ma swoja marke. Drobne niedociagniecia-jak brak kogos z biura przy odprawie w Polsce. Sa pasazerowie, ktorzy nie lecieli nigdy samolotem i nie wiedza jak poruszac sie po lotnisku (np.cześć osob poszla z duzym bagazem odrazu na odprawe, tam gdzie stoi sie juz tylko z bagazem podrecznym i wychodzili co chwile z kolejki). Transfer z lotniska ok. Spotkanie informacyjne na drugi dzień po przyjezdzie. Oferuja wiele mozliwosci wycieczek na miejscu.
Warto zaczekać z zakupem wycieczki do momentu kiedy dokładnie pojawią się rozkłady lotów gdyż biuro nie informuje że może dojść do sytuacji że wylot może się odbywać nawet na drugi dzień od zakończenia pobytu w hotelu. Nie pomaga w wykupieniu dodatkowej doby hotelowej osobom, które nie chcą koczować od godziny 12 w dzień do godziny transferu np 1 w nocy na terenie obiektu tylko odsyłają do recepcji hotelu. Rezydent nie sprawdził ani na lotnisku w dniu wylotu czy wszyscy z listy są, nie poczekał aż wszyscy goście odbiorą bagaże tylko łapało się go już w wyjściu z lotniska, nie pomógł gościom przy meldowaniu się w recepcji a nie każdy ma obowiązek mówić po angielsku, nie sprawdził listy w dniu wylotu, nie przekazał informacji o mrówkach w pokoju. Więc jak ktoś liczy na pomoc rezydenta to niech się jej nie spodziewa. Umowa została źle przesłana ze złymi wskazaniami jeśli chodzi o możliwość bagażu i dopiero osoba na infolinii przekazała prawidłowe informacje.
Nie polecam. 2lata temu skrocili nam pobyt w sumie łącznie o 1 dzien, dostaliśmy w ramach rekompensaty 10% zniżki na urlop z Grecosem w 2018 roku. Nie skorzystaliśmy bo nie wylatywalismy nigdzie w 2018. W tym roku wybralismy Krete. Wylot 2.06 ma byc a wczoraj czyli 1,5 tygodnia przed wylotem dostaliśmy informacje ze środowe loty z Poznania są odwolane, a nasz lot przekierowany został z Warszawy. Możemy skorzystać lub odmówić. Zamiast jechać na lotnisko 1,5h bedziemy jechac 4,5h. Ostatni raz korzystamy z usług firmy Grecos.
Wyjazd bardzo udany,nie mam zastrzeżeń,wszystko zgodne z ofertą Drobne utrudnienia (np. długa odprawa na lotnisku) nie wynika z winy biura.
OSTATNIE WAKACJE Z GRECOSEM! Okradli nas z jednego dnia pobytu. Wylot w momencie rezerwacji miał być o godz. 8:00 rano, po opłaceniu całości przyszedł sms, lot o 19.00. Powrót miał być o 12:00 a przesunęli na 6:00!!!!! Oznaczało to zrywanie w nocy o 2:30 aby wyjechać na lotnisko. Byliśmy jedynym turnusem z takimi niekorzystnymi godzinami. W katalogu było 8 dni a mieliśmy finalnie 6. Rezydentka Agnieszka Z. to jakiś żart, skupiona na sprzedaży wycieczek i własnej d... W dniu wyjazdu niue potrafił nawet zorganizować kanapek dla nas, abyśmy mogli coś przekąsić w drodze na lotnisko, skoro już nas okradli z połowy dnia i śniadania! Nigdy więcej. Reklamacja będzie złożona.
Jedyny minus to rozrzut miejsc w samolocie, niestety z mężem nie siedzieliśmy koło siebie. W samolocie panował ogólny chaos bo nie tylko my zostaliśmy rozdzieleni ale też rodziny z dziećmi, gdzie wszyscy próbowali się jakoś pozamieniać miejscami.
Cypr Aya Napa rezydent Pan Krzysztof W.rezydent Grecos facet robi to co należy jest miły i kompetentny widać ze ma pasje do tego co robi
Do Biura nic nie mam tylko do tej Gwiazdy????????????Rezydentki Małgorzaty B.która udało mi zobaczyłam przy wylocie ma lotnisku.Ona jest tak jak przyjezdni na wakacjach???????????? Dzwonilam ale chyba nie w tym momencie bo szybko utrwala rozmowę i była oburzona.Ksiazka Grecosa przez 3 bite dni nie była dostępna w hotelu pewnie celowo zabrana aby nie przeszkadzac????????pojawiła się po 20.30 jak wyszłam z kolacji.Sama musiałam sobie zorganizować czas.Po co taki rezydent chyba jest na okresie próbnym? Albo na wypoczynku po żadnej maturze.????????????
Nie polecam!!!kupilam wycieczkę z grecosa pierwszy i ostatni raz!na 7 dni przed planowanym odlotem otrzymałam informacje,ze lot zostaje odwołany z Gdańska i mogę poleciec z Warszawy ????kpina
Przestrzegam przez TUR-Operatorem GRECOS, skrócili nam pobyt o 1 dzień. Wylot z Katowic. Nie dolecieliśmy na Kretę, koczowaliśmy na lotnisku na wyspie KOS ok. 5h, dostaliśmy posiłek wyboru do 3.5 euro, potem polecieliśmy do Aten czekaliśmy 3h na organizację transportu i hotelu. Współczuję rodzicom z małymi dziećmi, Kto nie widział tej akcji nie uwierzy. Przed 22.00 dojechaliśmy do hotelu mogliśmy zjeść coś normalnego, położyć się spać i wstać o 3 w nocy aby pojechać na lotnisko w Atenach, o 5.00 ponowny wylot na Kretę. Powrót planowany popołudniu og 14.00, Okazało się że jednak wymeldowanie i wyjazd autobusem na lotnisko o godz. 5.10. Warunki atmosferyczne postawiły GRECOS przed wyzwaniem z którym sobie nie poradzili. Sprawa została nagłośniona, można przeczytać w Fakty RMF z maja 2019.
jestem zadowolona z wakacji Było fajnie opieka rezydenta była tez ok
Zakupiony pokój znacząco odbiegał od tego który otrzymaliśmy w Hotelu. Wykupiliśmy Deluxe w nowej części hotelu i dopłaciliśmy za to ponad 1000 zł a otrzymaliśmy zwykły pokój. Problem dotyczył na naszym wyjeździe 3 rodzin a zakwaterowanych chyba było z 8-9 pokoi więc prawie 30% osób dostało pokoje poniżej swojej oferty. Rezydentka bardzo zakręcona jedynie interesowało ją wciśnięcie ich wycieczek. Mało pomocna. Na szczęście otrzymałem mój pokój ale jako gift od dyrekcji hotelu żebym spędził mile czas w ich ośrodku. Nie otrzymałbym zapewne pokoju gdyby był pełny sezon i wszystkie pokoje byłyby zajęte.
Wszystko zapięte na ostatni guzik, jasna komunikacja, żadnych niemiłych niespodzianek, stały kontakt oraz duża wiedza na tematy lokalne. Polecam.
Opieka rezydentki żadna, po wykonaniu kilku telefonów odrzucała połączenie oraz nie raczyła oddzwonić, poza tym hotel fajny, jedzenie boskie ale jadąc z biurem podróży oczekuje się czegoś więcej od rezydenta niż propozycje wycieczek na których chcą jedne co to przyciąć podwójnie. Dodatkowo organizator dwa dni przed terminem wyjazdu skrócił ostatni dzień pobytu o 10 godzin. Nie powiadamiając nawet głupim sms-em. Jadąc z tym biurem trzeba liczyć tylko na siebie. Nie polecam. Był to pierwszy i ostatni wyjazd z Grecosem. Rodos Kiotari kwiecień 2019
Wycieczka na Rodos zapalnieana 3 MSC przed majówka na dwa tygodnie przed odlotem zostaje odwołana. Mailem. 0 przepraszam itp. biuro nie poczuwa się do jakiejkolwiek rekompensaty i zadośćuczynienia. Nie polecam nawet dla ludzi o stalowych nerwach.