Biuro ok, w rozmowie tel. Pracownicy przyjmujący zamówienie powinni bardziej dokładnie informować o zamawianych pokojach ,widok na zatokę w hotelu Mirabello to nie to samo co widok na morze i stąd wiele niejasności przy zameldowaniu w hotelu .wszelkie niejasności rozwikłała super rezydentka p. Lilianna Mozol. To właściwy człowiek na właściwym miejscu.Takich ludzi należy wyjątkowo cenić.
Brawa dla p. Lilianny Mozol. Super rezydent,odważna, taktowna, kompetentna i chętna do pomocy.Ma pod opieką wczasowiczów w hotelu Mirabello w Agnios Nikolaos.Jeśli wybieracie się państwo w ten rejon Krety -bądźcie spokojni......opieka super.....Dziękujemy p. Lilianny raz jeszcze - wczasowicze Awa i Marian ze Szczecina
Byłam na Zakyntos w hotelu Careta Beach. Jedyna zaleta to bliskość do morza i piękny widok. Pokój bardzo maly, wyżywienie bardzo słabe.Brak wydzielonej strefy dla palacych co ulatwiloby zycie zwlaszcza tym niepalacym. Może to wszystko dlatego, że hotel gości wyłącznie Polaków? Zdecydowanie cena nieadekwatną do jakości. Nie polecam.
porto platanias beach resort & spa rezydent z GRECOSA TRAGEDIA !!! Pokoje w hotelu 5 * w piwnicy a pan rezydent ma wszystko w d.... Animatorzy super Marysia Gosia Patrik Martyna I Dorota ha ha I Matra barmanka Super!!!????????????
Byłam z rodziną w Mayor.cape di Corfu wakacje super wszystko zgodne z opisem Rezydent był tylko na jednym spotkaniu dalej w sumie nie był potrzebny.Hotel na wysokim poziomie jedzenie,plaża baseny super Wszystko dobrze zorganizowane Polecam
rezydenci ok.opieka od lotniska do końca pobytu.Biuro polecam
Tragedia wykupiliśmy wycieczkę do Grecji dokładnie na Peloponez, hotel miał być 4* okazał się 3*, napisałam reklamacje to w odpowiedzi otrzymałam odpowiedz przepraszamy za błąd graficzny... śmiech na sali nie polecam tego biura podróży a tym bardziej tego hotelu Messina Resort gdzie do picia w opcji all inclusive była podawana woda z kranu do picia. WszyTko było porażka. Oszukiwanie ludzi i naciąganie ich na pieniądze nic więcej!
Byliśmy z Grecosem w hotelu Golden Coast w Attyce. Świetna organizacja, zupełnie nie ma się do czego przyczepić. Z rezydentką 1 spotkanie, ale do niczego więcej nie była nam potrzebna. Podała swój numer na wszelki wypadek. Miała dyżury w hotelu kilka razy w tygodniu, oprócz tego wszystkie niezbędne informacje wywieszała na tablicy ogłoszeń. Bardzo fajni animatorzy.
Byliśmy w czerwcu na Korfu.Warunki pobytu na miejscu okazały się niestety odmienne od tych podanych w ofercie, oczywiście na niekorzyść klienta..Ale najgorsze to jest to ze Biuro Grecos nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na e maile dot.reklamacji.Ogólnie nie polecam wypoczynku z tym biurem.
biuro grecos ,ktore oferuje wspaniale wakacje w Grecji w hotele o ktorych malo wiedza nawet rezytentka nie jest zapoznana z warunkami w hotelu . o wszystko trzeba bylo sie prosic ,pokoje nie byly przygotowane i dalekie od standartu europejskiego i sniadania jakosciowo beznadziejne nie majace nic z greckim jedzeniem .
Najgorsze biuro podróży z jakim miałam przyjemność podróżować. Lot opóźniony o 30 godzin, żadnych informacji o tym czy lot wogole się odbędzie. Biuro zwalilo cała winę na przewoźnika small planet. JStraciłam 2 dni z 7 dniowego pobytu. Biuro nie poczuła się do zapłaty odszkodowania. Za stracony urlop i koczowanie na lotnisku 30 godzin zaproponowali voucher na 5 % na następny wakacje. Pragnę dodać że podróżujący z nami turyści z konkurencyjnego biura podróży mogli zrezygnować z wyjazdu lub zmienić termin i miejsce podróży. Otrzymali odszkodowanie za niewykorzystane doby hotelowe. Ludzie zastanówcie się zanim podpisze ie umowę z tym biurem.
Wyjazd na Chalkidiki w lipcu - samolot juz z Poznania opozniony godzinę. Na spotkaniu z główną rezydentką regionu okazało się, ze mimo iz wycieczka byla 8-dniowa (stracilismy jeden dzien bo lot byl w nocy) to ostatniego dnia - czyli cala sobote, bo wyjazd z hotelu na lotnisko byl o 22 bylismy bez all inclusive. Odcieli nam opaski o czym poinformowała rezydentka jednak po zapytaniach grupy powiedziała ze tak jest co tydzien i skoro inni sobie radza to my sobie tez poradzimy. Była wrecz oburzona, ze ktos ma czelnosc zglaszac jej uwage. Hotel i zgodnosc oferty z opisem ok oprocz ilosci dni, bo ostatecznie zamiast 8 korzystalismy z all 6 dni. W drodze powrotnej kierowca w autobusie wylaczyl klime, a lot powrotny byl opozniony ponad 2h gdzie koczowalismy na lotnisku i trzeslismy sie z zimna. Oferta super, ale podejscie rezdydentki Joanny W. i cyrki z obcinaniem opasek. Poza tymi minusami Chalkidiki cudowne, polecam.
Nie polecam wakacji z Grecosem. Biuro nastawione jest tylko na zarobek a nie na satysfakcje klienta. Uwazam,że hotele ,które współpracują z Grecosem bardzo tracą na swojej reputacji. Postawa rezydenta to postawa typowego akwizytora, który skupiony jest tylko na tym żeby sprzedać i otrzymać prowizję. Brak zainteresowania gośćmi i ich zapytaniami. Moja ocena dla Grecosa to 2
Świetni animatorzy w Sunrice Village na Peloponezie. Wycieczka dobrze zorganizowana, bez zastrzeżeń, jednak ceny wycieczek fakultatywnych zatrważające!
Omijać umowy z Grekosa oszukują nie ma barów przy plaży wszystko płatne, jedzenie masakra codziennie to samo ,doba hotelowa kończy się o 11.30 i za wszystko trzeba płacić dodatkowo 18euro 1 posiłek allinclusive do końca dnia od 11 do 22 w naszym przypadku tak mieliśmy wyjazd na 1 osobę 100euro co za 4os.daje 400euro skandal nikt o tym nie mówi wcześniej animacje po rusku wszystko nastawione na Rosjan klub delfinek porażka siedzą młode laski w szopce i malują na siłę z dziećmi obrazki . Basen hotelowy zamykany i ludzie wyrzucanie o godzinie 18 z dziećmi trzeba kończyć dzień nikt o tym nie mówi. Cały hotel nastawiony na Rosję mówią do Polaków po rusku pierwszy raz coś tak zepsuło mi wakacje . Urlop jest raz w roku A tu czuje się oszukany każdy co wracał z tego hotelu podawał negatywne argumenty co do organizatora i klamliwych opisów. Rezydentka tylko opisywała co jest po za hotelem pięknego już na miejscu natomiast na żadne pytanie związanie z oszustwem nie potrafiła odpowiedzieć. Transfer autobusem w gorączce 40 st.bez klimatyzacji prawie 1.5h z dziećmi, dorośli nie mogli już oddychać A dzieciaki plakaly całą drogę . Kierowca w...ebane nie włączy klimy bo autobus za dużo pali . Grekosa na wyjeździe z hotelu już nie było nikogo. Jak by ktoś zostal nie było to weryfikowane. Jedzenie słabe codziennie przez 7 dni to samo spaghetti jedynie do zjedzenia A do picia nawet woda była okropna sok sama chemia musieliśmy chodzić do sklepu kupować dzieciakom picie przy allinclusive oczywiście bo nie szło przełknąć nic soków coli czy sprajta. Woda z cukrem aż gębę wykrzywia. Nie polecam A Grekosowi daje -10 za zepsute wakacje dla całej rodziny które są raz w roku nie za warunki ale za kłamstwa i wymigiwanie się odpowiedzi na proste pytania
Spełnił moje oczekiwania. Super hotel, super obsługa.
Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia! Oferta na miejscu okazuje się być kompletnie różna od tej na która podpisuje się umowę i co biuro obiecuje w Polsce. Hotel do którego przyjechaliśmy miał w ofercie 9 rodzai pokoi, na stronie grecos również tyle pokoi widniało, chcieliśmy lepszy-z basenem, powiedziano nam, że będzie na nas czekał na miejscu i będzie nasz po wniesieniu dodatkowej opłaty. W rezultacie pokoju nie było i nigdy nie miało być, bo grecos w swojej ofercie ma jedynie 2 rodzaje pokoi (tych najtańszych) z całej grupy pokoi oferowanych przez hotel. Mało tego po dojechaniu na miejsce po 5h opóźnieniu samolotu okazało się ze w hotelu który wykupiliśmy nie ma dla nas miejsca i musimy pierwsza noc spędzić w innym hotelu! Po naszych sprzeciwach usłyszeliśmy ze powinnismy się cieszyć bo ten hotel tez jest 5 gwiazdkowy i grecos nie widzi problemu ze 2 dni z 7 dniowego urlopu siedzimy na walizkach. Na spotkaniu z rezydentka nie usłyszeliśmy nawet głupiego przepraszam a jedynie fochy ze mamy czelność mieć do niej pretensje (w takiej samej sytuacji były jeszcze 3 inne pary). Rezydentka stwierdziła ze opóźnienie samolotu to wina przewoźnika a brak pokoju dla nas to wina hotelu! Rozumiem ze grecos bierze tylko pieniądze i nic więcej ich już nie obchodzi ?? Biuro totalnie nie pomocne, nie dostaliśmy żadnej rekompensaty poza ta która dał nam hotel - masaż i szampana - śmieszne no ale liczy się gest hotelu. Grecos stwierdził ze to wystarczające!! Nie chca oddać nam pieniędzy za zmarnowane 2 dni! Nie dali z siebie nic totalnie nic, rezydentka totalnie nie pomocna, z negatywna postawa do klienta. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taka ignorancja ze strony biura ! Zawsze każdy problem był rozwiązywany od ręki! Jak widać biuro podróży grecos ma inne standardy ! Pierwszy i ostatni raz z grecos ! Nie polecam nikomu! Nerwy na urlopie to nie jest to na co liczy klient i to nie za małe pieniądze !
Pani, która poleciła nam Grecosa i Hotel Cephalonia Palace trafiła w 10. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Sprawna podróż i dotarcie do celu. Hotel przyjemny, jedzenie smaczne, wspaniała atmosfera, pomocna obsługa. Szczególne podziękowanie rezydentom panu Janowi i pani Kasi, dzięki którym wspomnienia z wycieczek będą szczególne. To dzięki nim chce się tam wracać.
Wakacje w Grecji na Kefalonii udane w każdym calu. Opieka rezydentów w każdej potrzebie, zarówno w hotelu jak na wycieczkach (pozdrowienia dla pani Kasi i pana Jana). Sam hotel jak na greckie warunki fajny, jedzenie rewelacja, animatorzy dla dzieci i dorosłych. Sądzę że kolejne wakacje również z Grekosem.
Biuro godne polecenia, łatwy kontakt, bardzo pomocni i kompetentni rezydenci i przewodnicy wycieczek.