Jesteśmy właśnie ostatni dzień na Krecie, jutro wylot. I tu niespodzianka. Mieliśmy lecieć z Heraklion do Wrocławia ( tak było w umówię pomiędzy klientem a Grecos)a tu zonk! Lecimy do Wrocławia przez Gdańsk!!! Czaicie to??Najpierw na północ polski a potem z powrotem na południe do Wrocławia. Grecos majstruje chyba chętnie z liniami lotniczymi bo przylot tez był z niespodziankami. Podczas rezerwowania podana godzina wylotu była 6 rano a na miesiąc przed wylotem zmienili na 10:55 godzina wylotów. Mało tego samolot się spóźnił o godzinę ... i jaszcze mało tego ( to już nie wina Grecos) jak już wsiedliśmy do samolotu gotowi do wylotu okazało się ze pracownicy lotniska doliczyli się jednej walizki więcej niż mieli w papierach. Musieli wszystko wyładować i liczyć ponownie, a ponieważ dalej się nie zgadzało to poustawiani owe walizy na płycie lotniska i stewardesy po trzy rzędy kazały wychodzić pasażerom w celu zidentykowaniq własnych bagaży . Niezłe jaja co....?wylecielismy z ponad trzy godzinnym opóźnieniem a w hotelu byliśmy dopiero wieczorem. Czyli prawie cały dzień urlopu w du...e. Następny urlop na pewno nie z Grecos.
Wycieczka - przełom maj-Czerwiec. Mimo zgłoszenie prośbę o wystawienie faktury jeszcze w maju, dalej nie ma tej faktury. Obiecano, że dotrze do 15 lipca !!!! a dzis jest 17 lipca i dalej nie faktury. Brakuje im chyba ludzi w księgowości
spoko . polecam te biuro . Animatorzy się starali zapewnić atrakcje
Biuro Grecos ma najgorszą opinię wśród innych notowanych na portalu Wakacje.pl. Sam byłem klientem, który koczował na wyjeździe czekając aż recepcja znajdzie jakąkolwiek norę, by nas wraz z dzieckiem zakwaterować. Maile i telefony do Grecos szły w kosmos. Firma Grecos z oszukiwania klientów zrobiła sobie źródło zarobku, bo proceder overbookingu oraz wysyłania klientów do hoteli w których nie ma miejsc, albo są ale w piwnicy trwa od lat. Nie o tym jednak chcę napisać, lecz o ocenach w portalu. Zwykle przez całe miesiące oceny są w okolicach 1, 2, czy 3, ale zaraz nagle, w środku nocy wpadają trzy czy pięć ocen zachwyconych klientów dających 10. Tym, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z oferty firmy Grecos polecam zastanowić się skąd się biorą te oceny 10 nagle, w ciągu jednego dnia, kilka, rozpływających się w zachwytach. Gdyby je odjąć, to ocena tej firmy, którą powinien się zająć prokurator, oscylowałaby w okolicach 3.0. Michał, Korfu
Chciałabym ostrzec przed reklamą Grecos na wakacje letnie -"First Deal - rabaty do 40%. Najtańsze wakacje". W przypadku tego biura mija to się z prawdą, Wykupiliśmy pobyt na Kefalonii w lutym br. - 2 osoby.Pobyt w hotelu 3 gwiazdki. Gdy zaczął się sezon okazało się, że nasz pobyt kosztował 50% wartości z lutego. I o jakiej mówimy promocji dla pierwszych klientów? Hotel może i czysty, obsługa miła, ale zasługuje najwyżej na 2 gwiazdki. Mało tego. Zwróciłam się do biura, aby w tej sytuacji zmieniono nam na opcję All inclusive - było bardzo dużo miejsc. Otrzymałam odpowiedź telefoniczną, że mogą nam zamienić, ale za dopłatą z lutego, czyli do 7 tys. za dwie osoby. Nadmieniam, że nikt mi nie odpisał na maila, dopiero mój natarczywy telefon okazał się skuteczny. Jeździmy prawie 30 lat, pierwszy raz, ale i ostatni wybraliśmy się z biurem Grecos. Proponowane wycieczki - takie sobie, przeciąganie na siłę czasu.Przecież jeśli ktoś mieszka przy zatoce, to pokazanie żółwi i promenady w Argostoli, to chyba dla naprawdę mało bystrych klientów. Pani rezydentka niby konkretna, ale chyba klientów nie lubi i robi to, co musi. A nie daj Boże się o coś więcej zapytać. Kefalonia może i piękna, ale chyba trochę przereklamowana.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Kinetta Beach Resort and Spa, oferta zgodna z opisem, spokojna okolica, pyszne jedzenie, pokój czysty, codziennie sprzątany, wymiana ręczników. Cudna plaża z leżakami i parasolami w cenie, oraz baseny. Jeżeli komuś nie przeszkadza duża ilość Francuzów i animacje po francusku, to polecam w 100%.
Byliśmy z Grecos w czerwcu Grecja Attyka hotel Dolce Attika Rivera. Wylot przełożony z godzi. 8.30 rano na godz 19 wieczorem. Tyle złego. Hotel czysty, wyremontowany, w pokoju działająca klimatyzacja. W hotelu i na plaży dostępne WiFi. Na lotnisku czekali pracownicy Grecosa, towarzyszyli przy wylocie i przylocie Rezydenta obecna prawie codziennie w hotelu, dostępna pod telefonem - profesjonalne podejście do sprawy Pokoje codziennie sprzątane, jedzenie różnorodne, profesjonalna przewodniczka wycieczki po Atenach. W hotelu brak animacji dla dzieci ale to nie przeszkadzało żeby dobrze odpocząć. Blisko do morza (zatoka Sarenska), na plaży parasole, leżaki, zejście do wody po drabince, woda w basenie ciepła, leżaki i parasole dostępne także na plaży trawiastej. Piękne widoki, cisza, spokój, raj dla wypoczywajacych...
Własnie dziś wróciłem z Rodzina z Grecji i muszę przyznać, że Bardzo pozytywnie Mnie zaskoczyła Pomoc rezydentów po przylocie jak i w trakcie Wakacji. Bardzo pomocni bez jakichkolwiek problemow a jeśli chodzi o Organizatorów mógł bym polecić każdemu kto leci do Grecji. Wspaniale się wywiązali ze swoich ról. Bardzo pozdrawiam cala ekipę z Grecosa jak i Wszystkich Organizatorów.
Aktualnie jestem w hotelu Summertime na Korfu z Grecos. Zostaliśmy oszukani. Hotel niby 3*a tak naprawdę 2*! Świadczy o tym wysokość opłaty klimatycznej w hotelu. Warunki skandaliczne w hotelu, brud, jedzenie okropne- brak urozmaicenia. Oferta na 2 osoby - 1 dorosła i dziecko za 5 tys na 7 dni. Walka o pokój, bo chcieli ulokować nas poza obszarem hotelu w jakiejś pakamerach. Rezydentka okropna- nie chciała przyjechać, żeby pomóc. Gdybyśmy nie mówili po angielsku to pewnie spalibyśmy na plaży. Odradzamy Grecos! Składamy reklamację, ale na razie nie chcą nam dać kwestionariusza reklamacyjnego- pamiętajcie reklamacja misi być skutecznie złożona na miejscu.
Miałem wykupione wczasy bez wyżywienia w skromnym pensjonacie na Skiathos. Na kilka godzin przed wylotem biuro podróży Grecos zaproponowało mi zmianę miejsca na hotel Skiathos Palace ***** z wyżywieniem Sniadania i obiadokolacje bez jakiejkolwiek dopłaty. Pokój był co prawda z widokiem na chaszcze, ale mając nadwyżkę budżetową spowodowaną wyżywieniem postanowiłem spytać rezydentkę panią Arletę, czy mógłbym dopłacić do pokoju z widokiem na morze. Błyskawicznie załatwiła mi zmianę pokoju za dopłatą 35 euro dziennie. Okazało się,jednak że ktoś nie poinformowany sprzedał już ten pokój. W ramach rekompensaty przydzielono mi minimalnie mniejszy z widokiem na morze i wyspy bez dopłaty. Brawo Grecos, brawo pani Arleta !
wraz z mężem dwókrotnie wyjeżdżaliśmy z GRECOS-em. Jesteśmy bardzo zadowoleni i myślę, że jeszcze nie raz zdecydujemy się na wakacje z tym biurem. polecam :)
Podróżowałem w lipcu z Grecosem na grecką wyspę Kos. Wszystko zgodne z opisem. Wszystko dograne i bezproblemowo.. Jeśli wybieracie się na Kos to polecam hotel Kipriotis Panorama. 5 gwiazdek na ktore absolutnie zasłużyli.. W mojej ocenie wszystko zgodnie z ofertą. Polecam
Jesteśmy świeżo po ślubie. To była tzw. podróż poślubna. Jesteśmy zachwyceni - byliśmy oczywiście na Mammamija Skopelos to wyspa z której żal wyjeżdżać. Hotel Dionisos super, oczywiście są buraki z Polski i chyba tylko z Polski, którzy już w Katowicachbezzasadnie krytykowali Grecosa zanim wylecieli. Są obiektywne kryteria podróży. Rezydentka mega super(Olga - sympatyczna blondyneczka z Poznania), z tego co nam mówiła to jej pierwsza praca w charakterze rezydentki, bardzo pomocna, super zna język angielski co nam było bardzo pomocne. Uważamy, iż pobyt na tej romantycznej wyspie to hit sezony. Wracamy za rok.
Ogólnie biuro Grecos OK Rezydent na ile mógł na tyle starał się spełnić nasze oczekiwania. Dla nas największy minus to podróż - w pierwszy dzień zmiana godzin odlotu z umownej 8:30 na 19:50 do tego opóźniony wylot o 1,5h więc w hotelu byliśmy o 2 w nocy dnia następnego, przez co straciliśmy cały dzień z 7 dniowego pobytu. Powrót przesunięty z 10:30 rano na 00:05 dnia następnego, czyli konieczność czekania na walizkach przez 8h (przedłużenia dostępności pokoju nie udało się załatwić, jedynie pokój do odświeżenia się przed podróżą). Wycieczki fakultatywne Ok, super przewodnik po Atenach ( wycieczka warta ceny). Możemy śmiało polecić Grecos\'a
Grecos to najgorsze biuro podróży, nic ich nie interesuje klient. Bylyśmy z przyjaciółką na Zakynthos, hotel Selyria resort. Miał być 4,5 * hotel, a okazało się, że hotel jest w trakcie kończenia wykanczania, nie ma podłóg i plytek, a wszędzie beton, w restauracji też. W korytarzach tanie parkiety!leżace jakieś rury i deski. W toaletach publicznych brak płytek. Brak nocnej recepcji, zamiast siedział ochroniarz ledwo mówiący po angielsku. W pokoju brak nawet krzesła, jedzenie to samo dzień w dzień. Poprosiłam rezydenta o zmianę hotelu, dopiero po wielu smsach do niego poinformowal, że możemy sobie zmienić hotrl, ale jak za niego zapłacimy.Po czym nie chciał nas skontaktować z przełożonymi, mijał nas bez dzień dobry, skandal. Takie podejście do klienta?? Koszmar, długo by pisać, dodam, że w hotelu sami Polacy, bo biuro żadnego kraju nie chcialo podpisać z tym hotelem umowy, Grecos płaci mniej, wiec zajął prawie cały hotel i zarabia. NAJGORSZE ZEPSUTE PRZEZ GRECOS WAKACJE!
Moja ocena biura podróży Grecos jest pozytywna. Na lotnisku czekało na nas kilku rezydentów, którzy odwieźli nas do hotelu. Dzień po przylocie rezydent opowiedziała o miejscu w którym jesteśmy, co można zobaczyć i jak zorganizować sobie efektywnie czas. Jedyny ale duży minus to bardzo drogie wycieczki fakultatywne, dla przykładu wycieczka do Aten oddalonych od naszego hotelu o 25 km kosztowała 38 euro (wszystkie wstępy dodatkowo płatne).
Za pobyt 8 dniowy uważa się przyjazd do hotelu o 23.00 dnia pierwszego(dzień zaliczony) i wylot o 5.00 rano (kolejny dzień zaliczony) Samolot spóźniony w niedzielę o godzinę i kolejny raz spóźniony o 2.5h przy powrocie z 5.00 na 7.30z wyraźnymi problemami technicznymi o których załoga zgłaszała na Okęciu. Z hotelu przed wylotem należy się wymeldować dzień wcześniej do godziny 12.00 i mamy czas wolny na następne kilkanaście godzin z dziećmi bez pokoju, spania i wyżywienia. Wakacje marzenie ;/
Za pobyt 8 dniowy uważa się przyjazd do hotelu o 23.00 dnia pierwszego(dzień zaliczony) i wylot o 5.00 rano (kolejny dzień zaliczony) Samolot spóźniony w niedzielę o godzinę i kolejny raz spóźniony o 2.5h przy powrocie z 5.00 na 7.30z wyraźnymi problemami technicznymi o których załoga zgłaszała na Okęciu. Z hotelu przed wylotem należy się wymeldować dzień wcześniej do godziny 12.00 i mamy czas wolny na następne kilkanaście godzin z dziećmi bez pokoju, spania i wyżywienia. Wakacje marzenie ;/
Lot na/z Santorini o czasie i bez problemów Hotel zgodny z ofertą. Był sprzatany codziennie,śniadania dobre alczkowiek monotonne a wyposażenie pokoju zgadzało się z opisem. (jedeny minus to przybycie do hotelu na godzinę 8 rano a pokój otrzymaliśmy dopiero o 12.30) Opieka rezydenta bardzo dobra (panie Joanna i Dominika obecne od momentu przylotu przez spotkania informacyjne wycieczki fakultatywne na lotnisku kończąc) Mimo wielu złych opini zdecydowaliśmy się na wakacje z Grecos-em i w naszym przypadku nie zawiedliśmy się.
Byłam w czerwcu na Korfu w Belle Helena. Hotel zgodny z opisem, czysty, miła i uczynna obsługa,wyśmienite kolacje, blisko plaży. Rezydent p.Ania wspaniała i bardzo pomocna. Dziękuję wszystkim za pomoc w odnalezieniu zguby z samolotu. Wycieczki tematyczne dobrze zorganizowane. Jedynie transport samolotowy pozostawia do życzenia. Polecam.