23 lipca 2023. Trafiliśmy na pożary na Rodos. Rezydent nic nie wiedział, nie miał pomysłu co z nami począć. Pan Sebastian jako rezydent nie ma predyspozycji do bycia kimś takim. Nie potrafił odpowiedzieć na pytania, nie potrafił stanąć przed nami i powiedzieć, że on czegoś nie wie, bo oczywiście mógł nie wiedzieć. Nieporozumienie wielkie. Grecos skreślony dla mnie. Opinia bardzo negatywną. Infolinia wyłączona. Pożar 20minut od nas.
Oferta była zgodna z rzeczywistością. Hotel Sunrise Village Beach w Grecji był doskonałym wyborem. Pięknie położony, doskonałe warunki, Pyszne greckie jedzenie, opieka wspaniałej rezydentki - Pani Kasi, doskonałe rozrywki proponowane przez fantastyczne animatorki z Grecosa :), ciekawe wycieczki - POLECAM!
Najgorsze biuro podróży przez jakie byłam na wakacjach. Hotel porażka rezydentka zero pomocy ( wszyscy przypuszczali ze coś dostała za dopuszczenie hotelu do przyjęcia gości) oczywiście jak goscie byli np. TuI to odrazu zmieniali im hotel a grecos zero reakcji. Goscie składali reklamacje i zero odzewu. Ogólnie zdecydowanie nie polecam!!!!!
Hotel zgodny z oczekiwaniami, szczęśliwie, bo cena blisko 7000 zł za 8 dni. Niestety już nie wybiorę tego biura, poniewaz oszukują na dniach pobytu (moim zdaniem wybierają najtańsze czartery). 2 dni przed wyjazdem dowiedziałem się, że będę wylatywał o 5:35 rano, a więc zbiórka pod hotelem o 3 (!) rano. Dodając do tego fakt, że pierwszego dnia byłem w hotelu o 21 to z 8 dni zrobiło się realnie 6 dni. Na infolini zrzucała winę na lotnisko. Ale widzę, że to stała praktyka u Grecos. Sprawa dla UOKiK
Kefalonia czerwiec 2023, Ionian sea and aquapark. Pobyt bardzo udany, dołączam się do opinii, że rezydent Pan Krzysiu był bardzo pomocny - pomógł nam w rezerwacji samochodów, doradzał gdzie jechać, co zwiedzić i pięknie oprowadził nas po Perłach Kefalonii (bardzo polecam tę wycieczkę). Klub delfinki również na medal- pani Maja i pani Małgosia bardzo zaangażowane, uśmiechnięte i pełne energii :) super prowadziły animacje i mini disco :) Jednym zdaniem- mamy cudowne wspomnienia 😀
Wykupiliśmy ofertę ze względu na odpowiadające godz lotu, wylot: 10.30, powrót: 14.30. Po około dwóch tygodniach od podpisania umowy dostałam sms, że godziny lotu zmienione: wylot 2.10, powrót 6.10. Jakoś to przeboleliśmy, chociaż z pełnych 7 dób zrobiło się 6 i dwie nieprzespane noce. i nasze zaskoczenie, gdy po przyjeździe do hotelu o godz. 9.00 kazano nam czekać do godz 15.00 na opaskę all. Rozumiem pokój, bo sprzątanie, itp,byliśmy po całonocnej podróży, spragnieni, głodni i niewyspani.
Nie polecam Grecosa, byliśmy z rodzina z nimi na Evii. Ogólnie oferta hotelu różniła się od opisu Grecosa np. Brak all inclusive na water parku, pani rezydentka ciagle powtarzała, ze to jest all inclusive light, jednak w ofercie było opisane jako normalne. Samolotów nie czarterują tylko latają greckimi liniami, które są porażka: rozdzielają rodziny z dziećmi po całym samolocie (4 czy 6 letnie dzieci maja samodzielne miejsca bez żadnego rodzica), koordynator Grecosa pan Damian bardzo nieuprzejmy.
Biuro stosuje overbooking. Po wylądowaniu na miejscu w autokarze dowiadujesz się, że jedziesz do innego hotelu niż wybrałeś, bo w wybranym przez ciebie nie ma miejsc. Według informacji od rezydenta to u nich nie pierwszyzna. Oszukali w ten sposób kilkadziesiąt osób. Chyba skończy się pozwem zbiorowym.
-Oferta zakupiona pół roku wcześniej, niestety lot z Katowic przekierowany na lot z Warszawy ( bardzo niekorzystne godziny lotu, automatycznie skracające nasz pobyt). Na + załatwiony darmowy parking i możliwość zmiany terminu. - hotel Golden Coast zgodny z opisem. - Rezydent tyle co do przyjazdu i wyjazdu, ale kontakt telefoniczny bez zastrzeżeń. - Fantastyczna polska animatorka Oliwia O., pełna radości i energii, która sprawiła że nasze dzieci miały niezapomniane wakacje Dziękujemy ❣
W styczniu zarezerwowaliśmy wakacje w grecos. Wybraliśmy hotel pod dzieci, wodny plac zabaw, zjeżdżalnie, kameralny ośrodek. Mieliśmy lecieć w poniedziałek. Pół roku czekania. W piątek o godzinie 13:00 dostaliśmy e-mail z informacją że mają overbooking w hotelu i nie możemy tam polecieć w zamian zaproponowali gorszy hotel bez delfinkow, placu zabaw. W ramach rekompensaty auto na 4 dni. Dla nas to warunki nie do przyjęcia. Zdecydowanie nie polecam Grecosa! Już nigdy nie wrócimy.
Nie rozumie opinii osób które mają za złe że czekają na pokój 5-8 godzin - zazwyczaj zameldowanie jest od 15-16tej -to trzeba brać pod uwagę. Nasz hotel Sunrise na Rodos mnie ani nie zachwycił ani nie rozczarował (to jest Grecja w standardzie 3 gwiazdek) Największym minusem było to że nawadniają tereny zielone odzyskaną "brudną" wodą - stąd czasem były dziwne zapachy. Na plus wynajem auta z pomocą rezydenta- całość załatwiona SMS-owo i rano pani z autem czekała.
Kefalonia czerwiec 2023. Wszystko super. Rezydent pan Krzysztof bardzo pomocny. jestem bardzo zadowolony. Jedyny minus to zbyt wczesny powrót ostatniego dnia co o kilka godzin skróciło pobyt. Poza tym żadnych uwag
Byliśmy na Kos w hotelu kipriotis village wszystko było zgodne z ofertą rezydentka Oliwia wszystko na spotkaniu opowiedziała animatorzy polscy i nauka pływania ekstra wspaniali młodzi ludzie bardzo polecam
Totalna porażka, wybierasz hotel z aquaparkiem, a po przyjeździe okazuje się że jest zmiana na inny hotel z jedną zjeżdżalnią! Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się stało! Nikt nie mówi słowa przepraszam! Ponad 40 rodzin z dziećmi zostaje zakwaterowanych w hotelu który nie spełnia ich wymagań! Dno dna
Wycieczka na Rodos (Ledras Beach Hotel) - Rezydent pojawił się dopiero na drugi dzień, dzięki dwóm osobom znającym angielski udało dogadać się z obsługą w kwestii zakwaterowania itd. Rezydent pojawił się tylko, aby sprzedać wycieczki. W moim pokoju nie działała klimatyzacja i lodówka (mimo zgłoszenia kierownikowi hotelu i rezydentowi tego nie naprawiono do samego końca pobytu - 7 dni) Obiecano prowiant w przypadku wycieczki całodniowej zgłoszonej dzień przed i nic nie dostaliśmy.
Podczas pobytu urlopowego na Krecie - Almyrida Village skorzystałam wraz z mężem z wycieczki fakultatywnej na wyspę Balos&Gramvousa. Program został w trakcie wycieczki zmieniony. Zapewniano nas, że dopłyniemy do wybrzeży wyspy Balos. W trakcie wycieczki okazało się, że jest to niemożliwe. Mieliśmy tylko możliwość skorzystania z kąpieli w morzu. Ponadto bardzo źle oceniam opiekę pilotki. Konkretnie chodzi mi o termin28.06.2023. Zamiast zainteresowania turystami doskonale się bawiła.
hotel rinela wszystko ok zgodne z umowa i oczekiwaniem
Jestem bardzo zadowolony, wczasy na medal, polecam
Zostałem okłamany przez biuro Grecos. Wykupiłem wczasy na Zakynthos cztery miesiące wcześniej, a Hotel do którego miałem lecieć nie został otwarty z uwagi na nie ukończenie budowy basenu. O tym fakcie zostałem poinformowany na tydzień przed wylotem. W związku z czym musiałem skorzystać z innego zaproponowanego hotelu, który miał 3,5 gwiazdki, a nie 5. Pozdrawiam również Panią rezydent Aleksandrę , która nie miała dla mnie jak i moich znajomych czasu nie odbierając telefonu. NIE POLACAM
Spędziliśmy z Grecosem tydzień na Cyprze i jesteśmy bardzo zadowoleni. Hotel i transfer jak najbardziej w porządku. Wszystko dokładnie sprawdzane oraz dopięte na ostatni guzik. Cały czas czuliśmy się bardzo bezpiecznie. Miła, kompetentna i zawsze uśmiechnięta rezydentka Martyna. Opiekowała się nami na lotnisku , na spotkaniu organizacyjnym wszystko dokładnie tłumaczyła, często była obecna w hotelu. Animatorka Patrycja doskonale organizowała czas dzieciom.