NIE POLECAM! Po przylocie na miejsce okazalo sie ze zmienili nam hotel! Ze spokojnego malego hoteliku na polnocy gdzie mielismy juz zaplanowany wolny czas w okoliczy przeniesli nas do kilkuset pokojowego kompleksu hotelowego na polnocy, w ktorym o spokoju mozna bylo tylko marzyc! Syf, smrod i niedobre jedzenie.. tyle pamietam z moich wakacji + lzy i bol glowy. Uwazajcie na to biuro podrozy! Nie ryzykujcie swoich wakacji!
Wyjazd z tym biurem to totalna porażka. Sprzedają wycieczki fakultatywne a autokar nie dojeżdża, bo ponoć rezydent zapomniał dopisać nas do składu. Plaża hotelowa nie do użytku cała w gnijących wodorostach. do morza nie da się wejść, a interwencje w biurze grecos jeszcze w trakcie pobytu nic nie dają. Sugestie o wyczyszczenie plaży lub zorganizowanie wyjazdu na inną plażę są zbywane i lekceważone. Za cały nieudany wyjazd spowodowany brakiem dostępu do normalnej plaży i czystego morza proponują rekompensatę w wysokości aż 20 euro, a sam kontakt z tym biurem jest dla normalnego człowieka uwłaczający i poniżający.
Zdecydowanie odradzam Biuro nie wywiązało się z zawartej umowy wyjazdu na wakacje tłumacząc się że sprzedało się im zbyt dużo miejsc. Przedstawione alternatywne Hotele okazały się propozycjami które im sie nie sprzedały z powodu bardzo niskich standardów obiektów.
Witam wszystkich podróżujących do Grecji. Z informacji opinii i komentarzy zamieszczonych w intrenecie jakie czytałem widzę że nie jesteśmy jedynymi nie zadowolonymi turystami na świadczenie usług Grecos HOLIDAY Sp. Z o. o. ul. Grunwaldzka 76A, 60-311 Poznań. Chciałbym opisać to co tam zastaliśmy jak w rzeczywistości wygląda nocleg ku przestrodze innych korzystających z usług wymienianego biura podróży , przed zakupem imprezy turystycznej świadczonej przez Grecos HOLIDAY Sp. Z o. o. ul. Grunwaldzka 76A, 60-311 Poznań, jakie sprzedają biura podróży. Byłem tam z żona w ubiegłym roku 2016. Wycieczka nie była warta kwoty jaka zapłaciliśmy. O tym świadczy informacja jaka zamieściłem niżej : Byłem z żoną od 26 sierpnia do 2 września 2016r. Pokój jaki został na przydzielony w Aparthotel Vegellis w Nidri na wyspie Lefkada. Pokój wzbudził nasze niezadowolenie, zwróciliśmy uwagę na stan pokoju który miał dużo do życzenia, brud w pomieszczeniu. Studio składało sie z pokoju do którego wchodziło się bezpośrednio z zewnątrz, a pokój był na parterze budynku, oraz łazienki i aneksu kuchennego. Podłogi były nieumyte i zakurzone, a świadczyły o tym tzw. \"koty\" czyli kłębki kurzu i odciski stóp. W łazience, sedes był obsikany i leżały na nim włosy łonowe, śmierdziało moczem i od dawna nie mytą toaletą, odpływ prysznica był zatkany. Ściany brudne jak i połka pod lustrem i samo lustro. W aneksie kuchennym lodówka zepsuta, brak drzwiczek do zamrażalnika i w związku z tym lodówka zamrażała wszytko co się w niej znalazło, drzwiczki zewnętrzne do lodówki były zardzewiałe, całość znowu brudna. Kuchenka, oblepiona tłuszczem, na łączeniach kuchni ze ścianą nalot grzybu. Złe wyposażenie studio, a to co było , było po prostu brudne, oblepione resztkami jedzenia. W szafie czuć było stęchliznę. Koce w szafie również były brudne i wydzielały nieprzyjemny zapach. Ściany także były brudne pomazane. Po przekroczeniu drzwi znajdowała się zasłonka z wielka dziurą zszyta na okrętkę i oczywiście b
Witam wszystkich podróżujących do Grecji. Z informacji opinii i komentarzy zamieszczonych w intrenecie jakie czytałem widzę że nie jesteśmy jedynymi nie zadowolonymi turystami na świadczenie usług Grecos HOLIDAY Sp. Z o. o. ul. Grunwaldzka 76A, 60-311 Poznań. Chciałbym opisać to co tam zastaliśmy jak w rzeczywistości wygląda nocleg ku przestrodze innych korzystających z usług wymienianego biura podróży , przed zakupem imprezy turystycznej świadczonej przez Grecos HOLIDAY Sp. Z o. o. ul. Grunwaldzka 76A, 60-311 Poznań, jakie sprzedają biura podróży. Byłem tam z żona w ubiegłym roku 2016. Wycieczka nie była warta kwoty jaka zapłaciliśmy. O tym świadczy informacja jaka zamieściłem niżej : Byłem z żoną od 26 sierpnia do 2 września 2016r. Pokój jaki został na przydzielony w Aparthotel Vegellis w Nidri na wyspie Lefkada. Pokój wzbudził nasze niezadowolenie, zwróciliśmy uwagę na stan pokoju który miał dużo do życzenia, brud w pomieszczeniu. Studio składało sie z pokoju do którego wchodziło się bezpośrednio z zewnątrz, a pokój był na parterze budynku, oraz łazienki i aneksu kuchennego. Podłogi były nieumyte i zakurzone, a świadczyły o tym tzw. \\\"koty\\\" czyli kłębki kurzu i odciski stóp. W łazience, sedes był obsikany i leżały na nim włosy łonowe, śmierdziało moczem i od dawna nie mytą toaletą, odpływ prysznica był zatkany. Ściany brudne jak i połka pod lustrem i samo lustro. W aneksie kuchennym lodówka zepsuta, brak drzwiczek do zamrażalnika i w związku z tym lodówka zamrażała wszytko co się w niej znalazło, drzwiczki zewnętrzne do lodówki były zardzewiałe, całość znowu brudna. Kuchenka, oblepiona tłuszczem, na łączeniach kuchni ze ścianą nalot grzybu. Złe wyposażenie studio, a to co było , było po prostu brudne, oblepione resztkami jedzenia. W szafie czuć było stęchliznę. Koce w szafie również były brudne i wydzielały nieprzyjemny zapach. Ściany także były brudne pomazane. Po przekroczeniu drzwi znajdowała się zasłonka z wielka dziurą zszyta na okrętkę i oczywiście
Byłem z żoną na wakacjach w Grecji na Krecie w Hotelu Elpida. Wszystko w jak najlepszym porządku, obsługa Grecosa poczynając od rezerwacji, po przylot na wyspę, rezydenta czy animatorów w hotelu - REWELACJA! Wszystko na wysokim poziomie, profesjonalnie w 100%. Hotelik 3-gwiazdkowy, ale bardzo dobry standard, czysto (sprzątane codziennie), dobre jedzenie i przepiękne widoki. POLECAM!
Wszystko byloby na najwyzszym poziomie ,gdyby nie fakt skrocenia nam wspanialego urlopu do 10 dni ,kiedy zarezerwowane i oplacone mielismy 14 dni. Prosze na przyszlosc dokladnie sprawdzac ,rezerwacje klientow ,ktorzy za posrednictwem Wakacje Pl . wykupuja wczasy. Grecos ,co zaznaczam umozliwilo dalszy pobyt ,ale w innym oddalonym o 100 km hotelu ,mnie udalo sie otrzymac dobra lokalizacje ,natomiast moji przyjaciele otrzymali w tym samym hotelu bardzo zla lokalizacje . Caly pobyt w koncowce okazal sie ogromnym dla nas stresem ,niestety ! Pozdrawiam i licze ,ze w tym roku nie zastana nas zadne niemile niespodzianki.
Złodzieje złodzieje zapłaciłam za hotel 5* od lotniska 20km do morza 100m pokój na parterze ze względu na niepełnosprawne dziecko na miejscu brak pokoju zamiana od lotniska 80km do morza 900m pokój na 2 piętrze brak windy ciężko bylo z chorym dzieckiem chodzic 900m jechac autobusem 80km w chodzic na 2 pietro
Nie polecam zamiana na gorszy hotel 25 rodzin miało to samo grecos sprzedaje hotele na miejscu brak wolnych pokoi zamiana na gorszy
Sierpień 2016: Na 24h przed planowanym wylotem otrzymuję informację, że BRAKŁO miejsc w hotelu w którym zakupiłam wycieczkę - w zamian, zaproponowano Mi GORSZY hotel położony 60 km dalej lub możliwość odstąpienia od wakacji. NIE POLECAM planowania wakacji z Biurem Grecos Holiday.
Zdecydowanie nie polecam Grecosa!!! A wręcz odradzam! Wyjeżdżam na wczasy 2 razy w roku a po raz pierwszy spotkałam się z takim potraktowaniem klienta zarówno przez rezydentów na Zakynthos (hotel Gloria Maris) jak i obsługę biura:( Z 7-dniowego pobytu 3 ostatnie dni to koszmar...Na złożoną po powrocie do kraju reklamację dostałam odpowiedź częsciową - resztę zapewne \"niechcący\" sobie Grecos pominął - a przede wszystkim odpowiedź biura podróży była po terminie, co w świetle obowiązujących przepisów skutkuje uznaniem w całości reklamacji klienta, a do tej pory jakoś Grecos nie raczył mi ani odpowiedzieć, mimo iż ponownie napisałam pismo i zostalo przez nich odebrane (mam potwierdzenie), ani tym bardziej nie zwrócił pieniędzy. Szkoda słów, zdrowia, nerwów i pieniędzy! Zapewne spotkamy się w sądzie...
Najwięksi oszuści z pośród wszystkich znanych mi biur. Na kolorowych zdjęciach wszystko się u nich kończy. Beznadziejni rezydenci na corfu i crecie !!!!!!!!
Biuro podróży które lekceważy swoich klientów. Kiedy złożyłam odwołanie od pobytu, w ogóle nie ustosunkowano się do moich zastrzeżeń, ani nie poinformowano gdzie mam dochodzić swoich praw. Napisałam pismo do Pana Prezesa również bez odzewu, tak więc nie dziwię się że rezydent na miejscu nie miał dla mnie czasu.Uwaga Grecos ma problem z matematyką, w umowie miałam apartament o powierzchni około 30 m2 a otrzymalam pokój o poierzchni około 18m2. Zdaniem biura jest to ok. Nigdy już nie pojadę z tym biurem na żadne wakacje, dlatego że lekceważy i nie szanuje klientów a nie jechałam w żadnej promocji bez zniżek, gdyż urlop planowalam w styczniu a pobyt miał miejsce we wrześniu 2016roku na Zakyntos.
Nie mam pojęcia dlaczego opinie turystów o tym biurze są takie złe?? My cztery lata z rzędu wybieraliśmy Grecos właśnie dlatego, że nie mieliśmy ŻADNYCH problemów z tym biurem! Żadnych! Ani z rezerwacją, ani z rezydentami, ani z hotelem. Byliśmy z Grecos dwa razy na Rodos, raz na Kos i w 2016 na Krecie. Wybieramy hotele pięciogwiazdkowe, i za każdym razem wracaliśmy z dwutygodniowego pobytu super zadowoleni i super wypoczęci. Zawsze staramy się wybrać hotel z dużej sieci Mitsis. Ja stanowczo mogę powiedzieć, że POLECAM Grecos :-)!
Z Grecosem wyjeżdżałem już 3 razy. Ze wszystkich wyjazdów jestem bardzo zadowolony. W jednym przypadku hotel dawał nam pokój w \"suterenie\" ale po interwencji rezydenta dostaliśmy bardzo dobry. W sierpniu-wrześniu 2016 byliśmy w hotelu Aquis Rithimna Beach i byliśmy z żoną zachwyceni.Dziwi nas druzgocąca opinie pani, która była w trym 5* hotelu w tym samym czasie. Przesadne malkontenctwo polaków jest przysłowiowe. Jesteśmy z żoną prawie 80-latkami a w Grecji byliśmy już kilkanaście razy. W listopadzie tego roku zamówiliśmy nasz kolejny wyjazd z Grecosem.
WIELKI GRECKIE WAKACJE? Wybrałam z katalogu wczasy czyli: wyspę, miasto i hotel. Wczasy zapłaciłam, wszysko było OK do momentu wylądowania na wybranej wyspie. Zmieniono nam hetel i żeby tego było mało i miejscowość :( Cały pobyt to było jedno wielkie oczekiwanie na zmainę hotelu :( Zastanawiam się po co są katalogi jak i tak wywiozą Cię tam gdzie się firmie podoba (nikt nie zapytał nas o zgodę na zmianę miejsca pobytu). Do tej pory czekam na rozpatrzenie reklamacji. List polecony firma GRECOS odebrała 17 października - do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi. Szkoda, że nie ma oceny ZERO!!!!
Mój wyjazd do Grecji (koniec czerwca) zorganizowało biuro GRECOS. W ofercie hotel miał mieć 5 gwiazdek i przede wszystkim darmową klimatyzację. Klimatyzacji pokój nie posiadał. Złożyłam w biurze w tej sprawie reklamację w lipcu 2016 roku. Dzisiaj jest 22.11.2016 roku a biuro nie załatwiło sprawy na moje pisma nie odpowiada. Nie polecam tego organizatora. Różnie może być ale biuro powinno poczuwać się do obowiązku i zwrócić różnicę między pokojem z klimatyzacją i bez klimatyzacji.
W tym roku w lipcu spędziliśmy wspaniałe wakacje w Grecji na riwierze olimpu. Bardzo mile wspominamy przede wszystkim opiekę rezydentów i animatorów z Polski. Pozdrawiamy obydwie panie Marty.
Nie polecam biura. Do tej pory nie została rozwiązana sprawa opóźnienia o 9 godzin wylotu do Heraklionu w czerwcu 2016 r. Korespondencja przesłana w lipcu, do tej pory (20 listopad) biuro przeciąga wypłatę odszkodowania (po 150E) na osobę.
Byłem z frimą Grecos na wakcjach we wrześniu 2016 na wyspie Rodos. Jestem bardzo niemile zaskoczony. Były to najgorsze wakacje w moim życiu, a byłem w Grecji już kilkanaście razy. Nikomu nie polecam Grecosa jako organizatora wycieczek, a wręcz w przyszłości będę go wszystkim odradzał i ostrzegał aby tylko nie kupował wycieczek z Grecosem. Wybraliśmy hotel na całkowitym odludziu 4gwiazdkowy ze śniadaniami i bobiadokolacajami jak zresztą zawsze. Nie potrzebne nam było All Inclusive. Chcieliśmy odpocząć w komfortowyc warunkach od ludzi i od pracy prze 6-7 dni. PO wylądowaniu w beszczelny sposób został nam przydzielony hotel 2 gwiazdkowy z All Incluive w największej imprezowni na Rodos Faliraki \"rodem Made in China\" co miało być według Grecosa upgradem. Pani rezydent po tym jak usłyszała, że nie zgadzamy się na zamianę powiedziała że możemy zostać na lotnisku. Nie będę opisywał hotelu który dostaliśmy ponieważ nie chcę się denerwować. Oczywiście kolejnego dnia i następnych jeździliśmy samochodem do naszego hotelu który wybraliśmy. Około 45 osób z naszego autokary miało zmienione hotele. W naszym hotelu dowiedzieliśmy się że Gecos bardzo często tak robi i zamienia klientom hotele na niższy standard. Rezydentka wszystkim zaproponowała po 70 euro zwrotu jako zadościuczynienie i co dziwo większość osób się zgodziła ku naszemu zaskoczeniu (chyba tak postęują Polacy). Nasza sprawa trafiła do sądu i na tym się nie skończy. Odradzam wszystkim z korzystani z usług GRECOSA. Najgorsze biuro podróży w jakim można kupować wycieczki. Polecam biura niemieckich firm.