nie wiem co sadzic o samym biurze ale wakacje w Grecji to był koszmar ,nic nie było zgodne z oferta poza połozeniem hotelu nigdy wiecej GRECJI
Byłem zobaczyłem i więcej z nimi nie pojadę. Reklamy w telewizji to bzdury brak profesjonalizmu i działają tak jak grecy. Szkoda trochę rezydentów bo to na nich spływają wszystkie obelgi. Jeśli dalej będą tak pracować to daję im dwa lat i klapa.
Niestety z przykrością muszę napisać o nie do końca uczciwym podejściu biura do klienta .Liczy się maksymalny zysk a nie zadowolenie klienta Do pokoju 2 os. sprzedawane (wciskane )są dostawki w postaci łóżka polowego na które nie ma miejsca w pokoju, nie mówiąc o tym, że na dostawce nie mieści się dziecko!!! Jest to nasz kolejny wyjazd (5 ?os.) tym razem z biurem Grecos .Usługa wykupiona przez pośrednika TRAVELPLANET do hotelu Mare Nostrum Thalasso Grecja w lutym z gwarancją najniższej ceny , okazała się ceną najwyższą !Moje monity i argumenty o zwrot nadpłaconej kwoty lub innego uczciwego rozwiązania sprawy zostały ?olane?. Travelplanet obarczał winą za zaistniałą sytuację biuro podróży Grecos a Grecos odsyłał mnie do pośrednika czyli Travelplanet . Przestrzegam wszystkich !!! Nie dajcie się nabrać na żadne ?GWARANCJE NAJNIŻSZEJ CENY ? bo to jest tylko chwyt marketingowy !!! Najniższa cena dotyczy dnia zakupu usługi , o tym zostałem poinformowany podczas reklamacji. Czy tak postępuje uczciwa i rzetelna firma??
Bardzo dobra organizacja wycieczki objazdowej Klasycznie po Grecji. Mieliśmy obawy w związku z wieloma negatywnymi opiniami o biurze,ale było super. Sprawna organizacja transferu z lotniska, przewodniczka Ania rewelacyjna, prawie każdy hotel z basenem. Nawet pogoda sprzyjała - nie było za gorąco. Polecam Grecos!
Hotele słabej jakości nadrabiają animatorzy. Ogólnie opieka ok. Wycieczki naciągane.
Przywitanie na lotnisku bardzo sympatyczne, rezydentka miła i życzliwa, szczegółowo zapoznała nas z ofertami na wycieczki, oferując ciekawe miejsca do zwiedzania na wyspie. Animatorki bardzo przyjazne i zawsze uśmiechnięte, pomimo wielu godzin pracy. Klub Delfinki to strzał w dziesiątkę, dzieci były pod bardzo dobrą opieką, idealny czas dla dorosłych, by mogli się zrelaksować i odpocząć od swoich pociech choćby na chwilę. Animatorka Sandra pełna energii i zawsze uśmiechnięta, z wielkim zaangażowaniem wykonywała swoją pracę. Barmani cudowni, zabawni, nie dawali po sobie poznać zmęczenia, nawet po 12 godzinach pracy. Pozdrowienia dla przemiłych Aljano, Jouliano, Giannis, Mikel & Savvas.
Podróż na Skopelos udana, było trochę zawiłości przy locie, ale opóźnienie niewielkie. Hotel w Elios bardzo nam się podobał.Wyspa jest przepiękna, cudowne krajobrazy i plaże. Świetna opieka rezydentki młodej dziewczyny Agaty - konkretna, profesjonalna, dziewczyna z poczuciem humoru i stoickim spokojem.Jeśli Grecos poprawi sprawę lotów to mogę polecić to biuro z czystym sumieniem.
Profesjonalna obsługa. Powyżej oczekiwań. Opieka od wylądowania - lotnisko - do samego końca - odprawa przed wylotem z powrotem do Polski.
Wszystkie warunki zgodnie z umową. Rezydenta bardzo pomocną. Polecamy.
Bardzo dobrze zorganizowane wczasy na Rodos. Godna pochwalenia jest praca animatorek Oli i Sabiny dziewczyny SUPER! Pani rezydent Ola rzeczowa i pomocna, Pani Monika przesympatyczna i z niesamowitą wiedzą!!!
Szkoda, że nie można dać 0. Masakra totalna, na sam początek opóźnienie lotu,, czyli wakacje skrócone. Rezydenci to jakiś żart w ogóle niczym się n ie interesują, pani Patrycja główna rezydentka nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy, ostatecznie wyłączyła telefon. Nawet nie chce mi się przypominać tego, co tam, się działo. Po prostu powiem, że nie polecam, więcej odradzam. TOTALNA MASAKRA NAJGORSZE BIURO EVER
Jeżeli chcesz popsuć sobie wymarzone greckie wakacje wybierz Grecos. Grecja Kalamaki hotel Careta Island tylko 3 gwiazdki.Zgłoszenie reklamacyjne nie zostało uwzględnione.Nie polecam wyjazdu z Grecosem
Grecos zasługuje na mea pozytywną opinie. Największą furorę robią ich animatorzy i obsługa, obecna na lotnisku, w hotelu - wszędzie :)
Biuro Grecos oceniam pozytywnie. Wróciliśmy z wakacji bardzo zadowoleni. Podróż lotnicza bezproblemowa. Pobyt udany. Z wycieczek nie korzystaliśmy, ale za pośrednictwem pracownika biura wypożyczyliśmy samochód. Sprawdził się znakomicie na górskich trasach.
Wszystko było zorganizowane super ...Polecam to biuro..
Byliśmy na Kefalonii. Podróż: lot na wyspę przebiegł planowo, natomiast powrót był niezbyt udany - opóznienie samolotu ok. 4 h. Nikt nie potrafił udzielić informacji ile potrwa opóznienie i czym jest spowodowane. Co 10 minut informowano nas, ze za 15 minut bedzie samolot, kiedy od pracownikow lotniska usłyszeliśmy, ze samolot nie wyleciał jeszcze z Polski. Hotel Cefalonia Palace: przeznaczony w głównej mierze dla rodzin z dziećmi. Znajduje sie w spokojnej miejscowości, niedaleko plazy. Na zewnątrz fajny - basen, leżaki, bar - generalnie ok. Pokoje średnie ale trzeba wziąć pod uwagę typowo greckie standardy. Jedzenie było przeciętne ale był duży wybór - każdy znajdzie cos dla siebie. Room service w zasadzie niewidoczny za co ogromny plus, bardzo mila obsługa. Fajne animatorki - zachęcały ludzi do wzięcia udziału w zabawach ale w bardzo nienachalny sposób. Miłe, zabawne i kreatywne dziewczyny - duży plus hotelu :)
Byliśmy z żoną tydzień na początku lipca br. w Istro hotel Elpida (Kreta) Żadnych negatywnych uwag. Wspaniali animatorzy.Było super pod każdym względem.
Byłem na Skiathos na przełomie czerwca i lipca. Najpierw porażka z lotem - pierwsza noc w hotelu w ....Katowicach. Lot był opóźniony do następnego dnia. To niby wina przewoźnika linii Smallplanet, ale my podpisywaliśmy umowę z Grecosem i od niego oczekiwalibyśmy stanięcia na głowie, by dopełnić warunków umowy. Na samej wyspie mi się podobało, ale hotel naprawdę przeciętny. Największym rozczarowaniem była rezydentka - pani Edyta - osoba niemiła dla turystów , zarozumiała i fałszywa. Uważam, że Grecos przy swoich problemach powinien bardziej dbać o jakość rezydentów. To oni przecież stoją na pierwszej linii kontaktu z klientem, a ta pani zwyczajnie działa na niekorzyść firmy.
W tym roku 3-ci raz z Grecosem w to samo miejsce.2X BEZ ZARZUTU.Po raz pierwszy jakieś\"ale\" a mianowicie opóźnienia lotów i totalny brak informacji. W podróży TAM(Warszawa-Skiathos 04.06/Small Planet 14,5 godziny opóżnienia!!!) totalny brak informacji-co się stało? Czy i kiedy wylecimy? Wyłącznie co około 3 godziny przesuwanie lotów. Pomimo obietnicy o powiadomieniu o godzinie lotu pani z Grecosa ,kolokwialnie rzecz ujmując-wypięła się na nas:(PRZYKRE I DENERWUJĄCE BYŁO TEŻ MILCZENIE TELEFONÓW GRECOSA w czasie naszego oczekiwania na spóźniony lot.TOTALNA OLEWKA KLIENTA:( Powrót- niespodzianka:Small Planet w czarnej d....Przy odprawie o 6.30 na lotnisku dowiadujemy się, że boarding time zamiast 8,30 jest 14.30 .... a wiadomość tę uzyskujemy od ... wydruku na bilecie. Pani rezydentka (miła i kompetentna osoba) nie puszcza pary z ust choć, jak się później okazuje, doskonale znała całą sytuację.Lądujemy z prawie 9 godzinnym poślizgiem... ROZUMIEMY, ŻE OPÓŹNIENIA LOTU TO NIE ICH WINA LECZ NIE ROBIĄ NIC, ŻEBY ZADBAĆ O KLIENTA GDY PRZEWOŹNIK NAWALI.A szkoda bo to psuje image Firmy:(
Super hotel Alkioni na wyspie Kefalonia cisza, spokój,super rezydent pasjonat Michał,nic dodać nic ująć,16.-30.06.2016 rok.