Pierwszy raz leciałem z tym biurem Grecos. Jestem bardzo mile zaskoczony Rezydentka bardzo dobrze sprawowała swe obowiązki! Oceniam bardzo wysoko biuro podróży Grecos
w niedzielę wróciliśmy z Krety. Kupilismy wycieczkę dzień przed wylotem i jesteśmy bardzo zadowoleni.Godziny wylotów z Polski oraz powrotny z Heraklionu takie jak w ofercie - zyskiwaliśmy dodatkowe godziny i nie trzeba było zrywac się skoro świt...hotel wystarczający, schludny z urozmaiconym jedzeniem w wersji all , fajnymi i sympatycznymi animatorami oraz przemiła obsługą. Naszą rezydentką była Pani Małgorzata - profesjonalistka, pasjonatka , bardzo opiekuńcza i chętna do pomocy. Minusem są ceny wycieczek fakultatywnych - to zarzut do biura . Plusem przewodnicy - osoby, które mieszkają na Krecie i pasjonują się historią, kulturą ... Hotel Zorbas blisko Hersonisos - godny polecenia , bungalowy w ogrodzie , plaża źwirkowa oddzielona od hotelu tylko wąskim deptakiem , dużo sklepików , barów , wypozyczalni samochodów,kilka lokalnych biur podróży. Świetne miejsce wypadowe do zwiedzania Krety wschodniej...a jest co zobaczyć !
Byliśmy na tygodniowym pobycie na Zakynthos w hotelu Careta Beach. Pokoje ok, czystość ok, hotel na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości, a w szczególności aquapark. Oferta allinclusive jeśli chodzi o alkohole to farsa. Whisky tragiczna, piwa nie da się pić, wino tak samo. Rezydent... Tylko i wyłącznie próbuje sprzedać wycieczki po bardzo zawyżonych cenach, wypożyczalnia samochodów, którą poleca również jest droga. Animatorzy z Polski za to bardzo sympatyczni, Zosia i Dominik wymiatają. I najważniejsze, w dniu rezerwacji lotu i wpłacenia zaliczki czyli w styczniu, godzina powrotu to była 15:30, tydzień przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 6:30, więc ostatniego dnia musieliśmy opuścić hotel o 4 rano!
Wszystko bardzo dobrze. Jesteśmy zadowoleni. Dziękujemy za udane wakacje. Na minus można zaliczyć wysokie ceny wycieczek (u rezydenta). Gdyby ceny były zbliżone do tych oferowanych w lokalnych biurach więcej osób by z nich skorzystało. Rezydent przecież nie organizuje tylko sprzedaje usługę lokalnego biura (chodzi o zejście z marży).
W niedzielę wróciliśmy z krety. Na początku wycieczki gdy już dolecielismy na hiraklion dowiedzieliśmy się że ponoć hotel zerwał kontrakt z grecosem i dlatego muszą nas przenieść do innego hotelu. Tak więc z 5 gwiazdkowego oddany do użytku w 2014 wyszedł 4 gwiazdkowy oddany do użytku 30 lat temu co prawda odświeżony ale był kiepski. Uważamy że powinni nas o tym poinformować przed wylotem byśmy mogli dokonać wyboru czy chcemy wyjechać. Jedzenie było w miarę ok obsluga hotelowa zadowalająca. Pękł mi bagaż który od razu zareklamowałem jednak Rezydentka pani Anita wprowadziła nas w błąd, przez co teraz mam problem z odzyskaniem pieniędzy... jeśli ktoś będzie mieć podobna sytuację od razu żadajcie kopii wystawionej reklamacji. Nie jutro. Nie na maila. Od razu!!!
Wlasnie spedzamy ostatni dzien w poseidon palace na riwierze olimpijskiej. Pokoje tragiczne jak na 4 *. Lobby hotelowe ladne wraz z otoczeniem, plaza kamienista ale mielismy swiadomosc tego. Rezydentka pani marta o niemieckim nazwisku oraz obsluga hotelu sa TRAGICZNE!! Hotel przystosowany pod Klientow z niemiec, ktorzy obslugiwani byli jak bogowie greccy. Od obslugi slyszelismy ze my jestesmy tylko allinclusive wiec napoje musimy nalewac sami przy czym niemcy byli obslugiwani przez kelnerki(napoje donoszone), ktore dla nas byly wyjatkowo niemile. Aminacje tylko dla niemcow. Obsluga nie mowi w jezyku angielskim co jest wielkim minusem. NIE POLECAM ani hotelu ani biura podrozy. W hotelu odbywaja sie wesela i wtedy najlepiej jakbys zniknal. Duzo nieprzyjemnosci nas spotkalo ale nie bede sie rozpisywal wiec jesli ktos zastanawia sie nad wyjazdem do grecji to polecam biura sprawdzone.
Szykujemy po powrocie POZEW Zbiorowy!!!! Pierwszy i ostatni raz z Grecosem.Żeruja na kłamstwu i mydleniu oczu.Wycieczka wykupiona pare m-cy wczesniej w autokarze na miejscu od kierowcy dowiedzielismy sie ze nie zawiezie nasndo hotelu w ktorym mamy rezerwacje gdyz jest zamkniety.Po oczekiwaniu 40 minut zawitala Pani rezydent ktora poinformowala miedzy slowami ze przebukowali nam inny hotel i przed chwila sie o tym dowiedziala co bylo totalnym klamstwem bo dobrze wiedziala ze ten dam problem miala poprzednia grupa.Zbywa wyuczonymi tekstami.Biuro chcialo dac 20 euro za zamkniecie buzi.Ludzie nie zgodzili sie na to to pani rezydent codziennie zmienia termin odpowiedzi marnujac czas urlopu na bezsensowne spotkania ktore do niczego nienptowadza.Probuje zwalic caly problem na hotel Eurocalas gdzie umowe podpisywaliamy z Grecosem nie hotelem.Biuro Grecos i rezydent totalna porazka,nie polecam.Wystawiaja fajne oferty a rzeczywistosc jest calkiem inna.Poczawszy od klamstw w ofercie z godzinami wylotu skonczywszy na tym ze wykupujesz wycieczke w super hotelu a ladujesz na zadupiu w bulgalach z widokiem na mur na mur z nieczynnymi basenami.
Opis z ogłoszenia nie zgadza się z opisem rzeczywistym hotelu.
Kupiłem wyjazd 1,5 dnia przed wylotem na Rodos. Na miejscu okazało się, ze hotel w remoncie i wylądowałem w innym z balkonem od strony kuchni. Zniżka na wycieczkę nie rekompensuje zawiedzionych oczekiwań. Rezydenci opiekuńczy. W mieście Rodos sporo komarów i trochę uchodźców w parku przy murach starego miasta. Wstępy do państwowych muzeów i zabytków dla osób 65+ tańsze o połowę, trzeba pokazać dokument ze zdjęciem.
Lot przełożony o 12 godzin , obsługa przez biuro beznadziejna począwszy od lotniska do hotelu . Rezydentka w hotelu jeszcze nie dorosła do swojej roli . Zdaję sobie sprawę , że to ciężka praca ale skoro ktoś się podejmuje to powinien to robić profesjonalnie , szczególnie ,że klienci jada w nieznane . Przekaz informacji beznadziejny . Pomoc żadna . ML
Polecam gorąco. Opieka rezydenta na najwyższym poziomie. Wycieczki wspaniałe. Za wykupienie 2 wycieczek trzecią otrzymaliśmy gratis.
Porażka totalna jak można nie dostać rezerwowanego pół roku! wcześniej hotelu i dowiedzieć się o tym na miejscowym lotnisku od niemiłej rezydentki Kamili B. NIE polecam!!!!
bardzo fajne biuro. byliśmy 1 raz z nimi ale mile zaskoczeni byliśmy - przede wszystkim transferem lotnisko-hotel-lotnisko. z wycieczek nie korzystaliśmy od nich wiec nie mogę sie wypowiedzieć. Hotel b fajny. Ogólnie b zadowolona.
Kompetentne, można na nim polegać.Rezydenci pomocni . Wszysto zgodne z planem podróży.
Z tego co zauważyłam to informacja na tydz przed wylotem ze nie ma sie hotelu który sie rezerwowalo duzo duzo wcześniej jest na początku dziennym. Brawo grecos oby tak dalej !!
Przez pięć lat wyjeżdżałam z Grecosem w różne miejsca w Grecji. Pierwszy raz poleciałam przez przypadek, z dnia na dzień, i tak już z nimi zostałam. Jestem bardzo zdziwiona złymi opiniami na temat tego biura, bo do tej pory nie mam mu nic do zarzucenia. Oferta zawsze była zgodna z opisem, rezydentki bardzo kompetentne i pomocne. Wycieczki dosyć drogie, ale można znaleźć tańsze w lokalnych biurach. Hotele zawsze odpowiadały opisom z oferty. Nigdy się jeszcze nie zawiodłam na Grecosie, żałuję, że nie operują w innych miejscach, bo chcialabym już polecieć gdzie indziej i włos mi się jeży, jak czytam opinie o innych biurach? Grecos polecam z czystym sumieniem.
Grecos to biuro podróży, które okłamuje klientów, i mało tego, jego pracownikom brak odwagi, by przyznać się do popełnionych błędów, i je naprawić... zapłaciłem za wakacje w Grecji, ale nie byłem tam... zwrócili mi jedynie niecałe 10% zapłaconej kwoty Mam napisać, że Grecy to złodzieje?!
Wyjazd do hotelu oznaczonym w katalogu 5*. Po przyjeździe większość gości z Polski otrzymuje pokoje poniżej wykupionego standardu (byliśmy duża rodziną, wykupiliśmy apartament 2 pokojowy, dostaliśmy apartament 1 pokojowy). Przez rezydenta udało się pokoje zamienić dopiero następnego dnia i to tylko dlatego, że byliśmy na 14 dni z rocznym dzieckiem. Hotel brudny, pokoje fatalne (łóżko w drugim pokoju to była składana prycza). Grecos uznał reklamację w wysokości kilkudziesięciu złotych tylko w zakresie 1 nocy spędzonej w innym pokoju, nie poczuwając się do różnicy między opisem katalogowym a rzeczywistością. Na plus tylko lokalne animacje dla dzieci.
Zakhyntos Hotel Tsamis Zante Spa Resort 4* Po przyjeździe nie było dla nas pokoi. Dwie rodziny spały w jednym pokoju. My na dostawce. Na drugi dzień walka o dwa osobne pokoje! Rezydentka poinformowana! Ok. godz. 16, drugiego dnia, otrzymaliśmy 2 wykupione pokoje. W dniu wyjazdu nie było wczesnego śniadania, mimo zapewnień rezydentki. Grecos nie uznał reklamacji. To były nasze drugie i ostatnie wakacje z Grecosem!!! NIE POLECAM!!! Sprawa trafia do sądu!
Witam W ubiegłym roku spędziłem urlop z biurem Grekos którego NIE POLECAM .Zapłaciłem za pokój z widokiem na morze ( dodatkowa dopłata).Reklamacje w hotelu i u rezydentki nic nie dały. Zrobiłem dokumentacje zdjęciową i po powrocie przesłałem do Grekosa. Bardzo przepraszają i zapraszają do spędzania z nimi następnych wakacji. To kpina NIGDY Z Grekosem. Nie dajcie się nabić w butelkę.