W zasadzie do niczego nie mogę się przyczepić. W opisie, który znalazłam na stronie easygo.pl dotyczącym oferty Rainbowa do Egiptu znalazły się pewne niezgodności. Znalazłam to samo na stronach Rainbow. Mogliby się postarać aby informacja o produkcie, usłudze była bardziej wiarygodna. Nie zmienia to postaci rzeczy, że wyjazd był bardzo udany i osobiście polecam to biuro. Pzdr
Godzina wyjazdu była trzy razy przesuwana ( w sumie o 13 godzin), w hotelu musieliśmy czekać godzinę na przydział pokoju. W końcu przydzielono nam pokój z widokiem na ścianę i skład brudnej bielizny. Rezydent nie interesował się nami .
Wycieczka objazdowa po Maroku rewelacja. Żadnych zastrzeżeń. Przewodnicy polscy i rezydent - rewelacja, pełe oddanie swojej pracy z ogromną pasją. Zastrzeżenia tylko do sprzedaży oferty pobytowej - hotel AlMaagor w Agadirze sprzedany jest jako **** i w rzeczywisości ma przydzielony taką kategorię, ale pokoje są znacznie gorsze. Wg mnie jest to standard **. Nie wiem, czy biuro wie o tym i celowo wykupuje pokoje o gorszym standardzie. Jeśli nie, to wydaje mi się, że biuro powinno poinformować gości że pokoje są o dużo niższym standardzie. Hotel ma tylko część pokoi **** i o tym każdy powinien być poinformowany, bo płacąc za **** otrzymuje się standard akademicki.
Wróciliśmy kilka dni temu z wyjazdu, dokładnie z Grecji. Cały program zgodnie z planem. Cenowo wyjazd wyszedł nas bardzo dobrze. Rezydent na miejscu OK. Nie mam uwag, jesteśmy zadowoleni i wybierzemy się chyba jeszcze kiedyś z Rainbowem. Jarek
W czasie wycieczki objazdowej, w jednym z hoteli 13 osób dostało połowę obiado-kolacji, gdyż zabrakło porcji /za ten posiłek trzeba było dodatkowo dopłacić przy wstępnej rezerwacji imprezy-tak przewidywał katalog ofert biura/.Na pytanie jednego z poszkodowanych do pilota wycieczki czy nie wie dlaczego dostaliśmy połowę porcji wzruszyła tylko ramionami mówiac "nie wiem" i po kilku minutach bez jakiegokolwiek zainteresowania pożegnała się z grupą słowem "dobranoc". Natomiast inny pracownik -rezydentka p. Milena wykazala własną inicjatywę w pomocy załatwienia sprawy z pozytywnym skutkiem /zapomniałem kupić w Rzymie pamiątkę-zadzwoniła z własnej inicjatywy do pilota innej grupy i na lotnisku przy odlocie mogłem odebrać zapomniany prezent/.
Zła logistyka wyjazdu wycieczek objazdowych.Turyści przyjeżdżaja z róznych miast. Opóźnienie jednego samolotu powoduje konsekwencje dla realizacji programu. Bylismy na wycieczce w terminie 27.08 - 10. 09. 2008. 7+7 Ziemia Święta + Egipt. W związku ze zmianami lotu przez cały dzień koczowaliśmy w hotelu w Egipcie czekając na turystów z opóźnionego samolotu. Co kilka godzin zmieniano termin wyjazdu. do izraela. Rezydent nie intetesował sie grupą. Nie mielismy gdzie złożyć bagaży. W Jerozolimie byliśmy zamiast 28 sierpnia popoludniu nastepnego dnia o godzinie 5 rano. Po 3 godzinach snu rozpoczęlismy program, ktory ze wzgledu na opóźnienia byl realizowany w zabójczym tempie. Nie tak sobie to wyobrażalismy. Nie wszystko udalo nam się zobaczyć. Tylko dzięki dobrej pilotce Pani Malgorzacie Łukaszewskiej oraz przewodniczce izraelskiej udalo nam się mimo zrealizować znaczną częśc programu. Pozostalo jednak poczucie lekceważenia turystów placących duże pieniądze za taką wycieczkę.Hooele w Izraelu okey. Nie mam zastrzeżeń. Ale hotel, ktory na 4 godziny udostępniono nam po przylocie w Sharm el Sheik tragiczny. Brudna podoga, stoły. Wszystko sie kleiło. Biuro turystyczne nie może tak lekceważyc klientów. Zakonczenie wycieczki też na tym samym poziomie. Wylot o dzień wcześniej. Informacja o wczesniejszym wyjezdzie w dniu wyjazdu.Wyjazd w nocy, bez śniadania, kawy. Turyści z innych biur otrzymali chociaż paczki na drogę. Biuro Rainbow Tours kompletnie lekceważy klientów. Z oplaconych świadczeń nie otrzymaliśmy 1 kolacji, 1 śniadania, skrócono nam pobyt o 1 dzień.
Wszystko super!!! Polecam :)
Nie mam zastrzeżeń co do organizacji. Wszystkie formalności załatwione bez żadnych problemów, czekania czy niedomówień. Wszelkie informacje (szczególnie dotyczące zmian) przekazywane bez opóźnień. Opieka rezydenta bardzo dobra - właściwy człowiek na właściwym miejscu (podziękowania jeszcze raz i pozdrowienia!). Z pewnością znowu skorzystam z oferty biura RT.
Pierwszy raz kupowałam wycieczkę przez internet - wszystkie informacje uzyskałam przez telefon, umowę wysyłałam mailem, zeskanowaną z moim podpisem, pocztą otrzymałam potwierdzenie. Biuro naprawdę profesjonalne, polecili mi nawet parking w Warszawie, jedyne "niedociągnięcie" to była kwestia wyjazdu z Egiptu. Wylot był po północy, a doba hotelowa kończyła się już w południe, nic w tym złego, bo mogliśmy być w hotelu, jednak tu nie popisał się rezydent, który podał nam sprzeczne informacje co do dopłaty za wyżywienie, ale udało się sprawę wyjaśnić dzieki pomocy rosyjskiej rezydentki, więc było ok. Nie obwiniam Rainbow, ale warto by było wziąć rezydenta Ibrahima na "dywanik"
nie zostalismy poinformowani o zmianie lotu. zamiast z turcji do warszawy, polecielismy do katowic ! , a stamtad AUTOKAREM do warszawy. autokary to dwa mikrobusy, gdzie pasazerowie musieli swoje bagaze trzymac w przejsciu. o zmianie lotu dowiedzielismy sie dopiero na lotnisku (jak sie pozniej okazalo, bylo o tym wiadomo juz dzien przedtem), a rezydentka przestala odbierac telefon. (p. Magda - wredna opryskliwa baba). w katowicach nikt po nas nie wyszedl - dopiero kierowcy mikrobusow. inne biura podrozy polecialy lotem do warszawy o normalnej godzinie. my sie nie zmiescilismy i probowano nam wmowic ze lotu wogole nie ma. bede odradzal wszystkim korzystanie z uslug tego biura!
Byliśmy z mężem na wycieczce w Portugalii i Hiszpanii w VIII.br.Objazdówkę prowadziła Pani Katarzyna Ruiz - uważam, że jest osobą, która świetnie sobie radzi organizacyjnie prowadząc wycieczki, doskonale opowiada historię , bardzo kontaktowa, sympatyczna. Nie można znaleźć nic do czego można by się przyczepić. Jeśli na wycieczkę objazdową po Hiszpanii i Portugalii to tylko z Panią Katarzyną Ruiz.
Rainbow Tours wywiązał się w 100% ze swoich zobowiązań. Byłem z tym biurem w Bułgarii, w Słonecznym Brzegu, w hotelu 3 gwiazdkowym - Amfora. Wszystko w jak najlepszym porządku. Bardzo atrakcyjna cena, żadnych wpadek podczas całego pobytu. Przewoźnik też spisał się na medal. Tak więc ocena moja jest bardzo dobra, tak trzymać ! Pozdrawiam
Potwierdzam wszystko to, co opisała P. Krystyna z Wałbrzycha na temat wycieczki i opiekuna.
Generalnie jestem zadowolony. Pojawiły się pewne mankamenty, ale nic rażącego co mogło by popsuć dobrą opinię biura. Osobiście polecam. Dawid
Polecam!!! :)
Zły rezydent, saby hotel, beznadzieja
Dużo niedociągnięć organizacyjnyvch. Zbyt wysokie ceny wycieczek fakultatywnych (ponad 2x wyższe niż bułgarskich). Rezydentka - niestety złośliwa i mająca wiele rzeczy w w głębokim poważaniu.
Po raz pierwszy skorzystałam z usług tego Biura, objazdówka do Szwajcarii, Sabaudii i Lichtensteinu była zgodna z ofertą, a dzięki pilotowi Panu Wojciechowi Leitloff tak wiele dowiedzieliśmy się o Szwajcarii. Tyle nam pokazał według programu i ponadto, był bardzo opiekuńczy, wszystko dokładnie tłumaczył przed każdym kolejnym dniem, co będziemy zwiedzać, gdzie się zatrzymamy - jedździłam już z kilku biur na objazdówki po różnych krajach Europy, ale z takim pilotem każdemu polecam wyjazd do Szwajcarii. Zobaczyliśmy góry , małe miasteczka, jeziora - no było wspaniale. Pośredniczka Biura z Firmy Easygo Pani Sylwia Romanowicz też zasługuje na pochwałę, wszystko załatwiłam przez internet. W przyszłym roku też pojadę z tego Biura chociaż nie wiem jeszcze gdzie i kiedy.
Impreza zorganizowana b dobrze i bez problemów. Rzetelny opis hotelu i warunków. Wrazenie psuje jedynie beznadziejny rezydent, ktoremu na niczym nie zalezy i nie stara sie nawet tego ukryc!!
nie mam zastrzeżeń do rezydentek pani Kasi i Dagmary