Wyjazd do Egiptu do Hurghay, niestety bardzo słaby. Gdybym wiedział, że hotel (King Tut) ma tak niski standard, z pewnością bym nie wybrał tej wycieczki. Wyszło bardzo drogo, bo ponad 4300 zł za 8 niepełnych dni. Co najgorsze, wywieźli nas spod hotelu przed obiadem, a lot mieliśmy na 17.15 i czekaliśmy bez żadnego sensu na lotnisku 5 godzin. Nie otrzymaliśmy żadnego jedzenia w zamian, a rezydentka mówiła, że wyjedziemy na lotnisko po obiedzie. Skandal
RAINBOW to MASAKRA. Nigdy więcej. Świadome wprowadzanie klientów w błąd. Najgorsze pokoje w suterenie. ŻADNEJ z obiecanych i opłaconych wycieczek. Rezydent na Sardynii, p. Marta- to porażka . Nie kiwnęła nawet palcem by nam pomóc. Cytuję "Dla takiej grupy nic się nie chce", "jak mnie ładnie poprosicie". Wylot i przylot z lotniska oddalonego o 2 godz. drogi zamiast w Alghero, gdzie przybywały grupy z Polski z innych biur i prywatnie. Brak rzetelnej informacji.
Jeździmy z Rainbow od kilku lat, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko zgodnie z planem. Szczególne podziękowania dla pani rezydentki Kasi R. Dostaliśmy nieco inny pokój niż chcieliśmy, błyskawiczna reakcja pani Kasi i na drugi dzień mieliśmy pokój o jaki nam chodziło. W kwestiach związanych z pobytem zawsze można liczyć na praktyczne porady pani Kasi. Pełen profesjonalizm!
Zapomnieli nas odebrać, nikt nie zauważył, że brakuje im ludzi w busie na wycieczkę
Wstyd. Nigdy nie spotkałem się z takim biurem co zmienia wycieczkę na inną, nie informuje o tym, zabiera All inclusive, a potem każe się bujać po sądach chcąc cokolwiek od nich wywalczyć. Odradzam z czystym sumieniem. Jak wam nie wstyd tak robić w balona ludzi. Nigdy więcej do tego bagna nie wejdę.
Zakup oferty bezproblemowy. Dobra cena, łatwość komunikacji poprzez portal wakacje.pl. Tranzyt z lotniska do hotelu i z powrotem bezproblemowy. Standardowa komunikacja poprzez segregator pozostawiony na recepcji. Tegoroczne wakacje spędziliśmy na Majorce i niestety pierwszy raz w życiu (a korzystam z biur podróży co roku) jestem tak zawiedziona rezydentką, która miała być dla nas pomocą, a jak się okazała przekazała nam mnóstwo niesprawdzonych informacji.
Biuro podróży wysłało mnie do najbardziej obskurnego miejsca w Tunezji. Brud , smród ubóstwo i hotel z grzybem w środku, odpadające tynki, piach w basenie, na stołówce jeden wielki dramat. Szkoda że zdjęć nie można dodać. Czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji bo przypłaciłam ten pobyt chorobą i złym samopoczuciem. Rezydentka Inga tragiczna w kontakcie. Nie polecam. Omijać to biuro szerokim łukiem.
Tak, oferta zgodna z opisem, hotel OTRANT super. 80% gości to Francuzi i dzięki ich animatorom coś się działo. Nasze Panie jakby z przypadku, porażka totalna! Weźcie przykład z Francuzów, którzy bawili gości na basenie, proponując aerobik w wodzie, tańce i wieczorne show. Ruszcie du*y, bo za to wam płacimy! Uczcie się od mistrzów!
RAINBOW to PORAŻKA! Nieoczekiwana zmiana godziny wylotów pozbawiła nas praktycznie dwóch dni wakacji. Z teoretycznie 11 dniowego wyjazdu biuro zrobiło 9 dniowy i wszystko w ramach prawa, wylot zamiast o 11 rano - po 22, powrót zamiast po 17 o 7 rano, kpina i skandal! NIGDY WIĘCEJ!
Dwa dni przed wylotem informacja, że wycieczka się jednak nie odbędzie, bo nie ma chętnych, oczywiście nikt nie zadzwonił, trzeba było się samemu prosić o informację co do godziny wylotu i dzięki temu się dowiedzieliśmy.
Opinia o biurze jak najbardziej negatywna, warunki pobytu niezgodne z umową, organizacja pobytu żenująca. Rezydent zero pomocy /Rhodos/ Biuro w Łodzi to porażka,lekceważą klienta,nie odpowiadają na reklamację.Stracone pieniądze i urlop. Chcesz zamiast wypoczynku mieć problemy , zmarnowany czas i pieniądze skorzystaj z Rainbow.
kupiłem wycieczkę na 4 dni Tunezja ,po godzinie moja żona stwierdziła że za krótko chciałem kupić 7 dni i anulować 4 ,zero możliwości rezygnacja 80% po godz od wykupu porażka żadnej alternatywy
Niestety o organizacji tego biura nic dobrego nie można napisać począwszy od samolotu w którym nie można wcześnie wybrać miejsca tak żeby 9 letnie dziecko nie siedziało samo poprzez to że w hotelu byliśmy a 6 rano a pokój dostaliśmy po godzinie 15 i mimo że mogliśmy korzystać z atrakcji jakie oferował nam hotel byliśmy zmęczeni, poprzez to że standard nie był 4 gwiazdkowy a raczej dwu, pokoje zniszczone, wszędzie mrówki faraonki, brak możliwości abyśmy mieli pokój obok dzieci.
Przy opłacaniu wybranej wycieczki miałam problem z płatnością. Rezerwacja mi przepadła. Poprosiłam Rainbow jeszcze raz o linka do płatności. A oni mi wysłali ofertę dużo droższą i jeszcze te żenujące tłumaczenia, że „ceny się zmieniły”. Przez 2h. Musieliśmy wziąć swoje łóżeczko dla dziecko, bo opiekunowi podróży nie chciało się zarezerwować nam jednego w hotelu. Animacje dla dzieci? Sama musiałam zabawiać swoje dziecko podczas gdy Panie „animatorki” Rainbow siedziały sobie w telefonie.
Porażka. Całe dwa dni nam ukradli. Dla mnie biuro reinbow to złodzieje. Nigdy więcej tego pseudo biura
Witam , dla mnie i mojej żony był to pierwszy wyjazd na wczasy , zrobiliśmy sobie podróż poślubna tydzień po ślubie . I według mnie Rainbow tragedia ,ponieważ rezydenci jak z łaski nie bardzo mili (byłem pierwszy raz chciałem wszystko wiedzieć poprostu) .Pomijając rezydentów najgorzej wkurzyłem się tym że dwa dni przed odlotem dowiedzieliśmy się o której będzie powrót ,był o 3.40 w nocy w sobotę a wymeldować musieliśmy się w piątek o 11 , i czekaliśmy jak te osły.Dzięki za "miłą" podróż Rainbow
Oferta pobytu w hotelu Rixos Premium Seageat na najwyższym poziomie. Atrakcje i animacje dla dzieci, codziennie amfiteatr, rafa koralowa i możliwość nurkowania. Rezydent egpcjanin polsko języczny obecny i pomocny na każdym etapie pobytu od transferu z lotniska po transfer na lotnisko, pilnujacy każdego szczegułu od posiadania paszportu po prowiant na drogę. W trakcie pobytu rezydent dostępny 24h. Moja pierwsza wycieczka z Reinbow bardzo pozytywne doświadczenia.
Pojechałem pierwszy raz za granicę z żoną w podróż poślubna , rezydent jak z łaski odbierał telefony. Do tego do ostatniego dnia nie znaliśmy godziny lotów i dowiedzieliśmy się że powrotny mamy o 3.40 a wymeldować się musieliśmy o 11 przed południem to jest 14 godzin bez pokoju. Bo przedłużenie doby hotelowej do 21 kosztuje 90 euro ..kurde ludzie . Nigdy więcej Rainbow !!!! Naprawdę pomyślcie zanim wybierzecie wycieczkę z rainbow .
Organizacja pobytu przez biuro Rainbow: dramat. Przelot w nocy. Rano docieramy do hotelu i nic nie ma. Ludzie siedzą w recepcji na walizkach bez śniadania, bez pokoju. Rezydent, na nasze zarzuty odpowiedział, że wszystko zapisane jest w umowie.
Zachwalany hotel w biurze Rainbow, a na miejscu pluskwy!. Złozona reklamacja oczywiście odrzucona, bo rzekomo nikt inny takirgo problemu nie zgaszał, a w rozmowach z innymi gośćmi słyszeliśmy zupełnie co innego. Po przylocie dezynsekcja bagaży na wszelki wypadek, zatem dodatkowe koszty.