8,0 / 10

Rego-Bis
Biuro podróży

Rego-Bis

Ocena na podstawie 206 opinii

Szczegółowe oceny
  • 7,9
    Ocena
    Organizatora

  • 8,0
    Ocena
    rezydentów

  • 7,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,7
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Rego-Bis
  • Grecja All Inclusive
    1 619 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria własne
    649 zł 10 dni / os. Sprawdź
  • Albania śniadania
    859 zł 6 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Rego-Bis

Opinie

 
  • 3,3 / 10

    No tragedia to mało powiedziane. W ofercie mieliśmy pokój z balkonem ze stolikiem i dwoma krzesłami- nie było. Pokój z klimatyzacją-klimatyzacja wiecznie nie działała. Hotel z windą-wiecznie wyłączona. Ciągły brak prądu i bieganie do recepcji innego hotelu żeby coś zrobili bo wykąpać się nie da wieczorem. W umowie animacje po polsku- brak, w momencie złożenia reklamacji biuro odpisuje, że animatorkę użądliła osa a na miejscu rezydent poinformował Nas, że było dwóch animatorów i zostali zwolnienie bo nic nie robili, no śmiech na sali. Sprawa kończy u rzecznika praw konsumenta i pewnie w sądzie. W życiu nie widziałam tak zakłamanego biura podróży, które nie potrafi przyznać się do błędu. A na domiar złego: autokar z Polski do Albanii z przyjeżdżającym turnusem jechał 30 h, kierowcy mieli przerwę 2-3 h i Nasz turnus wracał z tymi samymi kierowcami. Skończyło się tym, że kierowca ZASNĄŁ ZA KIEROWNICĄ I UDERZYŁ W BARIERKI. Nie polecam absolutnie.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Pierwsza raz byłam na wakacjach w Albani z Tego Bis . Bardzo polecam tę biuro. Wszystko było tak jak powinno, świetny kontakt z prezydentami na miejscu. Przed wyjazdem super kontakt z organizatorem.

    Opinia dodana:
  • 6,8 / 10

    Wrzesień, Albania Durres hotel Marina. Hotel czysty, obsługa sympatyczna- zaleta tuż nad morzem, wada brak dojazdu autokaru do budynku, all inclusive mocno lokalne: brandy, rakija, piwo(niezłe chociaż lane z dużych plastikowych butelek), wino białe i czerwone, posiłki dość monotonne w dodatku niezbyt ciepłe. Na szczęście pogoda wynagrodziła niedogodności chociaż czystość plaży pozostawiała sporo do życzenia (po prostu nie sprzątana ale to już prawie po sezonie).Generalnie ocena Albanii-nie zachwyca drogi lokalne dziurawe, dużo śmieci, ceny mocno zbliżone do naszych chociaż espresso w kawiarni ok. pół euro. Jeżeli Albania chce dołączyć do państw żyjących z turystyki muszą jeszcze sporo popracować. Jeżeli chodzi o biuro podróży przed wyjazdem nikt nie przedstawił możliwości załatwienia przez organizatora transportu z Katowic na lotnisko w Pyrzowicach (odbiór samochodu zaparkowanego przy lotnisku) jeśli istnieje taka możliwość każdy powinien dostać taką informację przed wylotem a nie w drodze powrotnej . Plusem wyjazdu był rezydent p. Maciej kompetentny sympatyczny z dużą wiedzą.

    Opinia dodana:
  • 5,5 / 10

    Byłem w hotelu Izgrev w Macedonii.W opisie tego hotelu było,że pokoje posiadają panoramiczny widok na jezioro.Jakie było moje zaskoczenie,kiedy po wejściu do pokoju,i wyjsciu na balkon,ujrzałem jezioro jedynie pomiędzy rosnącymi tam drzewami.Szlafroki i kapcie w opisie,to też wielka ściema,po prostu nie ma.Wykupiłem też miejsca w samolocie,tzw.extra leg,w tamtą stronę nie było problemu,do Katowic lecieliśmy na ostatnich miejscach,reklamacje uznano poprzez kancelarię adwokacką;o zgrozo' za 30 dni,a pieniądze wypłacono nieco pózniej.Ogólne wrażenia z pobytu,takie sobie.Byłem drugi raz z tym biurem i myślę że ostatni,ponieważ nie opisują hoteli należycie.W tamtym roku byłem w Albanii w hotelu Mel.W opisie pokoi nie było,że pokoje posiadają boczny widok na morze,a ja taki miałem

    Opinia dodana:
  • 7,5 / 10

    Pierwszy wyjazd z biurem Rego - Bis i sądzę że nie ostatni. Podróż autokarem na tak długim kursie oczywiście nie należała do wielkich przyjemności, ale jeśli wybierasz tę formę podróży to wiesz na co się piszesz. Autokar wyposażony w WC, gniazdka przy każdym siedzeniu. Postoje co 3, 4 godziny pozwalają chwilę rozprostować kości. Pani Ania, pilotka, w czasie podróży włączała różne filmy dla umilenia czasu przejazdu oraz opowiadała o miejscach, do których zmierzamy. Jednak ceny wycieczek fakultatywnych różniły się od tych podanych w ofercie (różnice kilku euro ale jednak..) Hotel 3* Samba standardowy, pokoje dosyć małe ale zupełnie wystarczające; codziennie czyszczone, wymieniane ręczniki, myte podłogi. Jedynym minusem była klimatyzacja działająca minimum do 21 stopni - potem się wyłączała, ale z racji września i tak jej nie używaliśmy. Śniadania, obiady i kolacje bardzo smaczne, każdy znajdzie na pewno coś dla siebie ze względu na dosyć różnorodne potrawy, praktycznie codziennie zmieniające się dania. Różnego rodzaju animacje oraz wieczorki (taneczne, pokazy iluzjonisty, karaoke) organizowane w barze hotelowym, pozwalały urozmaicić czas przy dobrej zabawie. Miasta opisywane przez panią pilotkę obszernie, poznaliśmy dużo ciekawych informacji i najważniejsze miejsca, w każdym mieliśmy dosyć sporo czasu dla siebie (wyjątek Barcelona, jednak ze względu na zmieszczenie się w ramach czasowych śniadanie - kolacja było to zrozumiałe). Polecam serdecznie to biuro, a wszystkie osoby przebywające na tym wyjeździe pozdrawiam :)

    Opinia dodana:
  • 9,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Baosici - 2017. ostatni turnus. Dobra organizacja, zwłaszcza przejazdów i wycieczek fakultatywnych. Duża zasługa rezydenta: Marty Grabowskiej (kultura osobista, znajomość chorwackiego, wiedza i umiejętność rozwiązywania problemów), animatorki Igi oraz pilotów: Marcina i Konrada. Krytycyzm Biura mało obiektywny i momentami fałszywy. Aby mieć zapewniony wysoki komfort należy wykupić przelot samolotem za znacznie większe pieniądze. Z kolei dla niektórych malkontentów menu domowe nie wymaga wyjazdu z domu. Skosztowanie miejscowej kuchni i miejscowych przysmaków jest zawsze ryzykowne i nie zależy od Biura. To samo dotyczy warunków pogodowych. Do podróżowania i poznawania nowych regionów trzeba dorosnąć. W przyszłym roku planujemy wakacje z tym Biurem w Albanii.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Jeżeli chodzi o jedzenie to tak złego, jeszcze nigdy nie jadłam. Śmiem twierdzić , że to co zostało ze śniadania przerabiano na obiad i kolację. Połowa wczasowiczów zatruła się źle przyrządzonymi mulami. Obiecywano nam pokój z widokiem na morze (według umowy), a dostałam z widokiem na budujący się hotel obok, gdzie cały dzień trwały roboty budowlane a zapach z kanalizacji wdzierał się do pokoju. Impreza kosztowała mnie tyle samo co w sezonie letnim. Zdecydowanie odradzam Hotel Marina.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Byliśmy z meżem we wrześniu 2017 roku w hotelu SAMBA od biura REGO-BIS. Pobyt byl bazdzo udany, hotel na swoje 3* odpowiadal komfortem,czysto w pokojach. W restauracji podawali wyśmienity dania,wybor dań bardzo duży,posilki byli i gotowane, i diszone, i gril,Menu bazdzo urozmaicone , codziennie nowe dania. Caly czas nad nami czuwała nasza rezydentka Agata Prejis.O każdej porzę dnia można było z nią skontaktować się ,zapytać . P.Agata jest świetnym organizatorem, osobą inteligentną, komunikatywną , dokladną , Na zebraniach byla zawszę bez opóżnień.Zorganizowała nasz powrot tak , że nie czekaliśmy długo na autokar,a odrazu po śniadaniu autokar czekał na nas , a do tego dostaliśmy suchy prowiant. Z każdym pytaniem można było zwrócić się do naszej rezydentki , niczego nie lekcewaźyła. Bardzo dziękujemy p. Agacie Prejis za nasz nasz udany wypoczynek w hotelu Samba , firmie autokarowej Sindbad , a w szczególności naszym kierowcom p.Tomku i p.Mariuszowi za szczęśliwy powrót . . małżeństwo Tatiana i Eugenius. restaracja

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Mieszkaliśmy w Marinie. Bardzo kameralny hotel, dla nas był ok bo takiego szukaliśmy. Po kilku dniach znają się wszyscy goście. My trafiliśmy na świetną ekipę ze Śląska i było bardzo wesoło i miło. Fajnym pomysłem jest wyjazd do Ochrydu w Macedoni i wyjazd do Dures. Na inne wycieczki nie starczyło nam siły.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Nie do końca piszą prawdę , mam na myśli pobyt na wczasach w Albanii , druga połowa września.Oferta biura nie wspomina o częstym braku prądu ,czy ciepłej wody lub jej braku , nie wspomnę o zadufanych w sobie kelnerach hotelu. Na lotnisko w roli rezydenta wystąpił kierowca autokaru transferowego , oczywiście pani rezydentka podobno pojechała do domu nie mówiąc nikomu słowa , a rozmawialiśmy z nią dzień wcześniej przy śniadaniu ,skarżąc się na to co napisałem wcześniej. Kończąc to podpowiem że był to hotel CALIFORNIA RESORT mianujący się 4****. Rezydentka słaba i" trzymała" z obsługą hotelu. Pobyt od 14-25.09 2017 r.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 21
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią