Witam, ciężko mi oceniać samo biuro, można tu mówić jedynie o ocenie miejksca i hoteli, który jest położony w fajnym miejscu na wzgórzu niedaleko jeziora, hotel w którym nie można się nudzić , kazdy znajdzie coś dla siebie, można leżeć sobie w cieniu na d jeziorkiem, można się rozkoszować chłodem jego wody a można szaleć w aquaparku , który należy do hotelu. Można spacerować. Dla tych którym nie przeszkadza wysoka temperatura mogą sobie urządzić wycieczkę i pozwiedzać miasta. jednak Ci , którzy wybrali się tam z dzieckiem woleli napewno wodne szaleństwo, dzieci miały frajdę. w jeziorku mkożna zobaczyć różnorodne rybki,żabki, węże, można też spotka żółwia. Miło,że Rego . Bis ma do dyspozycji taki hotel. Pozdrawiam
Wspaniale, rodzinne wczasy z biurem Rego Bis, wszystko się zgadzało, przelot, hotel i przepiękne widoki z hotelu Mediterrane w Albanii ????, pozdrawiamy rezydentke Darie, animatorów Sebastiana i Edytke , polecamy i jeszcze nie raz skorzystamy ????????????
Spędziłem tydzień w Albanii w hotelu Onufri. Hotel 3 gwiazdkowy, ale bardzo czysty. Jedzenie smaczne choć śniadania troszeczkę monotonne. Obsługa i właściciele niesamowicie mili i uczynni. W hotelu panowała naprawdę rodzinna atmosfera. Wspaniałą robotę robiły animatorki Julia i Justyna, dzięki którym wszyscy świetnie się bawili i goście bardzo mocno się zintegrowali. Polecam hotel i biuro bo nie mogłem mieć żadnych zastrzeżeń.
Polecam ???? wypoczywalismy na wyspie Hvar. Piękne widoki, smaczne jedzenie, pokoje czyste. Brawo dla animatorki p. Weroniki i dla rezydentki p. Basi. Transport autokarem na najwyższym poziomie
Wszystko w jak najlepszym porządku. Od zakupu do odprawy powrotnej . Polecam!
Nie polecam nikomu. O ile sama Czarnogóra, pensjonat Mediteran wraz z jego obsługą - bez najmniejszych zarzutów, o tyle organizacja transportu, pilot i załatwianie spraw przez biuro Rego Bis beznadziejne. Pilot podczas przejazdu autokarem wskazywał, żeby nie niszczyć siatek przy siedzeniach, nie korzystać z toalety - godne pożałowania, do tego nie miał żadnej wiedzy na temat mijanych krajów, niczego ciekawego nie opowiedział, wychodząc z założenia, że włączenie filmu wystarczy. W drodze do Czarnogóry przystanki były względnie często, więc możliwe było dostosowanie się do nakazów pilota ws. nie korzystania z toalety, ale w drodze powrotnej koszmar. Pasażerowie traktowani niczym \"bydło\", przystanków praktycznie żadnych, a jak już jakiś się trafił to wszystko musiało trwać raptem 15 min., podczas których pasażerowie dwupiętrowego autokaru musieli załatwić wszystkie potrzeby. ŻENADA !!!! Zgodnie z umową nasz powrót do Wrocławia zaplanowany był na godz. 9.05 w sobotę, a faktycznie byliśmy na miejscu o 23-ej. Owszem zaznaczono, że godzina jest orientacyjna, ale od kiedy \"orientacja\" rozciąga się do prawie doby opóźnienia. W pensjonacie opuścić mieliśmy pokoje do 10-ej, a wyjazd zaplanowany był na 17-18 godz. Tylko dzięki uprzejmości obsługi pensjonatu podróżni mogli 7-8 godz. spędzić jeszcze w samym ośrodku. Biuro podróży nie zadbało o podróżnych i czas ich oczekiwania na transport. Do tego należy dołączyć spóźnienie autokaru, bo pomimo planu wyjazdu o 17-18, w rzeczywistości wyjechaliśmy o 22-ej. Ponadto reklamacje złożone Rego Bis, załatwiane są na poziomie zerowym. Celem uzupełnienia bzdurnych braków, wysyłają pismo ws. złożonej reklamacji jedynie wydrukowane - bez podpisu, bez wskazania nadawcy, trudno było nawet przybić pieczątkę. SZCZERZE NIE POLECAM TEGO BIURA PODRÓŻY!!!!!!!!!!!!!
Wyjazd z biurem odbył się 18 sierpnia 2019. Miejscowośc Canj, hotel Aria. Na stronie Rego Bis napisali, że pościel i ręczniki wymieniane są codziennie. Okazało się, że wcale tak nie jest. Ręczniki były wymieniane co 2 dni a pościel wcale. Po naszej interwencji trochę się zmieniło. Jedzenie fatalne. śniadania monotonne, obiadokolacje zimne, małe porcje. Jeśli ktoś myśli, że uraczy chleb graham to od razu uprzedzam - nie zobaczy. Żółty ser był aż raz. A tak to okropne czarnogórskie słone sery. Jedna wielka porażka. Sprzątanie pokoi niedokładne i powierzchowne. Rezydent jak zawsze na kilka hoteli. U nas byl aż raz. Taka polityka biura, choć sam rezydent Valdet bardzo pomocny i zorganizowany. Wszystko był w stanie załatwić i telefonicznie był zawsze dostępny. Pokoje bardzo fajne, nowoczesne. Tutaj bez zarzutu. Miejscowość jest malutka. Nie uraczycie bankomatu czy apteki. Będę składał reklamację za wprowadzanie klientów w błąd. Znając życie zostanie ona nieuznana, ale ja tak łatwo nie odpuszczę. Jest jeszcze UKOiK oraz Sąd. Czarnogórę polecam z całego serca. Piękne widoki, wspaniali ludzie. Canj i hotel Aria z Rego Bis odradzam zdecydowanie.
Brak zastrzeżeń, profesjonalna obsługa w Polsce i w Macedonii. Super kierowcy , pilotka, rezydentka i animatorki :)
Bardzo pozytywne biuro, wszystko tak jak powinno być dograne, bez stresu wyjeżdża się na wakacje!!!! Polecam.
Albania. Pobyt 30 lipca do 09 sierpnia 2019. Hotel Leonardo, Durres. Bardzo udane wczasy. Wyżywienie w hotelu jak dla nas bardzo smaczne. Owoce morza, rakija orzechowa i brandy - super. Obsługa kelnerska w restauracji, w barze przy basenie oraz recepcja i Pan Manager hotelu - duży plus. Hotel położony w spokojnej okolicy, jednak blisko ruchliwej drogi więc wieczorem słychać szum przejeżdżających samochodów. Ręczniki wymieniane codziennie. Minusy - personel sprzątający (uwaga tylko do piętra na którym mieliśmy pokój), oraz goście "rezerwujący ręcznikiem" leżaki przy basenie na cały pobyt. My korzystaliśmy z leżaków na plaży i ciepłego morza z łagodnym zejściem. Na szczególną pochwałę zasługuje rezydent Pan Maciej Sokalski. Jego opieka jest na najwyższym poziomie. Pan Maciej jest zawsze pomocny, uśmiechnięty i profesjonalny, posiada dużą wiedzę o Albanii i regionie oraz świetnie to opowiada. Cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania. Dostępny na każdym planowym dyżurze w hotelu. Zawsze do dyspozycji, nawet poza dyżurem. Ponieważ ostatniego dnia wracaliśmy o godz. 21:05 Pan Maciej załatwił, że po wymeldowaniu z pokoi mieliśmy dostęp do jednego pokoju gdzie można było skorzystać z prysznica przed wylotem, po dodatkowym całodziennym odpoczynku nad morzem. Takiego rezydenta polecam wszystkim. Właściwy człowiek na właściwym miejscu!!! Były to nasze drugie i z pewnością nie ostatnie wakacje w Albanii.
Bardzo dobrze zorganizowane. Wszyscy pracownicy mili, uprzejmi i pomocni. Rezydenci podobnie jak obsługa autokaru, bardzo fajni ludzie.
Biuro na plus. Byliśmy z rodzina w Słonecznym Brzegu hotel Palma. Podróż autokarem umilali nam piloci Aleksander i Marcin. Mino długiej podróży dało się przeżyć. Autokar nowy, luksusowy, wygodny. Piloci puszczali fajne filmy więc podroż nie ciągła się, kierowcy profesjonalni. W hotelu super basen, fajny pokój, miła obsługa, opieka rezydenta bardzo dobra, animatorki wspaniałe. Minusem było palenie papierosów wszędzie i gdzie się da. My jako osoby niepalące w czasie pobytu wypaliliśmy biernie kilka paczek papierosów. Palono przy basenie, na tarasie wokół baseny, podczas posiłków i nie tylko. Wystarczyłoby wywiesić zakaz palenia i wyznaczyć miejsce dla palących. Ludzie jak nie ma zakazu to znaczy ze można palić a nawet trzeba. Próbowaliśmy zwracać uwagę by chociaż na czas posiłków nie palili obok nas, niektórzy się dostosowali, niektórzy odpowiadali, ze nogi ich bolą, albo nie siedzą przy naszym stoliku. Minusem były monotonne posiłki, oraz to, że hotel jest przyjazny zwierzętom. My nie jesteśmy przeciwnikami zwierząt tylko przeciwnikami tego gdy te zwierzęta jedzą z talerzy i są karmione widelcem, a takie sytuacje miały miejsce. Na plus- pogoda super, piękna plaża, szeroka, piaszczysta, morze cieplutkie. Pewnie jeszcze skorzystamy tylko wybierzemy inny kierunek.
Czarnogóra ,Igalo, hotel Mediteran operator rego-bis , pilot Marcin (nie pan, bo jest za młody i za cienki w uszach , który bardzo dobrze zorganizował wszystkim dojazd i powrót do domów i i nie zapomniał o dzieciach którym włączył film , bardzo polecamy tego pilota . Pani Ania Krauze - rezydentka na wielki medal, pomocna, przesympatyczna i bardzo pomocna - dziękujemy :)) hotel w porządku , Rego-Bis , to były p ierwsze wakacje z tym biurem i na pewno nie ostatnie i jesteśmy mega zadowoleni .
Wszytsko wporzadku. Biuro podrozy bardzo na plus.
czarnogóra , hotel max , operator rego-bis , pilot Marcin (nie pan, bo jest za młody i za cienki :) ) bardzo fajnie zoorganizował dojazd i powrót . polecam tego pilota , hotel mimo kilku nie dociągnięć , też bardzo na plus. co do , Rego-Bis , pierwsze wakacje z nimi i jestesmy zadowoleni :)
Turcja 2019 park side hotel. Kompletnie nie polecam tego biura, a przynajmniej kierunku Turcji z nimi !!. Hotel zupełnie różnił się od tego co nam prezentowano na zdjęciach, pomijając już gości w pokojach w postaci karaluchow . Gdy powiedzieliśmy dla naszej rezydentki o nieznosnym jedzeniu, karaluchach i o tym, że jesteśmy zawiedzeni naszymi pokojami które nawet w 10% nie przypominają tych ze zdjęć rezydentka stwierdziła "no cóż trzy gwiazdki " To nic ze za wycieczkę zapłaciliśmy na prawdę sporo ale trzy gwiazdki zdaniem rezydencji upoważniają do kompletnego olania klienta. Inne biura podróży przenosily gości do innych hoteli lub chociaż pomagali zmienić pokoje z kolei rezydentka z regobis nas totalnie olala. Cieszyliśmy się jedynie że nie wykupilismy u niej wycieczki do Pamukkale, a na własną rękę bo przy powrocie już do Polski słyszeliśmy jaka była to tragedia i jak bardzo inni wczasowicze byli niezadowoleni. Na koniec nasza rezydentka nawet nie odwiozla nas na lotnisko, ba nawet nie pożegnała wcześniej ani nie powiedziała jak będzie wyglądać powrót. Wysłano do nas dziewczynę, która mówiła po angielsku (my tlumaczylismy co mówi dla reszty starszych pasażerów), ktora po 2 przystankach wysiadla, a ostatecznie na lotnisko jechaliśmy sami z Panem, który nie mówił nawet po angielsku. Całe szczęście, że w naszym przypadku nie były to pierwsze wczasy i że rozumiemy angielski inaczej pozostalby placz i zgrzytanie zebow, bo byliśmy zdani tylko na siebie.
Właśnie wróciliśmy z pobytu w Turcji z Hotelu Hedef Resot&Spa 5*w nazwie tylko jest 5gwiazdek po przylocie przywitano nas zupa z wypłukanej zielonego groszku bez soli i żadnych przypraw .Hotel zl lat 90 gdzie czas się zatrzymał a bywalcami są tylko Ruscy .Na każdym kroku widać syf i unoszący się smród.Na stołówce ewidentny brak wszystkiego począwszy od szklanek sztuccy filiżanek czystych talerzy czy nawet kawy oraz zimnych napoi.W barze przy basenie kelner palący papierosy wydaje wydzielona ilość pseudo trunków piwo jak woda czy cola z whiski oraz gin z tonikiem to tyle z oferty all przy basenie oraz chamburgery wydawane od godziny 12 do 17 przez cały 7 dniowy pobyt.Powtarzajace się jedzenie na stołówce przez Caly nasz pobyt oraz ciagle czekanie w kolejkach jak za czasów komuny w Polsce po ok 40 minut to jest w pakiecie all .kelner oraz cała obsluga mówiący tylko w języku rosyjskim mimo iż mówiliśmy do nich po angielsku .
Zaufałem i nie zawiodłem się, wszystko sprawnie, zgodnie z opisem, rezydenci bardzo pomocni, zwłaszcza Pani Benita, świetny wakacje w znakomitych warunkach
Pojechałam na obóz młodzieżowy z tego właśnie biura 2 dni przed wyjazdem (jechaliśmy autokarami) bardzo dużo osób z mojej grupy było chore więc zapytaliśmy czy zabiorą nas do polikliniki a usłyszeliśmy "od kaszlu się nie umiera" 30 godzinna podróż okazała się nie do wytrzymania woda lecaca z nosa, ból gardła utrudniający mowę i ten kaszel... Czas był dość średnio zorganizowany bym powiedział 3 godzinne przerwy między zajęciami trwającym 2h troszkę przesada jeszcze próbowalismy nie pójść na plażę gdy nie można się było kąpać, ponieważ fale były za duże opikunka odmówiła i siedzieliśmy w pełnym sloncu po 2 godziny 3 dni z rzędu. Jedyne co mogę pochwalić w tym przypadku to animatora który naprawdę dobrze się spisał Pozdrawiam
Wróciliśmy z wczasów z Rego-bis. Spędziliśmy 9 dni w Słonecznym Brzegu, hotel Riva. Wszystko zorganizowane bez zastrzeżeń. Pan rezydent Marcin miły i pomocny. Podróż autokarami profesjonalnie zorganizowana, kierowcy bezpiecznie doprowadzali podróżnych do celu. Polecam to biuro w 100%