6,6 / 10

Sun & Fun
Biuro podróży

Sun & Fun

Ocena na podstawie 3026 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,3
    Ocena
    Organizatora

  • 6,6
    Ocena
    rezydentów

  • 6,9
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,8
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Sun & Fun
  • Tunezja śniadania i obiadokolacje
    990 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria śniadania
    1 010 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Turcja śniadania
    1 115 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Sun & Fun

Opinie

  • 3,5 / 10

    Iwona

    Pobyt: Sierpień 2014

    To był mój 3 wyjazd z biurem Sun&Fun i ostatni. Dzień przed wyjazdem zmieniono nam hotel, a rezerwowałam w październiku na lipiec 2014. To był wyjazd do Egiptu. Gdyby nie to ,że mój mąż nie mógł zmienić terminu swojego urlopu oraz że na wyjazd namówiłam 2 koleżanki to byśmy zrezygnowali. Biuro jako powód podało prace remontowe w hotelu ( oczywiście nieprawda). Postawili nas pod tzw ścianą. Jestem tylko zadowolona z rezydenta Adela w Sharm el Shaik. Gdyby nie on to nie udało by sie załatwić dobrego pokoju.

    Opinia dodana: 30 sierpnia 2014
  • 5,5 / 10

    Baisa

    Pobyt: Sierpień 2014

    Położenie hotelu Scaleta Beach wypadowo super.Plaża fatalna jak ktoś liczy na leżakowanie nie polecam. Nikt nie pilnuje leżaków. Trzeba zbierać po plaży. Stare, poniszczone, pozajmowane na noc ręcznikami;( Smród z kanalizacji od sąsiada obok, nie do zniesienia. Wejście kamieniste, buty przydadzą sie. Pokoje jak tylko do spania to mogą być. Łazienka po kąpieli jeżeli musicie skorzystać z WC,siedzicie z nogami w wodzie:) Jedzenie monotonne to mało powiedziane. Chyba nie znają gotowanego jajka. Jajecznica albo z wątróbką-nie do zjedzenia albo z frytkami (razem smażone!) nie ma oliwy z oliwek tylko jakieś sosy nie wiadomo z czym. Było by to wszystko do zniesienia gdyby nie inwazja Rosjan. Nie wiem jak nazwać to zachowanie całego narodu! Kolejki przed restauracją(raczej barem samoobsługowym) rzucanie sie na dania i nakładanie na talerz wszystkiego w ilościach nie do przejedzenia. Siadanie z mokrymi t.. na krzesłach i fotelach.Nikt nie zwraca im uwagi na zachowanie, nie miało sie ochoty jeść! Wynosili szklanki z napojem w reklamówce! Może mi ktoś powie po co? Przelewanie alkoholu ze szklanki do pustych butelek, nagminne.Sikają pod drzewami a lepiej traktowani od reszty! All inclusive-śniadanie do 10.00 a bar z napojami od 11.00. Jak wyjeżdżasz o 11.00 na lotnisko, to nie licz, ze dostaniesz kawę czy wodę z baru, jak nie wybiła godzina! Żenada! Oczywiście jak jesteś Rosjanką to dostaniesz. Pani rezydentka z Sun&Fun nic nie załatwi,rozkłada ręce i mówi, ze hotel ma takie zasady. Jej praca ogranicza sie, do zbierania chętnych na wycieczki z hotelu. Jak jedziesz z innego biura to nie należy sie prowiant za który przecież zapłaciłeś już w Polsce?A walka jest nie o byle co bo o bułkę z serem i wędliną, mała woda i na pokój jedna pomarańcza i jedna nektarynka;)A myślałam, ze jestem w Europie!Nikt nie jechał z nami na lotnisko i kierowca po drodze zapomniał zabrać trzech osób:) Dojechały w trakcie taksówką.Po za tym urlop udany, polecam wycieczki nie z hotelu 50%taniej

    Opinia dodana: 29 sierpnia 2014
  • 3,0 / 10

    ewa

    Pobyt: Sierpień 2014

    Okropne! Przelozyli nam lot powrotny z niedzieli wieczorem na sobote wieczorem i nawet nie bylo przepraszam. Robia tak ze wylatywalam w nocy w niedziele ( mimo ze bylam tam w poniedzialek to liczy sie data wylotu) czyli juz 1 dzien mniej. Wylot mial byc ok 23 w niedziele a okazalo sie ze wyjazd jest o 3 w nocy z soboty na niedziele. czyli placisz za 7 dni a masz 6 ale formalnie sie zgadza bo zachacza o niedziele wiec nei mozna nic zrobic. Teraz jestem na Majorce z Exim Tour i wylot zostal przelozony o pare godzin i kazdy otrzymal 30 euro rekompensaty a nie jak z sun fun. 0 przepraszam i w razie pytan niemila odpowiedz rezydenta. Migdy wiecej

    Opinia dodana: 29 sierpnia 2014
  • 2,0 / 10

    Urszula Kwiatkowska

    Pobyt: Sierpień 2014

    MASAKRA!!! Dojechaliśmy do Turcji i na lotnisku szanowna rezydentka łaskawie poinformowała nas, że nie pojedziemy do Hotelu za który zapłaciliśmy, bo nie chcą nas przyjąć tylko do innego, który jest 90 km dalej od lotniska niż tamten. Dzień wcześniej biuro wiedziało, że hotel nas nie przyjmie, a mimo to potwierdziło wylot ( szkoda, że wcześniej nikt nas nie poinformował, że nie ma naszego hotelu bo od razu zrezygnowalibyśmy z tego gówna). Po 3 godzinnej mordędze w upale zmęczeni dotarliśmy do ostatniego Hotelu jaki tam był. Na miejscu okazało się, że Hotel ma o wiele niższy standard, mniejszy basen z 1 zjeżdżalnią ( miały być 3) i głęboką wodą, że dziecko właściwie nie wejdzie, ciasne pokoje, monotonne jedzenie i przejście do żwirowej plaży brudnym, śmierdzącym, obskurnym tunelem. Jak już się załamaliśmy rezydentka powiedziała, że nie przeniosą nas do innego hotelu i musimy tu zostać. To najgorzej zorganizowane wakacje na jakich kiedykolwiek byłam. Własnie wysyłam reklamację. TRAGEDIA!!! UCIEKAJCIE OD TYCH OSZUSTÓW.

    Opinia dodana: 28 sierpnia 2014
  • 7,0 / 10

    monika poznań

    Pobyt: Sierpień 2014

    BIuro ogólnie ok, powinni więcej sprawdzać co dzieje się w hotelach a nie tylko oceniać je z zewnątrz bo to dwie różne rzeczy

    Opinia dodana: 26 sierpnia 2014
  • 10 / 10

    Sylwek

    Pobyt: Lipiec 2014

    Byłem z biurem Sun&Fun na wczasach w hotelu Houda Golg&fun na przełomie lipca i sierpnia tegoroku. I muszę powiedzieć, że pod wgzędem organizacyjnym, zgodności opisu z rzeczywistoscią na 10! Nie zgadzam się z większością negatywnych opinii o tym biurze. Należy przede wszystkim rozpocząć od tego że to hotel 3* a więc należy porównywać ze standardami dla tej kategorii hoteli. Pokoje były czyste, codziennie sprzątane, klimatyzacja sprawna i nieśmierdząca. Pokój wyposażony we wszystko co niezbędne - my przylecieliśmy na wypoczynek na plaży lub basenie a nie leżenie w pokoju. Co do dostępności leżaków, zawsze coś znaleźliśmy, trzeba było troszkę się postarać - mimo że na basen chodziliśmy po śniadaniu nie zdarzyło się nam leżeć na trawce (nota bene zielonej i zadbanej). Po przyjeździe byłem zaskoczony ilością animatorów Sun&Fun, którzy nie tylko że byli cały czas dostępni i zabawiali turystów ale również pomagali przy procedurze meldunku w hotelu. Nie zgadzam się również że wycieczki były kilkakrotnie droższe niż w innych biurach. Może były i troszkę droższe (np. taka dwudniowa na Saharę o ok. 20DT tj. ok 10% niż gdzie indziej) ale za to mamy opiekę przewodnika polskojęzycznego - pozdrawiam Pana Muchę:), a wycieczka dograna w każdych szczegółach. O programie wycieczki też dokładnie byliśmy poinformowani więc nie było żadnego zaskoczenia. Co do dostępności rezydentki: ja też go widziałem 3 razy - nie było potrzeby widzieć go częściej skoro wszystko grało - był dostępny dokładnie w podanych przez siebie godzinach urzędowania. Ponadto pani rezydent dokładnie wyłożyła specyfikę obrotu walutą tunezyjską, więc też nie wiem skąd żale że odwiedzającym pozostały dinary z którymi nie wiedzieli co zrobić. Kurs w kantorze hotelowym też bardzo przyzwoity. Co do wylotu to również wszystko odbyło sie punktualnie, bez mieszania godzinami wyjazdu.W trakcie rezerwacji w kwietniu godzina wylotu była podana na 7.00 a wylecieliśmy o godz. 7.05 a pobyt trwał dokładnie 7 dni bez 1 godzin

    Opinia dodana: 26 sierpnia 2014
  • 4,0 / 10

    Paweł

    Pobyt: Lipiec 2014

    oferta która została nam sprzedana w ogóle niezgodna z tym co zastaliśmy na miejscu - właśnie reklamujemy nasz wyjazd do Tunezji i pobyt w hotelu pirate gate w monastyr - jeszcze czegoś takie nie widziałem. z tego co widać skończy się pozwem zbiorowym ponieważ jest nas dużo którzy podzielają tą opinię a reklamację są rozpatrywane masakrycznie.

    Opinia dodana: 25 sierpnia 2014
  • 4,0 / 10

    Stanisław

    Pobyt: Sierpień 2014

    Myślę , że zakup wczasów i obsługa pracowników biura OK. Rezydent - psuje Wasz wizerunek . Przez pobyt 14 dni widziałem go 3 razy . Raz przy odbiorze na lotnisku - pozostawił nas samych autobusie , i drugi raz sprzedając wycieczki - naciągając ludzi , gdyż te same wycieczki kupione w innych biurach były 3- krotnie tańsze . Trzeci raz wioząc nas na lotnisko , ale nas pozostawił na godzinę i sami musieliśmy sobie radzić. Generalnie czujemy się oszukani , gdyż pobyt miał być od 10-24.Wylot z Wrocławia 21,przylot ok.1 - dojazd do hotelu 3.20 .Wylot 24 o godz.11 . Gdańsk - przylot 10. godz. 16 ,wylot 24 godz.20. Jest to niesprawiedliwe .

    Opinia dodana: 25 sierpnia 2014
  • 10 / 10

    natalia

    Pobyt: Sierpień 2014

    Pierwszy raz leciałam na wakacje z tym biurem podróży. Również naczytałam się przeróżnych opinii i na szczęście ani jedna zła opinia odnośnie biura, wylotów i rezydenta nie sprawdziła się. Latałam już wcześniej z innymi biurami podróży, tak więc mam porównanie. Wylot mieliśmy według umowy, przylot przesunięto nam z godziny 9.00 na 12.00 tak więc spokojnie moglismy jeszcze zjeść w hotelu śniadanie. Hotel jak w opisie, wszedzie czyściutko, jedzenie smaczne, a animatorzy super - nigdy nie spotkałam tak szalonych dziewczyn. Co do rezydenta również nie mam żadnych zastrzeżeń. Byliśmy w Bułgarii w okolicach Słonecznego Brzegu gdzie rezydentem jest pan Perdek, który okazał się bardzo miły i pomocny. Można było wszystko załatwić przez rezydenta, zawsze był na czas swojego dyżuru w hotelu i zawsze bardzo pomocny. Naczytałam się również, że nie ma co na niego liczyć, a tu miła niespodzianka. Nie wiem czego ludzie oczekują od rezydenta, gdyż ten okazał się naprawdę ok. Tak więc sumując biuro SUN&FUN polecam i może w następnym roku również skorzystam z jego oferty.

    Opinia dodana: 24 sierpnia 2014
  • 3,5 / 10

    monika

    Pobyt: Sierpień 2014

    biuro jest mało zorganizowane . rezydent nie informuje klienta wykupującego wycieczki na czym wycieczka polega. Ja po operacji ścięgna achillesa wykupując wycieczkę na gramvusa nie poinformował nas że główną atrakcją tego wyjazdu jest wejście na twierdzę...bardzo strome wejście. Zapytałam rezydentki co by się stało gdyby ktoś spadł albo skręcił kostkę cokolwiek może się przecież wydarzyć . Uzyskałam głupią odp. że ta osoba musiałaby jakoś pomału zejść albo się sturlać na statek .Biuro podróży nie poinformowało pasażerów o tym że lot został przełożony na inną godz, to pani na lotnisku powiedziała, że oni już rano widzieli ,że samolotu o 18.50 nie będzie. Sun fun nie wysłał nam żadnej informacji,więc wszyscy byli 2 godz przed odlotem, czyli o 16.30 . A w końcu wylecieliśmy o 1 w nocy

    Opinia dodana: 24 sierpnia 2014
1 2 3 4 5 ... 153
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią