6,6 / 10

Sun & Fun
Biuro podróży

Sun & Fun

Ocena na podstawie 1641 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,2
    Ocena
    Organizatora

  • 6,5
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,7
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Sun & Fun
  • Bułgaria własne
    175 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Chorwacja śniadania i obiadokolacje
    360 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Albania śniadania
    370 zł 3 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Sun & Fun

Opinie

  • 10 / 10

    Jadwiga

    Pobyt: Maj 2015

    bylam w bravo Djerba hotel.Polecam ,wszystko zgodnie z opisem,przemily rezydent Marcou,bardzo dobra osluga i orgaizacja,Po raz kolejny sun&fun zapewnilo nam udane wakacje

    Opinia dodana: 21 maja 2015
  • 10 / 10

    Basia

    Pobyt: Maj 2015

    Wszystko w jak najlepszym porządku wyjazd do Hurghady hotel steigenberger al dau beach. Fakt ze wylot został przełożony z godziny 12.40 na 4.45 a powrót z 15.40 Na 23.55 Ale jak się okazało było to dla nas bardzo korzystne no byliśmy Ma miejscu pełne 8 dni;)przemęczylismy się no byliśmy z dziećmi ale warto było;)rezydenci Egipcjanie bardzo mili i mówiący pi polsku, pokierowali gdzie trzeba;)polecam

    Opinia dodana: 19 maja 2015
  • 1,0 / 10

    darek

    Pobyt: Maj 2014

    biuro urwało ok 40 godzin pobytu o wylocie w dzień poprzedzający planowany wylot , poinformowano karteczką podłożoną pod drzwi loty łączone z międzylądowaniem / katowice lub warszawa 2 godziny w samolocie napłyceie lotniska wypłata odszkodowania trwa już ok pół roku , różne powody , od remontu po chorobę koleżanki

    Opinia dodana: 19 maja 2015
  • 2,0 / 10

    Darek

    Pobyt: Maj 2014

    impreza turystyczna skrócona o ok 40 godzin wypłata odszkodowania trwa już pól i nie ma się ku lepszemu z każdym telefonem , mailem coraz to inny powód i zaraz już zachwile będą wysłane i tak od pół roku daarpi@op.pl

    Opinia dodana: 19 maja 2015
  • 3,0 / 10

    Lila

    Pobyt: Sierpień 2014

    Hotel (w skrócie)-2 gwiazdki. ORGANIZACJA-dobra dopóki wszystko idzie normalnym trybem, kiedy pojawiają się kłopoty-organizacja PADA!Odwołane loty (przesuwane w obie strony), słaby przepływ informacji...w sumie wyjazd trwał 1 dzień krócej. Rezydent wiecznie nieprzytomny - zabiegany nic nie można z nim załatwić.Kilka razy miałam wrażenie że był pijany albo na mega kacu.Spóźniał się na dyżury. Moja mama (76 lat) miała tam na miejscu poważny wypadek.Opieka lekarska (hotelowa) znakomita. Problemy zaczęły się przy wyjeździe.Potrzebny był specjalny transport bo mama nie mogła jechać autokarem.Mimo kilkukrotnego przypominania rezydentowi-transportu nie było.Pan zamierzał załadować moją mamę razem z wózkiem inwalidzkim(złamanie kości łonowej)do autokaru bocznymi drzwiami,po schodkach,przy pomocy dwóch ochroniarzy i wmawiał mi że to bezpieczne. Oczywiście się nie zgodziłam, więc próbowano mnie straszyć konsekwencjami. W tym celu dzwonił do mnie przełożony Pana rezydenta- koordynator w Tunezji i przekonywał mnie że czarne jest białe...niemiłym tonem. Kiedy to nie pomogło rezydent zamówił nam taksówkę i bez żadnej informacji dokąd mamy jechać i co dalej...zostawił nas same na parkingu. Czekałyśmy bardzo długo.W środku nocy.Było z nami jeszcze 12 letnie dziecko. Na ten transport powinien zostać wystawiony oficjalny dokument(rachunek/faktura) za pośrednictwem biura lub hotelu, który można by przedstawić ubezpieczycielowi.Rachunek na jakimś świstku CUDEM wystawił nam taksówkarz nie mówiący po angielsku.Na lotnisku wszystko- wózek i asystę-musiałam załatwiać sama bo rezydent był BARDZO zajęty. Za "urwany" jeden dzień pobytu Firma sama z siebie zobowiązała się do rekompensaty finansowej co chwilowo postawiło ją w dobrym świetle.Niestety na obiecaną rekompensatę czekałam pół roku.Ciągłe wymówki,głupie argumenty,wmawianie mi że ich maile wpadają do spamu itd. NIGDY WIĘCEJ !

    Opinia dodana: 10 maja 2015
  • 9,0 / 10

    Roman

    Pobyt: Kwiecień 2015

    Najlepsze biuro podrózy z jakim miałem do czynienia. Wyrażna i jednoznaczna komunikacja i rewelacyjne przygotowanie prezentacji wraz z miła obsługą.Tak zorganizowanej wycieczki jeszcze nie miałem nigdy

    Opinia dodana: 10 maja 2015
  • 9,0 / 10

    Arkadius

    Pobyt: Maj 2015

    Pierwszy raz byłem zadowolony z rezydentów, po przykrych doświadczeniach z rezydentami mało pomocnymi z Itaki, rezydenci Sun Fan mega profesjonalizm i zaangażowanie na każdym kroku, brawo Mariusz, Magda !!!

    Opinia dodana: 06 maja 2015
  • 4,5 / 10

    Marta

    Pobyt: Maj 2015

    Biuro nabiera klientów na fikcyjne promocje First call przekonując że jest to najniższa cena a po jakimś czasie okazuje się że wykupione wczasy są dużo tańsze. Biuro w odpowiedzi na pytanie o co chodzi twierdzi że zmieniły się umowy???. Jest to naciąganie klientów!!Ja nabrałam się raz i drugi raz tego błędu nie popełnię. Mam nadzieję że będzie to tez przestroga dla innych

    Opinia dodana: 04 maja 2015
  • 4,5 / 10

    kuba

    Pobyt: Czerwiec 2015

    Czerwcowy wylot do Bułgarii, nie dość że nie dawno ustalono wylot na 21.00 to wczoraj zmieniono na 21.20 + międzylądowanie w Gdańsku co daje przylot na lotnisko w Burgas o 2.30 w nocy!! Zameldujemy się w hotelu pewnie koło 5.00 :( Zapłacimy za 1 dzień w hotelu w Bułgarii nawet nie będąc w Bułgarii! Na razie zapowiada się źle, bardzo źle

    Opinia dodana: 04 maja 2015
  • 1,0 / 10

    Andrzej

    Pobyt: Lipiec 2015

    First Minute 2015 jeszcze nie ma wylotów a już zmiana godzin wylotów, skracając pobyt z 14 dni do 12 dni... wylot do Turcji...

    Opinia dodana: 29 kwietnia 2015
1 2 3 4 5 ... 166
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią