Oszukują i okłamują. Oferta niespójna z rzeczywistością. Wyjazd do Limassol na Cyprze to porażka. Po powrocie poszłam do biura i mówię, żeby w dobie wojny nie wysyłali tam Polaków, bo tam jest ogromna ilość ruskich (w hotelu my 3 Polaków i reszta to ruscy) przez tydzień była polską bladzią - czułam się jak w Rosji. Reakcja TUI - pani dobie chyba żartuje, miałabym wstrzymać sprzedaż, bo tam ruscy. No przecież nie straci zarobku - a klienta mamy w du.... nie dajcie się oszukać.
Tragedia . Wykupiony transfer lotnisko - hotel - lotnisko. Nikt nie przyjechał po nas żeby zabrać nas na lotnisko. Tui przeprasza i proponuje żeby zamówić taksówkę na lotnisko a po powrocie do kraju złożyć reklamację. Reklamacja złożona a tui nie chce wypłacić pieniędzy. Oszuści i naciągacze. Nigdy więcej z tui. A rezydenci tylko sprzedają wycieczki o co by nie spytać to odpowiadają wszystko jest na stronie tui.
Miałem wykupiona wycieczkę na czerwiec, którą kupiłem z gwarancją niezmienności ceny. Po czym anulowali wycieczkę i wrzucili nowe oferty na ten sam termin 40% drożej na osobie. Nie polecam !!!
Usługa kupiona bezpośrednio w biurze,.Oferta przedstawiona i przesłana na emai informowała o wyposażeniu pokoju w ekspres do kawy oraz otwarte snack bary. Niestety w pokoju nie było ekspresu , gorący napój mogłam wypić w restauracji oddalonej co najmniej 500 m od hotelu w którym byliśmy zakwaterowani. i tylko mw godzinach 7,00-22,00 . między posiłkami nie było możliwości czegokolwiek przekąsić bo wszystko było pozamykane. . Servis Tui dopiero po moim zgłoszeniu dowiedział się , że nie ma exspresu w pokojach i są zamknięte snack bary ze względu na pandemię . Jak można sprzedawać coś nie mając pojęcia jakie są warunki. Nikomu nie polecam , najgorsze wakacje w życiu.
Witam wszystkich byłych i potencjalnych Klientów tui, szczerze odradzam korzystanie z wszelkich pobytów wakacyjnych organizowanych przez tui, jeśli chcesz spędzić wymarzony urlop spokojnie i przyjemnie. W moim przypadku, zmienili nam lot powrotny z Turcji, który był zaplanowany do Pyrzowic gdzie miałem zaparkowany samochód, na Warszawę. Wysadzili nas wieczorem z samolotu z bagażami i powrót do Pyrzowic mieliśmy sobie zorganizować całą rodziną z dziećmi sami i to komunikacją miejską (uwaga: tylko za taką zwrócą koszty!). Podsumowując powrót który miał trwać kilka godzin przerodził się w powrót kilkunastogodzinny. Ogólne wspomnienia z obsługi tui to jeden koszmar!!!!!Całkowity brak opieki, kontaktu z tui (odpowiedzi na czacie co kilka lub kilkanaście godzin). Dla porównania w tym samym hotelu byli goście z Tui Rosja z pełną opieką rezydenta, tak jak było to kilka lat temu z polskimi klientami. Oszczędności wprowadzone przez Tui Polska widać na każdym miejscu. Klient ma zapłacić umowę o imprezę turystyczną, a potem radzić sobie sam. W zasadzie to po co mi na przyszłość Tui??? Tani lot i hotel mogę załatwić sam. Na nic w zasadzie i tak nie macie gwarancji jak poczytacie Warunki Imprez Turystycznych tui. Jak dla mnie, firma podcina gałąź na której siedzi... Mam nadzieję, iż moja opinia pozwoli uniknąć potencjalnym klientom nerwów i stresu, a przynajmniej uświadomi im jakie ryzyko ponoszą decydując się na tę firmę. Nigdy więcej TUI!!!
Uwaga na oferty wypoczynku z tej firmy! Wakacje w Grecji, Chalkidiki , sierpień 2021. W ofercie - pokoje z klimatyzacją, w rzeczywistosci - brak klimatyzacji! i to w sierpniu w Grecji! W ofercie basen- w rzeczywistości - basen nieczynny od początku sezonu! Rodziny z dziećmi i osobami wrażliwymi na upały musiały zmieniać hotel na własną rękę ponosząć dodatkowe koszty. Takie rzeczy , jak praktyczny brak serwisu w pokoju hotelowy to już szczegół. Nie wspomnę już o totalnym ignorowaniu klienta! Na zgłoszone niezgodności w czasie pobytu nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedz. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem! Reklamacja została zgłoszona pisemnie, dwukrotnie, i o dziwo została uznana po kolejnym piśmie w zakresie braku klimatyzacji i basenu . Zaproponowana wysokośc odszkodowania UWAGA! 427 zł na całą rezerwację na 4 osoby o wartości ponad 8 000 zł! A brak serwisu sprzątającego firma tłumaczy COVIDEM i względami ekologicznymi , bo pranie ręczników to takie nieekologiczne! Kpina! Sprawę kierujemy do sądu.
Jestem zła na siebie, że dałam się naciągnąć na wycieczkę z biurem TUI do Turcji. Agresywne metody sprzedaży telefonicznej były niesmaczne, próbowano ze mnie wcisnąć jak najwięcej pieniędzy. Rezydent zainteresowany był jedynie sprzedażą wycieczek, nie nosił maseczki. Na wycieczce do Antalyi połowę dnia zmarnowano na obwożenie nas po beznadziejnych pokazach pseudo mody, czyli sklepach, z którymi biuro ma umowę, które przed wyjazdem reklamowano jako bazary. Na wycieczkę po samym mieście dano nam...2 godziny, co nie starczyło nawet na zwiedzenie starego miasta. Przewodnik nie nosił maseczki. Hotel reklamowany jako 5-gwiazdkowy był w rzeczywistości 4-gwiazdkowy. Mimo opisu, że w hotelu obowiązuje wszystkich noszenie maseczek, większość gości ich nie nosiła. Biuro zapewniło mnie także, że jako osoba zaszczepiona nie będę musiała wykonywać testu na covid po powrocie do Polski, co okazało się nieprawdą - na lotnisku straciłam ponad dwie godziny stojąc w kolejce po test pomiędzy antymaseczkowym tłumem. W samolocie Enterair także nie przestrzegano reżimu sanitarnego i większość ludzi nie miała założonych masek. Tłum w samolocie składał się z chamskich, wulgarnych osobników, którzy z agresją reagowali na prośby założenia maski - jazda z takim motłochem przyprawiła mnie o mdłości i wielki stres. Biuro pozwę do sądu jeśli okaże się, że zostałam zakażona przez pozwalanie na łamanie regulaminu lotu i pobytu w hotelu, jak widać bezpieczeństwo i zdrowie uczestnika wycieczki nie ma dla tych Państwa większego znaczenia.
Witam, Rekomenduję omijać biuro TUI szerokim łukiem ponieważ zainteresowanie Klientem kończy się w momencie wpłacenia przez niego pieniędzy, Byliśmy w grudniu na Dominikanie gdzie w ramach ceny zapłaciliśmy również za transfer z i na lotnisko, Po przylocie okazało się, że autobus jest w innym miejscu niż było w informacji z biura, a dodatkowo miał inny numer, o czy dowiedziałem się od rezydentów z innych krajów, Czekaliśmy z odjazdem 50 minut bo rzekomo nie było 3 osób, które finalnie się nie pojawiły, Szczyt bezczelności biura był dopiero przed nami, ponieważ okazało się, że biuro nie zapewniło transferu na lotnisko po wakacjach, pomimo, że było to opłacone, i co gorsza nie dało takiej informacji, Co prawda poradziliśmy sobie sami, zamawiając taxi, jednak podróżowaliśmy z 6 miesięcznym dzieckiem i wiem na 100%, że nigdy już nie skorzystam z usług tego biura DK
Na podstawie swoich osobistych doświadczeń z biurom firmy TUI w Kielcach w galerii Korona radzę omijać tą firmę szerokim łukiem. Pracownica TUI z uśmiechem na twarzy i udawaną troską o klienta chciała mnie naciągnąć na ofertę wycieczki która była o ponad 2 tysiące zł droższa od oferty tej samej wycieczki dostępnej na stronie tui.pl W żadnym innym biurze podróży nie spotkałem się dotychczas z tak ewidentną próbą naciągnięcia mnie na tak znaczne koszty. Moim zdaniem pracownicy TUI mają prowizję od wysokości wyciągniętej nieuczciwie kasy od klientów. Nigdy więcej takiej firmy.
TUI POLSKA to z moich doświadczeń najgorszy organizator wycieczek. Dwukrotnie z tym biurem byliśmy w Egipcie i dwukrotnie jedynym celem rezydentów była sprzedaż wycieczek. Po sprzedaży kontakt z nimi urywał się i nie dało się załatwić żadnej ważnej sprawy. Zupełnie inaczej wygląda praca rezydentów w innych biurach, gdzie są pomocni przy rozwiązywaniu problemów turystów. Bardzo pozytywnie oceniam rezydentów firmy CoralTravel.
Moim zdaniem TUI to firma która najgorzej z pozostałych na krajowym rynku dużych firm działających w branży turystycznej traktuje swoich klientów - a jej głównym celem jest maksymalne oskubanie swoich klientów przy wykorzystaniu każdej możliwej sposobności - niejednoznacznych zapisów w umowie, naciągania i proponowania klientom najmniej korzystnych dla nich rozwiązań. Według mnie firma nie zasługuje na zaufanie klientów i na to żeby zostawiać w tej firmie swoje pieniądze, ponieważ jest wiele firm, które działają w zupełnie odmienny sposób - takich dla których klient jest podmiotem a nie przedmiotem.
Wykupiłem wczasy w TUI. W biurze TUI Głogów polecili mi nie brać pokoju ekonomicznego a o wyższym standardzie i tak zrobiłem. Gdy już przyjechaliśmy i po kilku godzinach dostaliśmy pokój nie mogliśmy dowierzyć - syf brud po prostu pokój ekonomiczny. Były trzy łóżka a nas było czworo. Po interwencji w recepcji zrobili dostawkę i to wielkim problemem bo później się okazało w recepcji żę mieliśmy zapłacone za 2 dorosłych bo dzieci w tym hotelu są za darmo ? w TUI płaciliśmy normalnie. Pokoju nie mogli wymienić bo już nie mieli ? wszyscy Niemcy i Rosjanie my na samym końcu zakwaterowani. TUI zwróciło 350 zł . Taka właśnie kwota była różnicą miedzy pokojem ekonomicznym a standardowym . Tui nie przyznało się , że dostaliśmy pokój ekonomiczny a dostaliśmy zwrot za niedogodności. Nie spodziewałem się po takiej firmie jak TUI takich nieprawidłowości. Czujemy się oszukani przez TUI i wychodzi na to ze podpisując umowę z TUI nie możesz być pewny czy dostaniesz to co w umowie jest zapisane. Nigdy więcej TUI.
Moim zdaniem jest to złodziejska firma i myślę że pracownicy działu obsługi klienta dostają prowizję uzależnioną od wysokości wyłudzonych pieniędzy od klientów. Za przykład niech posłuży dzisiejsza próba naciągnięcia mnie na wyższe koszty zakupu oferty w biurze TUI w galerii Korona w Kielcach. W dniu dzisiejszym zgodnie z zakupioną ofertą miałem dokonać płatności 2 raty za zakupioną wycieczkę do hotelu Maraya w Marsa Alam, ale postanowiłem skorzystać z obiecanej w warunkach umowy możliwości jednokrotnej zmiany oferty i zamiast wycieczki dla dwóch osób +dziecko wybrałem ofertę dla dwóch osób dorosłych i dwojga dzieci. Po 20 minutach rozmowy za pośrednictwem Internetu z biurem obsługi pracownica biura TUI w Kielcach zaproponowała mi możliwość zamiany oferty na wybrany hotel w interesującej mnie konfiguracji za kwotę 14.030 zł, tymczasem identyczna oferta na stronie tui.pl wyniosła kwotę 11.992 zł. Ta propozycja, którą pracownica TUI nazwała niezwykle atrakcyjną, wychodzącą w stronę klienta była droższa o 2.038 zł od aktualnej oferty oraz o prawie 368 zł gdybym zdecydował się na zakup nowej oferty (11.992 zł) oraz przepadek całkowity zapłaconej wcześniej zaliczki pierwszej raty (1670 zł). W taki sposób pracownicy firmy TUI realizują obiecaną możliwość zmiany oferty. Jest to ewidentna próba oszustwa pod płaszczykiem wyjścia klientowi na przeciw. Często korzystam w różnych biur podróży i taka sytuacja nie zdarzyła w żadnym innym biurze, np Coral travel, Rainbow i poziom obsługi w tych biurach moim zdaniem jest diametralnie wyższy niż w firmie TUI, którą oceniam jako najgorzej obsługującą klienta firmę na krajowym rynku, która posuwa się nawet do oszustw. Zresztą z moich doswiadczeń wynika, że firma doi klientów na każdym możliwym miejscu, np. podczas wycieczek rola rezydenta ograniczyła się jedynie do sprzedaży wycieczek gdzie całe pierwsze spotkanie rezydenta z klientami firmy TUI w hotelu podczas dwóch pobytów w hotelach w Egipcie dotyczyło tylko i wyłącznie sprzedaży wycieczek. Spotkania z rezydentami innych biur podróży również w hotelach w Egipcie poza sprzedażą wycieczek dotyczyło szeregu ważnych spraw dla turystów podczas pobytu na wypoczynku, na co ci rezydenci przeznaczali sporo czasu. Moim zdaniem firma TUI z takim podejściem do klienta polegającym na maksymalnym jego \"zgoleniu\", nie zasługuje na zaufanie klientów i jest to moja ostatnia wycieczka z tym biurem podróży. Na rynku jest sporo innych firm które szanują klientów i które nigdy do takich nieuczciwych praktyk jakie prowadzi firma TUI nie posunęły by się. Moim zdaniem najlepszą z tych firm jest Coral Travel. Nie dajcie się wydoić firmie TUI.PL
To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni. Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21) Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer. Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!! Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu. Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!
Jedno z Gorszych biur w Polsce nigdy więcej nie wykupimy tam wycieczki .
Obsługa fatalna, Tui od pewnego czasu przyjęło zasadę ze sprzedają wakacje a później zostawiają swoich klientów bez żadnej opieki. Rezydentów brak, Zero pomocy, zero kontaktu. To była moja ostatnia podróż z tym biurem podróży.
Witam wszystkich. Jako klient tui, szczerze nie polecam tego biura, ze względu na brak organizacji oraz niemożność odzyskania kosztów transportowych z hotelu na lotnisko. Firma tui nie reaguje na zażalenia i prośby zwrotów kosztów wynikłe z braku transportu, który był zapewniony przez organizatora. Odradzam każdemu te biuro, kto myśli o przyszłych wczasach. Z pewnością nie odzyskanie państwo straconych pieniędzy, których możecie doświadczyć przez organizatora
Wróciliśmy z Egiptu.Organizacja wypoczynku przez buiro bardzo zła.Rezydent właściwie nie istnieje bo tylko interesuje go sprzedaż wycieczek.Po zebraniu turystów do autokaru zostaliśmy pozostawieni sami sobie.Nie pomógł przy zakwaterowaniu a nie każdy zna jęz.angielski.,nie interesował się nami przez cały pobyt.Często wyjeżdzamy na wypoczynek za granicę ale z innymy biurami i zawsze czuliśmy się zaopiekowani.Dostaliśmy fatalny pokój i fatalnego rezydenta.
Wakacje na Majorce i najgorsze buro z którego usług miałam okazję skorzystać; biuro podaje w ofercie nieprawdziwe informacje nt. hotelu i różnych udogodnień, zgłaszając po urlopie zastrzeżenia w formie reklamacji w ich własnym SYSTEMIE REKLAMACYJNYM (bo po to on jest) otrzymałam po baardzo długim czasie oczekiwania odpowiedź, że przykro im, ale rekompensata mi się nie należy, bo nie. Niestety zdecydowałam się na wycieczki fakultatywne organizowane przez biuro i były to najgorsze wyjazdy, które po prostu zepsuły nam wypoczynek. Odpowiedź biura na reklamację dot. ich własnych wycieczek: \"Odnosząc się do zastrzeżeń związanych z wycieczką fakultatywną, informujemy, iż zakupiona przez Panią wycieczka fakultatywna nie była częścią umowy zawartej z TUI Poland. Wszelkie uwagi dotyczące niezgodności, jakie Pani zdaniem miały miejsce podczas realizacji usługi powinny zostać zgłoszone niezwłocznie do osoby, która zaoferowała sprzedaż. Biorąc od uwagę powyższe wyjaśnienia nie możemy uznać tego punktu za zasadny.\" Przecież tą wycieczkę sprzedało nam TUI! Biuro uważa, że kupując u ich przedstawiciela nie ponosi odpowiedzialności za usługi, skandal.
Wakacje na Cyprze z października 2021 uratował tylko hotel i jego obsługa. Polecam Cynthiana Beach w Pafos. Natomiast biuro TUI nie przejęło się swoimi turystami ani trochę. Zero zainteresowania na lotnisku w Polsce ani w Pafos, zwłaszcza w tych czasach kiedy przepisy covid zmieniają się z dnia na dzień. Rezydentka umiała tylko wcisnąć najdroższe wycieczki. Zero wiedzy o Cyprze. W hotelu żadnej informacji o pobycie, TUI itd. Nie polecam biura.