6,4 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 646 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,0
    Ocena
    Organizatora

  • 6,1
    Ocena
    rezydentów

  • 6,7
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,6
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Egipt śniadania
    1 027 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria własne
    1 032 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Hiszpania własne
    1 043 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

  • 2,5 / 10

    elkubika

    Pobyt: Sierpień 2014

    masakra..., miały być 4* w Grecji, wylądowaliśmy w noclegowni poza terenem hotelu, po drugiej stronie ruchliwej ulicy, wszystkie reklamacje zostały odrzucone, łącznie z interwencją Rzecznika Praw Konsumentów, sprawę skierowałam do sądu...

    Opinia dodana: 28 lutego 2015
  • 9,3 / 10

    Marcin

    Pobyt: Luty 2015

    rezydenici nie powinni straszyc ze jak kupisz wycieczke "na plazy" to spotkaja cie wszystkie nieszczescia tego swiata- konkurencja i tyle. poz tym zwiedzanie "zaprzyjaznionych sklepow" to chyba nie bardzo na miejscu praktyka, ale od innych slyszalem ze inni rezydenci tez maja swoje "zaprzyjaznione" miejsca, coz chyba tak w tym kraju maja :) nie dajcie sie naciagac!! te same "pierdolki" kupicie na miescie czy lotnisku duuuuuuuuuuuzo taniej.

    Opinia dodana: 28 lutego 2015
  • 8,0 / 10

    gp

    Pobyt: Luty 2015

    małe zastrzeżenia do czystości hotelu, ale to Egipt, trzeba mieć poprawkę. drugi mały minus to brak dużego podgrzewanego basenu, ale poza tym rezydent w porządku, jedzenie extra, hotel fajny bo względnie nieduży, bajeczna rafa koło hotelu i przepiękny ogród rekompensują ewentualne małe minusiki ,którymi nie warto się przejmować.

    Opinia dodana: 22 lutego 2015
  • 9,3 / 10

    Klara

    Pobyt: Luty 2015

    Biuro godne polecenia. Pobyt na Teneryfie bardzo udany. Wrażenia i wspomnienia wspaniałe.

    Opinia dodana: 19 lutego 2015
  • 10 / 10

    Monia

    Pobyt: Wrzesień 2015

    Trzykrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje i czystym sumieniem mogę polecić ich obsługę. Wrzesień 2015 również planuję z Wezyrem. Od przyjazdu na lotnisko w Antalya opiekują się gośćmi, umilając czas w autokarze. Po przyjeździe do hotelu odprowadzają do recepcji. Miejscowy rezydent zawsze jest pomocny, my co roku mieliśmy innego i każdy z nich był wspaniały. Przy wyjeździe również są z nami od opuszczenia hotelu do przyjazdu na lotnisko. Jak w przedszkolu. Naprawdę polecam. Solidna firma.

    Opinia dodana: 09 lutego 2015
  • 6,8 / 10

    Ewa

    Pobyt: Styczeń 2015

    Pobyt udany Swietny hotel Dobre biuro Słaby rezydent Polecam wszystkim hotel i biuro

    Opinia dodana: 09 lutego 2015
  • 3,5 / 10

    Wit

    Pobyt: Wrzesień 2014

    Byliśmy w Turcji pod koniec sierpnia, na początku września 2014r w Bodrum Holiday Resort -pięciogwiazdkowym hotelu. Na prawdę te 5 gwiazdek to bujda na resorach. Nawet na tympanonie wjazdowym nie było oznakowania, że to hotel o tym standardzie, nie mniej Wezyr sprzedał nam ten chłam jako hotel 5 gwiazdkowy. Restauracja główna przypominała kołchozową stołówkę, gdzie ptaki kidały na oparcia krzeseł ( w części zamkniętej tzw. restauracji),hol powitalny, mocno zdekapitalizowany od ponad 10 lat czeka na remont. Pokoje jedynie w budynku głównym przedstawiały jako taki standard. Wokół budynków sąsiednich - swoistych bungalowów unosiły się smrody szamb. Miejsca w budynku głównym można było zdobyć za dodatkową łapówkę - jak nam podpowiadała rezydentka. W pokojowej ubikacji z trudem mogliśmy korzystać, gdyż skropliny z klimatyzacji spływały na plecy siedzącego. Skończyło się remontem po naszych interwencjach. Na naszą reklamację Wezyr odpowiedział bezczelnie, że ptaki są rzeczą naturalną w tym klimacie, a tabela frankfurcka na którą się powoływaliśmy nie dotyczy obszaru Polski. No tak jesteśmy poza cywilizacyjnymi uregulowaniami i żadna siła w naszym kraju nie zmusi biura podróży do odszkodowania.

    Opinia dodana: 01 lutego 2015
  • 3,5 / 10

    Michal

    Pobyt: Październik 2014

    Beznadziejny organizator. Jak wszystko idzie dobrze to ok - jak sie zglasza problemy pracownicy udaja greka - o niczym nie wiedza, zapomnieli oddwonic, wyslac emaila... nigdy wiecej z tym zapyzialym biurem.

    Opinia dodana: 20 stycznia 2015
  • 5,5 / 10

    Kobieta

    Pobyt: Styczeń 2015

    Rezydent beznadziejny- przy wyjeżdzie z hotelu na lotnisko , bagaże pomimo sprzeciwu były wkładane do małego busa przez okno.Przy podawaniu bagażu kierowca ją uszkodził- rezydent to widział , my też mu to zgłosiliśmy że popsuto nam walizkę- niestety poruszał ramionami i nic nie zrobił- nawet nie przeprosił , nie wspominając już o tym że mógł by chociaż stworzyć pozory- generalnie walizka nadaje się do wyrzucenia!! .

    Opinia dodana: 19 stycznia 2015
  • 4,5 / 10

    Viv

    Pobyt: Sierpień 2014

    Egipt, Hurgada. Przylot na miejsce po północy choć podają dzień pobytu o jeden wcześniej (!). Kwaterunek o 3:00 w nocy jak tułacze. Brak pokoju, zorganizowano kolejny, ale zapomnieli posprzatać, szukano nastepnego(już była 5:00 nad ranem czyli niby drugi dzień wypoczynku). Pokój znaleziono ale nie ten co trzeba. Dostawki łóżka wtaczane na szybko. Po powrocie tylko droga sądowa, żadnej checi zadośćuczynienia ze strony biura, wypierają się wszystkiego. Po prostu UWAŻAJCIE na WEZYRa.

    Opinia dodana: 14 stycznia 2015
1 2 3 4 5 ... 66
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią