6,5 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 202 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,9
    Ocena
    Organizatora

  • 5,9
    Ocena
    rezydentów

  • 6,6
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,5
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Turcja All Inclusive
    675 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Grecja własne
    916 zł 4 dni / os. Sprawdź
  • Egipt śniadania
    971 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

  • 9,5 / 10

    Alfer

    Pobyt: Sierpień 2015

    Polecam. Bardzo dobra organizacja i opieka reyzdentow.

    Opinia dodana: 30 sierpnia 2015
  • 6,8 / 10

    Iza

    Pobyt: Sierpień 2015

    Rezydent konkretny, nie zmuszający do wykupowania od niego wycieczek. Szybki transfer do hotelu, szkoda tylko, że wcześniej klienci nie mają świadomości, że nie zostaną dowiezieni pod hotel. Trzeba przejść jakieś 200metrów stromą drogą, dźwigając ciężkie bagaże. Opieka po zakończeniu pobytu aż do zakończenia odprawy bagażowej.

    Opinia dodana: 29 sierpnia 2015
  • 5,0 / 10

    Andrzej

    Pobyt: Sierpień 2015

    Wlasnie koczujemy w hotelowej recepcji wylot mial być dzien temu zero informacji niky nas o niczym nie powiadamia .

    Opinia dodana: 29 sierpnia 2015
  • 3,5 / 10

    thaeddi

    Pobyt: Sierpień 2015

    Urlop z Wezyrem (Coralem) w przyszłości? Nie, dziękuję!!!!

    Opinia dodana: 28 sierpnia 2015
  • 3,5 / 10

    thaeddi

    Pobyt: Sierpień 2015

    Pracownicy Biura Wezyr (Coral) w Turcji to ?rzecznicy? hoteli i swojego tureckiego kooperatora, firmy Odeon, a nie swoich klientów. Swoją rolę sprowadzają do transferu z/na lotnisko, podania numerów telefonów alarmowych i sprzedaży wycieczek. W sytuacjach newralgicznych nie można liczyć na ich pomoc. Nawet na wyraźną prośbę nie podają swoich nazwisk. Boją się czegoś? Można się tylko domyślać ? o wiele trudniej pociągnąć do odpowiedzialności jakąś nieokreśloną Krysię czy Marysię niż od konkretnego Jana Kowalskiego.

    Opinia dodana: 28 sierpnia 2015
  • 4,3 / 10

    Grażyna

    Pobyt: Sierpień 2015

    Byliśmy na Korfu, w hotelu Nassos & Daisy, na lotnisku rezydentka Magda wręczyła nam kopertę i wskazała autobus. Po przyjeździe do hotelu okazało się, ze brakuje spania dla trzeciej osoby. Czekaliśmy około pół godziny na dostawienie łóżka, a po dość długiej podróży, w porze nocnej nie jest to przyjemne. Pokój jak na hotel 3* może być, natomiast maleńki brodzik z zasłoną prysznicową uniemożliwia normalną kąpiel. Śniadania jedna wielka pomyłka - talerze plastikowe, jeden rodzaj pieczywa, ser, mortadela, masło, dżemiki i miód. I tak przez cały pobyt. Do serwowanej kolacji codziennie poszatkowana kapusta (wywoływało to pusty śmiech ), potrawy niby greckie, ale daleko im do prawdziwej, greckiej kuchni. Byliśmy po raz 8 w Grecji, natomiast w taki sposób byliśmy żywieni pierwszy raz. Hotel położony jest blisko plaży, dzięki temu mieliśmy gdzie pływać i wypoczywać (basen nie jest zbyt zachęcający, zresztą na tę ilość gości jest zbyt mało leżaków, a jeszcze mniej parasoli). Miejscowość sympatyczna, dużo sklepików, tawern, lepiejj jednak wybrać inny hotel a jeśli te, to bez wyżywienia. Stanowczo za mało personelu, przy kolacji praktycznie jeden chłopak obsługiwał całą salę. Rezydentka pojawiła się raz, trochę poopowiadała o wyspie, na tym kończyła się jej opieka. Informację o wylocie wysłała faxem, jednakże nikt z obsługi nie raczył go wyłożyć w recepcji, klienci kolejno wydzwaniali na swój koszt do rezydentki.. NA wylot do Poznania miał być wyjazd z hotelu o godz. 22, 35. Autobus spóźnił się prawie pół godziny, Na lotnisku nie pojawił się nikt z Wezyra, klientów tego biura wspomagały panie z biura Grekos (dla osób, które były w Grecji pierwszy raz procedury obowiązujące na lotnisku nie są zbyt proste). Ogólnie - jesteśmy zadowoleni, ale nie za sprawą biura czy właścicieli hotelu, lecz ze względu na pogodę, miejscowość, ładną plażę, widoki. Więcej nie skorzystamy z oferty Wezyra, jeśli do Grecji - to albo Grecos albo Itaka.

    Opinia dodana: 28 sierpnia 2015
  • 5,0 / 10

    Ewa

    Pobyt: Sierpień 2015

    Zero zainteresowania ze strony biura po tym jak spędziliśmy dwadzieścia godzin na lotnisku w Turcji. Reszty nie będę komentować.

    Opinia dodana: 28 sierpnia 2015
  • 2,5 / 10

    Elżbieta

    Pobyt: Lipiec 2015

    Impreza turystyczna zupełni niezgodna z opisem-pokój miał byc w budynku głównym-ani słowa o bungalowach w opisie,a otrzymałam pokój w jakiejś przybudówce-bez możliwości zamiany-rezydentka w niczym nie pomogła.Reklamacja złożona w Biurze nie została uznana,powołując się na to iż organizator nie ma wpływu na przydział pokoi-w umowie pokój standard double room,a nie komórka zwana "bungalowem".Wygląda na to,że Organizator zupełnie nie zna obiektów,do których wysyła swoich klientów.Za kwotę którą zapłaciłam spodziewałam się znacznie wyższego standardu usługi. Zdecydowanie nie polecam tego Biura!

    Opinia dodana: 27 sierpnia 2015
  • 4,0 / 10

    Piotr

    Pobyt: Sierpień 2015

    Zainteresowanie klientem ograniczone do minimum. Kontakt z rezydentem po pierwszym spotkaniu już tylko telefoniczny (koszt w Turcji ok. 6 zł za min.). Jeśli nic się nie przydarzy, wszystko niby ok, ale jeśli wystąpi jakaś awaria w pokoju, problem z obsługą hotelu, zdarzenie losowe, lepiej na to biuro nie liczyć; zero pomocy: kliencie radź sobie sam!

    Opinia dodana: 27 sierpnia 2015
  • 4,5 / 10

    Piotr

    Pobyt: Sierpień 2015

    Zainteresowanie klientem ograniczone do minimum. Kontakt z rezydentem po pierwszym spotkaniu już tylko telefoniczny (koszt w Turcji ok. 6 zł za min.). Jeśli nic się nie przydarzy, wszystko niby ok, ale jeśli wystąpi jakaś awaria w pokoju, problem z obsługą hotelu, zdarzenie losowe, lepiej na to biuro nie liczyć; zero pomocy: kliencie radź sobie sam!

    Opinia dodana: 27 sierpnia 2015
1 2 3 4 5 ... 80
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią