6,4 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 678 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,0
    Ocena
    Organizatora

  • 6,0
    Ocena
    rezydentów

  • 6,7
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,5
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Grecja własne
    917 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria własne
    963 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Turcja All Inclusive
    1 030 zł 3 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

  • 4,4 / 10

    Jusa

    Pobyt: Maj 2015

    NIE POLECAM !!! W dniu wczorajszym przez portal wakacje.pl zarezerwowałam wyjazd w dniu dzisiejszym biuro nie chce zmienić rezerwacji na inny hotel za dopłatą. Dopóki nie zapłaciłam pan z biura wezyr wykonał do mnie 9 połączeń a dziś jego tel. milczy, odp. na e-mail też się nie doczekałam . Mają wykupione miejsca w hotelach i robią problem klientowi a wystarczy wysłać 2 maile. Szczerze odradzam !!!

    Opinia dodana: 23 maja 2015
  • 7,0 / 10

    marek

    Pobyt: Styczeń 2015

    Tajlandia Pattaya od 31 stycznia 2015- 10 lutego 2015 wszystko pięknie i super, gdyby nie brak kontaktu z rezydentem. Można było się z nim tylko przez internet skontaktować, bo jak mówił rozmowy są tam drogie. Nie po to leciałem 10 tyś. km żeby z tabletem chodzić i w internecie siedzieć. Jak pojechał z grupą do Kambodży to już w ogóle brak kontaktu. Abstrahując od powyższego impreza była super

    Opinia dodana: 20 maja 2015
  • 6,0 / 10

    Paweł Marmaris!!!

    Pobyt: Maj 2015

    Nie polecam nikomu, panie zero informacji o miejscu, Nie polecam, Napewno już nie polece więcej z wezyrem!!! Wielce mieli sie nami opiekować, nie wszyscy rozmawiaja w jezyku obcym, wydaje mi sie ze to one sa od tego zeby pomagac starszym osoba na lotnisku czy w recepcji hotelu podczas przyjazdu!!!!! PORAZKA!!!! Nie kompetetne osoby!!!! Ja po tygodniowym przygotowaniu wiedziałem wiecej niż pani rezydent!!!

    Opinia dodana: 19 maja 2015
  • 3,6 / 10

    Adam

    Pobyt: Maj 2015

    Problem zanim jeszcze wyjechaliśmy. Przyjmują rezerwację, podpisują umowę, otrzymują przelew i znikają. Piszą i mówią, że nie ma miejsc w tym hotelu mimo, że 30 minut wcześniej nam je sprzedali. Totalna porażka i brak profesjonalizmu. Oszuści! O przelew upominali się od razu a oddać pieniędzy nie potrafią oddać!

    Opinia dodana: 18 maja 2015
  • 8,3 / 10

    Małgorzata Bucholc

    Pobyt: Maj 2015

    Wszystko byłoby pięknie ,gdyby nie fakt ,że rezydent nie potwierdził godziny odjazdu na lotnisko(nie było żadnej informacji,co według mnie jest niedopuszczalne),nie odbierał też telefonu. Pani Katarzyna ,która przyjechała po nas do hotelu była wobec nas wręcz niegrzeczna ;cytuję "przyjechaliście z Wezyrem,odjeżdżacie z Wezyrem,szybciej nie ma czasu",szkoda wystarczyło zwykłe "przepraszam",bo trochę stresu nam to przysporzyło.

    Opinia dodana: 16 maja 2015
  • 10 / 10

    M.K.D.A.

    Pobyt: Maj 2015

    Na pewno jeszcze skorzystamy :) Świetni rezydenci. Adam&Oskar Rewelacyjna cena!

    Opinia dodana: 15 maja 2015
  • 8,5 / 10

    Grzegorz Kunisz

    Pobyt: Maj 2015

    Wszystko było O.K., poza jednym z rezydentów -Panem Robertem, który w oszukańczy sposób przedstawił ofertę darmowego Hamamu, w zamian za wykupienie 2-ch ze wskazanych wycieczek. Miał być pełny, a okazał się zwykłym umyciem i do tego w bardzo prymitywnych i niehigienicznych warunkach. Do tego strata ok. 3-godzin na dojazdy (zbieranie ludzi z innych hoteli) Pozostałe osoby - Pani rezydent i przewodnicy jak najbardziej na poziomie.

    Opinia dodana: 14 maja 2015
  • 4,0 / 10

    Żanna Cyran

    Pobyt: Maj 2015

    Byliśmy na Teneryfie w Puerto de La Cruz w Hotelu Trianflor 30.04- 07.05.2015. Nr rezerwacji 449049 organizowanej przez biuro"Wezyr". Wielokrotnie wyjeżdżaliśmy na wycieczki organizowane przez różne biura podróży i po raz pierwszy spotkaliśmy się z sytuacją, że przedstawicielka "Wezyra" nie przedstawiła się,zaprowadziła nas do autokaru a na pytanie o spotkanie informacyjne z rezydentem oraz wycieczki fakultatywne, odpowiedziała, że na północy nie ma Polaków, nie ma spotkań ani rezydentów, nie ma również, żadnych wycieczek fakultatywnych, oraz,że jeśli będzie jakiś problem to możemy do niej zadzwonić na numer podany w prawym rogu na wydrukowanych przez nas voucherze. W środę zadzwoni kiedy będzie transfer na lotnisko. Dodała, że jest jakaś jedna wycieczka na Gomerę i ewentualnie możemy dzwonić i dowiadywać się. Zero kontaktu, zero pomocy, zero informacji. Sami dzwoniliśmy ponosząc koszty z naszego telefonu komórkowego by dowiedzieć się o wylocie. Do Puerto de La Cruz jechaliśmy z turystami biura Itaka, którym wręczono informatory o spotkaniach, wycieczkach i różnych przydatnych informacjach. Przy powrocie, przedstawicielki "Wezyra nie było. Były przedstawicielki Itaki i Necermana. Gdyby nie one, musielibyśmy dłużej szukać właściwych bramek (poinformowały nas jak się poruszać, zanim wyświetliły się informacje na tablicy,co znacznie przyspieszyło nadanie bagażu). Gdyby jechali turyści bez doświadczenia (które my na szczęście posiadamy) "zginęli by". Gdybyśmy wiedzieli, że tak będzie wyglądać "opieka biura podróży" to mogliśmy załatwiać wyjazd bez żadnego pośrednictwa. Wycieczki, które załatwiliśmy sobie sami w mieście były ciekawe, ale mniej skorzystaliśmy, gdyż przewodniczki mówiły po hiszpańsku, niemiecku i angielsku po kolei, co przedłużało czas i mniej mogliśmy skorzystać.Jesteśmy oburzeni taką organizacją. Jeżeli nie mają ochoty zajmować się turystami to po co proponują imprezy,których nie mają zamiaru obsługiwać i za co biorą pieniądze...

    Opinia dodana: 13 maja 2015
  • 5,3 / 10

    Dagmara

    Pobyt: Maj 2015

    Organizacja nawet w miarę OK. Trafiłam na całkowitą rozbieżnosć sprzedawanej mi wycieczki ponieważ we wszystkich dokumęntach mi przesłanych nazwa hotelu to Family World Sunland a na kopercie powitalnej na lotnisku miałam napis Blue Bay. Zaczęły się problemy .Trudno w nocy 22 w autokarze weryfikować wszystkie dokumenty, Pilot w autokarze przedstawił trasę hoteli i przeczytał nazwy gdzie Family World Sunland był wyczytany wiec spokojnie sobie jadę z 8 letnim synem.Po rozwiezieniu wszystkich turystów okazało się że zostałam tylko ja wraz z synem. I nagle było wielkie zdziwienie pani pilotki że faktycznie mam niezgodność dokumentów i Family World Sunland to był Blue Bay gdzie inni goscie wcześniej tam wysiedli.Pani Pilot(Magda) poczuła sie do pomyłki biura i odwiozła nas do hotelu swoim samochodem. Rezydent który nam został przydzielony to porażka Pani Agnieszka powiedziała na spotkaniu pare spraw i tyle nie potrafiła powiedzieć nic co nam przysługuję jako gościom w opcji all inclusive. Obiecana była tablica informacyjna ze wszystkimi danymi ale nie doczekaliśmy się do dnia wyjazdu. W zwiazku że mielismy opóżniony samolot nie otrzrymaliśmy posiłku poniewaz nie było juz a na pytanie czy możemy liczyc na obiad w dniu wyjazdu w ramach rekompensaty to udzielono nam informacji że w tym hotelu nie ma takiego czegoś i musimy dopłacić sobie 30Euro do pokoju i obiadu. Pani pilotka bendaca równiez rezydentką w tym hotelu mająca pod opieką inną grupę udzieliła mi informacji że postara się porozmawiać abyśmy mieli obiad i udało się :).Pani Agnieszka nie była widoczna w hotelu a podanie ustnie dni rezydowania i telefon do siebie to żaden kontakt nikt na wakacjach nie robi sobie notatek. W korytarzu hotelu były tablice innych biur gdzie były napisane wycieczki gdzie są oferowane i za ile jak równiez dni i godziny rezydenta . Pani Pilotka i Rezydenta pełny profesjonalizm i kontakt oraz podejście indywidualne do turysty bardzo -bardzo tej pani dziękuje!!!

    Opinia dodana: 13 maja 2015
  • 9,8 / 10

    Jolanta

    Pobyt: Maj 2015

    Oferta zgodna z opisem, wylot i przylot bez zmian godzin w stosunku do oferty. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług tego biura. Polecam!

    Opinia dodana: 11 maja 2015
1 2 3 4 5 ... 69
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią