6,2 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 1030 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,8
    Ocena
    Organizatora

  • 5,7
    Ocena
    rezydentów

  • 6,5
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Bułgaria własne
    1 022 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Turcja All Inclusive
    1 093 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Grecja własne
    1 128 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

 
  • 9,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Najlepsze biuro z jakim się spotkałam w Polsce. Pełny profesjonalizm i dbałość o klienta. Z pewnością wybiorę się z tym biurem ponownie.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Polecam to biuro z czystym sumieniem. Wszystko było jak nalezy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Biuro które nie ogarnia w Egipcie niczego ,poza transportem lotnisko - hotel - lotnisko. Rezydenci niekompetentni ,uwagi przyjmują z uśmiechem i tutaj się ich praca kończy. BIURO NALEŻY OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Totalny brak profesjonalizmu ,zero reakcji na rozwiązanie problemu. Rezydenci niekompetentni. Jestem przekonany ,że Wezyr nie ma pojęcia do jakich hoteli wysyła swoich klientów. Bedąc w Egipcie hotel Sharm Cliff Resort 07 - 14.02.2017 widziałem jak inne biura reagowały na skargi swoich klientów ( momentalnie przenosili ich do innych hoteli ). Na temat biura nie będę się już rozpisywał ,proszę mi wierzyć szkoda nerwów i czasu. NIE POLECAM

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Biuro ma taki bałagan w papierach. po latach odzywają się do niedoszłego klienta ,że za roztrzepanego pracownika w biurze pomylili się o 1300 zł i wypłacili za dużo za rezygnacje z wycieczki ( wycieczka była na mnie ale pieniądze były oddawane komuś innemu) i ja za ten błąd musiałam oddać nie swoje pieniądze, których nawet nie wykorzystałam, nie dotknęłam, bo biuro po 4 latach zrobiło w końcu porządek w papierach. Firma jest po prostu tragiczna. Po dogadaniu się z pracownikiem biura mailowo ze będę spłacać te pieniądze, które teoretycznie dostałam, to pan łaskawie nasłał na mnie komornika... okazało się, że mailowo dogadanie się nie jest żadnym dokumentem i mimo, że przez kilka miesięcy spłacałam to przyszli i chcieli zająć jej rzeczy- nie mieszkam z nią. NIE POLECAM

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    Z biurem podrózy Coral Travel byłam w sierpniu na Majorce...Co do miejsca naszego pobytu nie mam zastrzezen! Hotel i wyzywnienie jak najbardziej na +. Bardzo duzy minusssss daje rezydentowi( pan G!) ktory witajac nas na lotnisku ,wreczyl ulotke, podal nr stanowiskai nr autobusu ktory mial odwiezc nas do hotelu ....( i tu moje zastrzezenie !! Dlaczego rezydent nie wsiadl z nami i nas osobiscie nie odstwil do hotelu!!!?????) ...uwazam ze osoby nie znajace jezyka mialyby problem aby poradzic sobie w dalej zaistnialej sytuacji!) W wielu innych biurach rezydent jechal z nami a nawet nas meldowal w hotelu ...pilnujac przy tym czy wszystko jest ok! ...pan kierowca autobusu ani be ani me po angielsku wysadzil nas na tylach terenu hotelowego (a powinienen od strony glownego wejscia!) mielismy troche trudnosci ze znalezieniem glownej recepcji gdyz byl to kompleks hotelowy skladajacy sie z 5 hoteli (dzwoniac do rezydenta z wielka laska dostalismy info ze gdzies zle poszlismy , ze jak to ..ze samo mamy sie zameldowac ! SMIECH na sali!!!!Po 20-30 min motaniny znalezlismy glowna recepcje! Przylot byl w niedziele rano, rezydent pojawil sie w poniedzialek popoludniu z ofertami wycieczek z czego jedna nam przepadla (a bylismy nia zainteresowani) gdyz odbywala sie tylko w poniedzialek ! Kolejny absurd! Schody tez byly w dniu odlotu.Wymeldowanie z hotelu ok 4-4:15 (nie dostalismy zadnego dodatkowego posilku , ani bulki ani nic do picia!) Autobus mial podjechac ok 5 (w miesce gdzie nas wysadzono tak powiedzial rezydent) jak sie okazalo bylo to miejsce w ktorym mieli nas wysadzic po przyjezdzie ( przy glownym wejsciu) Ok ! Autobus sie spoznil ,przyjechal nie oznakowany ,tradycyjnie w srodku nie bylo rezydenta,bo po co,(a jak na zlosc nikt nie byl z polakow z nami w hotelu)!!! A niech sie ludzie pogubia! Kierowca tylko po hiszpansku! Takiego stresu jeszcze nigdy nie przezylismy! Coral Travel Zrobcie cos z tym bo klientow stracicie!!!!! Pozdrawiam i nigdy wiecej z Wami!

    Opinia dodana:
  • 1,3 / 10

    Nie POLECAMMMMMM!!!! Najgorsze biuro z jakiego usług korzystałam, Mają w swojej ofercie BUBLE!!! i jak się trafi na taki to koniec z miłymi wakacjami . Hotel 4 gwiazdkowy a 2 rodzaje napojów alkoholowych Uzo i Brendy nalewane z plastikowych pojemników (Ohyda) po odstaniu pół godzinnym w kolejce do baru. Jedzenie paskudne, wszystkiego brakuje, brudno. ..Ale WEZYR twierdzi,że stale kontroluje hotel i wszystko jest w porządku, żeby nie wypłacać odszkodowania za zmarnowany urlop. To był nasz najgorszy urlop, człowiek czuł się tam jak intruz i jakby te wczasy miał za darmo.......Ani ja ani moi znajomi i znajomi znajomych na pewno nie skorzystają z usług WEZYRA!!!!

    Opinia dodana:
  • 1,8 / 10

    Kompletna porażka! Co do samego hotelu i jedzenia to ok. Ale zmiana terminu, a właściwie godziny wyjazdu z rana na późne popołudnie obcięło pobyt o jeden dzień. W hotelu byliśmy o 1 w nocy bez posiłku i wody. Kupiliśmy po drodze w jakimś markecie kiedy autokar się zatrzymał za 10 Euro! I później wyjazd o 22 z hotelu podróż do 3 na lotnisku i wylot o 5. Dwie godziny jazdy na lotnisko Tylko z kierowcą ( mówił tylko po turecku). Rezydent wysiadł w momencie kiedy zebrani zostali ostatni turyści. KOSZMAR!

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Zawiodłam się bardzo na tym biurze podróży. Sprzedaje wczasy w hotelu, którego pokoje są okropnie brudne, a obsługa arogancka i cyniczna! Już nigdy nie wybiorę żadnych wakacji proponowanych przez to biuro!

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Witam. Nie jestem osobą która wystawia negatywne oceny, ale ta sytuacja mnie do tego zmusza. Byliśmy z Wezyrem w Listopadzie w Egipcie.Dostaliśmy dokumenty umowy na których był inny numer przewoźnika niż lecieliśmy. Poprzez tą rozbieżność w dokumentach, ochrona lotniska nie chciała nas wpuścić do środka..Rezydent , który był na lotnisku został o tym poinformowany przez innych podróżnych, lecz na tym się skończyło. Nie wyszedł, nie pomógł. Pomogła nam osoba z innego biura. Po przyjeździe złożyłam skargę do biura. Jednak otrzymałam odpowiedź, że to moja wina bo mogłam sobie odebrać prawidłowe z biura podróży. Owszem mogłam, gdybym wiedziała,że takie są mi potrzebne. To biuro powinno mi zapewnić nowe dokumenty, jeżeli zmienia się przewoźnik. Takie traktowanie klientów ze strony biura i rezydenta jest czymś niedopuszczalnym i karygodnym.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 104
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią