6,1 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 1160 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,7
    Ocena
    Organizatora

  • 5,7
    Ocena
    rezydentów

  • 6,4
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Bułgaria własne
    998 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Turcja śniadania i obiadokolacje
    1 040 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Egipt śniadania i obiadokolacje
    1 089 zł 11 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

 
  • 1,5 / 10

    Drugi raz lecialem z wezyrem i nigdy więcej nie chce słyszeć o tym biurze oszusty cwaniaki i co tylko. Pierwszy raz lecialem do Tunezji oferta jak w bajce pięknie wszystko a rzeczywistość inna w rozmowie z rezydentem to on nic niewie on zapyta i zero kontaktu nawet juz wtedy nie oddal mojej reklamacji lub oswiadczenia np miała być dyskoteka to drzwi były łańcuchem i pełno pajęczyn juz a oni z biura twiedzom ze dyskoteka jest czynna ubikacja bez śrub popękana ruszajaca się w recepcji zgłoszone i nic biuro nie reagowało wogule a odpowiedź była ze jest wszystko ok tego bylo tyle ze pisałem reklamacje która nie uwzględnili czyli norma. Wyjazd wieczorem i powrót po pulnocy zaraz czyli jeden dzień w tył ale ok wiedzialem. Teraz specjalnie wziąłem więcej dni aby powrót nie był wieczorem tylko np popołudniu to jak pieniadze wysłałem to mi za dwa lub trzy dni powiedziano ze wylot powrotny jest rano czyli około przed 3 w nocy wyjazd z hotelu wiec jak bym wziął opcje z mniejsza ilością dni to by było taniej i ten sam efekt a czasu było do wylotu ponad tydzien czyli oficjalnie skradli jeden dzien. Poprostu oszusty kłamce i naciągacze klientów bo wszystkim tak zrobili a byli ludzie z małym dziećmi którzy tez nie chcieli lecieć w nocy i więcej wydali pieniędzy za ten komfort. Brak slów NIGDY WIĘCEJ WEZYR.

    Opinia dodana:
  • 9,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    BIURO CORALTRAVEL WEZYR,ŚMIAŁO MOŻNA POLECAĆ,OBSŁUGA REWELACYJNA , Z KAŻDYM PYTANIEM MOŻNA SIĘ DO NICH ZWRÓCIĆ O KAŻDEJ GODZINIE URZĘDOWANIA.MIŁYM ZASKOCZENIE DLA MNIE BYŁO-DWA DNI PRZED WYLOTEM, PANI ZADZWONIŁA ABY ŻYCZYĆ UDANYCH WAKACJI ORAZ Z PROŚBĄ O TELEFON W SPRAWIE MOJEJ OPINI PO POWROCIE.SUPER,POLECAM!!!

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Wrocilismy dzisiaj z tygodniu ho wczasow w Marsa Alam. Hotel pensee royal Garden 4*. Jesli chodzi o biuro nie mam zadnych zastrzezen. Pomimo ze wszystko zamawialam przez internet to kontakt z biurem byl swietny i wszystko bardzo sprawnie zalatwione. Wyjazd przebiegl bardzo dobrze.oprocz 3 godzinnnego spoznienia przed wylotem do Egiptu. Mozna rowniez ponarzekac na linie lotnicza enter air...bardzo slaba...personel tragiczny...brak jakies serwisu...porazka!!! Za to wezyr super! Rezydent super! A najlepszy Pan Michal z ktory bylismy na 2 wycieczkach. Bardzo sympatyczny i zna sie na swojej pracy. Dzieki niemu obie wycieczki byly ni ezapomniane!!!

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Biuro wezyr wysłało nas do hotelu z pokojami w których było czuć stęchlizną, pełnych karaluchów i pająków. Po złożeniu przeze mnie reklamacji uzasadniali to "śródziemnomorskim klimatem" na który podróżujący powinni być przygotowani. Nie dostałam nawet 1 zł odszkodowania za mękę w tym hotelu.

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Biuro podróży godne polecenia, wczasy Turcja 14 dni, hotel Quattro beach, całość oceniam bardzo pozytywnie, nie ma się do czego doczepić. Pozdrawiam Marcin.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Kolejny wyjazd do Turcji , kolejny z Wezyrem :) wszystko w jak najlepszym porządku, co prawda wylot opóźniony o 2 godziny , wiązało się to też z tym że sam samolot przyleciał z takim opóźnieniem, za to w dniu wylotu mieliśmy późniejszy wyjazd niż pierwotnie było podane. Na lotnisku, transfer, rezydent w hotelu bez zastrzeżeń :)) No chyba że kogoś trzeba prowadzić za rączkę ;)

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Zamiast 1 powinno być zero. Byłam z tym organizatorem w Turcji, to jakaś porażka. Transfer do hotelu z lotniska w Antalyi odbywał się po północy i postój po półgodzinie jazdy nie miał żadnego sensu, poza tym, że pan kierowca i pani z Wezyra otrzymali darmową kawę, bo pasażerowie nie potrzebowali ani toalety ani zakupów. Do hotelu dotarłam nad ranem. Mimo że zapłaciłam wcale niemałe pieniądze za pokój z widokiem na morze,zostałam zakwaterowania w pokoju z którego co prawda widać było morze w oddali, ale znajdował się nad skrzyżowaniem dwóch ulic, gdzie mieścił się parking dla autokarów, dostawców i pracowników. Hałas jaki panował przy całonocnych transferach do tego i okolicznych hoteli uniemożliwiał spanie. Następnego dnia odbyło się spotkanie z panią rezydentką, która spóźniona oświadczyła, że zastępuje chorą koleżankę. W sprawie zakwaterowania pani powiedziała, że jest zgodne i nie przysługuje nam zamiana pokoju. W pozostałych kwestiach zostałyśmy wprowadzone w błąd, nie wiem czy wynikało to z niewiedzy czy złośliwości. Przysługiwały nam darmowe ręczniki, pani powiedziała że nie. Pytałyśmy o komunikację z hotelu do centrum Konakli, powiedziano nam, że taka nie istnieje. Dopiero same dowiedziałyśmy się,że kilka razy w ciągu dnia można pojechać busem do Alanii i Konakli z pod hotelu. Pytałam o zakup owoców, gdyż jestem diabetykiem i serwowane w hotelu arbuzy i melony nie nadają się dla mnie . Pani powiedziała, że tylko raz w tygodniu na targu można nabyć owoce, podczas gdy te były w każdym z okolicznych sklepów. Nie zostałyśmy poinformowane gdzie znajduje się apteka, sklepy. Pani rezydent straciła zainteresowanie nami po tym, jak powiedziałam, że nie będziemy korzystać z wycieczek fakultatywnych. Transfer na lotnisko był spóźniony, po drodze znowu zakupy w sklepie, do którego pani wydawała karty rabatowe. Nigdy więcej wakacji z Wezyrem.

    Opinia dodana:
  • 8,5 / 10

    Lecieliśmy do Egiptu. Niestety z powodu gwałtownej burzy i cudów na drodze spóźniliśmy się na lot. Pracownik Wezyra skontaktował się z nami, oznajmił, że nie zdążymy bo zamykają odprawę. Na pytanie czy może nam pomóc w tej sytuacji obiecał pomoc i się rozłączył. Po dotarciu na lotnisko zastaliśmy puste stanowisko Wezyra a telefonicznie ów pracownik niewiele nam mógł pomóc ponieważ nie on prowadzi rezerwacje lotów i odesłał nas do siedziby głównej w Warszawie. Infolinia natomiast olała nas ostatecznie stwierdzając, że to nasza wina. Skierowaliśmy się na lotnisku do Centrum Podróży Air Tours Poland gdzie Pani Dorota znalazła nam lot z Katowic jeszcze tego samego dnia, zarezerwowała i za dopłatą kupiliśmy bilety ratując wczasy. Ponownie infolinia Wezyra poinfowaa nas, że sami musimy dotrzeć do hotelu w Sharm a po naszsej interwencji , że przecież z Katowic lecą również ludzie z Wezyra i to do tego hotelu ( o czym poinformowała nas Pani Dorota a infolinia nie miała pojęcia) sprawa została załatwiona. Natomiast co do organizacji samego pobytu nie mamy zastrzeżeń. Byliśmy w Sea Club i było bardzo dobrze.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Był to nasz szósty wyjazd do Turcji i trzeci z Wezyrem jak do tej pory było wszystko OK Wykupilismy pobyt w hotelu 5 gwiazdkowym w pokoju standardowym NA miejscu dostalismy pokój z francuskim balkonem z widokiem na ścianę i dach w pokoju nie było ani jednego krzesła Rezydentka Aleksandra bardzo nie przyjemna i jeszcze bardziej nie pomocna.Pilot na wycieczce ,,wWodospady Manawgatu i Side" jakby z ,,łapanki"nie miał pojęcia o niczym i wprowadzał turystów w błąd Nie polecam ani biura ani tym bardziej hotelu

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Po pierwsze primo w dniu w którym był wylot do Turcji (27.09) został lot przesunięty o dwie godziny później ok dwie godziny mysle sobie nie jest zlę . Po dotarciu wreszcie godzina odlotu a tu zonk w samolocie papiery nie przyszły jeszcze i kolejne 30min ludzie czekaja i przebierają nogami w samolocie . Ale wisienka na torcie to już było to żę mieliśmy 10dni zapłacone to byliśmy 8dni bo ostatniego dnia miał być wyloty o godzinie 14:35 z Anlalyi do Katowic a tu sie okazało o 19 wieczorem że wylot jest o godzinie 2;30 !!! No jak tu człowieka ma szlak nie trafić jak siedziałam z Pania z biura i szukałam specjalnie wycieczki żeby normalne godziny byly wylotu żeby człowiek po całej nocy nie był jeszcze cały dzień nieprzytomny. Biorąc pod uwage ze trzeba dojechać do Pyrzowic to tam na tych lotniskach się Turcy wleką a jeszcze transwer trwa do hotelu 2 godziny masakra. Cala noc stracona , jezdze z wieloma organizatorami nawet zaryzykowałam kiedyś z Best Reisen co wszyscy odradzali ale czegoś takiego jak Wezyr ze swoim zmienionym przewoznikiem Tureckim (zreszta Turcy to straszne krętacze) jeszcze czegos takiego ze mam zpałaconą dobe i sniadanie to ktos mnie wywala z hotelu 12 godzin wcześniej. Jest to ewidentne niedopatrzenie firmy Wezyr mogła o tym powiedzieć dzień wczesniej a nie w przed dzień tej felernej nocy zainteresowac sie jakoś turystami poprosić hotel o jakies sniadanie dla tych osób w ramach jakiej kolwiek rekompensaty . Poprostu jestem nie dość że wykończona to zniesmaczona jak tak się można zachowac a jeśli jest to wina przewoźnika to niech przewoznik ponosi konsekwencje i nie współpracuje sie z osobami nie odpowiedzialnymi za takie numery !!!! Do Egipru ciagle latam i w inne kraje wszystko jest ok na czasie nigdy nie ma az takich 12 godz przesuniec. Także nie wiem czy Was drodzy mili Państwo z Weryra nastepnym razem wybiore....

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 117
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią