6,2 / 10

Wezyr
Biuro podróży

Wezyr

Ocena na podstawie 1063 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,8
    Ocena
    Organizatora

  • 5,7
    Ocena
    rezydentów

  • 6,4
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Wezyr
  • Egipt śniadania i obiadokolacje
    952 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Bułgaria własne
    969 zł 3 dni / os. Sprawdź
  • Turcja All Inclusive
    1 098 zł 3 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Wezyr

Opinie

 
  • 2,5 / 10

    Po dotarciu do hotelu kontakt z rezydentem Wezzyra Coral travel był już nie możliwy. W momencie kiedy mieliśmy dość hotelu w którym obsługa klienta traktowała nas gorzej jak psa na ulicy numer był nie osiągalny. (P.Łukasz) Nie polecam korzystania z usług tego pana. Po prostu ma klientów w d....

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    biuro godne polecenia byliśmy w turcji wszystko sprawnie i bezproblemowo i na czas rezydenci bardzo konkretniei i pomocni

    Opinia dodana:
  • 4,8 / 10

    Ogólnie pozytywne wrażenie.Na wczasach bylismy w miejscowosci incekum i hotelu o tej samej nazwie.Najwieksze zastrzezenia mam odnosnie rezydentki, której zalezalo tylko, zeby wymienic u niej pieniadze.Klamala, ze wszystkie wycieczki fakultatywne odbeda sie z przewodnikiem mowiacym po polsku, po czym okazywalo sie, ze nie bylo nikogo mowiacego w ojczystym jezyku.Po zwroceniu uwagi rezydentce, bezczelnie twierdzila, ze ona nic takiego nie mowila.Ta Pani twierdzila rowniez, ze na wycieczce do aquaparku bedziemy objeci all inclusive.Na miejscu okazalo sie, ze wszystko bylo dodatkowo platne.Na szczescie mielismy ze soba pieniadze, bo przez caly dzien bylibysmy bez jedzenia i bez wody w tym upale.Mam nadzieje, ze organizator wyciagnie jakies wnioski i konsekwencje wobec tej kobiety, bo przez takich pracownikow traci klientow.

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    witam wszystkich, jeszcze nigdy nie wyrazałam się jakos niepochlebnie o jakimkolwiek biurze podrozy gdyz czy to z tui czy ecco mielismy z mezem dobre wspomnienia. z wezyrem wybralismy sie na weekend majowy. od 28.04- 03.05. tylko to biuro mialo taka ofertę. nie zastanawiajac sie zarezerwowalismy. godziny wylotu byly wieczorne ale zazwyczaj tak robią. natomiast zastrzezenie mielismy do transferu z lotniska do hotelu. transfer mial trwac 1,30h a trwał 3 godziny z bładzeniem po calym wybrzezu Side poniewaz ani pilotka ani kierowca nie orientowali sie w rozmieszczeniu hoteli. to byla meczarnia tulac sie od godziny 23:30 do 2:30 w nocy. w koncu jacys panowie z tylu busa wzieli w rece telefon wklepali w gpsie nazwy hoteli i po problemie. nadmienię, ze duza grupa ludzi z autokaru zarezerwowala hotel jakis 5 gwiazdkowy, ktorego w ofercie nie bylo !!! nie zostal otoworzony a tam mieli rozne bajery dla dzieci. zakwaterowali ich do jakiegos innego... na nastepny dzien mielismy spotkanie z rezdentka Paulina ktora przepraszala za transfer, mowila ze kolezanka pierwszy raz w tym rejonie... dodatkowo w ostatni dzien czyli 3 maj mielismy chceck out o godzinie 00:50. czyli nie skorzystalismy w ogole z dnia, ani siadania ani obiadu, ani lunch boxu na pozdroz nic!!!! napisalismy zazalenie to pan dyrektor od sp. complicance odpisal, ze pierwszy i ostati dzien to sa zarezerwowane na podroz, natomiast jesli chodzi o transfer to niczym takim nie slyszal i ze prawidlowo wrocilismy do hotelu, bo sa tam jedokierunkowe uliczki i inna infrastruktura terenu. Kpina jakich malo. zastanawiamy sie z mezem, co mu odpisac bo chyba nie sadzi ze trafil na frajerow. Zero slowa przepraszam. odmowa reklamacji. moze byl ktos w tym terminie w turcji????

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Witam, chciałam ostrzec przed Coral Travel. 3-10 czerwca byłyśmy na Korfu w miejscowości Kavos, redzydentka prosiła o powiadomienie 2 dni wcześniej jeśli ktoś bedzię chcial jechać na wycieczke aby mogła przyjechać po pieniądze. Dałam znać w poniedziałek a wycieczka miała byc w piątek (5 dni) przez ten czas nie znalazła czasu.. Kazała zostawic pieniądze w recepcji, powiadomiła mnnie,że dogadała się z recepcją , że to dla niej (rezydentki). Następnie okazało się, że pieniądze zaginęły (tyle dobrze, ze mialam potwierdzenie, ze zostawilam pieniadze na recepji). Reztdentka dzwoniła i prosiła żebym szła na recepcje i szukał pieniędzy( abym jej pomogła, bo bedzie musiała ze swoich płacić) przeciez nie bede na recepcji szukać po szufladach gdzie są pieniadze, które zostawiłam.. przyjechała rezydentka, niestety nie moja, ale również z Corala wielkie zamieszanie musiałam czekac na recepcji 2 godziny bo podobno policja jedzie okazało sie ze nie przyjechała.. zamieszanie na koniec dali nam za darmo wycieczke po całym dniu nerów.Kolejn rzecz, zapłaciłyśmy za 7 śniadań, było 6 a ostatnie nas omineło ze względu na lot jak również wszyscy o tym wiedzieli a nie dali zadnego prowantu na podroz. Biuro podróży potrzebuje kompetentnych rezydentów, niestety ten nie posiada. I nawine na marginesie, że nie jestem osobą narzekającą i pierwszy rz w życiu wystawiam negatywna opinie, tylko dlatego że pojechałam na wczasy odpocząć a nie sie denerwowac, jak widac wyszlo inaczej.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Sprawna i punktualna obsługa. Rezydenci byli kompetentni i pomocni. Polecam biuro Wezyr.

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    Ogólnie jestem zadowolony z warunków pobytu, obsługi hotelowej i ceny . Natomiast opieka rezydenta OSKARA, to totalne zero. Wczasy w Hiszpanii na COSTA BARCELONA. Już zaraz po wylądowaniu podczas transferu do hotelu dowiedzieliśmy się że meldować się będziemy sami gdyż, rezydenta nie będzie. (Problemu by nie było gdybyśmy znali język angielski.) Podano nam tylko broszurki oraz zapisany w nich nr tel. do rezydenta. W recepcji Polka to fart że była akurat w pracy. Ale i tak co i jak dokładnych informacji nie podała. Spotkanie z rezydentem ustalone w broszurce na konkretny dzień. Szukaj wiatru w polu zero zainteresowania z jego strony. Dopiero gdy myśmy zadzwonili to powiedział gdzie jest. Jego zainteresowanie tylko kasą za wycieczkę i napiwek dla niego i kierowcy na wycieczce tylko to go interesowało, pobyt w ogóle nawet nie zapytał czy komuś w czymś pomóc. Długo można by jeszcze pisać. Najbardziej pomocni to Polacy pracujący w naszym hotelu.

    Opinia dodana:
  • 6,5 / 10

    Rezydentka Ewelina w Turcji, hotel Litore to PORAŻKA, jest kompletnie nieprzygotowana, sprzedała nam wycieczkę, która miała być we czwartek a tak naprawdę była w piątek, mało tego, wszystko miało być w cenie a na miejscu okazało się, że każdy wstęp do basenu Kleopatry jest płatny, pomimo, że voucher wycieczki zawiera inne informacje, zero kontaktu, nie odbiera przez cały pobyt telefonu, jak dla mnie bezczelna naciagaczka,pozostali rezydencji innych hoteli oszukali klientów w ten sam sposób

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Skąd moja opinia? Otóż, wraz z mężem mieliśmy problem na lotnisku w Egipcie w drodze powrotnej do Polski. W naszych dokumentach, które otrzymaliśmy od biura Wezyr, nie zgadzał się numer lotu z numerem lotu na rozkładzie lotniska przez co nie chciano nas wpuścić na teren lotniska. Rezydent nie odpowiadał na nasze telefony ani uwagi ze strony współpasażerów. Pomogła nam obca kobieta wytłumaczyć całą sytuację! Co na to dział reklamacji? Zarzucił nam brak dokumentów, wmawiał nam, że przyjechała policja na miejsce, że wszystko to nasza wina. Uwaga, mało tego, robili z nas baranów! My piszemy o Egipcie, ci piszą o Turcji. My o innym numerze lotu w dokumentach, ci że zupełnie nie mieliśmy dokumentów. My o braku pomocy ze strony rezydenta, a ci o tym, że spóźniliśmy się na lotnisko! Niech ktoś mi wytłumaczy jak mogliśmy się spóźnić, skoro jechaliśmy wszyscy tym samym autokarem oznaczonym banerami Wezyr Holiday?!?! Kpina w czystej postaci. Pieniądze każdy potrafi brać, ale zadbać o dobro klienta już nie ma kto. Tym bardziej, że początkowo pisaliśmy tylko o zaniedbaniu ze strony rezydenta... ODRADZAMY!!!!!!!!!!

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Skąd moja opinia? Otóż, wraz z mężem mieliśmy problem na lotnisku w Egipcie w drodze powrotnej do Polski. W naszych dokumentach, które otrzymaliśmy od biura Wezyr, nie zgadzał się numer lotu z numerem lotu na rozkładzie lotniska przez co nie chciano nas wpuścić na teren lotniska. Rezydent nie odpowiadał na nasze telefony ani uwagi ze strony współpasażerów. Pomogła nam obca kobieta wytłumaczyć całą sytuację! Co na to dział reklamacji? Zarzucił nam brak dokumentów, wmawiał nam, że przyjechała policja na miejsce, że wszystko to nasza wina. Uwaga, mało tego, robili z nas baranów! My piszemy o Egipcie, ci piszą o Turcji. My o innym numerze lotu w dokumentach, ci że zupełnie nie mieliśmy dokumentów. My o braku pomocy ze strony rezydenta, a ci o tym, że spóźniliśmy się na lotnisko! Niech ktoś mi wytłumaczy jak mogliśmy się spóźnić, skoro jechaliśmy wszyscy tym samym autokarem oznaczonym banerami Wezyr Holiday?!?! Kpina w czystej postaci. Pieniądze każdy potrafi brać, ale zadbać o dobro klienta już nie ma kto. Tym bardziej, że początkowo pisaliśmy tylko o zaniedbaniu ze strony rezydenta... ODRADZAMY!!!!!!!!!!

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 107
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią