Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Najbliższa plaża 500 m od hotelu, druga - jedna z najpiękniejszych na wyspie - w Playa de la Arena ok. 2 km od hotelu.
Hotel posiada aż 5 basenów: 2 dla dzieci, 1 relaksacyjny, 2 zewnętrzne w pobliżu baru przekąskowego.
Dla dzieci: 2 baseny, minidyskoteka, miniklub.
Hotel położony w pobliżu słynnych klifów Los Gigantes.
Wakacje bardzo udane. Hotel jak na 3 gwiazdki bardzo dobry. Meble w pokoju nie są pierwszej świeżości, ale nie można było na nie narzekać. Pokoje oraz łazienka codziennie sprzątane, ręczniki czyste, codziennie zmieniane i było ich z 2 razy tyle co potrzeba. Aneks kuchenny całkiem nieźle wyposażony, wszystko co potrzeba było na miejscu. Brak było jedynie żelazka. Telewizja praktycznie tylko hiszpańska. Baseny i ich otoczenie czyste, codziennie wieczorem i rano sprzątane. Masowe jest rezerwowanie leżaków ręcznikami, jednak zawsze można gdzieś znaleźć wolne leżaki. Jedzenie - bardzo smaczne i duży wybór (można łatwo przytyć parę kilogramów :-). Obsługa w hotelu bardzo miła. Ogólnie wszystkim polecam ten hotel.
Bardzo dobre jedzenie Dobre położenie na dalsze wypady Bardzo miła obsługa Duży wybór drinków
Dosyć daleko do plaży Pojedyncze karaluchy - 2 razy widziałem rano biegającego po podłodze w kuchni Remont koło dużego basenu - (październik 2017) nie jest mocno uciążliwy, ale zajmuje trochę miejsca przy basenie i bywa głośno
Dobre położenie hotelu, ładne widoki, blisko do sklepów i restauracji. Duże, czyste pokoje z dobrze wyposażoną kuchnią. Jedzenie smaczne a drinki mocne. Jedyny minus to to, że mieliśmy pokój od strony drogi i było tak głośno, że nie mogliśmy spać w nocy.
Bardzo fajna lokalizacja, dobry punkt wypadowy do zwiedzania wyspy. Posiłki bardzo dobre i urozmaicone. Duży basen, mimo dość dużego obłożenia i placu budowy( tymczasowy) nie było problemu ze znalezieniem wolnego leżaka. Polecam!
Hotel bardzo głośny, trochę rachitycznej roślinności (brak ogrodu), posiłki bardzo przeciętnej jakości, bez niespodzianek i urozmaiceń/
Duże, dobrze wyposażone apartamenty mieszkalne (chociaż meble mocno zużyte). Utrzymanie czystości i obsługa apartamentów bez zarzutu. Bardzo dobra dostępność i jakość drinków.
Hotel stanowczo za głośny (bardzo głośna muzyka non stop, hałaśliwe animacje, drażniące odgłosy remontu) nie ma szans na znalezienie cichego zakątka. Posiłki bardzo przeciętne i monotonne. Wszystkim oceniającym pozytywnie jakość posiłków w tym hotelu polecam pobyt w dobrym hotelu na Fuertewenturze (np. hotel SBH Jandia Resort) - przekonają się wtedy, jak wyglądają i smakują dobre, urozmaicone posiłki.
Hotel jak najbardziej spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie było dobre, zawsze desery i owoce, z napoi wina, soki, herbaty do śniadania. Restauracja włoska znajdująca się w hotelu także na plus (jedzenie bardzo dobre). Bary z drinkami przy basenach serwują dobry alkohol. W pokojach ani śladu karaluchów codziennie sprzątane prócz niedziel, ale to wiadomo że dzień powinien być wolny od pracy :) Osoby w recepcji pomocne i zawsze dostępne. Lokalizacja też w sam raz, blisko do klifów Los Gigantes jak i z drugiej strony do głównej plaży miasta Playa de Arena, kilka metrów od hotelu balkony-platformy widokowe na klify i ocean z basenem naturalnym w dole (super atrakcja). Dla dzieci jak i dorosłych animacje w ciągu dnia na głównym basenie a wieczorem na drugim (mini disco dla dzieci). Hotel obszerny, ale są dwie windy (także w drugiej części budynku, gdzie dostaliśmy pokój) także problemu z szybkim przemieszczaniem się nie było. Szczerze polecamy, to były nasze drugie wakacje rezerwowane za pomocą tego portalu, które także zaliczamy do udanych :)
położenie blisko atrakcji: Los Gigantes i Playa de Arena miła obsługa dobre jedzenie baseny i spora ilość leżaków animacje pokoje czyste z balkonem (trochę stare meble) ale za to łazienka duża i nowoczesna dwie windy
brak
Hotel jak najbardziej polecam. Jedno duże \\\"ale\\\" do fatalnej obsługi TUI Poland. Na miesiąc przed urlopem (zaliczka wpłacona wcześniej) poinformowali, że w hotelu ma być remont, który miał trwać do 10 lipca, za co Tui łaskawie przyznało rabat w wysokości 3%. Jako, że urlop trwał do 20 lipca przystałem na to. Niestety remont trwał przez cały urlop. Pani rezydent powiadomiła nas, że należy przedstawić reklamację listownie i uzyskamy wowczas rekompensatę. Oczywiscie reklamacja została odrzucona, co Tui uargumentowało brakiem skutecznego przedstawienia reklamacji na miejscu, w ogóle nie odnosząc się do podanych argumentów, gdzie był nieczynny 1 basen, duża część wokół przeznaczona na miejsca na leżaki, przez co było ciasno. Zamknięta była także jedna z restauracji, a oprócz tego jak to przy remoncie hałas wywołany wierceniem i pracą robotników. Dodam tylko, że była to nasza podróż poślubna, więc nigdy więcej z Tui nie pojadę. Jako potwierdzenie przywołam jeszcze fakt, że Tui jako jedyne biuro nie czekało na przylatujących turystów przed wyjściem z lotniska przez co sporo ludzi błąkało się po terminalu i na tę sytuację narzekało. Wycieczki z Tui również nie polecam, gdyż są o wiele drożej niż lokalne, a polska pani przewodnik wyraźnie z nastawieniem jak najszybszego załatwienia tematu i powrotu do domu. Ponadto samo zorganizowanie pierwszego dnia, czyli powitania przez rezydenta gości i opowiedzenie o hotelu i wyspie bardzo słabe i ograniczyło się tylko do zareklamowania swoich wycieczek i nakłonienia gości do ich jak najszybszego wykupu (zanim mogliby sprawdzić to kilka kroków dalej) Tak się złożyło, że w tym hotelu rezydowało także inne biuro podróży i więcej ciekawostek i przydatnych informacji dowiedzieliśmy się z spotkania tych gości, aniżeli na swoim własnym. Podsumowując Tamaimo Tropical jak najbardziej na tak, ale nie z Tui! Stanowczo odradzam wszystkim zainteresowanym to biuro, wszelkie ich deklaracje, można wrzucić do kosza. Remont miał trwać do 10-tego lipca, a końca nie było widać jak wyjeżdzaliśmy 21-tego. Miała być bezproblemowa rekompensata z tego tytułu, a tymczasem to biuro podrózy ma klienta gdzieś.
Miły personel Dobry stosunek jakości do ceny Czystość
Był w trakcie remontu -
Standard wystarczający, poimprezować w okolicy nie ma gdzie, jest za to spokój i cisza. Dobra baza wypadowa dla aktywnych i chętnych do zwiedzania wyspy
widok na ocean i klify Los Gigantes jednocześnie cicha, spokojna okolica każdy z dwóch basenów zaopatrzony w bar
monotonne jedzenie rozmagnesowywujące się karty do pokoi
Apartament na czwartym piętrze z widokiem na ocean, baseny dwa duże, remont nie słyszalny i nie odczuwalny, posiłki urozmaicone, przemiła obsługa i przepiękna okolica. Z wycieczek korzystaliśmy z biur podroży przy porcie, można wszystko załatwić też po polsku (50m od portu biuro z kartką mówimy po polsku, Z Mister Ticket Tenerife najlepiej kontaktować sie przez Facebook\\\'a ) . Warto zobaczyć z pokładu statku klify Los Gigantos, na wulkan, Masca i gdziekolwiek jeszcze chcecie warto wybrać się samochodem. Jest też warta rozważenia piesza wycieczka na Masca (ok. 3h).
położenie, obsługa, jedzenie, duze baseny, duża ilość leżaków przy basenach
nie mam
Ogólnie jestem zadowolona z pobytu na Teneryfie, widoki wspaniałe, jedzenie urozmaicone i można było się najeść do syta. Dwa bary przy basenach, ale nieustająca kolejka do jadła i napitku. Za to pokój to porażka, grzyb i pleśń, smród z kanalizacji a obsługa tylko wyciągała rękę po napiwki. Wycieczki proponowane przez rezydentkę były 2 x droższe niż z lokalnych biur. Wieczór i noc to prawdziwe wyzwanie dla uszu. Animacja z gatunku dla podpitych Francuzów i Anglików kończyła się po 23 godzinie, a krzyki i głośne wrzaski kończyły się po 1 w nocy. Dużo emerytów z Francji, którzy zachowywali się jak dzicz wypuszczona na wolność.A gdzie ta słynna Francuska kultura?? Zakupy warto zrobić w miasteczku obok, niż w pobliżu hotelu czy na lotnisku. Uwaga na oszustów hindusów.
dobre jedzenie,względnie blisko do miasteczka i atrakcji los gigantos, duża ilość lokalnych biur podróży, możliwość wypożyczenia auta
głośna animacja i słaba, pokój brzydki, śmierdzący, zagrzybiona łazienka, najgorsze pokoje dla Polaków- w przyziemiu lub na poddaszu. Nieustający remont hotelu, basenów.
Hotel dobry w pełni zasługuje na swoje gwiazdki, wszystko OK - polecam. Położenie idealne jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Wielojęzyczne animacje (również po polsku) dla dzieci i dorosłych.
Przestronne apartamenty z tarasami. Pokoje czyste, często sprzątane, ręczniki wymieniane codziennie. Posiłki smaczne, urozmaicone.
słabe, płatne WiFi
Świetne wakacje, miła obsługa, dobre jedzenie, czysto bez tłoku przy barze oraz na basenie i wokół basenu. Wszędzie blisko
Położenie, czystość, duża ilość leżaków, stolików, krzeseł przy basenie
Na swoją klasę bez wad
pobyt od 26.05 do 1.06.2017 z Tui Hotel jakich wiele klasyczne trzy gwiazdki jedzonko kazdy cos znajdzie dla siebie drinki spoko bardzo mila pomocna obsluga super miejsce wypadowe po calej wyspie troche malo miejsca na basenach codziena porana walka o miejsce jesli chcesz miec fajne miejsce w czasie naszego pobytu byl remont kolo basenu glownego tam gdzie jest mostek na zdjeciach mysle ze moze jeszcze przez czerwiec byc a co za tym idzie jest mega glosno tragedia jedyny plus ze jest drugi basen gdzie jest super cicho na plus Tui ktore w ostatni dzien wyplacilo rekompensate za halas. warto zobaczyc Masce Teide Punto de Teno malownicze ciche miasteczko Garachico odwiedzic Loro Park fajna atrakcja dla dzieci super zoo orki i delfiny fajne przedstawienie.autko fajne oferty na lotnisku i najwazniejsze jazda po gorach bo tak tam jest nie jest latwa kierowca z krotkim doswiadczeniem moze miec problemy bardzo krento wysoko ale widoki bajka.
adekwatny do ceny posilki baseny drinki ok
delikatnie nadgryziony czasem
Pobyt baardzo udany. Byliśmy w maju. Opcja All Inclusive dla nas to aż nad to, gdyż całymi dniami zwiedzaliśmy pobliską okolicę i pobliskie plaże. Polecana Playa de Arena -z czarnym piaskiem - Super! Kuchnia i posiłki fenomenalne! różnorodność i ilość. W restauracji można spotkać polskie kelnerki. Z internetu można korzystać 1h w pokoju po wypełnieniu ankietu w telefonie. Nie kierujemy się pogodą, która jest na google - zupełnie inna odczuwalność.
Wyśmienita kuchnia, miła i pomocna obsługa, ogromne pokoje z widokiem na basen, lokalizacja niedaleko klifów, spokojna okolica
zdarzają się karaluchy w pokoju
Było po prostu SUPER !!!!!! Miła obsługa, jedzenie wyśmienite, okolica przerasta wszelkie oczekiwania. Wszędzie blisko.
obsługa, jedzenie, animacje
brak
Hotel bardzo duży, bardzo ładne pokoje. Przyjechaliśmy z mężem we 2, spaliśmy w pokoju gdzie zmieściłoby się 5-6 osób. Obsługa na recepcji pomocna w każdej sytuacji. Jedyny minus to słaby internet, ale po co komu internet na wakacjach? :) Na stołówce obsługa bardzo miła, szybko pracują i wymieniają stoliki po poprzednich gościach. Drinki jakich jeszcze nie piliśmy, nie oszczędzali na alkoholu i można było brać ile się chce, nie jak w niektórych hotelach limit na osobę. Animacje codziennie inne najpierw dla dzieci, później dla dorosłych + możliwość zabawy w małej dyskotece na terene ośrodka. Baseny czyste. Do plaży jest ok 1,5 km, ale bliżej, idąc w stronę przepięknych klifów można znaleźć basen zrobiony przez naturę, do którego wpada woda z Oceanu, jest mega czysta i pływają tam rybki - CUDO! Bardzo blisko do autobusów, skąd można pojechać np. do Siam Parku (park wodny), który będzie cudowną atrakcją zarówno dla dzieciaczków, jak i dla dorosłych. Polecam również Loro Park, gdzie można zobaczyć niezliczone gatunki ciekawych zwierząt i występy niektórych z nich.
Byliśmy z mężem w tym hotelu w marcu 2017 roku. Nasz apartament był blisko recepcji i restauracji. Hotel zasługuje na swoje 3* z uwagi na apartamenty, które naszym zdaniem wymagają już odświeżenia, przynajmniej ten w którym byliśmy. Nam to nie przeszkadzało, bo czytaliśmy opinie o hotelu. Poza tym na wczasach w pokoju spędzamy z mężem niewiele czasu. Przy tak pięknej słonecznej pogodzie szkoda czasu na siedzenie w apartamencie. Natomiast zgadzamy się z opiniami na temat jedzenia, które naprawdę jest dobre w tym hotelu. Jest duży wybór w jedzeniu, owoce do każdego posiłku. Nam najbardziej smakowały ryby. Z daniami mięsnymi było różnie. Animacje francuskie. Wieczorami są występy na żywo dla gości hotelowych. Żadna rewelacja, ale przynajmniej się starają ubarwić pobyt. Obsługa miła. Położenie hotelu w spokojnej okolicy blisko słynne klify, dobra baza wypadowa. My wypożyczyliśmy autko i zwiedzaliśmy wyspę. Osobom rozrywkowym polecamy okolice Costa Adeje lub Los Cristianos. Polecamy
pyszne jedzenie, szczególnie ryby, przestronne apartamenty z pokojem dziennym i sypialnią
apartamenty powoli wymagają remontu,
Hotel bardzo fajny. Pokoje duże, czyste z kuchnią (idealne dla osób z małymi dziećmi . Jedyny zgrzyt był z recepcją która przydzieliła nam pokój obok szybu wentylacyjnego z kuchni, który był źródłem hałasu w pokoju. Recepcja robiła problemy z wymianą pokoju ale po ingerencji TUI szybko inny pokój sie znalazł i potem juz było fajnie. Hotel zdecydowanie polecam
Czystość, duże pokoje, dobre jedzenie, dobra obsługa , piękna okolica (Los Gigantes)
Odległość od plaży
Hotel bardzo fajny. Pokoje duże, czyste z kuchnią (idealne dla osób z małymi dziećmi . Jedyny zgrzyt był z recepcją która przydzieliła nam pokój obok szybu wentylacyjnego z kuchni, który był źródłem hałasu w pokoju. Recepcja robiła problemy z wymianą pokoju ale po ingerencji TUI szybko inny pokój sie znalazł i potem juz było fajnie. Hotel zdecydowanie polecam
Czystość, duże pokoje, dobre jedzenie, dobra obsługa , piękna okolica (Los Gigantes)
Odległość od plaży
Byliśmy z malutkim dzieckiem, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Warto wybrać ten hotel, jak ktoś nie szuka luksusów znajdzie tam wszystko. Polecamy.
Fajna lokaizacja
Hotel w większości dla starszych osób oraz rodzin z dziećmi. Do plaż około 15 min. spacerkiem(spore wzniesienia).
duży pokój z aneksem kuchennym + spora sypialna, dobry standard łazienek, duże baseny ale niestety nie podgrzewane w sezonie zimowym, przy sporej wielkości w hotelu jest spokojnie- można się wyspać
animacji praktycznie nie ma,