2148 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Tylko 250 m do piaszczystej plaży Fenals.
Urokliwe położenie hotelu pozwala na solidny wypoczynek.
Tętniące życiem centrum kurortu z klubami i dyskotekami ok. 650 m.
Cykliczne programy sportowo-animacyjne, sporty wodne na plaży.
Brudne naczynia__________\\\\\\\___________________ i tylko 2 gniazdka
Hotel bardzo ładny. Raczej nowoczesny. Obsługa przemiła. Zawsze chętni do pomocy. Pokoje ładne i czyste natomiast łazienka trochę brudna a szczególnie wanna. Największą wadą tego hotelu jest jedzenie. Naprawdę mało rzeczy było dobrych pomimo dużego wyboru. Jedyne co byłam w stanie jeść to owoce i frytki. Jeśli chodzi o napoje to przepyszna czekolada z automatu i sok pomarańczowy. Lokalizacja bardzo fajna. Widok z balkonu przepiękny!
Obsługa, położenie, wygląd hotelu
Jedzenie, brudna wanna
Jakiś czas temu spędzałem 3 tygodniowy urlop w tym hotelu i powiem z czystym sumieniem, że jak tylko trafi się finansowa okazja, pojadę kolejny raz.
Naprawdę, hotel posiada tylko zalety, po kilkunastu dniach nie zauważyłem żadnych wad. Miałem zdjęcia ale tylko na NK...ale niestety, portal już został wyłączony.🙂
Pobyt w hotelu udany, bardzo dobre posiłki, duży bar, wystarczająca ilość leżaków przy basenie, ciekawe animacje. Ogólnie bardzo polecam :)
Pyszne jedzenie, miła obsługa, super połóżenie.
Brak
Jeżeli chodzi o podróż autokarem na costa brava z biurem REGO BIS do tego hotelu zaimponowała mi opłata około 80 euro za przepływ GONDOLĄ w Wenecji w rzeczywistosci oglądalismy gondole na własne oczy (fajne jak pływaja z turystami po kanałach)tylko ze nasza przygoda wygladała na przepływie zwykłą lajbą która wozi za 2 euro przez kanał .Naprawde ostrzegam i proponuje wszystkim którzy wybierają sie na naprawde fajną wycieczkę objazdową aby zapytali rezydentów tegoż biura za cóz ta opłata bo my czulismy sie jak bysmy wy..... 160 euro w kanał
Hotel naprawde ok biorąc pod uwage inne 3 gwiazdkowe w lloret de mar,cienkie sciany i głosni anglicy to norma w tym regionie ,Samba moim zdaniem wyróżnia sie tym ze posiłki są smaczne a obsługa hotelu potrafi świetnie rozładowac emocje gosci praktycznie z całej europy
System szklanka szklanka w opcji all inclusive powoduje kolejki po kazdy napój chociarz barmani sie naprawde uwijają
Byłam 19 września i...pokoje nieco inne niż na fotkach i do tego brak kołder na łóżkach tylko coś w rodzaju zasłony. Mimo że prosiłam o fajny pokój dostałam nad głównym wejściem przy ruchliwej ulicy. Potraw w restauracji dużo aczkolwiek nie wszystkie dobre i do tego noszenie do restauracji kart: hotelowej, pokojowej i na napoje jest po prostu uciążliwe. Śniadania dobre natomiast reszta niekoniecznie. W restauracji stale tłoczno i wielki gwar zaś wydawanie zwyczajnej wody do obiadu na kartę jest śmieszne. Do bliższej plaży 700 m i to po pokonaniu 106 schodów zaś do dalszej w centrum miasta ponad kilometr. Morze zimne jak nasz Bałtyk , plaża stroma i żwirowa! W sumie pobytem jestem zawiedziona i nie polecam
Miejsce dla schorowanych starszych ludzi albo dla dzieci z obozów sportowych. Młodym zdecydowanie odradzam. Jednym zdaniem Ciechocinek i oddział geriatryczny w jednym.
Dobra lokalizacja
Średnia wieku 75lat, animacje dla emerytów, basen z bardzo zimną wodą, przy basenie tylko piwo
Odległość do plaży około 400 metrów po pokonaniu ponad stu schodów, troszkę kłopotliwe przy powrocie z plaży.
Dobre, urozmaicone posiłki
Bardzo małe pokoje
Hotel położony blisko imprezowej części kurortu - dla jednych to zaleta, dla innych wada. Dla nas było zbyt głośno, codzienne imprezy słychać było w pokoju, mimo iż mieliśmy pokój \"na uboczu\". Do tego cienkie ściany w hotelu, słychać dosłownie każdy dźwięk od sąsiadów. Jedzenie pozostawiało wiele do życzenia, monotonne i niesmaczne, a zdarzało się także zepsute. Hotel bardzo duży, więc często trzeba było czekać w kolejce na posiłek. Duży wybór napoi i alkoholi. Hotel ma system kart na napoje, lekko uciążliwy, ale można się przyzwyczaić. Hotel dobry jako miejsce wypadowe, nie polecam osobom nastawionym na wypoczynek, które chcą spędzić większość pobytu w hotelu. Słabe połączenie z Barceloną, kolejka torowa dopiero w miejscowości Blanes. Blisko dwie ładne plaże, ok 10-15 min spacerem.
Ładne, dobrze wyposażone pokoje; Miła i życzliwa obsługa znająca język angielski;
Niesmaczne jedzenie, cienkie ściany, głośna okolica
Nasz pobyt był bardzo udany. Pokoje codziennie sprzątane. Posilki bardzo dobre i duży wybór. W opcji all inclusive drinki, kawa, przekaski w barze. Darmowe wifi przy recepcji. Pokoje z łazienką, klimą i balkonem. My z balkonu widzieliśmy morze.
Personel Posiłki Basen Czystość pokoi
Male usterki w pokoju ale my nie przyjechaliśmy tam aby siedzieć w pokoju.
- Przemiła obsługa - Pokoje jako tako jak na ten standard ogarnięte codziennie - Jedzonko świeże i smaczne, uzupełniane na bieżąco - Idealne miejsce na nocne życie, mnóstwo imprez w pobliżu - Wieczorem różne wydarzenia i animacje w hotelu z muzyką na żywo :) - Ogólnie hotel zadbany i czysty - W hotelu bardzo dużo głośnej i pijanej młodzieży, nie istnieje coś takiego jak cisza nocna, pomimo tego, że sama jestem młoda i sporo rzeczy zaakceptuję to walenie w ścianę, przeklinanie, i głośna muzyka na balkonie do 5 rano to przesada... Pomimo zgłoszeń na recepcji sytuacja powtarzała się niemal codziennie. - Plaża co prawda niedaleko, ale droga na nią, a raczej z niej po kilku godzinkach spędzonych na słońcu po stromych schodach nie mających końca do góry to niezbyt fajna sprawa. - Morze bardzo niespokojne, kamienista plaża + ogromne fale nie umożliwiają swobodnego korzystania z kąpieli w morzu. - Przy All Inclusive dostajemy karty na drinki, bardzo głupia sprawa gdyż jeden drink = zostawienie karty w barze, a podejście po kolejnego wiąże się ze staniem w kolejce minimum pół godziny i nie można zabrać np. dwóch drinków dla znajomych bądź partnera ( jedna karta - jeden napój )
- obsługa - wyżywienie - nocne życie - czystość
- hałas - droga do plaży - przydzielanie kart przy All Inclusive - większość gości to głośni i pijani Niemcy
Hotel jak na przydzielone gwiazdki OK. 300 metrów do ścisłego centrum. Wi-Fi wolno działa ale jak dla mnie nie powinno go być w ogóle. Do posiłków nie można się przyczepić. Alkoholu też nie żałują.
Bardzo blisko centrum.
Zbyt dużo głośnej młodzieży z Niemiec i Anglii
Widok z 6 piętra rekompensował częściowe niedociągnięcia:)
Hotel położony jest nieco z dala od centrum i od plaży. Do hotelu jest pod górkę, w basenie dosyć głęboka woda, więc na dzieci trzeba uważać. Woda w basenie nie jest podgrzewana. Posiłki są nie dobre: śniadania beznadziejne, obiady i kolacje takie same, zupełnie bez smaku.całe szczęście, że sporo jest owoców (banany, gruszki, jabłka, mandarynki, melon). Ciągle trzeba mieć przy sobie kartę do pokoju, bo nie otrzyma się napoi, nie wpuszczą do restauracji. Pod oknami zbiera się na nocne posiedzenia młodzież, więc trzeba koniecznie spać przy zamkniętych oknach. karty do pokoi b.często nie działają. Na pewno więcej tam nie wrócimy, choć sama miejscowość jest bardzo ładna, szczególnie okolice przy morzu: klify, zatoczki.
Hotel położony z dala od miasta. Miły personel. Klimatyzacja.
Wifi w pokojach płatne, bezpłatne w obrębie recepcji, lecz kiepsko działa. Pokoje codziennie sprzątane. Są 3 windy.
Świetny hotel. Bardzo duzy wybór jesli chodzi o wyzywienie. Polecam!
Bardzo miła obsługa , pokoje codziennie są sprzątane , ręczniki wymieniane , bez problemu można się dogadać w j.angielskim
-obsługa, -czysto, -blisko do 2 plaż -w miarę dobre jedzenie
W hotelu byłem razem z partnerką w czerwcu 2018 roku dwa tygodnie ...jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu...blisko do plaży , doskonała okolica do zwiedzania , bardzo miła obsługa , urozmaicone posiłki , codziennie pokój był sprzątany....ogólne wrażenie oceniam na 5+...polecam gorąco.....i znowu przyjedziemy na wypoczynek do tego hotelu w 2019.......
bardzo dobre położenie , dobre urozmaicone posiłki , czyste pokoje , bardzo miła obsługa....
brak
Spędziłem w hotelu 9 dni i to był wspaniale spędzony czas, pokoje czyste, sprzątane codziennie, obsługa hotelu bardzo miła i z dobrym poczuciem humoru. Z panem w barze można było pożartować i się pośmiać. Jedyna wada polega na tym, że niektórym osobom nie zawsze działała karta do pokoju, jednak ja nie miałem z tym problemu. Lokalizacja bardzo dobra, za rogiem supermarket z dobrymi cenami, a idąc w drugą stronę bardzo blisko do centrum. Dojście do plaży zajmowało ok 5minut, wystarczyło zejść po schodach i przejść jedną uliczkę. Hotel jak najbardziej polecam. Moim zdaniem zasługuje na więcej niż 3 gwiazdki.
przestrzegam przed organizatorem Coral Wezyr i hotelem Samba! wakacje sierpień 2018 - wewnętrzne hotelowe obostrzenia - hotelowy ?regulamin? hotelu Samba dotyczący korzystania z pakietu All Inclusive w ofercie nie było mowy o regulaminie wewnętrznym hotelu dotyczącym all inclusive : aby móc korzystać z baru np. zamówić szklankę napoju należało mieć ze sobą: oprócz opaski na nadgarstku ? plastikową kartę do pokoju oraz plastikową kartę wymienną? nawet przy basenie trzeba było być zaopatrzonym w dwie plastikowe karty by korzystać z baru. W związku z powyższym posiadanie opaski All Inclusive wydawało się być tak naprawdę zbędne, bo przy braku karty do pokoju i karty wymiennej nie było możliwości korzystania z barów. Podam żenującą sytuację, kiedy ja byłam w pokoju mąż nie mógł zamówić sobie kawy w bufecie ponieważ nie miał karty do pokoju ? parodia!. b. restauracja zbyt mała do obsługi takiej ilości osób ? podczas jednej z kolacji liczba gości ? to 650 (pracownik hotelu odnotowywał gości przy wejściu) dokonywał też adnotacji na karcie żywnościowej. ? W restauracji brak dostatecznej obsługi kelnerskiej, tzn. brudne talerze zalegały na stolikach, bardzo niska jakość serwowanych w barze napojów i przekąsek, ogólny chaos i brak organizacji aby móc wejść do restauracji należało oprócz opaski, karty do pokoju mieć ze sobą kartkę żywnościową w formie papierowej, na której pracownik hotelu odnotowywał obecność na posiłku, tym samym do restauracji tworzyły się gigantyczne kolejki ? zdjęcia w załączeniu. Restauracja była za mała żeby obsłużyć przyjętą liczbę gości, trzeba był czekać na stolik. Dodatkowo jakże znajome nam Polakom Karki na żywność i kolejki.. Wybierając opcje all inclusive pragniemy mieć spokój na wakacjach, czuć się także niejako uprzywilejowani nosząc opaskę hotelową..w tym przypadku tak naprawdę całkowicie zbędną, a stanowiącą jedynie część ?dokumentów? które trzeba było okazywać by móc uzyskać to za co zapłaciliśmy. c. ciasnota w pokoju hotelowym, windy działające w jedną stronę (mogły być tylko przywołane do jazdy w górę z piętra) przy 6 - piętrowym hotelu, Pokój nie był przeznaczony dla 2 ADL + 2 CHD STANDARD ROOM jak to mieliśmy zagwarantowane w ofercie ? dwie dostawki dla dzieci nie mieściły się w pokoju, dlatego część mebli została przez obsługę hotelową wyniesiona na balkon, nie było dojścia do szafy na ubrania ? trzeba było wchodzić na łóżko oraz nie było dojścia do biurka. Zgłaszaliśmy ten fakt w recepcji, - zupełne zignorowanie przez recepcjonistkę, pokój 241. - Brak informacji o stromych schodach prowadzących do plaży ? odległość co najmniej 600 m plaża drobny żwir ? nie piaszczysta wg. umowy miało być zagwarantowane: ?plaża 300m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Przejście do plaży ulicą? d. wg umowy wyżywienie : ? Wyżywienie: All Inclusive: śniadanie, lunch, kolacja ? w formie bufetu; przekąski lub ciasto między posiłkami oraz 22.00-23.00; napoje w ramach Al. w wyznaczonych barach do 10.00-23.00(wino, piwo od godziny 11.00, mocne alkohole od 12.30)? ? stan faktyczny: snack bar czynny tylko do godziny 17 serwował załączone na zdjęciach ?przekąski? tzn kanapki z chleba tostowego z najgorszej jakości wędliną i serem lub tanie marketowe chipsy na talerzyku oraz małe lody - kubeczek o pojemności ok. 50 ml ? podawane na prośbę, brak soków tylko napoje gazowane lub słodki napój ?tropikalny?. Wino w barze podawane w szklance od napojów, odmowa kieliszka do wina, brak karty drinków objętych pakietem all in - Niska jakość serwowanych produktów w restauracji, szczególnie warzyw i owoców - brudny i zaniedbany klubik malucha, program animacji na bardzo niskim poziomie dla dzieci ? kończył się o 17, animacje dla dorosłych o 22- do 23 klubik malucha ? brudne pomieszczenie (zdjęcia w załączniku) ze starymi meblami bez stolików dla dzieci, ze starymi zabawkami ? animacje dla dzieci były praktycznie niewidoczne dla dzieci, kończyły się o 17 animacje dla dorosłych zaczynały się o 22 w innych (godz. 19-21) hotelach w godzinach wieczornych było słychać zabawy z dziećmi u nas cisza- nagranie z godziny 11. Animacje dla dorosłych to np. występy jednego prowadzącego, który ograniczał się do puszczania muzyki. Jednego dnia animacji nie było wcale. przestrzegam przed wakacjami w tym hotelu i korzystania z biura podróży Wezyr-Coral!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRAK
windy działające w górę - przy 6 piętrach, ciasnota nieuprzejmi pracownicy recepcji, obostrzenia w korzystaniu z restauracji, baru, animacje -TRAGEDIA
Pobyt był okay, hotel wymaga remontu, klimatyczna w pokój nie działała, wifi płatne w pokojach co daje dużego minusa, jeśli chodzi o jedzenie to naprawdę dobry z tym ze mało przypraw było użyte przy przygotowywaniu potraw, owoce morza nie dobre w hotelu bardzo, minus również to ze wody nie było w butelkach w opcji all inkluziv tylko na szklanki co nie było praktyczne przy pokoju na 5 piętrze, ekspresy do kawy straszyły, kawy nie polecam, najgorsza kawa z jaką sie spotkałam, również brak dostępnych ciasteczek do kawy w godzinach po śniadaniowych, bardzo ubogie all inkluziv. Jednak jak na cenę to da sie wytrzymać, co duzo wymagać, ale równie dobrze wiecej nie odwiedzimy tego hotelu. Basen o 17 był juz w cieniu i było zimno jednak to był juz początek października i basen o bardzo małej powierzchni płytkiej. Obsługa była bardzo miła.
Piękne widoki z okna, blisko centrum
Stary hotel
Tripadvisor