Masz pytania?
Skontaktuj się
z nami
Codziennie w godzinach 8:00 - 24:00
+48 58 ­300 16 66

Reklamacje

1. Jak złożyć reklamację?

Państwa opinie są dla nas ważne, to m.in. dzięki nim możemy stale podnosić jakość świadczonych usług i standardy obsługi.

Uwagi i reklamacje mogą Państwo złożyć według wyboru w formie pisemnej lub telefonicznie:

  • na adres spółki: Wakacje.pl S.A., ul. Traugutta 115C, 80-226 Gdańsk;
  • drogą poczty elektronicznej na adres ;
  • pod numerem telefonu 58 ­300 16 66.
  • przez formularz reklamacyjny: otwórz

Reklamację należy złożyć do 30 dni od powrotu z imprezy turystycznej lub zakończenia terminu wykonania innej usługi. Reklamacje złożone w późniejszym terminie uznaje się za przeterminowane.

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:

  • oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego)
  • numer reklamowanej rezerwacji
  • przedmiot reklamacji ze szczegółowym opisem
  • ewentualne załączniki dokumentujące dane fakty (zaistniałą sprawę).
2. Co podlega reklamacji?

Wakacje.pl S.A. rozpatruje reklamacje dotyczące:

  • procesu sprzedaży: poprawności oraz jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Wakacje.pl;
  • obsługi posprzedażowej;
  • błędów na stronie internetowej;
  • promocji dostępnych w Wakacje.pl.

Reklamacje, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z umowy przez dostawcę usługi (w tym Organizatora wycieczki, Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Wykonawcę usługi parkingowej), należy kierować wyłącznie do właściwego dostawcy na zasadach opisanych w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa. Reklamacje rozpoznaje Organizator na zasadach zapisanych w warunkach uczestnictwa lub właściwy dostawca zgodnie ze stosowanymi przez siebie zasadami.

3. Jak wygląda proces rozpatrzenia reklamacji?

Proces rozpatrywania Państwa reklamacji zostaje uruchomiony w momencie wpłynięcia poprawnie złożonego zgłoszenia reklamacyjnego. Pracownik Wakacje.pl S.A. powiadomi Państwa o tym fakcie telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie do Państwa dostarczona w formie pisemnej pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską wraz z uzasadnieniem i ewentualną rekompensatą nie później niż 30 dni od wpłynięcia zgłoszenia.