Kontakt dla mediów

Klaudyna Mortka
Klaudyna Mortka Rzecznik Prasowy

+48 58 300 16 02
+48 500 056 683

Koronawirus - informacje dla Klientów Wakacje.pl

Data publikacji: 15.03.2020

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż decyzją Rządu RP zostały wprowadzone ograniczenia w międzynarodowym ruchu lotniczym i kolejowym.

Wszystkie rezerwacje z terminem wylotu od niedzieli 15.03 (od północy z soboty na niedzielę) i kolejne 10 dni, zostały przez Organizatorów turystycznych anulowane.

Zgodnie z Ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (art. 47, ust. 6), Organizator turystyki dokonuje zwrotu poniesionych opłat i wpłat w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy o udział w imprezie turystycznej.

Zwrot środków otrzymają Państwo bezpośrednio od Organizatora lub od Wakacje.pl, niezwłocznie od momentu przekazania ich przez Organizatora na nasze konto bankowe. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w komunikacie poniżej.

Robimy wszystko, aby proces obsługi przebiegał sprawnie i terminowo, jednak w związku ze wzmożonym ruchem związanym z obsługą Klienta, część operacji może się wydłużyć. Prosimy Państwa o wyrozumiałość.

zespół Wakacje.pl

Zwrot wpłaconych środków za anulowaną imprezę turystyczną - co należy zrobić?

Szanowni Państwo,

w związku z anulacją rezerwacji na podstawie decyzji Rządu RP, a dokonanych za pośrednictwem Wakacje.pl, przesyłamy kilka istotnych informacji, kluczowych w procesie zwrotu wpłaconych przez Państwa pieniędzy.

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym komunikatem, co znacznie usprawni pracę naszego zespołu, a tym samym zwrot środków do Państwa oraz pozostałych klientów Wakacje.pl. Ze względu na wzmożony ruch telefoniczny, kontakt z naszą infolinią jest wydłużony, dlatego wprowadziliśmy uproszczoną procedurę zwrotu środków dla naszych Klientów, bez konieczności kontaktu z infolinią.
Zgodnie z decyzją Rządu RP oraz decyzją Organizatorów, wszystkie imprezy w terminie od 10.03 do 24.03.2020 roku zostały odwołane. W związku z zaistniałą sytuacją otrzymali Państwo na swoje skrzynki mailowe szczegółowe informacje, co należy zrobić w celu odzyskania wpłaconych środków.

Prosimy zwrócić uwagę, aby w odpowiedzi na przesłanego maila znalazły się niezbędne informacje:

- numer rezerwacji WAK lub numer umowy z Organizatorem
- numer konta bankowego

Ważne: Dyspozycja obligatoryjnie powinna zostać przesłana z adresu e-mail przypisanego do rezerwacji.

W związku z zaistniałą sytuacją oraz natężonym ruchem uprzejmie prosimy o cierpliwość oraz wyrozumiałość. Robimy wszystko, aby usprawnić proces Państwa obsługi, aczkolwiek część operacji może się wydłużyć, za co serdecznie przepraszamy.

W przypadku dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Pragniemy przypomnieć, że pracujemy przez cały tydzień w godzinach 8:00 - 24:00.

zespół Wakacje.pl