Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

Occidental Grand Flamenco Punta Cana 9.10

Przerwany
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • Occidental Grand Flamenco Punta Cana 9.10

    Witam,proszę doradzić czy warto wybrać ten hotel,mamyzamiar kupić wycieczkę z niemieckiego biura,przez polskiego posrednika i jak narazie mamy oferte na ten hotel,mamy zamiar wyleciec 9.10.,proszę o rady a moze i inne oferty.Dziękuję .

  • #2
    Wróciłem z niego 3 tygodnie temu. Hotel polecam - wart jest swojej ceny (klimat, obsługa, warunki, plaża). Jak masz pytania to chętnie odpowiem.

    Komentarz


    • #3
      Agatt,

      Jeśli lubisz rozrywkę śmiało możesz jechać do tego hotelu. Zresztą na pewno kilka przemiłych osób opisze Ci dokładnie co i jak :-)
      Na 09.10 Flamenco stoi 3357zł, a jeszcze taniej Grand Paradise (z Lipska).
      Tych kąsków trochę jeszcze jest :-).

      [%sig%]

      Komentarz


      • #4
        Witam,my mamy właśnie ofertę za 1005e od osoby i wylot z Lipska właśnie.jeszcze do piątku czekamy na jakieś oferty,byc moze nizsze ceny ,

        Komentarz


        • #5
          Grand paradise mamy za 995e

          Komentarz


          • #6
            Zgadza się :-)

            Możecie jeszcze "chwilę" poczekać, jest jeszcze sporo (stosunkowo) miejsc w samolocie.

            [%sig%]

            Komentarz


            • #7
              Dziękuję za odpowiedzi.

              Komentarz


              • #8
                ile w razie już zabrać ze sobą pieniążków??

                Komentarz


                • #9
                  chodzi oczywiscie o pieniądze na wydatki na takiej wycieczce

                  Komentarz


                  • #10
                    Agatt,

                    Nie wiem na co i ile wydajesz pieniędzy :-). Najlepiej przemyśleć na ile wycieczek fakultatywnych masz zamiar jechać (to najdroższe z wydatków), jeśli Catalina to ok 100USD, snoorkling ok. 50USD, ja to jeszcze kupuje dużo souvenirów dla siebie i rodzinki (obrazy, rum., koraliki itd) więc myślę, że 400-500USD na osobę spokojnie wystarczy. A dolar fajnie stoi teraz więc można zaszaleć ;-).
                    Z rad praktycznych jeszcze: jak będziesz kupowała w kantorze walutę to poproś miłą panią/pana, żeby dała Ci jak najwięcej niskich nominałów - przydają się chociażby na napiwki.

                    [%sig%]

                    Komentarz


                    • #11
                      Serdeczne dzięki z wycieczek zapewne będziemy korzystać ,a co dalej zobaczymy wielkie dzięki

                      Komentarz


                      • #12
                        byłam w occidental grand flamenco 2,5 roku temu
                        to był mój piewrszy pobyt na dominikanie i byłam zachwycona.
                        na dominikanie większość hoteli jest super. oczywiście, teraz patrząc z perspektywy czasu, są lepsze hotele na punta cana, ale flamenco nie jest zły. Ja mam teraz ochote pojechac jeszcze raz na dominikanę i jezeli ten hotel bedzie w dobrej cenie, wezmę go pod uwagę

                        Komentarz


                        • #13
                          SuperCieszę się i coraz bardziej mam ochotę na ten wyjazd

                          Komentarz


                          • #14
                            bo opinie są różniaste jak wszędzie

                            Komentarz



                            Zobacz także

                            Przerwany

                            Porównaj oferty biur podróży na wakacje i wczasy Dzibuti, wybierz ekskluzywny pakiet z wszystkim w cenie all inclusive. Atrakcyjne i tanie oferty wyjazdów last minute. Zanim wybierzesz się na wakacje przeczytaj opinie o apartamentach i hotelach.Zobacz oferty na lato 2014 firstminute do 35% taniej.
                            Trwa
                            X