Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

zamawianie wczasów przez internet?

Przerwany
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

• zamawianie wczasów przez internet?

czy ktos zamawial wczasy przez portal wakacje.pl? czy mozna im ufac? na ile sa profesjonalni? robie, a w zasadzie mam zamiar zrobic to pierwszy raz i troche sie boje - tyle sie tera slyszy o naciagaczach...?

prosze o jakies opinie, naprawde jestem w tym zielona... czy moge byc spokojna rezerwujac wczasy i podpisujac umowe z portalem wakacje pl? z gory serdeczne dzieki za odpowiedzi

Komentarz

Żaden problem, byle był to większy portal. Dostaniesz normalnie dokumenty itd. Tym bardziej, że portale i tak sprzedają ofertę touroperatorów (tych, którzy faktycznie organizują wyjazd). Różnica jest tylko taka, że tutaj załatwiasz sprawę przez sieć, a tam przy stoliku.

Jako, że jesteś "zielona" zapewne nie zdajesz sobie sprawy z tego, iż biuro "Marysia" w pobliżu Twego domu to też pośrednik. Po prostu jego właściciel dostaje prowizję od sprzedanej wycieczki touroperatora (np. Itaka, Neckermann, Grecos, Scan, Alfa itd itp.). BP i Portale to tak jakby supermarkety z wczasami. To, że kupisz batonika Mars nie oznacza przecież, że wyprodukował go market, prawda? Myślę, że teraz już nie będziesz taka zielona.

Oprócz wakacje.pl jest jeszcze kilka większych serwisów, które działają na rynku już dobre kilka lat i lepiej wychodzą na uczciwym handlu ofertą niż kantach.

Przejrzyj ofertę i wybierz najlepszą dla siebie. Pozdrawiam i życzę udanego urlopu.

Komentarz

Ja kupilem w ubieglym roku Tunezj przez wakacje.pl. To broker tylko ze internetowy. Dostajesz swotego travel agenta który dociebie dzwoni i prowadzi krok po kroku. Nawet przypominaj o terminie wylotu na 48 godzin przed. Mo|esz im zaufa na 105% Polecam

Komentarz

Mars ... Marysia ..... M@rys .... )))) .... jak zawsze ;] .... do CELU ...

Komentarz