Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

EXIM TOURS I TUNEZJA

Przerwany
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • EXIM TOURS I TUNEZJA

    Dzisiaj miałem lecieć na wakacje do Tunezji ;-). Organizatorem wyprawy było a w zasadzie jest (w gruncie rzeczy polska grupa jeszcze nie wyleciała) biuro pordróży Exim Tours. Ale do rzeczy - otóż wykupiłem 2 \"miejscówki\" \"last minute\" w hotelu \"EL HANA RESIDENCE\" 4*. Pomijam oczywisty fakt że data wylotu i czas powrotu skracały pobyt praktycznie o jedną dobę ale najzabawniejsze jest to, że na 12 godzin przed planowanym wylotem zatelefonaowała do mnie Pani z biura pośredniczącego i poinformowała mnie o fakcie braku wolnych miejsc w hotelu, w kórym mieliśmy stacjonować. W tym miejscu natychmiast padła propozycja, że Exim Tours \"zadokuje nas w 3* EL HANA BEACH i w zamian za to otrzymamy 3 posiłek i rejs statkiem. Zbulwersowany jestem \"hojnością\" biura zwracając uwagę na fakt, że taki rejs kosztuje ok 15-20 USD natomiast samo biuro obiad (w przypadku jego braku podczas pobytu) wycenia na 3 USD. NAJGORSZE W TYM WSZYSTKIM JEST TO, ŻE BIURO SAMO ŁAMIE POSTANOWIENIA UMOWY STANOWIĄCE ZAŁĄCZNIK PT. \" POSTANOWIENIA OGÓLNE\", W KTÓRYM NAPISANE JEST WYRAŹNIE, IŻ W PRZYPADKU KONIECZNOŚCI ZMIANY ZAKWATEROWANIA BIURO MUSI ZAPEWNIĆ HOTEL O TYM SAMYM BĄDŹ WYŻSZYM STANDARCIE. A W MOIM PRZYPADKU OKAZAŁO SIĘ ODWROTNIE - ZRESZTĄ PROSZĘ PRZECZYTAĆ OPINIE NA TEMAT EL HANA BEACH I WSZYSTKO JEST JASNE. POCZĄWSZY OD DNIA DZISIEJSZEGO, PRAGNĄC PODZIĘKOWAĆ EXIM TOURS ZA PROFESJONALIZM I WYJĄTKOWĄ DBAŁOŚĆ O KLIENTA WSZELKIE OFERTY W/W BIURA PODRÓŻY ROZPATRYWAŁ BĘDĘ W KATEGORIACH DOWCIPU. POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANYCH WAKACJI

  • #2
    Ja osobiście jestem bardzo zadowolony z tego biura, ale to, w jaki sposób potraktowało Ciebie, nie ma najmniejszego wytłumaczenia. Jest to niezgodne z umową, gdyż tak jak wspomniałeś, biuro powinno zapewnić Ci hotel o tym samym standardzie. Nie mniej jednak uwierz mi, że nic na tej zamianie nie stracisz, no chyba tylko poza różnicą w cenie, gdyż El Hana Beach i El Hana Residence mają w praktyce dokładnie taki sam standard (wyjątkiem jest tylko Chems El Hana 4*), zatem nie wiem dlaczego hotele te mają inne kategorie. Leżą dokładnie w tym samym ogrodzie, dzielą wspólny basen, a i pokoje są dokładnie identyczne zarówno w jednym, jak i drugim hotelu. Hotele są umiejscowione jeden obok drugiego, z tym, że El Hana Residence jest trochę mniejszy (właściwie o połowę, ale nie ma to żadnego wpływu na podwyższenie standardu). Gwarantuję Ci, że z hotelu będziesz zadowolony, bo na prawdę tylko sprawia wrażenie takiego wielkiego "molochu". Opinie na forum są aż nadto przesadzone, a większość z nich jest pisana przez osoby, które nigdy w tym hotelu nie były, tylko znają go z opowiadań znajomych, lub z widzenia. Najczęściej są to osoby zwykle przyzwyczajone do standardu 5*... (ale chyba tylko na zdjęciach w katalogach... ), stąd te ich wygórowane wymagania. Nie mniej jednak pomijając ten fakt, i to że osobiście bardzo jestem zadowolony z tego biura, to podtrzymuję, że w tym przypadku biuro zachowało się w stosunku do Ciebie bardzo nie ładnie i powinno albo zapewnić Ci hotel o tym samym standardzie (chociaż teoretycznie) - np. Chems El Hana, Marabout, Tour Khalef - albo powinno Ci zwrócić różnicę w cenie pomiędzy tymi dwoma hotelami wraz z odszkodowaniem (co jest raczej tylko teoretyczne) za nie dotrzymanie umowy. Na koniec dodam tylko, że takie zachowanie ze strony biura nie jest praktyką opatentowaną tylko przez Exim (bo tak prawdę mówiąc, to akurat to biuro miało względnie mało takich wpadek), ale większości polskich biur typu Triada, Alfa Star, Sun & Fun, Oasis, a ostatn

    Komentarz


    • #3
      No ja też miło nie wspominam biura EXIM w zeszłym roku wykupiliśmy wycieczkę do Tunezji już nie pamiętam dokładnego terminu ale tak przykładowo napisze wylot 20lipca pamiętam że miał to być poniedziałek godz 14 ,w niedziele wieczorem zadzwoniła pani że wylatujemy we wtorek o 16 .Ok nic nie mówiłam dobrze że zadzwoniła a nie miałabym siedzieć na lotnisku z 2 małych dzieci (dodam że synek który wtedy miał 1,5lat jest chory na serce i mieliśmy specjalnie przygotowana oferte wyjazdu).We wtorek o godz 11 znów tel wylot przełożony na godz 18.Na lotnisku byliśmy o godz 16 ale wylecieliśmy o godz 21.30 .Ok dolecieliśmy na miejsce wszystko super ,hotelik ok .Mieliśmy wycieczke na 2 tygodnie ,czyli wylecieliśmy we wtorek i za dwa tygodnie powrót.Niestety ale jeden dzień przed wylotem ,wywyieszono kartke że wylot do Warszawy jest przełożony z wtorku na środe godz 11.30 ,ok spoko w środe rano na tablicy była kartka że wylot jest zaplanowany na czwartek godz 16 ,w końcu wylecieliśmy z czwartku na piątek o godz 2 w nocy.Rezydentka wogóle nie odbierała tel ani się nie pokazała .Wtym roku wybrałam Itake mam nadzieję że unikniemy niespodzianekPozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        A ja miło wspominam niedawny pobyt w Tunezji z Exim (7-14.05), biuro wywiązało się z wszystkiego doskonale, można nawet powiedzieć co do minuty, rezydentka bardzo kompetentna i kontaktowa, hotel adekwatny do ceny.Nie mam zwyczaju przebywać dłużej w hotelu w czasie urlopu niż to konieczne (posiłki, sen) więc standard 3* w zupełności mi wystarcza.Standard 5*+ mam we własnym domu)) Pozdrawiam.

        Komentarz


        • #5
          Byłem z EXIM w El Hana Beach --- niestety zarówno hotel jak i rezydent to katastrofa. Wiecznie zepsuta jedna winda, na posiłkach kolejki po filiżankę lub talerz bo ciągle ich brakuje a sztućce schowane u kelnera i trzeba się prosić o podanie łyżki. hotel stary i brudny. Rezydenta widziałem jeden raz na pierwszym spotkaniu jak zbierał kase na wycieczki fakultatywne potem zniknął a podany telefon na tablicy był nieaktualny tak że zero kontaktu .Powrót nie dość że wcześniej niż planowany to jeszcze wywieżli mnie do innego miasta. Do dziś nie usłyszałem choćby przepraszam. Zmieniłem biuro - teraz jest ok. Z tym biurem skończyłem w sądzie i wygrałem we wszystkich instancjach.

          Komentarz


          • #6
            Właśnie wróciłam z Tunezji, byłam w Sousse. Mam nieco inne odczucia: organizacja biura bez zarzutu, rezydent przemiły (nazywa się Iszem), chętny do pomocy. Było trochę osób niezadowolonych z hotelu Marhaba Club i z restauracji (w tym ja) - załatwił w mig przeniesienie ludziom do innego hotelu - pięciogwiazdkowego, inna rzecz, że nie skorzystali, bo plaża tam była gorsza. Restaurację zmieniliśmy na teoretycznie gorszą, bo trzygwiazdkową w hotelu Marhaba, w rzeczywistości byla nieco lepsza, jedzenie podane bardziej estetycznie i w ogóle smaczniejsze - chyba mają lepszego kucharza. Skorzystaliśmy z ich wycieczek - było swietnie, chociaż autobus na Saharę mogli dac nieco wygodniejszy 8-) Hotel był kiepskawy, ale w tym samym hotelu miały pokoje takie biura jak TUI czy Thomas Cook, więc co tu mieć pretensje. Zresztą niektórzy byli z hotelu całkiem zadowoleni - wszystko zależy od oczekiwań i wymagań. Ja widocznie należę do tych wymagających :P

            Komentarz


            • #7
              ;

              Komentarz


              • #8
                Byłam z Eximem w hotelu Karawan- Sousse, Wszystko zgodnie z opisem, w porządku. Tylko wyjazd z tym biurem na Saharę (2 -dniowy) pozostawił niedosyt ze względu na przewodnika- Nouri -Tunezyjczyk mówiący łamaną polszczyzną. Grupy , których przewodnikiem na Saharze była młoda dziewczyna (imienia nie pamiętam) były zachwycone a nasza grupa nie do końca także warto zapytać o imię przewodnika przed wyjazdem, Pozdrawiam

                Komentarz


                • #9
                  A co chyba najgorsze... to to że we wszystkich hotelach z sieci El Hana odnotowałam w wypowiedzieach turystow kradzieże :/ juz hcyba nie ma nic gorszego jak pojechac na wakacje i zostac okradzionym w hotelu niby 4 * .... W związku z tym, że chciałam tanio wybrałam kolejny raz Exim, w związku z tym że chciałam Tunezję - wybrąłam hotel 5* tak dla pewności, że już będzie wszystko ok. Lecę za dwa dni do Amir Palace, po powrocie mogę opowiedzieć co i jak. pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Amir 5* ?

                    Komentarz


                    • #11
                      ano! tak jak podaje katalog Exim Tours - Amir Palace 5*

                      Komentarz


                      • #12
                        No tak, katalog.

                        Komentarz


                        • #13
                          pozytywne wpisy dla tego biura dokonują pracownicy eximu w ramach obowiązków pracowniczych

                          Komentarz


                          • #14
                            ja tez byłem na wycieczce na Saharę z Exim Tours w 2009 roku, też niestety przewodnikiem był pan Nuri... no i niestety... za wiele to się nie dowiedziałem, bo PAN PRZEWODNIK NOTORYCZNIE CZYTAŁ GAZETĘ W AUTOKARZE. To było jego główne zajęcie!!!!!!!

                            Komentarz


                            • #15
                              ..oto nasze pierwsze doświadczenia z Exim Tour.....w telegraficznym skrócie:wyjazd- Egipt/last minute/5 osób.Wybraliśmy hotel i miejsce wylotu(Katowice) tylko dlatego,iż zależało nam na lotniczych połączeniach bezpośrednich,bez miedzylądowan.Do Katowic musieliśmy dojechać ok 200 km.Do Egiptu lot opóźniony ponad 2 godziny...nie ma problemu(linia Koral Blue)..w koncu lecimy na urlop;-).Hotel..wszystko gra...Pani rezydent.....no cóż....norma wziąć za wycieczki..a reszta to Wasz problem..w koncu macie czas...jesteście na urlopie możecie na wszystko poczekać :-).Generalnie pobyt w hotelu udany.Powrót....no własnie..Exim gwarantuje niezapomniane przeżycia....Zmieniono: godzinę wylotu na wcześniejszą z 17.20 na 14(w sumie nie ma sprawy)....przewoźnika na Air Cairo(nie ma problemu)....miejsce powrotu z Katowic na Kraków...to przecież rzut beretem...będą autokary.. mają nas przewieść.Jak na razie wielkiej tragedii nie ma....Ale lot okazuje się być nie co tajemniczy i z niespodziankami.Lecimy do Krakowa ale przez.... Gdansk ..pomimo informacji zarówno na tablicach informacyjnych na lotnisku(Gdanska via Kraków) jak i od innych współpasażerów.Tutaj okazuje się,że informacje przekazane przez rezydentów są sprzeczne..jednym powiedziano,że lecimy do Ganska potem do Krakowa....a od innych,że odwrotnie..najpierw Kraków potem Gdansk....ostatecznie uwierzylismy tabeli odlotów.Lot spokojny..tuż po starcie...20-30 minut podano "coś na ząb".No i lądujemy.....w Gdansku.I tu się zaczeło:1 godzinka dla pasażerów wysiadających w Gdansku.....potem oswiadczenie szefowej obsługi lotniska...samolot musi być zatankowany....tylko 15 minut....pryszcz:-)....To wielokrotnie powtarzane poźniej 15 minut przerodziło się w ponad godzinę zanim zaczęto tankować samolot.Po tankowaniu..mija już 3 godzina postoju....wchodzi Pan z obsługi lotniska i wyczytuje 29 nazwisk(osoby wylatujące z Katowic) z prośbą zabrania swojego bagażu i zebranie się na płycie lotniska....gdzie już cze4ka na nas bagaż główny.Pan oświadcza,iż czeka nas nowa przygoda.....podróz autokarem do Katowic...no fajnie...przecież to tylko 10 godzin jazdy.Co się zaczęło dziać,można się łatwo domyśleć.Pan...zaprosił przedstawicielkę Exim Tours,żeby osobiście nam tą informację przedstawiła.Trudno tu opisać kolejność wersji wyjaśnien pani rezydent i powodów zaistniałej sytuacji..ale sprowadziło się do tego,iż ktoś sprzedał podwójną ilość biletów na nasze miejsca.Samolot powinien lądować w Krakowie..tu wysadzić pasażerów lecących do Katowic...więc nas w Gdansku nie powinno być....gdzie czekały osoby na wylot do Egiptu(29 osoby z Exim Tours).Pani z Eximu używała różnych chwytów...a to wezwanie ochrony,która nie umożliwiała powrotu do samolotu...a to przekupstwa 500 zł za przejazd autokarem....a to,że nikt nie odleci(pasażerowie do Krakowa cały czas siedzieli w samolocie) jak się nie zgodzimy na autokar...Co ważniejsze co innego mówiła nam-pasażerom...co innego obsłudze lotniska..i pewnie co innego pilotom.Co spowodowało,iż szefowa płyty lotniska poprosiła nas o zajęcie miejsc w samolocie....hura..lecimy!!...O nie nie tak szybko...jeszcze tylko trzy pól godziny zajeło zapakowanie nowych pasażerów z Gdanska...ich bagaży...wyciąganie bagaży osób które nie polecą na swoje urlopy z Eximu(wsiedli jednynie pasażerowie z Itaki)....i wreszcie naszych bagaży.No fajnie mija 7 godzina postoju na lotnisku....bez wody....posiłków....możliwości opuszczenia samolotu.Startujemy..uffff.......stop ....piloci zgłaszają usterkę techniczną...wracamy do punktu wyjścia.Ktoś z Krakowa dzwoni..i podaję informację podaną na lotniku,iż nasz lot wogóle się nie odbędzie,gdyż piloci muszą mieć 8 godzin przerwy...Na pokładzie...brak klimatyzacji...i ok 160 pasażerów.personel samolotu nie udzielał przez cały czas żadnych informacji..."to nie ich problem".Po około 40 minutach zaczynamy kołować....ale czy odlecimy?...kilka osób krzyczy,że czuje zapach dymu....Od wylądowania w Gdansku ol 18.30..wystartowaliśmy ok 00.10.Lot do Krakowa bez problemu...i ładne lądowanie.po ****izie faktów....wynika z tego,iż Exim Tours wiedział o problemie zdublowania miejsc conajmniej jeden dzien przed wylotem z Egiptu..i do konca probował "zadowolić" swoich klientów gratisową wycieczką autokarową z Gdanska do Katowic...Dziękujemy zarówno Eximowi jak Air Cairo.

                              Komentarz

                              Trwa
                              X