Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

Uwaga na LOT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Przerwany
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • Uwaga na LOT !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Witam wszystkich , chcialem zwrocic wasza uwage na problem ktory chyba nie jest zbytnio poruszany tutaj aczkolwiek jakze wazny dla udanych wakacji i milych wspomnien . Mieszkam w Chicago i odwiedzam Polske w sumie co roku ,do tej pory wybieralem tylko LOT (gdyz jest to straszliwie konwencjonalne polaczenie) ,jednakze od paru lat zuwazam straszliwa degradacje uslug ,sprzetu itd . W tatmym roku chcac potwierdzic wylot trzeba bylo czekac 40 min na telefonie zeby uslyszec od jak najbardziej aroganckiej i nieprofesjonalnej pani Justynki ze robi nam laske i pomimo tego ze zaplacilem ponad $1000 za bilet to pani warczac do sluchawki pozwoli nam poleciec w wybranym terminie . Podrozujac czesto po USA mam jakies wyobrazenie o tym jak samolot powinnie wygladac i jakie sa standardy . Boeinigi LOT-u nie sa juz pierwszej jakosci i to widac ,serwis jest raczej bardzo sredni ,arogancki i wyglada ze raczej nie ma ochoty sie przepracowywac ale za to robi pare kursow sprzedajac wolnoclowa wode i cos tam jeszcze z usmiechem prostytutki na twarzy . Dawki zywieniowe przypominaja Oswiecim ,minimum kaloryczne do przetrwania Wracajac z Polski w tatmym roku mialem polamany fotel !!!! ,stewardessa widzac oczywiste powiedziala ze nic na to nie poradzi i zebym jej w sumie nie zawracal dupy ! Wyslalem pare maili do LOT-u zadnej odpowiedzi ,nie ma nr telefonu gdzie moglbym sie poskarzyc . Podrozniku gdy mozesz uzyc innego przewoznika do przelotu zrob to gdyz LOT jako monopolista rynkowy nie jest absolutnie zainteresowany pozytywnym rozwojem lub jaka kolwiek wdziecznoscia w stosunku do dlugotrwalych klijentow . Dzikuje LOT-owi za to ze w sumie bedzpiecznie dowiozl mnie na miejsce tych 10 razy i postanawiam uzyc innego przewoznika gdyz LOT zawiodl mnie straszliwie a nie oczekiwalem wiele . Pozdrawiam Robert

  • #2
    A ja radzę po prostu sprawić sobie swój własny prywatny samolot ze swoimi własnymi ,niepołamanymi krzesłami,swoim odlotowym jedzonkiem i miłą obsługą. Wtedy nie będziesz narażony na taka chołotę jaką jest LOT. I tyle.

    Komentarz


    • #3
      Ja myśleć, że krótka dieta nikomu nie zaszkodzić. Stare hińskie przysłowie mówić: 1/4 tego co my zjadać być dla nas, a 3/4 dla lekarzów.

      Komentarz


      • #4
        ty "chołota" jak sie pisze hołota? juz teraz widze dlaczego minimum na trasie transatlantyckiej wydaje ci sie Bog wie jakimi fanaberiami .

        Komentarz


        • #5
          Ty..czy my jestesmy na ty? Już błysnełas ortografią teraz błyśnij inteligencją. A moja rada szczera jest.Mnie tez przeszkadzały połamane fotele więc kupiłem sobie samolot i mam w nosie nieuprzejmści i kiepskie żarcie.

          Komentarz


          • #6
            to sobie kup jeszcze slownik ortograficzny buraku

            Komentarz


            • #7
              Coś za bardzo w pewne fragmenty nie wierzę: 1. "zeby uslyszec od jak najbardziej aroganckiej i nieprofesjonalnej pani Justynki ze robi nam laske", - w takie hamstwo nie uwierzę 2. .... "warczac do sluchawk" - j.w. 3. i pozwoli nam poleciec w wybranym terminie" - na kazdych liniach, jak zmieniasz termin lotu, trzeba dopłacać . 4. "Podrozujac czesto po USA mam jakies wyobrazenie o tym jak samolot powinnie wygladac i jakie sa standardy" - a polski samolot ma pół skrzydła, czy jak? . 5. "Boeinigi LOT-u nie sa juz pierwszej jakosci i to widac ,serwis jest raczej bardzo sredni ,arogancki i wyglada ze raczej nie ma ochoty sie przepracowywac ale za to robi pare kursow sprzedajac wolnoclowa wode i cos tam jeszcze z usmiechem prostytutki na twarzy" - ja latałam LOTem niedawno i obsługa nie jest leniwa, jak sugerujesz, za to w British Airways steward miał "uśmiech pedała" . 6. "Dawki zywieniowe przypominaja Oswiecim ,minimum kaloryczne do przetrwania" - ty chyba nie wiesz, jakie były w Oswiecimiu dawki zywieniowe !!!!!!!!, a tak trudno "przetrwać" te parę godzin?. Samolot to nie restauracja! 7." Wracajac z Polski w tatmym roku mialem polamany fotel !!!!,stewardessa widzac oczywiste powiedziala ze nic na to nie poradzi i zebym jej w sumie nie zawracal dupy !" - może połamał go pasażer w poprzednim locie, tak ze obsługa nie wiedziała o tym, i faktycznie stewardessa nie bedzie naprawiac tego fotela, miała rację. A w takie wyrażanie się stewardessy "dupa" nie wierzę 8."Wyslalem pare maili do LOT-u zadnej odpowiedzi ,nie ma nr telefonu gdzie moglbym sie poskarzyc" - no to tu sie poskarżyłeś. Dla osób którym sie nigdzie nie podoba, nawet woda jest za mokra cytat z "Pieniadze to nie wszystko" ; Mareczek Kondrat grajacy biznesmena w najnowszym modelu Mercedesa :"trzeba se kupiś samolot jak Czesiu Niemczycki,a nie jeździs samochodem jak hołota"

              Komentarz


              • #8
                LOT - kolejna świętość narodowa?!

                Komentarz


                • #9
                  W ubieglym roku 28 07 wracalam zSharmu samolotem LOTu wylot byl op. 5 godz. maz nagral nasze koczowanie na lotnisku stad wiem ze byla 2 w nocy. W samolocie bylo b.zimno na nerwowe pytania odpowiedziano ze nastapila awaria klimatyzaci.Co przeszlismy sami sie domyslcie ale wezcie pod uwage nastepujace fakty tem.w lipcu w Egipcie , a zatem jak ktos mial cieplejsze ciuchy zostaly w luku tymbardziej,ze ogladalismy TVN i prog. dla kraju to bylo cos kolo 25 c 1000 tys.m.zdazy wychlodzic najwiekszego nagrzanca bylo kilkoro dzieci i ich mamay ktore spowodowaly ze stw.sie obrazily brak cieplych napoj i kocykow chocby dla zziebnietych dzieci

                  Komentarz


                  • #10
                    Też to zauważyłem... Obsługa na okęciu i w samolotach LOT-u daje wiele do życzenia... ale czego się spodziewać po warszawiakach - przeciez to wieśniaki którym się wydaje że są na poziomie światowym.. He he he

                    Komentarz


                    • #11
                      Ludzie, jakie z Was prostaki !!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Maciek, chce pokazać jak Nas traktują w Polsce, a Wy oczywiście ...
                      (... OD SIWUCHY, MAM NIEKONTROLOWANE RUCHY... )!!!!!!!
                      Pzdr

                      Komentarz


                      • #12
                        Nie MACIEK. sory "ROBERT O TYM PISAŁ" - zaraz sie zacznie, że nie umiem czytać.
                        Pzdr

                        Komentarz


                        • #13
                          Heh ,typowe podejscie maluczkich . Chyba czesc was niezrozumiala ze placac $1000 za bilet mozna wymagac minimum komfortu ,inne linie lotnicze nie robia nikomu laski . Do pana ktory stwierdzil ze fotel polamal go poprzedni pasazer ,gratuluje nosa i zdolnosci detektywistycznych,do tej pory bylem pod wrazeniem ze to byl jednak atak sabotazystow z LUFTHANSY . Reszty nie trzeba komentowac ,niektore wypowiedzi sa tak zenujace ze musze zapytac jak idioci waszego pokroju sa w stanie wlaczyc komputer . Mowa byla o LOT ,chcialem zobaczyc czy ktos moze sie podzielic podobnymi wrazeniami lub wypowiedziec w pozytywny sposob . Reszte olewam .

                          Komentarz


                          • #14
                            Robercie, troche Cie tu rozczaruje. Podobnie jak Ty od nastu lat mieszkam w USA i czesto latalam do Polski LOTem podobnie jak i innymi liniami lotniczymi. Moje doswiadczenie z LOTEM zawsze bylo bardzo pozytywne. Byc moze dlatego ze ja bylam mila, cierlpiwa, uprzejma i nie upierdliwa. Zawsze dostalam odpowiedz i pomoc ktorej oczekiwalam o takim czyms jak brak kultury aragoncja czy pospolite chamstwo w LOCIE Sie nie spotkalam. Czego nie moge powiedziec o niemieckim, brytyjskim, wloskim czy francuzkim przweozniku. LOT pozostawia sobie wiele do zyczenia ale uwierz mi inne linie lotnicze rowniez.
                            Pozdrawiam

                            Komentarz


                            • #15
                              Droga pani ,wcale nie czuje sie rozczarowany ,ciesze sie ze sa jednak przypadki gdzie ludzie sa zadowoleni z serwisu jaki otrzymali za ciezkie pieniadze .
                              Ja nie jestem upierdliwy i jedyne czego oczekuje to profesjonalne podejscie pracownikow LOT-u ,dotarcie w jednym kawalku do celu i wyjscie z samolotu bez uczucia ze ktos mnie oszukal biorac $$$ za cos czego w sumie do konca nie dopelnil .
                              Szczerze kiedys bylo lepiej ,ostatnimi laty naprawde ciezko mi znalezc usprawiedliwienie na niedzialajace toalety ,radia ktore juz w sumie nie spelniaja standardow ,naprawde wyeksplatowany projektor z system ktory ciagle sie zacina i jakies uparcie obslugi ktora mogla by traktowac pasazera jako czlowieka a nie jednostke ktora jest tylko statystyka na grafiku .
                              Mieszkajac w Chicago mam stycznosc z Polonia i gdy temat kiedykolwiek wystaje na powierzchnie to slysze tylko negatywy ,oczywiscie nie mozna usatysfakcjonowac wszystkich jednak niektore problemy lub opinie powtarzaja sie ciagle i mozna by wywnioskowac ze jednak zmiany moge byc potrzebne .

                              Komentarz

                              Trwa
                              X