Ogłoszenie

Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.

Hotel Mirabeau Park

Przerwany
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • Hotel Mirabeau Park

    Czy ktos z Wawy 13.09 do Hotel Mirabeau Park ??? Moze juz ktos byl??Bede wdzieczna za opinie Pozdrawiam

  • #2
    3 km od morza,w większości pod górkę,fajny basen,hotel też.

    Komentarz


    • #3
      bylam w tym hotelu tydzień temu i jestem bardzo zadowolona. Sam hotel jest stosunkowo daleko położony od morza i miasteczka (jakies 30 min pieszo) ale rekompensuje to bardzo dobrym jedzeniem i miłą obsługą. Pokoje są fajne, czyste i przytulne. Basem mały, ale ok. Ogólnie miło i sympatycznie.

      Komentarz


      • #4
        Wybieralismy sie do tego hotelu 1.08. Jesnak 2 tyg temu triada zadzwonila ze rzekomo nie ma umowy przedluzonej z tym hotelem i zamieniaja nam hotel. Lepiej dowiedz sie wczesniej to moze bedziesz miala jakis wybor hotelu do zamiany. Pozdrawiam!

        Komentarz


        • #5
          Super nowoczesny hotel,byłam tam w zeszłym roku.Jedzienie bardzo dobre i urozmaicone min owoce morza (bufet) Ja miałam obcję FB,przysługuje karawka wody i wina na stolik,ale kelnerzy donosili jak wypiło się karawkę.Zaletą wg mnie było przyporządkowanie konkretnego stolika do numeru pokoju-więc nie trzeba było szukać wolnego stolika albo czekać na posprzątanie po kims i znalezienie miejsca. Plaża 3 km od hotelu ale leżaki,parasole na niej za darmo,kajaki również.Do plaży dowozi autobus i buss kilka razy w ciągu dnia.Animacje też ok.

          Komentarz

          Trwa
          X