Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Kompleks hotelowy składa się z 195 pokoi rozmieszczonych w budynku głównym oraz w 2 ? 3 -piętrowych budynkach wokół basenu. Recepcja, bar w lobby, kafejka internetowa Wi-Fi w cenie w lobby, bankomat, amfiteatr, opieka lekarska (płatna dodatkowo), fryzjer, sklepy z pamiątkami, mały super market
Położenie
Ten nowoczesny hotel położony jest w Zatoce Naama, ok.2 km, od piaszczystej plaży, na którą gości zawozi bezpłatny bus. W pobliżu znajdują się sklepy i bary. Lotnisko w Szarm El Shejk znajduje się zaledwie 10 minut od hotelu, ok. 1 km od centrum Naama Bay - pełnym sklepów, barów i klubów nocnych
Plaża
ok. 700 m od hotelu, piaszczysta, dojście do plaży ulicą
Sport i rekreacja
Basen z wodą słodką (podgrzewany sezonowo) z tarasem słoneczny, oddzielny brodzik dla dzieci, basen tylko dla dorosłych. Leżaki, parasole przy plaży i na basenie bezpłatne. Tenis stołowy, bilard, aerobik, fitness wodny, piłka wodna i rzutki
Rozrywka
W ciągu dnia animacja sportowa i wieczorna rozrywka
Dla dzieci
Mini klub (4 -12 lat), oddzielny basen, plac zabaw , wysokie krzesełka w restauracji
Byliśmy w tym hotelu od 30.07do 13.08.2024 , kupiliśmy SUPERIOR FAMILY GARDEN QUADRUPLE Superior i jedno jest pewne, nie dostaliśmy takiego pokoju jak w opisie. Miało być miedzy 40 a 70 metrów z balkonem lub tarasem ,a nie mieliśmy 40 metrów i balkonu też nie było. Pokój który dostaliśmy był na max 4 osoby, my byliśmy w 5 więc ja wylądowałem na dostawce. a pokój miał być na 5- 6 osób rodzinny .szafa była tylko w jednym pokoju. Całe szczęście że były 2 łazienki ,to było super. Sam pokój był czysty, codziennie sprzątany, 3 klimatyzacje i to było super ale nie było gdzie suszyć prania i ręczników. ogólnie mam mieszanie uczucia bo nawet rezydenta poinformowaliśmy, chciał coś szukać poza tym hotelem dla nas ale zaczęliśmy kurs nurkowy i przeniesienie byłoby trudne, a w samym hotelu nic się nie dało załatwić. Hotel broni się jedzeniem i obsługą która jest przemiła. Są 2 bary, przy basenie i nad recepcją- generalnie bardzo OK, blisko wszędzie tylko ten pokój. A i plaża to pomyłka, wybetonowane, w cieniu i daleko- bez raf, lepiej iść na publiczną która ma rafy koralowe. Musieliśmy skorzystać z punktu medycznego w hotelu ,wszystko poszło bardzo sprawnie, pan doktor był na miejscu- to duży plus. Codziennie były dość fajne zabawy w basenie i nie tylko i animacje wieczorami
fajna dzielnica, codziennie sprzątane pokoje- przemili ludzie, bardzo ładnie położony, na wzgórzu, duży wybór jeśli chodzi o jedzenie, większość dań bardzo dobre. 2 łazienki. Punkt medyczny i lekarz na miejscu to super.
nie dostaliśmy tego pokoju o którym była mowa- brak balkonu, pokój jak na 5-6 osób za mały, to było na 4. Miało być 40-70metrów, Akurat znamy mieszkania 40 ,60 i 70 metrów- tam nie było nawet40. Szafa tylko jedna. w jednej sypialni. Brak możliwości suszenia ciuchów, do plaży daleko ,a plaża po prostu niefajna, bez far i w cieniu, lepiej znaleźć coś innego
Pokój i łazienka brudne. Brak ciepłej wody. Obsługa hotelowa nastawiona na dodatkowy zysk od klienta co dało się odczuć przy barze, w restauracji, obsłudze animacji. Bardzo dużo schodów, brak widny, podjazdów dla wózka. Plaża daleko od hotelu. Zejście na plaże miało być łagodne okazało się, że trzeba schodzić po kamieniach lub "ala" schodach.
Ogród wokół hotelu, animacje.
brudny pokój i łazienka. Brak ciepłej wody pod prysznicem. Bardzo dużo schodów brak windy.
Hotel sprawdzi się dla grupy znajomych, bardziej przeznaczony dla osób dorosłych, całkiem dobra lokalizacja, do plaży można przespacerować się, albo podjechać busikiem hotelowym. Hotel trochę starszy.
bus hotelowy do plaży kursuje bezpłatnie
- niezbyt zadbane pokoje, a szczególnie łazienki - osoby z ograniczoną sprawnością ruchową mogą mieć problem w łazienkach ponieważ kabiny prysznicowe są bardzo wąskie i niezbyt komfortowe
Hotel i ogród ładny.Lazienki w pokojach za małe i brzydkie
Obsługa, ogród,basen,kuchnia
Lazienki
Nie ukrywam, że po przeczytaniu tutaj opinii byłam nieco sceptycznie nastawiona. Jednak, żeby być niezadowolonym to trzeba mieć wymagania na poziomie Marriotta w Warszawie 😉 Cieszę się, że się zdecydowałam na pobyt w tym hotelu. Zameldowanie rozpoczęliśmy o godzinie 07:00, na pokoje musieliśmy niestety poczekać (gdzieś do 10:00), aczkolwiek nie było to dla nas zaskoczenie – poinformowano mnie o tym podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem Biura Obsługi Klienta Wakacje.pl. Przysługiwało nam natomiast śniadanie. Jak wiadomo nie od dziś – w Egipcie każdy ceni sobie napiwek, nie trzeba dać wiele. Tak też zrobiliśmy. Nie wiem czy to wpłynęło na przydzielenie pokoju dla nas – możliwe. 😊 Pokój, który otrzymaliśmy znajdował się na parterze, był bardzo przestronny, łazienka również duża. Prysznic składał się z brodzika i zasłony, ale w niczym na to nie przeszkadzało. W pokoju znajdowała się mini lodówka, sejf oraz klimatyzacja indywidualna. Mieliśmy własny taras. Widok mieliśmy na wspaniały ogród – naprawdę przepiękny. Co mi się szczególnie podobało: pokoje są sprzątane codziennie, natomiast ręczniki i pościel wymieniane co dwa dni przez co było bez przerwy czysto. Codziennie również dostawaliśmy wodę butelkową (ok. 1,5 l – 3l). Co do posiłków – bardzo smacznie, rozmaicie. Jedzenie było na bieżąco dokładane. Zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie. Kelnerzy na bieżąco sprzątają ze stolików, a menedżerowie sali sprawdzają czy u gości wszystko w porządku. Szybko zapamiętują twarze, przez co wiedzą w jakim języku mówimy. Skoro już mowa o obsłudze – rewelacja. Każdy bardzo pomocny i przede wszystkim uśmiechnięty. Nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Pracownicy, niezależnie od stanowiska są kulturalni, z klasą, ale również można sobie z nimi pożartować. 😊 Dla osób, które średnio mówią po angielsku, bądź nie mówią wcale to żaden problem. Na spokojnie można się dogadać. Wifi jest tylko w częściach wspólnych tj. w lobby, przed wejściem do hotelu, w kawiarni (nad recepcją) oraz w restauracji – oczywiście bezpłatnie. Parę osób narzekało na towarzystwo Rosjan – zgadzam się, jest ich tu naprawdę dużo, ale mi osobiście w niczym to nie przeszkadzało. Zachowywali się jak każdy inny. Nie uważam tego za wadę hotelu. Również należy wspomnieć o hałasie, tj. klimatyzacja jest dość głośna oraz słychać często przelatujące samoloty. Czy był to problem? Nie sądzę. Jeżeli się wybiera hotel blisko lotniska, to chyba logiczne jest, że samoloty będą latać :D Do dźwięku można się przyzwyczaić. Wiele zależy od nastawienia – więc warto nastawić się pozytywnie 😊 Drinki były serwowane w dwóch miejscach, w kawiarni i nad basenem. Raczej nie były zbyt mocne, ale jakby ktoś chciał większą ilość alkoholu to dla obsługi nie było to problemem. Serwowali również popularne drinki takie jak np. Tequila Sunrise. Na plażę kursował bezpłatnie bus, według rozkładu, który znajdował się na recepcji. Na plażę nie jest daleko – wydaje się tak, gdy jedzie się busem, ponieważ należy zajechać dużo dalej żeby nawrócić. 😊 Pieszo może około 10 – 15 min. Szczerze to mając busa nie chciało nam się chodzić na nogach. Plaża jest prywatna, strzeżona. Jestem ogromnie pozytywnie zaskoczona i mega zadowolona z pobytu w tym hotelu. Nie ukrywam, że były to moje najlepsze wakacje, jakie miałam dotychczas 😊 szczerze polecam pobyt w Solymarze, a z chęcią sama wróciłabym znów. 😊
Właściwie to jestem zadowolona ze wszystkiego, lokalizacja, piękny ogród, czystość, dobre jedzenie i wspaniała obsługa.
Brak :)