1226 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel
Hotel Alegria Maripins jest bardzo popularny wśród turystów dzięki wakacyjnej atmosferze i dobremu standardowi usług; do dyspozycji gości: hall recepcyjny z lobby, kącik wypoczynkowy, restauracja główna, bar, salon TV, kącik internetowy (lokalne opłaty), w sąsiedztwie hotelu miejsca parkingowe (w miarę dostępności, lokalne opłaty)
Położenie
w Malgrat de Mar, przy głównej promenadzie, ok 200 m. od centrum kurortu, w okolicy liczne bary, restauracje, tawerny, kawiarnie, ok 30 km od lotniska w Gironie, ok 80 km od lotniska w Barcelonie
Plaża
ok. 100 m od hotelu, oddzielona od hotelu uliczką/promenadą, leżaki, parasole płatne
Sport i rekreacja
basen z wydzieloną częścią dla dzieci, taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki kąpielowe (wymagany depozyt), tenis stołowy, bilard (płatny)
Rozrywka
Animacje dla dzieci i dorosłych
Dla dzieci
Basen dla dzieci, miniklub, plac zabaw
Bardzo dobry hotel, z świetną obsługą (w restauracji pracuje Polka) oraz bardzo dobrymi posiłkami. Pokoje na najwyższych piętrach mają piękny widok na morze. Blisko do pociągu, z którego można pojechać do Barcelony i innych ciekawych miast. Polecam!
- obsługa, - smaczne i różnorodne posiłki, - czystość, - bliskość morza.
brak
Czyste pokoje, codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki. Miła obsługa. Na śniadania każdy mógł znaleźć coś dobrego dla siebie.
Hotel położony blisko plaży, łatwy dojazd do Barcelony, jeżeli ktoś nie chce spędzać czasu tylko na miejscu.
Hotel fajny, czysty, miła obsługa. Jedzenie niestety monotone nic ciekawego. Lokalizacja fajna blisko plaży, ale jeżeli ktoś chce odpocząć od miejskiego zgiełku to nie polecam, hotel położony na ruchliwym deptaku z dziesiątkami sklepików, obok ruchliwej ulicy i kolejki podmiejskiej (pociąg kursuje co 15 minut).
Bliskość plaży. Czyste pokoje. Pokoje sprzątane każdego dnia. Część obsługi to półki. Pozdrowienia dla Natali z baru na górnym tarasie.
Głośna okolica, bliskość deptaka, ulicy i kolejki podmiejskiej.
Hotel położony w niewielkiej odległości od centrum oraz bardzo blisko plaży. Pokoje czyste, ręczniki kąpielowe wymienione kilka razy w czasie pobytu.
Dużo miejsca przy basenie, kulturalna obsługa, smaczne posiłki.
Pomimo posiadania opaski All inclusive przy każdym wejściu do restauracji na posiłki musiałem okazywać dokument zameldowania w tym hotelu co zostało odnotowane na liście. Każdy napój, o który poprosiłem był zaznaczamy na listę, w barze mogłem zamówić drinka po wypiciu kawy lub innych Napoli. Trochę mnie to zniesmaczyło.
Hotel z zewnątrz wygląda dobrze, jest czysty, restauracja ładnie się prezentuje. Niestety dostaliśmy pokój bardzo mały, a przede wszystkim ciemny, z małym oknem z malutkim balkonem. Światło słoneczne nie docierało o żadnej porze dnia. Mieliśmy tylko jedną prośbę o łóżko małżeńskie, niestety były dwa złączone. Obsługa skupiona głównie na gościach z Niemiec. Pierwsze wrażenie niestety rozczarowanie, hotel wita gości kieliszkiem szampana cava, niestety tylko wybrańców, wypożyczalnia rowerów podana w opisie znajduje się na sąsiedniej ulicy, a pani w recepcji nawet nie wiedziała jakie rowery mają. Basen z przeraźliwie zimną wodą, praktycznie nikt z niego nie korzysta. Mając wykupioną wersję all inclusive, nie mieliśmy możliwości poznania co możemy otrzymać, bo karta z napojami i przekąskami była w barze tylko jedna i udostępniana na wyraźne życzenie gościa i takie traktowanie przelało szalę goryczy. No i jeszcze jedna informacja dla wybierających się do tego hotelu - za opaski trzeba zapłacić 10 eur za sztukę, kaucja może być zwrócona gdy do godziny 11 zwróci się ją. Można ją zostawić, ale nie warto. Jeśli chodzi o posiłki, duży wybór lokalnych dań, mięso w większości twarde, ale dużo owoców i słodkich deserów- to na plus, a na minus ogromne kolejki i to po sezonie. Ogólnie nie polecam, nigdzie wcześniej nie spotkałam się z taką obsługą.
wybrane posiłki, pokaz flamenco
Obsługa nieprofesjonalna. Okolica nie zachwyca, całe szczęście że wycieczki uratowały nasz pobyt.
Tripadvisor