840 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie
Calella, ok. 400 m. od centrum.
Plaża
Oddalona ok. 400 m.
Wyżywienie
Dwa posiłki lub pełne wyżywienie lub all Inclusive (wszystkie posiłki w formie bufetu). Raz w tygodniu uroczysta kolacja (czerwiec-wrzesień) , lokalne alkoholowe i bezalkoholowe napoje do posiłków i przy barze.
Zakwaterowanie
Cieszące się dużą popularnością hotele należące do jednego właściciela hotel Bon Repos z 210 pokojami, Hotel Esplai 198 pokoi, hotele oddalone od siebie ok. 200 m.
Pokoje
Z wanną, WC, telefonem, klimatyzacją, odpłatnym sejfem, TV sat, balkonem.
Sport i rekreacja
Basen, 2 whirlpoole, wypożyczalnia rowerów. Programy animacyjne, 3 razy w tygodniu wieczorki taneczne. Za opłatą: bilard.
Dla dzieci
Brodzik, w lipcu i sierpniu animacja i mini klub (2-12 lat).
Do dyspozycji gości
Recepcja, restauracja, bar, pomieszczenie ogólnodostępne, sala z TV sat, winda. Bar przy basenie. Taras słoneczny z leżakami i parasolami.
Hotel na dobrym poziomie, czysto, obsługa bardzo miła. Jedzenie- rewelacja! Blisko plaży.
Lokalizacja, obsługa, jedzenie.
Brak
Przyzwoity hotel w dobrej cenie. Bardzo dobre, urozmajcone jedzenie - każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje nie są najnowocześniejsze, ale wszystko działa, łóżka wygodne, pokoje sprzątane codziennie, miła i uśmiechnięta obsługo. Ponadto świetna lokalizacja, nieopodal znajduje się przystanek autobusowy 603 i 618 do Barcelony. Jak ktoś ma małe dzieci to zaletą jest z pewnością płytki basen ze zjeżdżalniami.
Bardzo dobre jedzenie Dobra lokalizacja
Niezbyt nowoczesne wyposażenie Brak lodówki w pokoju
Jeżeli chodzi o sam hotel to jest dobrze,czyste pokoje , sprzątane codziennie,wymieniana pościel i ręczniki ,spokojna ładna okolica,do morza około 350m .
Blisko morza , blisko do centrum, blisko do marketów,miła obsługa, czyste pokoje .
Monotonne,nie smaczne obiady jedzenie nie doprawione ,śniadanie i kolację ok każdy znajdzie coś dla siebie ,bar w hotelu jest niby czynny do 23:30 ,ale bardzo często już o 23:10 są opuszczone kotary i trzeba się prosić o podanie czegokolwiek , cienkie ściany słychać sąsiadów .
W pokojach brak informacji o numerach alarmowych (policja, pogotowie, straż pożarna), potrzebnych do wykorzystania w sytuacjach krytycznych. Nocna obsługa recepcji (portier) nie zna języka angielskiego. Jedzenie monotonne i bez smaku.
Atutem hotelu Bon Repos jest personel sprzątający pokoje, które dobrze wywiązują się ze swych obowiązków
Wielkie podziękowania dla Pani Ilony z recepcji. Profesjonalna obsługa, życzliwość, empatia. Pomocna w każdej sytuacji. Ogólne wrażenie pozytywne. Chętnie wrócę, głównie w październiku, jest mniej turystów.
Miła obsługa hotelowa, zwłaszcza Pani Ilona w recepcji, mówiąca w języku polskim. Dla Pani Ilony 10 z plusem. Panie sprzątające pokoje również mile. Ogólne wrażenie pozytywne. Jedzenie zwłaszcza śniadania i kolacje dobre, każdy znajdzie coś dla siebie.
Obiady mogłyby być lepsze. Pozostałe posiłki bardzo dobre. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Tripadvisor