Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położenie:
Hotel położony w południowej części wyspy w kurorcie Costa Calma. Do centrum kurortu ok. 400 m, tam kilka barów, restauracji oraz niewielkie centrum handlowe. Do lotniska ok. 60 km.
Plaża:
Przy hotelu zaczyna się jedna z najładniejszych plaż Fuerteventury - Playa de Sotavento, na odcinku przy hotelu, skaliste zejście do wody. Dostępne leżaki i parasole na plaży . Na terenie hotelu znajduje się również plaża.
Do dyspozycji gości:
Hotel zapewnia ręczniki basenowe. Hotel nie akceptuje zwierząt.
Pokoje:
SBH Nautilus oferuje zakwaterowanie w 164 wygodnych pokojach. Wszystkie klimatyzowane, z łazienką (suszarka do włosów), TVsat, telefonem, małą lodówką, sejfem oraz z balkonem (meble balkonowe). Dostępne łóżeczko dla dziecka do 2 lat i na potwierdzenie.
Program sportowy i animacyjny:
Hotel zapewnia różnorodne dzienne i wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych: siłownia, sauna, ping pong, kort tenisowy, boisko do siatkówki plażowej, bilard, sporty wodne na plaży.
Internet:
WiFi płatne
Doskonała lokalizacja i otoczenie hotelu.Bardzo czysto i wygodnie.Uprzejma obsługa jednakże czystość wystawianych w stołówce naczyń zwłaszcza szklanek i kieliszków do napojów pozostawia wiele do życzenia.Sprawiały wrażenie opłukania gorącą wodą bez dodatku środków myjących. Zdarzało mi się widzieć odbitą i nie umytą szminkę na brzegu szklanki.
Lokalizacja, własna plaża,rozległy obszar hotelu pozwalający na komfortowe przemieszczanie się bardzo wielu gości bez uczucia przebywania w tłumie.
Przeciągi.
Przepiękny hotel, 3 baseny plus kawałek prywatnej plaży i dojście do innej plaży. Świetne jedzenie, ładne pokoje sprzątane codziennie. Mega polecam
Jedzenie, 3 baseny, miła obsługa, dobre drinki, widoki
Brak
Byliśmy całą rodziną ( dwoje 40+, czworo 20+ i jedno maleństwo). Wszystko nam się podobało. Szczególnie położenie przy samym oceanie.Cudowne. Pokoje w porządku.
Przy samym oceanie, piaszczysta plaża, piękny ogród. Przyjemnie czysto. Miły personel ( starają się nawet mówić po polsku ).
Poprzednia moja opinia nie zawierała ważnej (w moim odczuciu) informacji, więc postanowiłem ją dodać, by dopełnić obraz mojego doświadczenia z tym hotelem.
Recepcja nie zabiera opaski all inclusive po wymeldowaniu z pokoju i można w pełni korzystać z tej opcji aż do opuszczenia hotelu.
Na moment dokonywanego wyboru była to dość atrakcyjna cenowo pozycja w ofercie biura, jednak jakość hotelu a przede wszystkim pokoi nie odpowiada nawet trzem gwiazdkom w polskich standardach. Czystość i przyjazność obsługi mocno podnosi ogólny odbiór tego hotelu po doświadczeniu tygodniowego pobytu poleciłbym go ale nie w tych pieniądzach i nie na dłuższy pobyt. Na zakupy polecam wybrać sie do Morro Jable.
- Miła i pomocna obsługa, szczególnie recepcjonista - Pan Michał, ale i pozostali recepcjoniści oraz kelnerzy, barmani i obsługa sprzątająca też, - Animacje wieczorne i w ciągu dnia, - Cicha i spokojna okolica, - Czystość pomieszczeń, - Różnorodność dań, zwłaszcza owoce morza, soki ze świeżych owoców
- Rzeczywisty standard pokoi nie odpowiada nawet trzygwiazdkowemu poziomowi, - Jakość animacji wieczornych, umiejętności artystyczne i wokalne większości zespołów są b. słabe, - Różnorodność dań nie przekłada sie na ich zmienność, np. osoba nie tolerująca owoców morza zdana jest na codzienne jedzenie pizzy margherita, - rozumiem, że wymogi bezpieczeństwa nie pozwalają serwować przez automaty gorącej kawy i herbaty ale to co serwują w tym hotelu, to po prostu ciepła woda, w której herbata nabiera koloru po wymoczeniu torebki przez kilkanaście minut, po czym jest już letnia, - do prawdziwie pięknej plaży jest brzegiem oceanu ponad 4 km, czyli odwiedzisz ją jeden raz ...