Sun Island Resort & Spa (Ari Atol)
























Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Naszym zdaniem
Elegancki hotel w otoczeniu dziewiczej i bujnej przyrody. Należy do renomowanej sieci Villa Hotels. Bogata oferta rekreacyjna, sportowa i kulinarna, rafa koralowa, krystaliczna woda oceanu, biała plaża, tropikalna sceneria. Duży hotel, dużo atrakcji, dużo wrażeń!
Położenie
Hotel położony na Nalaguraidhoo - jednej z wysepek (1600 x 440m) tworzących Południowy Atol Ari. Oddalony jest o ok. 107km od międzynarodowego lotniska Male. Transfer zajmuje około 35minut (przelot samolotem na lotnisko Maamigili, a następnie transfer łodzią motorową).
Wyposażenie
Kilkanaście lokali gastronomicznych, w tym dwie restauracje główne (bufety), restauracja tajska w formie pawilonu na wodzie (łączy go z plażą pomost), restauracja z daniami grillowanymi z mięsa i owoców morza na tarasie przy plaży, restauracja włoska, główny bar z widokiem na lagunę, czynny 24 godziny (napoje bezalkoholowe i egzotyczne koktajle), bar japoński, bar przy basenie (część swim-up), bar przy plaży (10.00-01.00), bar w lobby, kawiarnia (lekkie posiłki, przekąski, lody, napoje), golf bar, Zero Restaurant&Bar (w najbardziej zielonym zakątku wyspy, przejście po moście wiszącym pośród drzew, specjalność to dania wegetariańskie i owoce morza), piano bar. Na terenie hotelu znajduje się ogród z uprawą ziół, przypraw i warzyw, a także centrum konferencyjno-biznesowe z kącikiem internetowym, salon piękności, sklepy z pamiątkami, kosmetykami i elektroniką, punkt fotograficzny, pralnia, gabinet lekarski z apteką, room-service. W kilku miejscach publicznych oraz w wyznaczonych restauracjach darmowe Wi-Fi.
Pokoje
Ponad 460 pokoi usytuowanych w bungalowach; Wszystkie posiadają indywidualnie sterowaną klimatyzację, wiatrak sufitowy, łazienkę z suszarką, telefon, TV sat, darmowe Wi-Fi, minibar, sejf, urokliwy taras z leżakami. Bungalowy na plaży dostępne są w opcjach: standard beach bungalow (ok. 26m kw.), superior beach bungalow (ok. 38m kw., dodatkowo prysznic pod gołym niebem i bidet) oraz sun villa (ok. 28m kw., zabudowane patio z wanną i leżakami, łazienka częściowo na świeżym powietrzu, dodatkowo serwis do parzenia kawy/herbaty, odległość od plaży: 50-150m).
Pokoje typu water bungalow (ok. 39m kw.) mają elegancką łazienkę z wanną, prysznicem, suszarką, bidetem i wc oraz ładny, duży taras (ok. 24m kw., częściowo zadaszony), z którego drewniane schodki prowadzą wprost do laguny.
Sunset Beach Villa (ok. 26m kw.) domki w szeregowcu; mają łazienkę częściowo na świeżym powietrzu (ok. 4m kw.), taras (ok. 8m kw.), dodatkowo żelazko oraz serwis do parzenia kawy/herbaty.
Beach Pool Villa (121m. kw. razem z częścią basenową) - położone tuż przy plaży wille z basenem (pokoje tego typu funkcjonują jako oferty "na zapytanie"). Wszystkie posiadają indywidualnie sterowaną klimatyzację, łazienkę z suszarką, telefon, TV sat, darmowe Wi-Fi, minibar, urokliwy taras z leżakami, prywatny basen.
Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia przez rodziców / opiekunów.
Maksymalnie jedna dostawka w pokoju (za wyjątkiem pokoi Beach Pool Villa, gdzie nie ma możliwości dostawki ani dla 3ciej osoby dorosłej ani dla dziecka).
Wyżywienie
HB - śniadania i kolacje w formie bufetów
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów
Light All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie buffetów w rstauracji głównej, napoje w barze głownym i przy plaży, Coffe Shop. Nielimitowane napoje w puszkach (sok: jabłkowy, winogronowy, pomarańczowy, ananasowy, mango, pomidorowy, mix; słodkie napoje: CocaCola, Fanta, , Sprite, Tonic itp; woda butelkowana (nie gazowana), piwo lokalne, kawa (tylko standardowa) i herbata, wino stołowe (białe i czerwone).
All Inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-14.00) i kolacje (19.30-21.00) w formie bufetów, woda, kawa, herbata, napoje, alkohole (piwo, wino stolowe, gin, wódka, rum, whisky), niektóre koktajle, podwieczorek (g. 16.00-18.00; przekaski, kawa, herbata), 2 cole (300ml) i 2 napoje bezalkoholowe (300ml) w minibarze (uzupełniane codziennie). System all inclusive obowiązuje w restauracji głównej (trzy posiłki dziennie z piciem), w barze przy basenie (10.00-18.00), barze przy plaży, barze głównym i coffee shop (10.00-01.01). Płatne są posiłki oraz napoje spoza listy all inclusive, alkohole i napoje premium, espresso, cappuccino, soki z wyciskanych owoców.
Sport i rozrywka
Piękny, duży basen tworzący linię horyzontalną z oceanem, otoczony tarasem słonecznym, badminton, tenis stołowy, sala do squasha, koszykówka, siatkówka, bilard, rzutki, siłownia, minigolf, wypożyczalnia rowerów, pole golfowe (9 dołków), narty wodne, rowery wodne, katamaran, banan, łodzie. Większość sportów lądowych, windsurfing, canoe, tenis ziemny (w dzień) oraz wycieczka na nocny połów ryb (przy min. 6 noclegach) - gratis dla gości korzystających z pakietu all inclusive.
W hotelu działa renomowane centrum nurkowe (wypożyczalnia sprzętu, wyprawy, nocne safari, kursy PADI) oraz ekskluzywny ośrodek spa w tropikalnym ogrodzie z sauną, jacuzzi i gabinetami zabiegowymi (ajurweda, aromaterapia, masaże, kosmetyka, butik spa).
Codziennie wieczorem na hotelowym molo odbywa się pogadanka na temat oceanicznej fauny, zakończona karmieniem płaszczek. Hotel organizuje wieczory folklorystyczne, dyskotekę, karaoke, występy i programy artystyczne, rejsy o zachodzie słońca, wycieczki oraz transfery (kilka razy dziennie) łodzią motorową na pobliską wyspę do siostrzanego hotelu Holiday Island (i z powrotem).
Dla dzieci
Basen dla dzieci (ok. 62m kw.), menu dziecięce, program rozrywkowy, opiekunka do dziecka (odpłatnie), łóżeczka, wysokie krzesełka.
Dla nowożeńców
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać w recepcji hotelowej. Podróż poślubna musi odbyć się nie później niż 6miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, kolację wigilijną w dniu 24.12, kolację sylwestrową w dniu 31.12, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 euro za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat.
Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Errata
Update z 16.10.2020
Goście mogą wykonać test Covid19-PCR w hotelu Sun Island. Goście proszeni są o poinformowanie recepcji przy zameldowaniu o konieczności rezerwacji tej usługi.
Ośrodek dokona wszelkich niezbędnych ustaleń. Próbka PCR zostanie pobrana w klinice ośrodka i wysłana do szpitala ADK w Male. Wszystkie wyniki testów są oczekiwane w ciągu 24 godzin.
Koszt testu to 175 USD plus podatki (na osobę).
W przypadku pozytywnego wyniku testu przed wyjazdem, goście zostaną przetrzymywani w Ośrodku w kwarantannie.
Wszelkie koszty za dodatkowe noce będą pobierane bezpośrednio od gości.
Warunki wjazdu do kraju
Aktualizacja z 14.10.2020
Zgodnie z nowymi wytycznymi wprowadzonymi przez rząd Malediwów dnia 14.10.2020:
1) każdy pasażer w samolocie musi nosić maseczkę zakrywającą usta i nos przez cały lot (z wyjątkiem: dzieci poniżej 6 r.ż.; osób, które mają medyczne powody, aby nie nosić maski; osób spożywających posiłki i napoje; osób, które były poproszone przez załogę o zdjęcie maski);
2) każdy turysta musi mieć potwierdzoną rezerwacje hotelową na całą długość pobytu w kraju;
3) podróżni muszą okazać negatywny test PCR na COVID przed wjazdem do kraju;
Próbkę do testu PCR należy pobrać nie wcześniej niż 96 godzin przed zaplanowaną godziną wylotu z pierwszego portu w drodze na Malediwy. Dzieci poniżej pierwszego roku życia są zwolnione z wymogu testu COVID.
Jeśli pasażer dokonuje tranzytu podczas podróży, wstępny test PCR będzie ważny, jeśli tranzyt nie przekracza 24 godzin. Jeśli pasażer dokonuje tranzytu trwającego dłużej niż 24 godziny, musi w ciągu tego czasu przejść powtórny test PCR na 96 godzin przed wejściem na pokład w porcie tranzytowym;
4) dokument testu PCR zawierający wynik testu powinien zawierać:
A) nazwisko pasażera (nazwisko jak w paszporcie)
B) numer paszportu
C) nazwa i adres laboratorium badawczego
D) rodzaj testu określony jako test PCR
E) data pobrania próbki
F) wynik
Test PCR należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej podczas odprawy linii lotniczych i jeśli będzie to wymagane także po przylocie do kraju;
5) wszyscy przylatujący pasażerowie powinni wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration dostępny w portalu emigracyjnym Malediwów https://imuga.immigration.gov.mv/ w ciągu 24 godzin przed ich wyjazdem na Malediwy. Pasażerowie, którzy są zobowiązani do prezentowania wyników testu PCR po przylocie, powinni dołączyć wyniki podczas wypełniania powyższego formularza.
Wszyscy przylatujący pasażerowie powinni zgłosić się do stanowiska imigracyjnego, jeśli mają gorączkę, katar, kaszel, ból gardła lub trudności w oddychaniu lub zgłosić się bezpośrednio stanowiska lnternational Border Health;
6) przy wyjeździe - na pasażerach spoczywa odpowiedzialność za spełnienie wymagań zdrowotnych obowiązujących w kraju docelowym. Jeśli jest to wymagane, pasażer musi mieć przy sobie negatywne wyniki testu PCR COVID-19 do okazania przy stanowisku odprawy na lotnisku;
7) pasażerowie odlatujący muszą zgłosić się pod numer infolinii COVID-19 - 1676, jeśli mają którykolwiek z poniższych objawów w ciągu 24 godzin od ich odlotu:
• gorączka, ból gardła, katar, kaszel lub trudności w oddychaniu
• muszą zweryfikować z powyższą infolinią czy jest konieczność anulowania ich aktualnej rezerwacji;
7) wszyscy odlatujący pasażerowie muszą wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration na stronie https://imuga.immigration.gov.mv/. Formularz należy złożyć przed wylotem, ale nie wcześniej niż 24 godzin przed odlotem.
Aktualizacja z 2.09.2020
Pragniemy poinformować, że zgodnie z rozporządzeniem rządu Republiki Malediwów począwszy od 10 września wszyscy Klienci podróżujący do tego kraju muszą posiadać potwierdzone negatywne wyniki testu PCR na Covid-19 w języku angielskim. Test powinien być wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed planowanym lądowaniem na Male. Nie jest wymagane robienie testu przed wylotem z Male.
Zaznaczamy, że obostrzenia mogą ulec zmianie. Więcej informacji: https://covid19.health.gov.mv/en/
Pogoda
Luty
Przed podróżą
Przy przylocie należy obowiązkowo przedstawić negatywny wynik testu PCR na COVID-19 wykonanego na 96 h przed wylotem.
Podróżni powinni wypełnić online (maksymalnie na 24 godziny przed podróżą) deklarację o stanie zdrowia (formularz dostępny na stronie: zobacz więcej) Formularz należy wypełnić dwukrotnie ? przed wylotem na Malediwy oraz przed lotem powrotnym do Polski (nie wcześniej niż 24 godziny przed podróżą).
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)
Opinie
Opinie dodane przez
