Dobry104 opinie
6.6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Andalusia

Last minute
Kod oferty: WAK641795
basen, sport i rekreacjaobiekt, plażaobiektobiekt, plażaaquapark, dla dzieciobiekt, plażaobiektteren hotelurestauracjarestauracjarestauracjapokójpokój
basen, sport i rekreacja
obiekt, plaża
obiekt
obiekt, plaża
aquapark, dla dzieci

Nasi klienci docenili

  • Bezpośrednio przy hotelu publiczna, piaszczysta plaża.
  • Dla aktywnych: siatkówka plażowa, rzutki, animacje, aerobik, kort tenisowy, mini golf, bilard.
  • Liczne udogodnienia dla najmłodszych: duży plac zabaw, zjeżdżalnie, huśtawki, basen z aquaparkiem dla dzieci i nastolatków.
  • Atrakcyjna lokalizacja: 9 km od Słonecznego Brzegu, 15 km od Nessebaru, 45 km od lotniska w Burgas.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Słoneczny BrzegOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK641795

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie

    Hotel Andalucia znajduje się w Elenite, bezpośrednio przy prywatnej plaży. Do Słonecznego Brzegu jest ok. 10km. Supermarket, bary i restauracje oraz dyskoteka znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu. Odległość do lotniska wynosi ok. 37km.

    Wyposażenie

    Hotel ten został wzniesiony w 2007 roku. Obiekt klimatyzowany 250 pokoi dwuosobowych. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon i telewizor. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa i minigolf. Narty wodne, windsurfing, przejażdżki na bananie wodnym i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta, kręgle, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, dyskoteka, miniklub i night-club zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

    Wyżywienie

    Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Napoje wliczone są w cenę. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 10:30 - ok. 23:45 (więcej informacji w recepcji).

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Wtorek
    01.06.2021

    Wykwaterowanie

    Wtorek
    08.06.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.9
    Kinga
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Trzeba przyznać, że jest to miejsce spokojne, idealne dla rodzin z dziećmi, ale trzeba być mało wymagającym. Jako miejsce wypoczynku dla par czy znajomych może się nie sprawdzić.
    Zalety- Blisko plaży - Baseny - Aquapark - Polacy na każdym kroku
    Wady- JEDZENIE (odgrzewane, cały czas podawane to samo, brak kawy czy herbaty do posiłków) - Sprzątanie (sprzątania żadnego, przez tydzień raz zostały wymienione nam ręczniki i to po tym jak rzuciłam wszystkie na podłogę w łazience) - Doba hotelowa (przyjechaliśmy o dziewiątej, a dostaliśmy pokój o piętnastej i to jeszcze przypominając się im, bo inaczej zapomnieliby o nas) - Napiwek (mężczyzna z recepcji, który pomógł nam z walizkami dosłownie nie chciał wyjść z pokoju bez napiwku) - WiFi (oczywiście nie jest to konieczne na wakacjach, ale jeśli chciało się chociażby skontaktować z bliskimi to internet działał tylko w hotelowym lobby i to nie zawsze)

    7.8
    Sierpien 2019 Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Andalusia ma kiepska restauracje. Royal Park wielki i mozna trafic pokoje z widokiem na smietnik. Atrium bardzo dobry wybor. Na promenadzie sa budki z hotdogami kebabem bulkami slodkimi. Przy basenie Royalu jest bar z piwem napojami i hamburgerami. Warti jechac do Nessebaru nawet 2 razy. Autobus 4lewa od doroslego okolo 45min taxi 30lewa. Na terenie jest tez amfiteatr i sa rozne wystepy. Plaza ok ale ratownicy jakby ich nie bylo, caly czas w telefony patrza.
    ZaletyAtrium ma najlepsze położenie, kuchnie, bar. Jest nad sama plaza, Cisza spokoj. Blisko duzy supermarket ALDO. Obsługa ok. Czysto. Codziennie jakies zajecia dla dzieci. Bardzo duzy teren z aqua parkiem.
    WadyBrak baru przy plazy, trzeba dojsc z walizkami okolo 150 metrow od autokaru. Transfer z lotniska 2h!!! Posiłki jak wszedzie w tego typu hotelach ale zawsze cos sie znajdzie do zjedzenia.

    9.6
    Anna
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Mimo różnych opinii przeczytanych przed wyjazdem, uważam że hotel jest godny polecenia. Położony blisko plaży, pokoje czyste, jedzenie dobre, obsługa miła i pomocna. Zniszczenia pojawiające się w pokojach nie są winą właścicieli, ale turystów którzy nie dbają o czyjeś mienie. Poza tym okropny jest fakt, marnotrawienia przez turystów jedzenia. Nakładają całe talerze różnego jedzenie a później zostawiają większość na talerzu nadjedzone lub nietknięte, w głowie im się poprzewracało. Hotel jest czysty, jedzenie może codziennie takie samo, ale zawsze coś można sobie wybrać i najeść się do syta. Codziennie do każdego posiłku podawane są świeże arbuzy, mielony oraz przepyszne ciasta. Jeśli ktoś oczekuje nie wiadomo czego to niech zapłaci więcej w pięciogwiazdkowym hotelu. Teren do spacerów ogromny, można korzystać ze wszystkich barów oraz basenów znajdujących się na terenie kompleksu w ramach all inclusive, poza baru pod strzechą. Między posiłkami podawane są pyszne fornetti, hamburgery, kebaby, napoje bezalkoholowe i alkoholowe. Minusem jest niestety co również nie stoi po stronie hotelu, zajmowanie sobie przez turystów leżaków na plaży, nie wiem kiedy oni to robili w nocy czy wczesnym rankiem. Więc ciężko o leżaki i parasole. Może jednak hotel pomyślałby o zwiększeniu ilości leżaków i parasoli, bo wstawanie na wczasach o godz. 5.00 żeby zająć leżak to porażka. Na terenie kompleksu znajduje się mini plac zabaw dla dzieci, mini klub dla dzieciaków, amfiteatr, animacje w ciągu dnia. Ogólnie polecam i z pewnością tam wrócę.
    ZaletyBlisko morza Miła obsługa Ogromny obszar do spacerów
    WadyJa nie zauważyłam

    8.6
    Aneta
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Wspaniałe wakacje w hotelu Andalusia ,jest to miasteczko hotelowe można korzystać z 4 hoteli z loggby baru basenów poza stołówką cudowne widoki połączenia Egiptu Turcji i Chorwacji to znajdziecie w Bułgarii promenada hotelowa po której jeździ kolejka aquapark dla dzieci popkorn lody ciasteczka prosto z pieca cóż dalej wymagać duży obiekt jest gdzie pospacerować dwa kroki do cieplutkiego morza rewelacja nie sugerujcie ,się opiniami bo ludziom poprzewracała się w głowach:)jest to miejsce godne polecenia i Nessebar 20 min autobusem linii 8 za 4 lewa osoba stare miasto obowiązkowo do zwiedzenia pozd.
    ZaletyBliskość do morza
    WadyNie posiada wszystko ok byliśmy na

    3.9
    Magda
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Moja opinie jest bardzo negatywna. Latamy z rodziną 2+2 ponad 10 lat, co roku w inne miejsce ale jeszcze takich wakacji nie miałam... 1) W dniu przylotu pokój dostaniecie nie wcześniej jak o 16. Pozostaje czekanie na walizkach. 2) Nie liczcie te z na obiad w tym dniu. No chyba, że sami zapłacicie. 3) Za zaniesienie walizek do pokoju należy się napiwek i to jak to powiedział pan \"tylko papierkowe\" 4) Brak ręczników plażowych. 5) Standard pokoi max 3 *** 6) Posiłki ziemne, ale można podgrzać w mikrofali. 7) To co podają na obiad w zasadzie większość można znaleźć na kolacji. Po frytkach można było widzieć że były smażone kilka godzin temu i są odgrzewane. 8) Nie liczcie na ciepłe napije do kolacji. Tylko lodowate soki. Dla dzieci w sam raz do nabycia anginy. 9) Woda w basenie lodowata, kolejny argument nabycia anginy. 10) Uwaga na przypadkiem zostawione pieniądze w pokoju. Sprzątaczka nie patrzy bierze wszystko jak leci. Nawet spore kwoty w papierku. 11) Pęknięta rura w suficie łazienki i lejąca się woda na głowę to dla obsługi hotelu nie był problem bo nikt do dnia opuszczenia hotelu nie zainteresował się zgłoszeniem usterki. 12) Przy hotelu jeden bar i hamburgery, które w planie były być do 17 jednak codziennie o 16 kucharz miał posprzątane i hamburgerów nie było \"skończyły się\". Można było najeść się do syta ciastek ale tylko o smaku jaki pani dała bo tego co się chciało albo dzieciom smakowało wiecznie nie było. 13) Na plaży gdy dziecko chce skorzystać z toalety musi iść do pokoju hotelowego lub koło recepcji w hotelu ponieważ nie ma toalety przy plaży. 14) O leżakach na plaży o 7 rano można już zapomnieć. Sporo jest wiązanych koło północy albo przed 6 rano. Byliśmy świadkiem wojny o leżaki. 15) W pierwszych dniach naszego pobytu nie było wody w kilku basenach. Byłam pierwszy raz i ostatni w Bułgarii.

    Pogoda

    25°C
    16°C
    20°C
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.