Dobry193 opinie80% poleceń
7,4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Kotva (Sunny Beach)

Lato 2021
Kod oferty: WAK640879
obiekt, basen, zjeżdżalnia
brodzik, dla dzieci
aquapark, zjeżdżalnia
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen, zjeżdżalniabrodzik, dla dzieciaquapark, zjeżdżalniaobiekt, basenobiekt, basenaquapark, dla dzieciaquapark, zjeżdżalnia, brodzikbrodzik, dla dziecibrodzik, dla dziecibrodzik, dla dziecirecepcja / lobbypokój, 48855, AP2, APT/2_4P, AP3, 114pokój, 1SQ, 48701, SR/SGL, 197, 1E1, 31R, 456, PR/2_4P, SR/2_3P, DB1, DB2pokój, 48855, AP2, APT/2_4P, SR24/2_4P, AP3pokój, 48855, AP2, APT/2_4P, SR24/2_4P, 114, DB2restauracjarestauracjapool barplażaobiekt, teren hotelu
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Ok. 250 m do długiej, szerokiej, piaszczystej plaży.
  • Liczne atrakcje dla dzieci w aquaparku: baseny, miniaquapark z licznymi zjeżdżalniami, ogromny statek piracki ze ślizgawkami.
  • Idealne połączenie wypoczynku ze zwiedzaniem: tylko 1 km do Nessebaru - architektonicznej perły Bułgarskiej Riwiery.
  • Doskonały wariant na rodzinne wakacje.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    15.05.2021 Sobota

    Wykwaterowanie

    22.05.2021 Sobota

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK640879Region: Słoneczny BrzegOrganizator: Best Reisen

    Naszym zdaniem

    Komfortowy hotel polecany szczególnie rodzinom z dziećmi. Składa się z dwóch 4-piętrowych budynków (windy) połączonych przestronnym lobby. Ładna plaża z łagodnym zejściem do morza, duże baseny, zjeżdżalnie wodne, słynny Słoneczny Brzeg i zabytkowy Nessebar.

    Położenie

    Ok. 250m od plaży (serwis plażowy płatny), przy ulicy, 3km od centrum Słonecznego Brzegu, kilometr od pięknej starówki Nessebaru, ok. 30km od lotniska w Burgas. W pobliżu znajdują się sklepy i przystanek autobusowy.

    Wyposażenie

    Eleganckie lobby z całodobową recepcją i odpłatnymi sejfami (5 BGN/dzień) oraz darmowym Wi-Fi, kawiarenka internetowa, kantor wymiany walut, restauracja główna z częścią na zewnątrz, oryginalnie zaprojektowana restauracja a'la carte Czarna Perła, bar przy basenie, bar w lobby z kącikiem TV, sklepy, salon fryzjerski, sala konferencyjna, centrum medyczne.

    Pokoje

    400 pokoi i 80 apartamentów. Pokoje standardowe mają łazienkę (WC, prysznic lub wanna), klimatyzację, TV sat, telefon, czajnik, mini lodówkę, balkon.

    Wyżywienie

    BB - śniadania w formie bufetów.

    All inclusive -śniadania (07.30-10.00), obiady (12.30-14.30), kolacje (18.00-21.00) w formie bufetów, późne śniadania, przekąski, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane podczas obiadów i kolacji oraz w barze Kotva (10.00-22.30).

    Dodatkowo płatne

    Kolacja w restauracji a la carte, Lobby bar, Water bar, pool bar. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

    Sport i rozrywka

    2 baseny o nieregularnym kształcie połączone mostkiem (leżaki, parasole bezpłatnie, brak ręczników plażowych), zjeżdżalnie wodne, tenis stołowy, jacuzzi, animacje, siłownia, sauna, automaty do gier, bilard, masaże, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.

    Dla dzieci

    Brodzik, zjeżdżalnie wodne, plac zabaw, miniklub, wysokie krzesełka.

    Odpłatnie: łóżeczka niemowlęce (4 Euro/dzień).

    Uwaga!

    24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

    Informacje o lotach liniami enter air / lot polish airlines / wizzair / ryanair

    Enter Air

    W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

    Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

    • bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka

    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

    [//

    Wizzair]Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).

    Bagaż główny za dopłatą

    • 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka

    • 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka

    WIZZ Priority

    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 140 PLN/os. za lot w dwie strony.

    Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    [//

    Ryanair]Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

    • pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm), umieszczona będzie w schowku nad siedzeniem : cena 120 PLN/os.

    • bagaż rejestrowany 10 kg; cena 180 PLN/sztuka

    • bagaż rejestrowany 20kg; cena 270 PLN/sztuka

    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

    Aktualizacje covid-19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii- Codzienny pomiar temperatury personelu przed wejściem do pracy;

    • Badanie zdrowia personelu trzy razy w miesiącu;

    • Osobiste wyposażenie ochronne dla wszystkich pracowników różnych działów hotelu;

    • Szkolenie personelu w zakresie specjalnego postępowania i zachowania w pracy i po pracy. Zakwaterowanie Gości

    • Zapewnienie bezpiecznej odległości podczas rejestracji gości - nie więcej niż jedna lub dwie rodziny w dwóch przeciwnych częściach recepcji. POKOJE GOŚCINNE I WSPÓLNE OBSZARY:

    • Regularna dezynfekcja i czyszczenie konkretnych punktów w pokojach hotelowych - klamki, pilot, telefon, mini lodówka, przełączniki, uchwyty do szaf i szuflad, łazienka itd.

    • Częsta dezynfekcja i czyszczenie części wspólnych

    • Częste wietrzenie obszarów wspólnych; wietrzenie pokoi hotelowych podczas codziennego sprzątania pokoju;

    • Windy są wyposażone w lampy UV, które są antybakteryjne;

    • Częsta dezynfekcja korytarzy, toalet we wspólnych pomieszczeniach, przechowalni bagażu, klamek itp.;

    • Stacje dezynfekcyjne w miejscach wspólnych (lobby, restauracja i wejście do baru, baseny, plac zabaw dla dzieci na zewnątrz itp.).ŻYWNOŚĆ I NAPOJE:

    • Ochraniacze z PCV w restauracjach przed jedzeniem, który jest obsługiwany przez naszych pracowników, nie ma samoobsługi;

    • Specjalne rozmieszczenie stołów na bezpiecznej odległości zgodnie z wymogami Ministerstwa Zdrowia;

    • Dezynfekcja stołu po każdym gościu. MINI CLUB i SPORT:

    • Zachowanie dystansu społecznego podczas zorganizowanych zajęć z dorosłymi i dziećmi. BASENY I SŁONECZNY TARAS:

    • Specjalne ustawienie leżaków i parasoli na bezpiecznej odległości;

    • Regularna dezynfekcja i czyszczenie leżaków. Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

    Warunki wjazdu do kraju

    Wjazd Do Bułgarii

    W dniu 26 stycznia 2021 r. minister zdrowia Republiki Bułgarii wydał zarządzenie nr RD-01-50 dot. zakazu wjazdu do Bułgarii obcokrajowców w okresie od 29 stycznia do 30 kwietnia 2021 r. .

    Zakaz wjazdu do Bułgarii obcokrajowców nie obejmuje obywateli polskich oraz wszystkich obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i Schengen.

    Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Bułgarii wszystkie przybywające osoby mają obowiązek okazania nie starszego niż 72 godziny negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2, licząc od daty wykonania badania figurującej w dokumencie.

    Dokument musi zawierać

    • imię i nazwiska osoby zgodnie z dokumentem tożsamość którym się legitymuje;

    • dane kontaktowe laboratorium, które przeprowadziło badanie;

    • datę dokonania testu;

    • metodę wykonania (PCR);

    • negatywny wynik testu napisany alfabetem łacińskim (np. Negative) dozwalającym interpretację wyników.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    21°C
    Temperatura w nocy
    12°C
    Temperatura wody
    15°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.0
    Łukasz
    Pobyt - Sierpień 2020Rodzina z dziećmi
    Hotel ogólnie dobry, polecam dla rodzin z dziećmi. W miare nowy lub po nie dawnym remoncie, pokoje duże, ok. 16 m2. Jedzenie ogólnie dobre, przygotowywane raczej z dobrych składników. Negatywne opinie nt. jedzenia zapewne się biora z tego że mało urozmaicone, jednak każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa uwija się, posiłki są donoszone na bieżąco., jednak przy dużym obłożeniu trzeba trochę polować na stolik. Jedzenie świeże, przygotowywane na bieżąco, mi smakowało, żonie i siostrze też. Napoje to nektary z samym cukrem, dlatego najlepsza woda. Piwo (zagorka z beczki) i drinki d.... nie urywaja, tak oceniam na 4. Wino na 4+. Jak hotel jest pełny to na prawde jest pełny. Wg. mnie w czasie epidemii powinno być mniej ludzi wpuszczanych na stołówke, powinno to być jakoś inaczej zorganizowane, nie wiem, nakładanie przez obsługe zaa plexi, zapisy na daną godzine spożywania, a tu jest tak że 500 osób przechodzi kolo lady z jedzeniem patrzac i oddychajac na to, oraz grzebiąc tą samą łyżką. Ostatnia osobą spotkaną z maską w bułgarii byla obsługa na lotnisku (przylot) i niektóre osoby z obsługi hotelu ale noszone na brodzie. Zrobie sobie test po tygodniu od powrotu, jak wyjdzie negatyw tzn. że koronawirus to ściema. Co do miejsca, jak to w Bułgarii, piramid się nie dorobili, nie ma wodotrysków, stare miasto Nesseber piękne i dla ambitniejszych Sozopol. Rajskich plaż brak. Nurkowanie z maską to jak u nas na wyrobisku-sam piach. Stworzenia morskie chyba sie pochowały jak przyjechałem. W samym kurorcie jak na krupówkach, szajs, mydło, knajpy, dyskoteki(raczej zamknięte).
    ZaletyDuże, w miarę nowe pokoje, infrastruktura, baseny, park wodny, czystość, obsługa, posiłki.
    WadyMoloch, jak jest pełny to brak miejsc w stołówce. Brak jakichkolwiek reżimów sanitarnych, nawet pozorów w czasie epidemii.

    7.7
    Erwin Stachura
    Pobyt - Sierpień 2020Rodzina z dziećmi
    Ogólnie to polecam, fajny hotel. Gdyby nie słabsze jedzenie to pewnie byłby absolutny top na słonecznym brzegu.
    ZaletyCzyste pokoje, fajne baseny i dla dorosłych i dla dzieci, animacje ciekawe wiec nie idzie się nudzić. Czysto, przyjemni barmani , kolorowe drinki bez ograniczeń. Dzieci jak i dorośli czują się tu komfortowo, obiekt doinwestowany i wyremontowany.
    WadySłabe jedzenie, co prawda niby jest jakiś wybór ale większość smakuje nie za dobrze albo strasznie, zapach nie przyjemny czuć już w windzie jak się jedzie na posilek. Kwestia smaku bo nie którym smakowalo, ja myślałem że opinie negatywne o jedzeniu są przesadzone lecz jednak skądś się wzięły.

    10
    Klaudia
    Pobyt - Lipiec 2020Rodzina z dziećmi
    Dobra lokalizacja blisko plaży i Nessebaru. Pokoje czyste, w dobrym stanie. Ciekawe atrakcje dla dzieci.
    ZaletyPokoje sprzątane codziennie, strefa wokół basenów sprzątana/myta codziennie. Jedzenie ok - dla każdego coś się znajdzie. Ciekawe animacje dla dzieci, niektóre dodatkowo płatne. Woda w basenach ciepła. Do plaży 4-5 minut spacerem. Obiekt warty polecenia, szczególnie dla rodzin z dziećmi. Trochę przeszkadza szum wody w basenach ale przy zamkniętym balkonie nic nie słychać. Klimatyzacja, lodówka, suszarka na wyposażeniu.
    WadyJak ktoś się uprze to pewnie coś znajdzie.

    8.8
    Ania Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Byliśmy w tym hotelu w sierpniu, bardzo mile nas zaskoczył. Bardzo duży kompleks, świetny aquapark, dzieci nie chciały z niego wychodzić. Niedaleko plaży, jakieś 5 minut spacerkiem. Jedzenie jak dla mnie okropne ale myślę , że każdy coś dla siebie znajdzie. Ja mam zawsze problem z wyborem czegoś dla siebie w takich kompleksach. Bardzo blisko Nessebyr, pojechaliśmy kolejką która odjeżdża niedaleko hotelu. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Pokoje czyste, lodówka, czajnik, kawa i herbata. Polecam dla rodzin z dziećmi, świetne animacje.
    Zaletyaquapark, czystość
    Wadyposiłki

    6.1
    Iwona Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Niestety nie polecam tego hotelu. Wyżywienie niestety nie jest godne polecenia. Brak zadbania o czystość w strefie basenowej.
    ZaletyPrzede wszystkim bliskość do Nesebaru. Jest to tylko 1 km. Centrum Słonecznego Brzegu 3 km. Można spokojnie dojechać komunikacją miejską za naprawdę małe pieniążki. Obsluga w recepcji bardzo mila i pomocna. Niestety trafił nam pokój pod kuchnią. Od 4.30 transporty do kuchni, hałas, nieprzyjemny zapach z kuchni od 05.00 pomimo zamkniętych okien. Widać z balkonu na zaplecze. Nic ciekawego. Następnego dnia przedstawiłam problem w recepcji i po pół godz. bez problemu zmieniono mi pokój na inny. Alkohol w hotelu ten na all.. naprawdę normalny, lody rewelacyjne.
    WadyJestem normalnym człowiekiem, który po raz drugi był na wakacjach w Bługarii. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku w hotelu **** gwiazdkowym no i niestety hotel Kotva bardzo mnie negatywne rozczarował. Wyżywienie: okropne kolejki na stołówce, ciagly brak wolnych stolików. Jedzenie bardzo tłuste, na zapiekanych ziemniakach dwukrotnie pojawiła się pleśń. 2 rodzaje mięsa do wyboru, warzywa oraz owoce niestety kiepskiej jakosci- nagnite banany, nektarynki, pomidory to niestety normalność. Jajecznica z proszku- masakra. Keczup to koncentrat rozcięczony z wodą. Desery- dwa ciasta i ciastka. Przez 7 dni to samo obiad, kolacja identyczne desery. Zapach na stołówce coś okropnego. Opcja all... W barze to kanapki- ciagle te same, ciastka i lody no i oczywiście alkohol. Tylko tyle... Pokoje czyste. Wi-fi niestety o bardzo słabym zasięgu. Basen- zimna woda ale jak jest ciepło to to aż tak bardzo nie przeszkadza. Leżaki jak zajmnie się około 8.00-9.00 to jest się blisko basenu więc ok. Niestety przez 7 dni nikt nie sprzatał pod lezakami, wokół basenu. Jedynie co na koniec dnia sprzatano kubeczki, które pozostawały na stolikach przy lezakach. Przy besenach pozapychane studzienki. Cały czas stała tam woda, która zmieniała kolor na zielony i wydzielał się bardzo nieprzyjemny zapach. Obsługa nie reagowała. Szok po prostu. Piasku, błota, petów co nie miara pod leżakami. Tak jak piszą inni w strefie zjeżdżalni nie ma opcji all... niestety. Za te same pieniążki byłam w innym hotelu i naprawdę standard o niebo lepszy. Ten hotel niestety nie zasługuje na **** gwiazdki. Niestety nie polecam.