Blue Pearl






















Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Dostępne pokoje
Pokój dwuosobowy
Pokój dwuosobowy
2 osobowy
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Informacje o podróży
Zakwaterowanie
Wykwaterowanie
Szczegóły oferty
Naszym zdaniem
Nowoczesny i zadbany hotel, położony na pięknej, długiej i szerokiej plaży. Duże, wygodne pokoje i apartamenty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi.
Położenie
Kilometr od centrum Słonecznego Brzegu, bezpośrednio przy plaży (serwis plażowy bezpłatny: 2 leżaki i parasol na pokój), ok. 6km od Nessebaru, ok 35km od lotniska w Burgas. W okolicy restauracje, bary sklepy, przystanek autobusowy, ok. 2km od hotelu znajduje się Action Aquapark.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem, lobby bar, snack bar przy basenie, sejf (płatny), bezpłatne Wi-Fi w lobby, punkt wymiany walut, sklepik, pralnia, windy, odpłatny garaż.
Pokoje
Standardowe pokoje i apartamenty z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów) i balkonem lub tarasem, wyposażone w centralną klimatyzację, minilodówkę, TV sat, Internet przewodowy. Apartamenty mają większą powierzchnię (ok. 50m kw. i widok na plażę/morze).
Wyżywienie
All inclusive - śniadania (07.30-10.00), obiady (12.30-14.30) i kolacje (18.00-21.00) w formie bufetów, późne śniadania kontynentalne (10.00-12.00), przekąski, owoce, lody w ciągu dnia (12.00-18.00) i w nocy (21.30-23.00), lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe oraz niektóre importowane w godzinach 10:00 - 23:00. Podczas kolacji obowiązuje strój wieczorowy.
Dodatkowo płatne wyciskane soki ze świeżych owoców, napoe butelkowane, napoe energetyczne, espresso, cappuccino. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Sport i rozrywka
Owalny basen (parasole i leżaki bezpłatne, ręczniki plażowe za depozytem), animacje, program rozrywkowy, fitness, ping pong, rzutki.
Dla dzieci
Wydzielony brodzik w basenie, animacje, miniklub 4-12lat, sala zabaw, plac zabaw, minidyskoteki, foteliki w restauracji.
Uwaga!
24 godziny przed wylotem do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem, aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.
Uwagi!
• Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie w dowolnym momencie.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Informacje o lotach liniami enter air, lot, wizzair, ryanair
Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
[//
Wizzair]Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).
Bagaż główny za dopłatą
• 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka
• 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 140 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
[//
Ryanair]Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
• pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm), umieszczona będzie w schowku nad siedzeniem : cena 120 PLN/os.
• bagaż rejestrowany 10 kg; cena 180 PLN/sztuka
• bagaż rejestrowany 20kg; cena 270 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Aktualizacje covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia BułgariiWitamy i dziękujemy za zaufanie do naszego hotelu i naszych pracowników.
Przede wszystkim pamiętaj, że nasz hotel koncentruje się bardziej niż kiedykolwiek w sprawie zdrowia i bezpieczeństwa naszych gości i współpracowników - Twoje dobre samopoczucie jest naszym najwyższym priorytetem.
Higiena i czystość nigdy nie były dla nas ważniejsze.
Nasz Clean Program obejmuje podwyższone standardy bezpieczeństwa i czystości w czterech kluczowych obszarach:Po pierwsze, wprowadziliśmy wzmocnione praktyki bezpieczeństwa w recepcji i w holu. Minimalizujemy kontakt z personelem - usprawniamy zameldowanie i wymeldowanie, dbamy o dystans społeczny, zapewniając bezpieczną odległość.
Dezynfekujemy wszystko czego dotkniesz - od powierzchni recepcji po używane długopisy. Każdy klucz karta jest dezynfekowana odpowiednimi środkami czyszczącymi. Usunęliśmy w lobby przedmioty, które w przeszłości byłyby udostępniane dla gości (takie jak czasopisma i gazety) i ustaliliśmy ściśle przestrzegane harmonogramy czyszczenia mebli i wyposażenia w lobby.
W holu mamy stacje do dezynfekcji rąk, a w miejscach z napojami są serwetki, które powinny być stosowane podczas wydawania napoju. Nasz personel odbył szkolenia z zakresu zdrowia i bezpieczeństwa.
Po drugie: Pokoje - każdy pokój przed przybciem Gości zostanie odkażony, zdezynfekowany i dokładnie sprawdzony.
Każdy przedmiot w pokoju zostanie oczyszczony specjalnymi płynami mającymi na celu zabicie wirusów - klamki,
Włączniki światła, termostaty, biurka, wieszaki, piloty telewizyjne, budziki, telefony i wszystkie uchwyty łazienkowe i punkty dotykowe. Pościel i produkty frotte zostaną wyprane w wysokiej temperaturze. Hotelowe gospodynie będą nosić rękawiczki i maski zapewniające bezpieczeństwo Gościm jak również im. Warto zauważyć, że w pokoju, w którym się zatrzymasz, prawdopodobnie nie będzie Gości przez okres od 24 do 72 godzin od poprzedniego gościa.
Dodatkowo wiedząc, że Goście chcą zachować bezpieczny dystans społecznościowy usługi sprzątnia pokoju będzie świadczone na prośbę Gosci, Jeśli poprosisz o ręczniki, zostaną one dostarczone poprzez minimalny kontakt osobisty - możemy zostawić je w pokoju, gdy cię nie będzie.
Po trzecie: Zmieniliśmy standardową obsługę w formie bufetu, goście otrzymają kompleksowe menu, podawane przez kelnerów i naczynia jednorazowe. Planujemy również organizować godzinne posiłki na życzenie klientów, aby uniknąć zatłoczenia wielu osób w restauracjach. Co ważne, stoły i krzesła w restauracji są odkażane po każdym użyciu. Po czwarte, publiczne toalety, centra fitness i baseny - zostaną wyczyszczone na ściśle monitorowanych
Harmonogramy przy użyciu środkó dezynfekujących. Sprzęt fitness należy czyścić środkiem dezynfekującym po każdym użyciu. Każdego wieczoru obszary te będą odkażane, ponieważ skupiamy się na twoim zdrowiu i dobrym samopoczucie. Chcemy, abyś wiedział, że naprawdę troszczymy się o Ciebie, Twoją rodzinę i Twoje zdrowie.
Każdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.
Mapa i atrakcje okolicy

Aquapark w Kuban Hotel
1 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Tor kartingowy Sunny Beach
1 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Action Aquapark
2 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Nesebyr
4 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Port Marina Dinevi
5 km w linii prostej od hoteluZobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.