Burgas Beach





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Atuty
Przy plaży
Ok. 800m od centrum
All Inclusive
Baseny
Centrum fitness
Naszym zdaniem
Hotel z uwagi na liczne udogodnienia dla najmłodszych polecany jest na wczasy w Bułgarii dla rodzin z dziećmi. Natomiast jego położenie blisko centrum tętniącego życiem kurortu wakacyjnego sprawia, że jest to jednocześnie świetny wybór dla osób lubiących korzystać z nocnego życia. Dodatkowo wyżywienie w formie All Inclusive zadowoli każdego gościa.
Położenie
Przy plaży
Ok. 800m od centrum Słonecznego Brzegu
150m od przystanku autobusowego
Ok. 35km od lotniska
Ok. 1,5km od Nessebaru
Plaża
Plaża piaszczysta, publiczna, przy hotelu. Zestaw plażowy płatny dodatkowo.
Do dyspozycji gości
Bezpłatnie - baseny, leżaki i parasole przy basenie, zjeżdżalnie, Internet, przechowalnia bagażu, centrum fitness, sejf w pokoju, animacje dzienne i wieczorne, tenis stołowy, boccia, aerobik, rozciąganie, gimnastyka wodna, waterpolo, zumba, rzutki, szachy.
Dodatkowo płatne - sklepy na terenie hotelu, parking, pralnia, telefon, kort tenisowy, lekcje gry w tenisa, bilard, sauna, masaże, salon urody, zestaw plażowy.
Dla dzieci
Mini Club (4-12 lat), mini disco, brodzik, plac zabaw
Pokoje
Zakwaterowanie - 14.00
Wykwaterowanie - 12.00
Hotel posiada 258 pokoi. Pokoje standardowe (ok. 19m2) posiadają prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażone są w klimatyzację, TV, telefon, mini lodówkę, sejf. Na życzenie możliwe wstawienie łóżeczka dla dziecka za dodatkową opłatą. Widok na basen lub morze. Możliwość 1 dostawki.
Apartamenty składają się z salonu wraz z sypialnią i wyposażone są tak, jak pokoje standardowe.
Udogodnienia
Suszarka
Winda
Lodówka
Klimatyzacja
TV
Łóżeczko dla dziecka (płatne)
Internet bezpłatny
Codzienne sprzątanie
Codzienna wymiana ręczników
Zmiana pościeli 2 razy w tygodniu
Przechowalnia bagażu
Restauracja a'la carte na terenie hotelu
Sejf w pokoju
Akceptacja kart płatniczych
Parking (płatny)
Publiczna plaża
Serwis plażowy (płatny)
Bary
Centrum fitness
Sauna
Baseny
Kantor
Sklepy na terenie hotelu
Wyżywienie
All Inclusive
Posiłki w formie bufetu. Śniadania (7:30-10:00), późne śniadania (10:00-11:30), lunch (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00). Przekąski podawane w godzinach 11:30-17:00 w wyznaczonych barach. Napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe dostępne są w barach między 10:00, a 23:00. W ramach opcji All Inclusive oferowane są 2 kolacje tematyczne w tygodniu (bałkańska i śródziemnomorska).
Oferta All Inclusive nie obejmuje alkoholi importowanych oraz restauracji a'la carte
Dodatkowe informacje
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Hotel akceptuje karty kredytowe
Cena zawiera
Loty Czarterowe
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transport do miejsca docelowego
• Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg
• Opiekę rezydenta podczas pobytu
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
• Podatek Vat,
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW
[Rezerwacje "do Potwierdzenia"- Loty Rejsowe
• ]
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transport do miejsca docelowego
• Bagaż podręczny 40cm x 30cm x 20cm
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
• Podatek Vat,
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW
Cena nie zawiera
• Opłat klimatyczno-meldunkowych
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty, w których pokoje oznaczone są kodem PKT, podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji, zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (minimum 29% ceny rezerwacji) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Bagaż - loty rejsowe
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych (Ryanair, Wizz Air - pokoje ze skrótem PKT) cena zawiera jedynie mały bagaż podręczny (40x30x20 cm)
Bagaż rejestrowany jest dodatkowo płatny:
• Wizzair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os; do 32kg (RT) 490 pln/os
• Ryanair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Zasady wjazdu - covid
Od 14.04.2022 podróżni z Polski nie muszą przedstawiać certyfiku szczepień ani negatywnego wyniku testu na Covid-19.
Prosimy o sprawdzenie aktualnych przepisów wjazdowych i procedur bezpieczeństwa związanych z COVID-19 na https://polakzagranica.msz.gov.pl/
Informacje dla podróżujących z dziećmi
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Zalecamy, aby zgoda na podróż była potwierdzona notarialnie.
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
Zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Wylot
Piątek, 01.07.2022Powrót
Piątek, 08.07.2022Dostępne pokoje
Pokój typu standard side sea view
Mapa

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.