4 280 zł
/za wszystkich
DIT Evrika Beach Club





Opis oferty
Opis
Położony w północnej części kurortu Słoneczny Brzeg, przy plaży. Kompleks składa się z części głównej (połączone ze sobą bloki), zlokalizowanej wśród zielonego ogrodu raz z aneksu położonego na plaży. To doskonałe miejsce na urlop dla rodzin z dziećmi. Na najmłodszych czeka specjalnie wydzielony basen z parkiem wodnym, plac zabaw i bogaty program animacyjny. Dorośli Goście będą mogli skorzystać z bogatej oferty sportowo-rekreacyjnej, ciesząc się jednocześnie spokojną i rodzinną atmosferą hotelu. POŁOŻENIE
Ok. 1,5 km od centrum Słonecznego Brzegu, ok. 8,5 km od Nessebaru, ok. od miejscowości Sveti Vlas (ok. 1 - 2 BGN centrum Słonecznego Brzebu, Sveti Vlas i Nessebar). W pobliżu - nadmorska promenada, kawiarnie, restauracje, sklepy, przystanek kolejki turystycznej, przystanek autobusowy. Lotnisko Burgas ok. 35 km od hoteluPLAŻA
Przy hotelu - przejście przez teren hotelu i promenadę (ok. 150 m); publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza.
Parasole, leżaki na plaży bezpłatne. HOTEL
Internet - bezpłatne Wi-Fi w lobby. Kącik internetowy płatny - ok. 4E/godz.) Obiekt dysponuje łącznie 633 pokojami, rozmieszczonymi w: budynku głównym, w kilkunastu budynkach położonych w parku oraz w aneksie położonym przy plaży i promenadzie. W hotelu znajduje się całodobowa recepcja, przestronne lobby, winda, taras, ogród, przechowalnia bagażu, punkt wymiany walut. Płatnie - mini market, fryzjer. Hotel nie akceptuje kart kredytowych. Oficjalna kategoria bułgarska
Pokoje
Wyposażone w klimatyzację, łazienkę (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, mała lodówka, sejf (płatnie), balkon. Standardowy - 2-osobowy - bez możliwości dostawek. Za dodatkową opłatą dostępne są pokoje standardowe z widokiem na park lub basen, w których istnieje możliwość zakwaterowania dodatkowej osoby na dostawce. Pokoje typu Studio - dla maksymalnie 4 osób - jedno pomieszczenie. Pokój rodzinny - dla maksymalnie 4 osób (z widokiem na park). Apartament -Famili Suite- dla maksymalnie 5 osób (pokój dzienny i sypialnia). REKREACJA/ATRAKCJE
2 baseny (zewnętrzne, z wodą słodką), bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki przy basenie, aquapark, taras słoneczny. Dzienne animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorna muzyka na żywo lub pokazy artystyczne. Kilka razy w tygodniu animacje sportowe. Bezpłatnie - tenis ziemny (2 korty, dodatkowo płatne wypożyczenie sprzętu i oświetlenie kortów), tenis stołowy, siatkówka plażowa, aerobik, piłka wodna, rzutki. Płatnie - sporty wodne na plaży, bilard, zabiegi w gabinetach kosmetycznych, sauna. DZIECI
Plac zabaw, animacje w mini klubie (4 - 12 lat), mini aquapark, oddzielny brodzik, krzesełka dla dzieci w restauracji, WYŻYWIENIE
All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadania kontynentalne w wyznaczonym miejscu; w ciągu dnia lekkie przekąski; popołudniu kawa, herbata, ciasto. Lokalne napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe serwowane do 23:00 w wybranych barach w określonych godzinach. BARY/RESTAURACJE
Restauracja główna z tarasem, restauracje tematyczne - bułgarska, azjatycka, włoska, kilka barów, w tym bar Saloon z tarasem i dużą sceną; bar przy plaży i bar przy basenie 10.00 - 17.00. Warto wyróżnić:
• Polecany dla rodzin z dziećmi
• Liczne animacje
• Aquapark dla dorosłych i dzieci
• Przy plaży
• Przy promenadzie
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard twin standard room (balcony)
2 dorosłych
Pokój 2-osobowy double standard room
2 dorosłych
Standard standard room (poolview, balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 280 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 102
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Czerwiec 2025
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
10
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Hotel czysty zadbany, jedzenie bardzo dobre. Bar na plaży fajna opcja. Leżaki bezpłatne. Personel miły. Wszystko na czas. Dla dzieci dużo atrakcji. Jedyny mały minus to czas działania Aquaparku od 10 do 12 i potem od 15 do 17. Wszystkie zjeżdżalnie wyłączone na 3 godziny. Dzieci mogą chodzić w basenie ale nic się nie dzieje. Plaża hotelowa bardzo fajna dużo leżaków. Na pewno polecę ten hotel dla rodzin z dziećmi.
Mapa



Atrakcje w okolicy DIT Evrika Beach Club
Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.