Gwarancja ceny organizatora

4 384  

/za wszystkich

Podsumowanie ceny
42
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu
basen
pokój

8.8

47 opinii

Gwarancja ceny organizatora

Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.

Szczegóły

Opis oferty

Region: Słoneczny BrzegBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK836376

Opis

LOKALIZACJA - Ok. 7 km od Nessebaru, w pobliżu sklepów restauracji i klubów, ok. 35 km od lotniska w Burgas. PLAŻA - Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta. Leżaki i parasole płatne dodatkowo. HOTEL - Internet - WiFi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny). Hotel otwarty w 2005 r., odnowiony w 2016 roku, posiada recepcję, windę, ogród, taras, salę TV, salę konferencyjną, parking. Płatne - minimarket, fryzjer, lekarz, pralnia. Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne / płatne

Pokoje

Klimatyzacja centralna, łazienka z WC, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, sejf (bezpłatny), mini bar (płatny), telefon, TV, internet WiFi (bezpłatny), balkon. Standardowy - 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka. Standardowy z widokiem na morze - 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny zewnętrzne, w tym jeden dla dzieci, leżaki i parasole bezpłatne, siłownia dla osób 18+, tenis stołowy (wymagana kaucja), rzutki, przykładowe animacje i muzyka na żywo. Płatne - bilard, strefa SPA, hammam, masaż, salon kosmetyczny, korty tenisowe, boisko do piłki nożnej, minigolf, liczne sporty wodne przy plaży. Dla dzieci - Basen, mini klub 4 - 12lat, pokój gier i zabaw, plac zabaw, mini dyskoteka, klub dla nastolatków, łóżeczko na zapytanie, wysokie krzesełka w restauracji, bufet dla dzieci.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:

• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• Bilet lotniczy,

• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),

• Wyżywienie według wybranej opcji,

• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,

Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),

• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi

• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:

• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)

• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.

Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard twin standard balcony or terrace

2 dorosłych

All Inclusive PlusBalkon lub tarasStandardowy
Wylot
11:05
13:55
KRK · 23.09 (Wt.)Kraków
BOJ · 23.09 (Wt.)Burgas
Przylot
14:20
15:05
BOJ · 30.09 (Wt.)Bourgas
KRK · 30.09 (Wt.)Kraków
4 384 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Standard twin balcony or terrace

2 dorosłych

All Inclusive PlusBalkon lub tarasStandardowy
Wylot
11:05
13:55
KRK · 23.09 (Wt.)Kraków
BOJ · 23.09 (Wt.)Burgas
Przylot
14:20
15:05
BOJ · 30.09 (Wt.)Bourgas
KRK · 30.09 (Wt.)Kraków
4 444 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Pokój 2-osobowy double standard room

2 dorosłych

Ultra All InclusiveStandardowy
Wylot
11:05
13:55
KRK · 23.09 (Wt.)Kraków
BOJ · 23.09 (Wt.)Burgas
Przylot
14:20
15:05
BOJ · 30.09 (Wt.)Bourgas
KRK · 30.09 (Wt.)Kraków
4 454 zł
za pokój

Gwarancja ceny organizatora

Gwarancja ceny organizatora

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice

160
za 1 auto
1 auto
Data od
23.09.2025
Data do
30.09.2025
160
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

288
za wycieczkę
288
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 384

Cena całkowita

4 384
Zaliczka płatna teraz1 315
Pozostała kwota płatna na 31 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

Gwarancja ceny organizatora

lub

Opinie 47

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e‑mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.
Filtrowanie
Ostatnie
Dowolny
Dowolny
Dowolny

Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii

Wyświetlono 1 z 47 opinii

Sortuj po:

Data pobytu - ostatnie
Marta
Opinia zweryfikowana

Wrzesień 2024

·

Para

Dodano: 04.10.2024

6.9

+7

Hotel na pierwszy rzut oka zadbany, jednak wyraźnie widać, że najlepsze lata ma już za sobą. Wystój wnętrza pozostawia wiele do życzenia – sztuczne kwiaty, stare meble oraz widoczne ubytki na ścianach psują ogólną estetykę miejsca. Zaskoczyło nas, że przedłużenie doby hotelowej do godziny 21:00 było płatne i wyniosło nas aż 400 zł.

Lokalizacja

Hotel jest położony w dogodnym miejscu, z łatwym dostępem do pobliskich atrakcji i restauracji. Dla osób planujących zwiedzanie okolicy transport publiczny i inne udogodnienia są w zasięgu 15 minut na pieszo.

Pokoje

Nasz pokój był usytuowany naprzeciwko wind, co niestety okazało się problematyczne. Ściany są bardzo cienkie, przez co przez cały dzień i noc słychać było hałas działających wind oraz kłótnie innych gości. Dodatkowo łóżko było złożone z dwóch mniejszych, co sprawiało, że materace ciągle się rozsuwały, utrudniając komfortowy sen. W łazience znajdowała się wanna, co może być plusem dla niektórych, jednak w naszym przypadku nie zrekompensowało innych niedogodności.

Czystość i stan techniczny

Czystość w hotelu była na dobrym poziomie – zarówno pokój, jak i przestrzenie wspólne były zadbane. Mimo to, niektóre elementy wyposażenia (np. meble) sprawiały wrażenie zużytych, co obniżało ogólny komfort pobytu. Sprzęty takie jak klimatyzacja i telewizor działały poprawnie.

Posiłki

Jedzenie było smaczne i różnorodne, co na pewno jest mocnym punktem tego hotelu. Śniadania i kolacje były dobrze skomponowane, z dużym wyborem dań dla różnych preferencji żywieniowych. Niestety, dodatkowe restauracje, które były uwzględnione w ofercie, we wrześniu były zamknięte, co było pewnym rozczarowaniem.

Obsługa

Personel był uprzejmy. Obsługa w restauracji była sprawna, a kelnerzy dbali o to, by gościom niczego nie brakowało.

Dodatkowe udogodnienia

Hotel oferuje kilka udogodnień, takich jak basen i siłownia (dodatkowo płatna), jednak ze względu na ograniczenia czasowe nie mieliśmy okazji z nich skorzystać. Zauważyliśmy, że basen wyglądał czysto, jednak woda była na tyle zimna, że nikt z niego nie korzystał. Parking był dostępny, jednak dodatkowo płatny, co może być minusem dla osób podróżujących samochodem.

Stosunek jakości do ceny

Niestety, uważamy, że cena, jaką zapłaciliśmy za pobyt, nie do końca odpowiadała jakości oferowanych usług. Przedłużenie doby hotelowej było wyjątkowo kosztowne, a wiele elementów wymagałoby odświeżenia lub poprawy, aby hotel mógł spełniać standardy odpowiadające swojej kategorii.

Rekomendacja

Hotel może być odpowiedni dla osób, które szukają miejsca na krótkotrwały pobyt, niekoniecznie skupiających się na najwyższym standardzie. Ze względu na dobre jedzenie i dogodne położenie, może być atrakcyjny dla osób podróżujących turystycznie, choć hałas i brak niektórych udogodnień mogą przeszkadzać osobom ceniącym sobie ciszę i komfort. Raczej nie wrócilibyśmy tutaj ponownie, chyba że hotel przeszedłby gruntowny remont.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

static-map-mobilestatic-map-tabletstatic-map-desktop

Atrakcje w okolicy DIT Majestic Beach Resort

Action Aquapark 2 km w linii prostej od hotelu
Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września.

Zobacz więcej

Action Aquapark

Pogoda

21°C
15°C
22°C
13

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Wytyczne dotyczą osób z polskim obywatelstwem.
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.

Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź