Gwarancja ceny organizatora
4 384 zł
/za wszystkich
DIT Majestic Beach Resort
8.8
47 opinii





8.8
47 opinii
Gwarancja ceny organizatora
Ceny wycieczek przekazują nam organizatorzy wyjazdów. Nie pobieramy od naszych klientów dodatkowych opłat.
SzczegółyOpis oferty
Opis
LOKALIZACJA - Ok. 7 km od Nessebaru, w pobliżu sklepów restauracji i klubów, ok. 35 km od lotniska w Burgas. PLAŻA - Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta. Leżaki i parasole płatne dodatkowo. HOTEL - Internet - WiFi w miejscach ogólnodostępnych (bezpłatny). Hotel otwarty w 2005 r., odnowiony w 2016 roku, posiada recepcję, windę, ogród, taras, salę TV, salę konferencyjną, parking. Płatne - minimarket, fryzjer, lekarz, pralnia. Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne / płatne
Pokoje
Klimatyzacja centralna, łazienka z WC, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, sejf (bezpłatny), mini bar (płatny), telefon, TV, internet WiFi (bezpłatny), balkon. Standardowy - 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka. Standardowy z widokiem na morze - 2-osobowy z możliwością dostawki dla osoby dorosłej lub dziecka. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny zewnętrzne, w tym jeden dla dzieci, leżaki i parasole bezpłatne, siłownia dla osób 18+, tenis stołowy (wymagana kaucja), rzutki, przykładowe animacje i muzyka na żywo. Płatne - bilard, strefa SPA, hammam, masaż, salon kosmetyczny, korty tenisowe, boisko do piłki nożnej, minigolf, liczne sporty wodne przy plaży. Dla dzieci - Basen, mini klub 4 - 12lat, pokój gier i zabaw, plac zabaw, mini dyskoteka, klub dla nastolatków, łóżeczko na zapytanie, wysokie krzesełka w restauracji, bufet dla dzieci.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy. Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.11:00 - 12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard twin standard balcony or terrace
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Standard twin balcony or terrace
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Pokój 2-osobowy double standard room
2 dorosłych
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Warto dokupić
Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 384 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Gwarancja ceny organizatora
Opinie 47
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Para
6.9



Hotel na pierwszy rzut oka zadbany, jednak wyraźnie widać, że najlepsze lata ma już za sobą. Wystój wnętrza pozostawia wiele do życzenia – sztuczne kwiaty, stare meble oraz widoczne ubytki na ścianach psują ogólną estetykę miejsca. Zaskoczyło nas, że przedłużenie doby hotelowej do godziny 21:00 było płatne i wyniosło nas aż 400 zł.
Lokalizacja
Hotel jest położony w dogodnym miejscu, z łatwym dostępem do pobliskich atrakcji i restauracji. Dla osób planujących zwiedzanie okolicy transport publiczny i inne udogodnienia są w zasięgu 15 minut na pieszo.
Pokoje
Nasz pokój był usytuowany naprzeciwko wind, co niestety okazało się problematyczne. Ściany są bardzo cienkie, przez co przez cały dzień i noc słychać było hałas działających wind oraz kłótnie innych gości. Dodatkowo łóżko było złożone z dwóch mniejszych, co sprawiało, że materace ciągle się rozsuwały, utrudniając komfortowy sen. W łazience znajdowała się wanna, co może być plusem dla niektórych, jednak w naszym przypadku nie zrekompensowało innych niedogodności.
Czystość i stan techniczny
Czystość w hotelu była na dobrym poziomie – zarówno pokój, jak i przestrzenie wspólne były zadbane. Mimo to, niektóre elementy wyposażenia (np. meble) sprawiały wrażenie zużytych, co obniżało ogólny komfort pobytu. Sprzęty takie jak klimatyzacja i telewizor działały poprawnie.
Posiłki
Jedzenie było smaczne i różnorodne, co na pewno jest mocnym punktem tego hotelu. Śniadania i kolacje były dobrze skomponowane, z dużym wyborem dań dla różnych preferencji żywieniowych. Niestety, dodatkowe restauracje, które były uwzględnione w ofercie, we wrześniu były zamknięte, co było pewnym rozczarowaniem.
Obsługa
Personel był uprzejmy. Obsługa w restauracji była sprawna, a kelnerzy dbali o to, by gościom niczego nie brakowało.
Dodatkowe udogodnienia
Hotel oferuje kilka udogodnień, takich jak basen i siłownia (dodatkowo płatna), jednak ze względu na ograniczenia czasowe nie mieliśmy okazji z nich skorzystać. Zauważyliśmy, że basen wyglądał czysto, jednak woda była na tyle zimna, że nikt z niego nie korzystał. Parking był dostępny, jednak dodatkowo płatny, co może być minusem dla osób podróżujących samochodem.
Stosunek jakości do ceny
Niestety, uważamy, że cena, jaką zapłaciliśmy za pobyt, nie do końca odpowiadała jakości oferowanych usług. Przedłużenie doby hotelowej było wyjątkowo kosztowne, a wiele elementów wymagałoby odświeżenia lub poprawy, aby hotel mógł spełniać standardy odpowiadające swojej kategorii.
Rekomendacja
Hotel może być odpowiedni dla osób, które szukają miejsca na krótkotrwały pobyt, niekoniecznie skupiających się na najwyższym standardzie. Ze względu na dobre jedzenie i dogodne położenie, może być atrakcyjny dla osób podróżujących turystycznie, choć hałas i brak niektórych udogodnień mogą przeszkadzać osobom ceniącym sobie ciszę i komfort. Raczej nie wrócilibyśmy tutaj ponownie, chyba że hotel przeszedłby gruntowny remont.
Mapa



Atrakcje w okolicy DIT Majestic Beach Resort
Zobacz więcej

Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.