Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2042 zł/os.
4 484 zł
Dreams Sunny Beach Resort & Spa (ex. Riu Helios Paradise)
9.2
26 opinii
9.2
26 opinii
Opis oferty
Opis kontrahenta
Opis ogólny: Ośrodek hotelowy Dreams Sunny Beach Resort & Spa jest oddalony o ok. 30 km od Bourgas. Najbliższa prywatna, piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 4 km. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 800 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Old Town of Nessebar (ok. 8 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 150 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km. Wyposażenie :Ten 10-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 597 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, łącznie 6 wind, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, minimarket, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się cztery klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków i specjalnie dostosowane łazienki. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września) i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 11:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, piwo, wino, lokalne alkohole oraz nocne przekąski w określonych godzinach. Przekąski (12:00 - 17:00), jeden posiłek w restauracji á-la-carte oraz bezpłatny dostęp do Internetu. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, minigolf, siatkówka plażowa i bilard (za opłatą). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: saunę, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji i mini klub. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard double standard park view balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking B1 Parking, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 484 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 26
Sortuj od:
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.4
Generalnie hotel oceniamy bardzo pozytywnie i na wysokim poziomie. Jest porównywalny do dobrych hoteli 5* w Turcji. Myśle, że w słonecznym brzegu nie znajdziecie lepszego
Zalety :
- kilka dużych basenów
- smaczne, urozmaicone jedzenie, duży wybór, świeże owoce. Lepszy poziom bądź na pewno nie gorszy niż na 5* w Turcji.
- bardzo dobre restauracje alacarte w tym japońska i włoska
- ładne widoki z pokojów
- balkony oddzielone ścianą dzięki czemu jest prywatność
- dobre napoje i drinki w tym gin Gordon czy whiskey johnny walker
- plaża mimo, że dość daleko jest ładna, daleko płytko, dobre przekąski
Wady :
- woda w basenach jest bardzo zimna, mało komfortowa jest kąpiel w nich
- kompleks jest ogromny a w nim dwa bary z napojami jeden przy jednym basenie drugi w samym hotelu
- wielkość hotelu i terenu powoduje, że trzeba sporo spacerować dla jednych plus drugich minus. Nie mniej w zależności jaki pokój się trafi do windy można isc z 3 minuty
- na plaże z pokoju idzie się ok 15-20min
- personel srednio przyjazny jak i ogólnie w Bułgarii
- chyba największy minus hotelu to zamykanie barów, atrakcji czy restauracji co do minuty. W związku z czym stoisz w kolejce a oni mówią koniec i nie dostaniesz nic. Śniadanie jest w godzinach 8-10 i o 10:05 jest już 90% jedzenia sprzatniete. Ratownik wyłącza wode ze zjeżdżalni jak zaczyna się przerwa i uwaga dzieci musiały schodzić ze zjeżdżalni bo nie było wody. Zamiast zamknac bramkę do zjeżdżalni ratownik po prostu z dołu wyłączał wode. Alacarte otwarta 18-19:30 i 19:36 podeszli do nas, że mamy wyjsc bo już zamykaja
- nie ma żadnego sensu dopłacać za pokoje z bezpośrednim widokiem na morze czy preffered club. Nic to nie daje śniadanie masz w osobnym pokoju, ale tam wybór jest jakieś 80% mniejszy w zasadzie nie ma co jesc. Z pozostałych pokojów widoki są równie ładne.
- panie sprzątające wchodza do pokojów z rana o 9 jak do siebie do domu. Naprawdę słabe to jest
- bardzo nie uprzejma i niekompetentna pani w okularach zapisująca na restauracje alacarte
- bary są otwarte do północy jednak codziennie ok 23 brakowało już Np. Białego wina.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Październik
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.