Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1819 zł/os.
4 736 zł
Forum (Sunny Beach)
7.7
24 opinie
7.7
24 opinie
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w Słonecznym Brzegu, ok. 1,5 km od centrum kurortu, w niedalekiej odległości sklepy, bary, restaracje, ok. 30 km od lotniska w Burgas
Plaża
Ok. 200 m od hotelu, piaszczysta, szeroka, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 50 pokoi w 4-piętrowym budynku, recepcja, lobby, restauracja główna, bar w lobby, bar przy basenie
Płatne: pralnia, parking, Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
Pokoje
Typu Standard DBL - ok. 30 m2,
Dla max.3 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka) Inne dostępne pokoje:
Typu Studio dla max. 4 osóbTypu Apartament dla max. 4 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen, wydzielona część dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, rzutki, tenis stołowy, plac zabaw dla dzieci
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,
Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta. UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
• Lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp. Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.
Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie. UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące. UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju. Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard twin standard balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 736 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 24
Sortuj od:
Para
3.9
W hotelu Forum byliśmy zakwaterowani przez cztery dni, od 20.09 do 24.09.23 roku. Niestety, nie jesteśmy zadowoleni. Pierwsze wrażenie na recepcji było bardzo kiepskie ze względu na fakt, że przybyliśmy do hotelu już o 10, a doba hotelowa zaczyna się od 14. Istnieje możliwość wcześniejszego wejścia do pokoju po dopłacie 40 lv, niestety Pani w recepcji nie była w stanie za bardzo się z nami porozumieć ani nam tego przekazać. W ostateczności zgodziła się na przechowanie bagażu. Sam pokój był ładny, duży i przestronny. Łazienka średnia, ale czysta. Codziennie wymieniano nam ręczniki i również pościel była zmieniana dwukrotnie przez niezwykle sympatyczną Panią sprzątającą, która była chyba jedyną miłą osobą z obsługi. Najgorsze okazało się jedzenie (mieliśmy wykupione opcję all inclusive, czego mocno pożałowaliśmy). Bardzo monotonne, niesmaczne, a przede wszystkim pozbawione smaku. Mieliśmy wrażenie, że nawet woda, w której gotowano warzywa nie została posolona. Jedyne dobre posiłki zjedliśmy w restauracjach w pobliżu naszego hotelu. Barman zachowywał się, jakby był w pracy za karę i często nawet nie było go na miejscu. Jednego dnia postanowiłam wejść za bar, ponieważ nie było żadnej informacji na temat tego, jakie napoje są dostępne na miejscu. Bardzo zirytowało to Panią w blond włosach z obsługi, która wyprosiła mnie stamtąd w bardzo nieuprzejmy sposób. Mieliśmy wrażenie, że dla obsługi stanowimy problem, chociażby pierwszego dnia restauracja hotelowa miała być czynna do 21, tymczasem jedzenie sprzątnięto nam sprzed nosa już o 20.20. Dopiero na drugi dzień pojawiła się informacja, że lokal jest zamykany już o 20:30. Po wydaniu posiłku restauracja była zamykana, co sprawiało, że nie było dostępu do wody. Chyba, że może barman miał jakieś butelki, o których nie było żadnej informacji. Basen w hotelu niewielki, z zimną wodą. Okolica hotelu jest spokojna i cicha, co nam odpowiadało. W pobliżu znajduje się kilka ciekawych miejsc. Około pół godziny zajęło nam dojście do zabytkowej części Nessebaru. Można tam dojechać także niewielkimi "ciuchciami". Mieliśmy piętnaście minut drogi do plaży. Sama plaża niestety dość brudna, sporo na niej petów. Ogólnie niestety nie możemy polecić tego hotelu
Zalety
• Kameralna atmosfera, spokojna okolica, przestronny pokój
Wady
• Obsługa, jedzenie
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.