Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1572 zł/os.
4 278 zł
– Kup teraz, zapłać później
Grand Nirvana (ex. Grand Hotel Oasis)
5.4
17 opinii
5.4
17 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie:
Hotel jest położony w Centrum, ale bardzo cichy. Plaża w odległości około 150 m. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można korzystać z wielu rozrywek i sklepów. Centrum miasta oddalone jest od hotelu o około 100 m. Lotnisko w Burgas położone około 30 km od obiektu.
Wyposażenie:
Hotel ten został wzniesiony w 2002 roku. Atmosfera każdego z naszych 250 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka nad dziećmi, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon i telewizor. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego i golfa. Studio fitness i bilard stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Obiekt oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, dyskotekę, miniklub i night-club.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).
Karty kredytowe:
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Apartament, standardowy, 1 sypialnia, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking MPark, Stanisławowo 90S, 05-180 Stanisławowo
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 278 złDo zapłaty teraz
4 278 zł– Kup teraz, zapłać później
Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 17
Sortuj od:
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
1.6
Krótko: Brud, smród i wszechobecne pety. Pierwszy raz składam reklamację do biura podróży !!! Umieszczanie klientów w takim hotelu to wstyd dla biura !!! Jednak 4 gwiazdki do czegoś zobowiązują - przynajmniej do tej pory tak mi się wydawało. Po pierwsze stary brud w łazienkach, smród kanalizacji połączony ze stęchlizną. Hitem był brak wody wogóle, lub brak ciepłej wody codziennie, więc my cali w glonach, których w morzu nie brakowało, szliśmy po zejściu z plaży na kolację. Brudne krzesła na jadalni, brudne leżaki. Plaża nie sprzątana, trzeba kawał dojść. Jeśli nie jesteś miłośnikiem bałkańskiej "kultury" - czyli palenia, rzucania petów, kubków, innych śmieci wprost na ziemię, trudno Ci będzie to zaakceptować. Naturalna kawa tylko do śniadania. Drinki wyłącznie ze sztucznymi kolorowymi dodatkami, jedzenie często zimne. Ponownie - ogromny wstyd dla biura podróży za taki obiekt w ofercie!
Zalety
• 0
Wady
• Długo by pisać: najważniejsze: smród stęchlizny, brak wody lub ciepłej wody, słaba higiena, brudna plaża.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Wrzesień
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.