Kuban Resort & AquaPark





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Atuty
W centrum Słonecznego Brzegu
Ok 200m od plaży
Aquapark na terenie ośrodka
Dla rodzin z dziećmi
Naszym zdaniem
Jeżeli szukasz idealnego hotelu na wakacje w Bułgarii to ten hotel spełni Twoje oczekiwania. Położony jest w samym centrum Słonecznego Brzegu, przez co liczne restauracje, puby, dyskoteki masz na "wyciągnięcie ręki". Na terenie hotelu znajduje się AquaPark przez co rodziny z dziećmi wyśmienicie spędzą czas.
Położenie
W centrum Słonecznego Brzegu
Ok 200m od plaży
Ok. 1,5km od Action Aquapark
Ok. 5km od Nessebaru
Ok. 35km od lotniska w Burgas
Plaża
Plaża oddalona o ok 200m, piaszczysta i publiczna. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Do dyspozycji gości
Bezpłatnie: baseny zewnętrzne, basen dla dzieci, aquapark, leżaki i parasole przy basenie, animacje, gimnastyka w wodzie, fitness.
Dodatkowo płatne: centrum gier z barem, bilard, rzutki, sporty wodne na plaży, masaże, sauna, łaźnia turecka, pralnia, parking.
Dla dzieci
Część basenu wydzielona dla dzieci ze zjeżdżalniami, łóżeczka dla dzieci (na zamówienie, za dodatkową opłatą), krzesełka w restauracji, animacje, gry elektroniczne (za dodatkową opłatą).
Pokoje
Zakwaterowanie: 14.00
Wykwaterowanie: 12.00
Hotel wyremontowany w 2015 roku, posiada 20 pięter, 5 wind, 254 pokoi.
Double Room
O powierzchni ok 18m2, przeznaczony dla maksymalnie 3 gości. W pokoju znajdują się łóżka pojedyńcze, dla dostawki przygotowany jest rozkładany fotel.
Double Superior
O powierzchni ok 20m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 osób. W pokoju znajdują się łóżka pojedyńcze, dla dostawki przygotowany jest rozkładany fotel.
Junior Suite
O powierzchni ok 40m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 osób. W sypialni znajduje się łóżko małżeńskie, w salonie natomiast rozkładana sofa. Pokoje oddzielone są drzwiami.
Wszystkie pokoje posiadają łazienkę z wanną i prysznicem, suszarkę do włosów, umeblowany balkon, TV, mini lodówkę, telefon, klimatyzację, Wi-Fi, czajnik elektryczny, zestaw do kawy / herbaty (codziennie serwowana).
Brak pokoi przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadanie (07.30-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.00-21.00). Posiłki wydawane w formie bufetu.
Dodatkowe posiłki i napoje serwowane w dodatkowych godzinach: Kanapki wegetariańskie i mięsne (10.30-17.00), lody, ciasta i ciasteczka (15.00-17.00). Napoje gorące: herbata, kawa, cappuccino, mleko, gorąca czekolada (07.30-23.00), Napoje bezalkoholowe: woda, soki, różne napoje gazowane; napoje alkoholowe: wina, wódka, gin, whisky, rakia, brandy, rum, ouzo i likiery (10.00-23.00). Wszystkie rodzaje alkoholi są produktami lokalnymi.
Dodatkowe informacje
Zwierzęta nie są akceptowalne.
Cena zawiera
• Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
• Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
• Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
• Podatek Vat marża
• Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
• Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
• Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
Cena nie zawiera
• Podatku lokalnego
• Opieki polskiego rezydenta
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ
BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 450 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 650 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 700 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
• dowód osobisty
• paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
• wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
• vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
• numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zasady wjazdu - covid
Osoby podróżujące z Polski do Bułgarii nie muszą posiadać certyfikatu Covid potwierdzającego szczepienie lub statusu ozdrowieńca.
Osoby niezaszczepione nie mają obowiązku przedstawiania testu po przyjeździe na terytorium Bułgarii, nie ma również konieczności wypełniania formularza typu Travel Health.
Składka na turystyczny fundusz pomocowy
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
• składka TFP jest obowiązkowa
• składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
• składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double superior room with balcony double superior
2 dorosłych
Double superior room with balcony double superior
2 dorosłych
Warto dokupić
B1 Parking zadaszony, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
4 524 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Rodzina z dziećmi
50+
Para
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi


Mapa

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.