3 417 zł
/za wszystkich
MPM Kalina Garden
8.0
126 opinii





8.0
126 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Położenie - mpm hotel kalina garden:
Hotel znajduje się w Słonecznej Plaży i położony jest o ok. 200 m drogi przez ulicę od piaszczystej plaży. Bary, restauracje oraz centra rozrywkowe znajdują się w bliskiej odległości. Lotnisko Burgas oddalone jest o ok. 28 km.
Wyposażenie:
Hotel oferuje łącznie 300 pokoi. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Na terenie obiektu znajduje się restauracja i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i transfer hotelowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i fotokopiarkę.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Na życzenie gości dostarczone mogą być dostawki oraz łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się biurko. Komfortowe wyposażenie wraz z internetem, telefonem, telewizorem i Wi-Fi (bezpłatnie) da Państwu poczucie prawdziwie urlopowego wypoczynku. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy siatkówkę plażową oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Jet ski, przejażdżki na bananie wodnym i żeglowanie organizowane są przez firmy zewnętrzne. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy darta. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu. Zróżnicowana oferta programów rozrywkowych umili pobyt małym i dużym gościom.
Wyżywienie:
Oferowane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad oraz kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).
All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy, twin
2 dorosłych
Junior suite, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking T&K Parking, ul. Uśmiechu 2, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 417 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 126
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Wrzesień 2024
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
3.7



Strefa przy basenie porażka. Stoliki mocno zużyte, może brudne. Woda w basenie bardzo zimna, chyba dalej chłodzona a przy wrześniowej temperaturze 25 stopni nie dało się do niej wejść. Po stolikach i leżakach przy basenie obawiałam się restauracji. Tam czystość była na lepszym poziomie. Pokój i łazienka też ok, bez luksusów, ale wyposażona w ręcznik ( nie wymienione ani razu z wyjątkiem tego do stóp), szampon, żel od prysznic a jak wcześniej spodziewałam się katastrofy. W nocy zimno. Nie dało się nagrzać klimatyzacją - działało ewentualne chłodzenie, ktorego nie używaliśmy. Dobrze, że w szafie były zapasowe kołdry, to używaliśmy ich do dodatkowego okrycia. I piszę to też z perspektywy męża, dla ktorego 25 stopni to upał. Nie wiem ile było w pokoju, ale on też pierwszej nocy zmarzł ( później przypomnieliśmy sobie o kołdrach). Prześcieradła nie były dobrze wyprane. Brak czajnika w pokoju. Nie ma możliwości przygotowania sobie czegoś ciepłego w pokoju. Jedzenie: mięso na obiad najczęściej bylo zimne, ewentualnie letnie, ale po dojściu do stolika i tak ostygło. Raz na śniadanie nałożyłam sobie pankejki i były lodowate! Koleżanka stwierdziła, że przesadzam, ale zmieniła zdanie po chwyceniu jednego z nich do ręki. Być może jedzenie to jest wcześniej przygotowywane, mrożone i nie zdarzyło się nagrzać. Co do temperatury obiadu bądź owych pankejków. Czy poszliśmy od razu na śniadanie/ obiad czy w połowie trwania czy pod koniec efekt był podobny. Choć nie rozumiem, bo przy płytach z jedzeniem był kucharz, który, no na bieżąco coś smażył...a przynajmniej tak to wyglądało. Herbatę można było zrobić sobie ciepłą, jesli nie natrafiło się na dopiero co zamontowaną butlę. Wtedy trzeba było poczekać. Raz zalałam ją zimną wodą, bo nie zwróciłam uwagi, że pali się lampka ( trwało nagrzewanie). Lokalizacja: blisko do plaży, z 5min. na nogach, jak dla mnie odległość w opisie hotelu jest zaniżona. Koleżanka była przekonana, że musi być jeszcze inne dojście do plaży. Nie było. Dojście promenadą, dużo sklepów i restauracji, ceny jak w Polsce tzn. nie korzystaliśmy z klubów, więc się nie wypowiem, ale w jednym z barów korzystałam z WC i i tak musiałam za skorzystanie zapłacić. Wieczorami jest gdzie potańczyć, ale przy hotelu na małej scenie animatorzy mistrzowie - to muszę pochwalić. Fajna muzyka i starali się wyciągnąć ludzi do poruszania się. Sama plaża ok, niestety hotel nie ma wytyczonej strefy, więc zostaje samemu się rozłożyć. Czytałam, że wypożyczenie leżaka i ręcznika jest drogie, więc zaopatrzyłam się w większe ilości pakując się na wczasy. Doby dobrze pilnują. Bylam w Turcji i mimo, że doba się nie rozpoczęła mogłam z wszystkiego korzystać ( oprócz pokoju). Tu byliśmy o 12 i o 14 wysłano nas na przekąski. Gdzie tylko frytki i pizza były ok. Parówki i mięso do burgera raz zimne raz ciepłe, odrzucały nas. Przekąski zawsze te same frytki, pizza, hamburger, hot dog. Drinki: trzeba przyznać, że w smaku były ok. I plus rozlewania wina do kolacji-można było wejść i brać już nalane czerwone/białe/różowe. Wracając do doby: kończy się o 11.00 ale autobus biura miał być o 7.40. od 7.30 było śniadanie. Zeszliśmy 7.20 z pytaniem czy możemy już wejść i wyjaśnieniem o co chodzi. Nie ma takiej opcji. 7min śniadania z wejściem. Bo 7.37 już pan z autobusu sprawdzał obecność. Zawiodłam się. Siostra była też w Bułgarii w hotelu czterogwiazdkowym, ale jak pokazywała mi zdjecia i opowiadała o allincluzive to przepaść. Tu jedyną atrakcją na zewnatrz był ping pong z mocno zużytym stołem i paletkami. I z chronioną piłeczką. Trzeba było znaleźć animatora i o nią prosić. Została tylko jedna. W budynku za opłatą był bilard i parę drobnych gier. Blisko przystanek autobusowy.
Zalety
• Animatorzy dawali radę.
• Dobre jedzenie, to które smakuje na zimno. Smaczne zupy, ciepłe, dwie do wyboru. Na tle innych hoteli w bardzo zaniedbany.
Wady
• Zimne mięso na obiad.
• Zaniedbany hotel z zewnątrz.
• Wyjątkowo zimny basen.
Mapa



Atrakcje w okolicy MPM Kalina Garden
Zobacz więcej

Pogoda
Październik
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.