Dobry25 opinii94% poleceń
7.5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

MPM Orel (Sunny Beach)

Last minute
Kod oferty: WAK640894
obiekt, plażaobiektteren hotelu, basenobiekt, plażarestauracjapokójpokójpokój
obiekt, plaża
obiekt
teren hotelu, basen
obiekt, plaża
restauracja

Nasi klienci docenili

  • Neseber - niekwestionowany numer jeden na liście bułgarskich hitów. Malowniczo położony - na półwyspie wychodzącym w morze.
  • Las Vegas Wschodu - idealna propozycja na wakacje w przystępnej cenie dla amatorów życia nocnego.
  • Action Aquapark - największy park wodny w Słonecznym Brzegu z 18-metrową zjeżdżalnią.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Słoneczny BrzegOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640894

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie

    MPM Hotel Orel znajduje się tylko przy nadmorskiej promenadzie z piaszczystą plażą. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się liczne sklepy i lokale rozrywkowe. Do centrum Słonecznego Brzegu można dojechać (trasa około 1km), lotnisko BOJ znajduję się 28km od hotelu.

    Wyposażenie

    Hotel został zmodernizowany w 2018 roku. Atmosfera każdego z naszych 143 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja i pralnia. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Goście przybywający samochodem mogą pozostawić go (w zależności od wolnych miejsc) na parkingu obiektu odpłatnie.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon lub taras należą do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Na życzenie bezpłatnie udostępniamy łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą skorzystać można z sejfu. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Istnieje możliwość wykupienia All-Inclusive Special. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Kąpiel w basenie to wspaniały sposób na orzeźwienie i ochłodę w upalne dni. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Do dyspozycji gości spędzających czas aktywnie jest tenis stołowy i dart, jak również oferowane przez organizatorów zewnętrznych siatkówka plażowa. Programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych będą bogatym urozmaiceniem Państwa pobytu.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Piątek
    21.05.2021

    Wykwaterowanie

    Piątek
    28.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.3
    Paweł
    Pobyt - Wrzesień 2018Grupa przyjaciół
    Hotel MPM Astoria oraz hotel Orel zostały przed sezonem 2018 połączone oraz odnowione, kiedy ten drugi również dołączył do sieci MPM. Mieszczą się one tuż przy deptaku biegnącym wzdłuż plaży, bardzo blisko centrum Słonecznego Brzegu. Posiadają wspólne główne wejście, które prowadzi do podzielonego na dwie strefy lobby i recepcji. To w tym miejscu można zauważyć, że w części budynku przeznaczonej dla gości Astorii dominuje kolor fioletowy, a w części budynku przeznaczonej dla gości Orela przeważa barwa turkusowa. Obie z nich różnią się przede wszystkim standardami. Astoria według lokalnej kategorii posiada cztery, natomiast Orel trzy gwiazdki. Każdy z hoteli posiada własne restauracje oraz baseny. Różnica w pokojach ogranicza się głównie do metrażu (pokoje w Astorii są większe) i oczywiście kolorowych akcentów w wyposażeniu. Dla gości obu części organizowane są sześć razy w tygodniu animacje, udostępnione zostały bezpłatne leżaki na plaży i bezpłatne Wi-Fi w pokojach oraz częściach ogólnodostępnych.
    Zaletywyżywienie ultra all inclusive, bezpłatne leżaki na plaży oraz Wi-Fi na terenie hotelu, odnowione w 2018 roku, dobra lokalizacja (blisko centrum, pierwsza linia brzegowa), animacje dla dzieci i dorosłych.

    8.3
    Agnieszka
    Pobyt - Sierpień 2018Rodzina z dziećmi
    Hotel całkowicie odnowiony na sezon 2018, w samym centrum, tuż przy promenadzie ale w jej spokojniejszej części, bez hałaśliwych punktów. Do plaży z bezpłatnym serwisem plażowym jakieś 30 m. Pokój niewielki z balkonem, ale przyjemny, wszystko nowe, duże wygodne łóżko, zestw kosmetyków w łazience, ręczniki, darmowy minibar z wodą na powitanie. Minus za brak suszarki, która pojawia się w ofercie. Niektórym może przeszkadzać fakt, że nie ma zasłonki do prysznica i woda rozlewa się po łazience.Jeśli chodzi o obsługę to w recepcji OK, część barmanów też. Na stołówce mniej pozytywnej energii. Panie sprzątające różnie - u nas OK nawet raz wymieniona pościel, ale u znajomych już nie. Wyżywienie prawie non stop - część w restauracji, część przy basenie, nikt głodny nie będzie. Po jakimś czasie staje się monotonne - na śniadanie i późne przekąski zawsze to samo. Basen OK, lecz woda znacznie zimniejsza niż w morzu. Leżki ograniczona ilość, rezerwacja niedozwolona ale i tak wszechobecna ;).Nie trzeba jednak wstawać wcześnie rano, w porze śniadania jeszcze coś wolnego się znajdzie. Bliskość plaży powoduje rozłożenie gości. Animacje takie sobie, gimnastka w basenie OK. Minus dla biura za brak polskiego animatora, którego obecność w tym sezonie gwarantowało biuro Sun and Fun. Higiena patrząc globalnie i w porównaniu do tego co czyta się o innych hotelach w porządku - szczególnie jak pojawiał się nadzór to wszyscy stawali na baczność, mopy w ruch itd. Niektórzy barmani w rozwleczonych i brudnych koszulkach wygladądali niechlujnie, płytki na basenie to chyba myte tylko przed rozpoczęciem sezonu (tego chyba nie kontrolowano ;) ), ale śmieci zbierane na bieżąco, bo niektórym się nie chce wstać do kosza. Nas drażniło to, że ludzie palili papierosy na basenie tuż obok. Uważam, że powinno się to ograniczać do strefy barowej. Kanapy w holu nowe ale już poplamione. Niestety to bywalcy tego hotelu zostawiają niekiedy taki syf po sobie, że wstyd ale rolą obsługi jest utrzymać porządek. Pomimo niektórych wad ogólnie hotel polecam.
    ZaletyPołożenie, bezpieczeństwo, czyste nowe pokoje, darmowy serwis na plaży, czas serwowania posiłków na tyle długi, że nie ma tłoku, zgodnie z regułami o 23:00 muzyka w barze na basenie wyłączana
    Wadybrak polskiego animatora dla dzieci, trochę monotonne posiłki, palenie papierosów na terenie basenu

    10
    hilary
    Pobyt - Czerwiec 2018Para
    Hotel prawie po remoncie,pokoje ładne z widokiem na morze,w zależności od zakwaterowania ,bardzo czysto,animacje dla dzieci a w wodzie codziennie dla chętnych gimnastyka,jedzenie jak na Bułgarię bardzo dobre ,dużym plusem są bezpłatne leżaki na plaży no i dla spragnionych bar z piwem i napojami.Hotel jak na 3 gwiazdki oceniam bardzo dobrze.POLECAM.
    Zaletyblisko morza
    Wadybrak

    7.9
    Alicja Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2015Singiel
    Ogólnie pobyt ok. Nie miałam zbyt dużych oczekiwań.Najbardziej zależało mi na pokoju z balkonem z widokiem na morze i blisko morza i to wszystko miałam .Cóż więcej trzeba? Obsługa w większości bardzo miła.
    Zaletybliskość do plaży i przy promenadzie, którą można było dojść do wielu miejsc.Pokoje z balkonami. Najlepsze są te z widokiem na morze, mimo że b. często okropnie wiało.
    Wadyod 20:00 do 01:00 grała bardzo głośna muzyka z przy basenowego baru, w którym urzędowali zewnętrzni, angielscy goście. Serwowanie napojów poza restauracją w plastikowych kubkach.

    8.4
    kama Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2013Para
    Hotel znajduje się blisko plaży z bezpłatnymi leżakami i barem z piwem i napojami. Hotelu nie polecam dla osób chcących odpocząć od zgiełku miasta. Do 24 godziny trwa impreza w przyhotelowym barze i najlepiej spać z zamkniętym oknem. Na dodatek przed hotelem ciągnie się "żywy" nocą deptak ze sklepami i barami. Niedaleko jest ulica z samymi dyskotekami. Jedzenie dobre i nigdy go nie brakowało, chociaż było już monotonne. Większość gości to Rosjanie i w tym języku najlepiej dogadać się z obsługą. Pokoje są czyste i schludne nawet łazienka bez brodziku, która na pierwszy rzut oka nie wygląda za ciekawie. Uważam, że za tę cenę warto tam pojechać. Hotel ma 2 gwiazdki chociaż wygląda na 3,a w takim miejscu jak Słoneczny Brzeg w pokoju i tak się tylko śpi :)

    Pogoda

    21°C
    12°C
    15°C
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.