Planeta (Sunny Beach)





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Atuty
Blisko plaży
All Inclusive
Mini Club dla dzieci
Centrum SPA
Naszym zdaniem
Obiekt zlokalizowany jest blisko plaży, barów, restauracji oraz sklepów. Dużym plusem hotelu oprócz centrum SPA czy wyżywienia All Inclusive jest z pewnością aquapark z czterema zjeżdżalniami. Dzieci również docenią mini club czy animacje przez co jest często wybierany przez rodziców z dziećmi.
Położenie
Ok. 200m do plaży
Ok. 750m do centrum Słonecznego Brzegu
Ok. 3,5km do Nessebyru
Ok. 50m do supermarketu
Ok. 35km do lotniska w Burgas
Plaża
Plaża oddalona od ośrodka o ok 200m, jest piaszczysta i publiczna. Serwis plażowy za dodatkową opłatą.
Do dyspozycji gości
Bezpłatnie: basen zewnętrzny, basen wewnęrzny, brodzik dla dzieci, mini club, wi-fi w częściach wspólnych, sauna, jacuzzi, siłownia, aerobik, aqua aerobic, tenis stołowy, zjeżdżalnie, animacje.
Dodatkowo płatne: pralnia, łaźnia turecka, masaże, zabiegi w centrum SPA, bilard, salon gier, sklepy, parking.
Dla dzieci
Łóżeczko dla dzieci (bezpłatne, na zamówienie), krzesełka w restauracji, brodzik dla dzieci, plac zabaw, mini club, zjeżdżalnie, animacje, gry elektroniczne (dodatkowo płatne).
Pokoje
Zakwaterowanie: 15:00
Wykwaterowanie: 11:00
Double Deluxe
O powierzchni ok 40m2, przeznaczony jest dla maksymalnie 4 gości (dostawki: 2 dzieci, 1 osoba dorosła). W pokoju znajdują się dwa pojedyńcze łóżka, rozkładana sofa - dla dostawki.
Double Superior
O powierzchni ok 45m2, przeznaczony jest dla maksymalnie 5 gości. W pokoju dostępne dwa pojedyńcze łóżka, rozkładana sofa i fotel.
Quad Superior
O powierzchni ok 45m2, przeznaczony jest dla maksymalnie 4 gości. W pokoju znajdują się cztery łóżka pojedyńcze lub dwa łóżka podwójne.
Family Suite
O powierzchni ok 80m2, przeznaczony jest dla maksymalnie 6 gości (5 osób dorosłych, 4 osoby dorosłe + dzieci). W pokoju dostępne jest łóżko małżeńskie, zwykłe łóżka, rozkładana sofa i fotel. W całym Family Suite są dwa oddzielne pokoje, posiada dwie łazienki.
Junior Suite
O powierzchni ok 75m2, przeznaczony dla maksymalnie 5 gości, posiada dwa oddzielne pokoje. W pokoju dostępne są dwa pojedyńcze łóżka, rozkładana sofa i fotel.
Wszystkie pokoje posiadają centralną klimatyzację, TV, telefon, lodówkę, sejf (bezpłatny), łazienkę z prysznicem, wanną i bidetem, ręczniki, suszarkę do włosów, WiFi, balkon wyposażony w stół i krzesła.
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00). Posiłki w formie bufetu. Przekąski serwowane w godzinach 14:30-17:00: pizza, kanapki, ciastka. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, kawa, herbata dostępne w godzinach 10:00-23:00 w barach: Pool (przy basenie), Snacks, Restaurant, Sky.
Dodatkowe informacje
Hotel nie akceptuje zwierząt.
Udogodnienia dla niepełnosprawnych.
Cena zawiera
• Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
• Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
• Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
• Podatek Vat marża
• Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
• Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
• Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
Cena nie zawiera
• Podatku lokalnego
• Opieki polskiego rezydenta
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) - 300 ZŁ
BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) - 450 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 450 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 650 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 700 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
• dowód osobisty
• paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
• wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
• vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
• numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zasady wjazdu - covid
Osoby podróżujące z Polski do Bułgarii nie muszą posiadać certyfikatu Covid potwierdzającego szczepienie lub statusu ozdrowieńca.
Osoby niezaszczepione nie mają obowiązku przedstawiania testu po przyjeździe na terytorium Bułgarii, nie ma również konieczności wypełniania formularza typu Travel Health.
Składka na turystyczny fundusz pomocowy
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
• składka TFP jest obowiązkowa
• składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
• składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćDouble deluxe room with balcony double deluxe
2 dorosłych
Double deluxe room lateral sea view with balcony double deluxe sea view
2 dorosłych
Double superior room with balcony double superior
2 dorosłych
Double deluxe room with balcony double deluxe
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiCena całkowita
6 332 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Para
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.