Sun City (Sunny Beach)





Opis oferty
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
Atuty
W okolicy liczne bary, restauracje, okazja do zabawy
Wyżywienie All Inclusive
Basen zewnętrzny z brodzikiem
Darmowe wi-fi
Naszym zdaniem
Hotel usytuowany niedaleko centrum Słonecznego Brzegu, idealnie sprawdzi się na wakacje w Bułgarii w 2023. Swoim Gościom oferuje wiele udogodnień, takich jak np. basen, brodzik dla dzieci, plac zabaw, wyśmienite wyżywienie All Inclusive, na które składają się lokalne potrawy. Do tego zlokalizowany w pobliżu Aquapark to dodatkowa atrakcja zapewniająca świetną zabawę podczas wakacji.
Położenie
Ok. 350m do plaży
Ok. 50m do najbliższego sklepu
Ok. 1km do centrum Słonecznego Brzegu
Ok. 50m do przystanku autobusowego
Ok. 1200m do Aquaparku
Ok. 27km do lotniska w Burgas
Plaża
Piaszczysta, publiczna, oddalona od hotelu o ok. 350m. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości
Bezpłatne - basen zewnętrzny, brodzik, Wi-Fi na terenie całego obiektu, parking, bankomat, kantor, plac zabaw, krzesełka dla dzieci w restauracji.
Dodatkowo płatne - lekarz na wezwanie, pralnia, sejf w recepcji, kafejka internetowa, masaże, tenis stołowy, bilard
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw.
Pokoje
Zakwaterowanie 14:00
Wykwaterowanie 12:00
Hotel posiada 105 pokoi. Wszystkie wyposażone w TV, klimatyzację, mini lodówkę, łazienkę z prysznicem, telefon, balkon lub taras, Wi-Fi, łóżeczko dla dziecka (do wypożyczenia na recepcji - 5 lewów/dzień), suszarka do włosów (do wypożyczenia na recepcji - bezpłatnie).
Udogodnienia
Suszarka (do wypożyczenia na recepcji)
Mini lodówka
Balkon/taras
Klimatyzacja
TV
Łóżeczko dla dziecka (do wypożyczenia na recepcji - 5 lewów/dzień)
Parking
Dwa zewnętrzne baseny
Masaże
Brodzik
Plac zabaw
Wi-Fi
Bankomat
Kantor
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadanie 07:30-10:00, obiad 12:30-14:30, kolacja 18:30-21:00 - posiłki w formie otwartego bufetu. Przekąski serwowane w godzinach 15:00-17:00. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w: Pool Bar (przy basenie, 10:00-21:00) oraz Bar-Terrace (10:00-23:00).
Dodatkowe informacje
Hotel akceptuje psy - poniżej 3 kg -5 lewów/dzień; powyżej 3 kg - 10 lewów/dzień
Cena zawiera:
• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
• Transport do miejsca docelowego
• Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg
• Opiekę rezydenta podczas pobytu
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
• Podatek Vat,
• Ubezpieczenie KL 30 000, NNW 3 000, bagaż 200, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW
Cena nie zawiera:
• Obowiązkowych dopłat
• Wycieczek fakultatywnych
• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Obowiązkowe opłaty
Samolot
Taksa klimatyczna + Opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt u rezydenta
Ważne informacje:
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Informacje dla podróżujących z dziećmi:
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacji
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
Zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Opinie
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Grupa znajomych
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.