Dobry68 opinii85% poleceń
7.6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Zefir Beach

Last minute
Kod oferty: WAK640353
basenbasenbasen, obiektbrodzik, dla dzieci
basen
basen
basen, obiekt
brodzik, dla dzieci

Nasi klienci docenili

  • Neseber - niekwestionowany numer jeden na liście bułgarskich hitów. Malowniczo położony - na półwyspie wychodzącym w morze.
  • Las Vegas Wschodu - idealna propozycja na wakacje w przystępnej cenie dla amatorów życia nocnego.
  • Action Aquapark - największy park wodny w Słonecznym Brzegu z 18-metrową zjeżdżalnią.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Słoneczny BrzegOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640353

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Położenie - zefir hotel

    Hotel położony jest w południowej części kurortu Słoneczny Brzeg i około 200m od piaszczystej plaży. Obiekt oddalony jest o ok. 3,5km od centrum i ok. 2km od starego miasta Nesebyr, gdzie znajduje się wiele sklepów i lokali rozrywkowych, a także restauracje i bar. Lotnisko Burgas (BOJ) oddalone jest o około 28km.

    Adres - zefir hotel

    Sunny Beach, 8240 Słoneczny Brzeg, Bułgaria

    Tel: +359 55 422 833

    Wyposażenie

    Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. W skład wyposażenia wchodzą sejf, restauracja, bar, wielojęzyczny personel, babysitting i opieka nad dziećmi. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw.

    Pokoje

    W ofercie znajdują się pokoje z centralnym ogrzewaniem i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. W pokoju znajduje się sejf. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Obiekt oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 11:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak siatkówka plażowa, studio fitness, dart i aerobik. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu miniklub i minidisco.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Piątek
    21.05.2021

    Wykwaterowanie

    Piątek
    28.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Turystka z pokoju 214 Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2020Singiel
    Pobyt 2 tygodnie, pod koniec sezonu. Hotel ma miłą atmosferę, bardzo pomocną obsługę, przyjazny personel. Bardzo dobra lokalizacja, blisko plaży, komunikacji autobusowej, promenady prowadzącej do zabytkowej części Neseberu. Bardzo dobra kuchnia, świeże i zróżnicowane posiłki.( wegetarianie znajdą także coś dla siebie) Bardzo dobry kucharz, smacznie gotuje, zawsze kilka propozycji miejscowej kuchni. Zawsze do posiłku winogrona w dowolnej ilości. Opcja wszystko w cenie bardzo adekwatna. Ładny basen, leżaki w zacienionym ogrodzie, bar przy basenie. Pokoje sprzątane codziennie, czyste ręczniki i pościel, wg potrzeb. Do plaży 70 metrów, przejście przez niewysoką wydmę. Małe sklepiki, apteka, restauracje, tuz obok, nieduży T-market około 700 m od hotelu. Janet Grand Market 1,7 km od hotelu.
    ZaletyLokalizacja, kuchnia, spokój, cisza, prawdziwa atmosfera odpoczynku. Zdecydowanie dla dorosłych turystów.
    WadyNie jest to hotel dla dzieci i nastolatków, nie ma tu atrakcji w postaci zabaw i animacji, zjeżdżalni i miejsca do biegania.(to cudownie!!!) Jeżeli rodzice mają nadzieję, że ktoś zajmie się ich pociechami, proponuję poszukać innego miejsca.

    9.4
    Krzysztof Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2020Grupa przyjaciół
    Hotel bardzo pozytywnie zaskoczył: mimo oficjalnych 3*, dałbym spokojnie 4* (mając porównanie do innych hoteli 4*). Świetna aranżacja wnętrza recepcji/lobby oraz restauracji, bezawaryjne choć małe windy, czystość i przede wszystkim spokój. Pokoje nieduże, ale z balkonem, klimatyzacją, lodówką (potrafiła zamrozić 2 l butelkę pepsi), tv, zestawem ochronnym (maseczki + płyn dezynfekujący). Łazienka z prysznicem, zawsze gorąca woda, zestaw kosmetyków, ręczniki wymieniane na życzenie, absolutnie pozytywnym zaskoczeniem była spora szafka na kosmetyki, więc nie walały się po podłodze. Posiłki w restauracji urozmaicone, bogate menu mięs, dodatków, surówek, sałatek, słodyczy i owoców. Nigdy niczego nie zabrakło, na bieżąco uzupełniane. Do południa przekąski (pizza, bardzo smaczna). Po południu ciasto, lody. O północy kanapki. Bar przy basenie czynny od 8 do 18 z bogatą ofertą; bar w lobby czynny przez 24 godziny. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe podawane najczęściej w szkle, rzadko w plastiku. Basen bardzo ładny, czysty, woda w temperaturze takiej, jak ogrzało słońce, wystarczająco ciepła. Dodatkowy brodzik dla dzieci. Oba wieczorem podświetlane kolorowym światłem. Bardzo duża ilość stolików i krzesełek, leżaków i parasoli, nie było bitwy o miejsce; wielkim plusem jest ogromna jak na hotel przestrzeń trawiasta z dorodnymi drzewami - dla szukających cienia super rozwiązanie. Wspaniałe rozwiązanie komunikacyjne: przy hotelu początkowy przystanek kolejki do samego centrum Słonecznego Brzegu; 300 m dalej kolejka do Nesebaru. W pobliżu sklepy spożywcze (ALDO, TMarket) jak i małe markety; restauracje, mini aquapark przy hotelu Kotva. Wi_Fi dostępne w lobby, przy basenie, łapałem także w pokoju. Hotel zapewne zmienił trochę swoją ofertę, co było podyktowane dostosowaniem do wymogów sanitarnych COVID-19, ale poszedł bardziej w stronę zadowolenia klienta niż można było się spodziewać.
    ZaletyCicha uliczka, przy wejściu na wydmy w kierunku plaży, niespotykana aranżacja lobby i stołówki, windy, basen i jego infrastruktura, posiłki, zaangażowana i miła obsługa, bogata oferta posiłków i barów (lobby, basen), szafka na kosmetyki w łazience, dodatkowe poduszki, kołdry i koce,; ze względu na COVID-19 nie było animacji co zaliczam na wielki plus, muzyka przy basenie stanowiła łagodne tło
    WadyZbyt krótka zasłonka w łazience powoduje rozlewania wody na podłodze; braki sztućców oraz ciepłego napoju w restauracji podczas kolacji

    7.6
    Darek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel charakteryzuje się bardzo fajnym położeniem względem morza. Fajne miejsce na piesze wycieczki po Starym Mieście w Nesebarze. Posiłki serwowane podczas obiadokolacji smaczne i urozmaicone. Animatorzy starają się zapewnić dzieciom fajna rozrywkę podczas pobytu w pobliżu basenu.
    ZaletyPołożenie blisko morza

    7.9
    Zbigniew Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Ogólnie wyjazd na plus cena adekwatna do jakości hotelu
    ZaletyBlisko plaża, jedzenie,spokojna okolica,wszędzie blisko
    WadyBardzo mały balkon (brak stolika), brak animacji po polsku,zimna woda w basenie,płatna klima

    9.1
    BOŻENA
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Byłam w lipcu 2019r. 2os+1dz. lat 11. Ogromny plus za lokalizację(praktycznie pierwsza linia brzegowa,w porównaniu z innymi hotelami,i zagęszczeniem budynków).Dojście do morza- to przejście przez piaszczystą wydmę,po drewnianym trapie, w czasie ok.5 min. Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych.Hotel położony w ,,ślepej uliczce\",wiec cisza i spokój.Z dala od życia nocnego i hałasu.Czysto,miła obsługa. Pyszne jedzenie,regionalne potrawy (jak i dostosowane menu do obcokrajowców i dzieci),ogromny wybór,naprawdę nie ma się do czego przyczepić,każdy znajdzie cos dla siebie.W opcji all...nie do przejedzenia! Opcja HB-niczego nie zabrakło,na bieżąco dokładano.Nasz pokój był po remoncie,od strony basenu(nr.parzyste.).Mieliśmy małą lodówkę,wszystkie pokoje są z balkonem,animacje dla dzieci w języku niemieckim i angielskim, (trochę skromne,ale dzieci szalały).Animatorzy naprawdę się starali.Dla dorosłych też ,,szaleństwa\". My załapaliśmy się na strzelanie z łuku,bingo,jogę,aqua fitness,zabawy w basenie,Disco dla dzieci. Ludzie przemili,100m i centrum sklepów i straganów,cluby itp...wszędzie blisko,jeżdżą mini pociągi do Nessebaru(.piechotą 20 min spacerkiem) lub w stronę Sweti Włas. Koszt 4 lewa od os.Na plaży bary,cluby,niedaleko plaża nudystów,tuż przy zejściu,,Serbska kuchnia\"-tanio i smacznie.Polecam tam wstąpić.Po zobaczeniu wszystkiego na własne oczy wiem,że tylko taka lokalizacja wchodzi w rachubę i rekompensuje wszystko inne. Bardzo miło wspominam pobyt i na pewno jeszcze wrócę w tamte okolice.POLECAM !
    ZaletyPołożenie-bliskość morza,cicha uliczka,urozmaicone i bardzo dobre jedzenie-regionalne potrawy,bardzo miła i pomocna obsługa hotelowa,wi-fi w pokojach,lodóweczka,czysto,dostosowanie dla osób niepełnosprawnych,nawet na plaży,są specjalne wózki u ratowników,rewitalizacja basenów,bezpieczna głębokość,animacje dla dzieci i dorosłych.Polecam ten hotel.Daję mu ocenę na 9-odejmując 1 pkt. za wielkość pokoju 2 os. z dostawką. Ale to też nie było aż takim problemem !
    Wadyklimatyzacja dodatkowo płatna,brak suszarki,gniazdka -pasują tylko wąskie wtyczki,małe pokoje,zwłasza z dostawką,troszkę zimna woda w basenie...Ale to wszystko rekompensują zalety tego hotelu

    Pogoda

    21°C
    12°C
    15°C
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.